Wat is dat nou weer voor toon.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef sp3c het volgende:
zeur niet
Drugshond zou hem om 14.00 weer openen maar heeft blijkbaar vertraging. Doe jij hem even open?quote:Drugshond heeft hem gesloten met de melding dat hij het later misschien weer open maakt, dan wacht je daar maar gewoon op of stuur hem een email
Wacht maar even ....quote:Op woensdag 22 november 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
Ik open wel weer een nieuwe. Als jij zo laf bent om je vingers nergens aan te branden.
Mannen zonder mening
Zeker D66 gestemd
Snap niet wat hier nou zo'n taboe aan is.quote:
reactie op:quote:
context, SCHquote:Op woensdag 22 november 2006 19:05 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een schijterig gedrag dit.
nee ik doe hem net dicht in afwachting vanquote:[..]
Drugshond zou hem om 14.00 weer openen maar heeft blijkbaar vertraging. Doe jij hem even open?
god, moet ik overal een mening over hebben?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
Ik open wel weer een nieuwe. Als jij zo laf bent om je vingers nergens aan te branden.
Mannen zonder mening
VVD eigenlijkquote:Zeker D66 gestemd
Je leest het verhaal niet maar sluit toch het topicquote:Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
reactie op:
[..]
context, SCH
[..]
nee ik doe hem net dicht in afwachting van
[..]
god, moet ik overal een mening over hebben?
het interesseert me gewoon niet ... Verdonk niet, haar broer ook niet en de column waar het over gaat heb ik niet gelezen.
ik laat het aan Drugshond over
[..]
VVD eigenlijk
Geen eigen mening dus. Gewoon blind afgaan op iemand anders.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:56 schreef sp3c het volgende:
nee Drugshond sloot het topic, daarna werd er nog 1 die naar mijn mening hetzelfde is geopend en die heb ik toen gesloten met de vermelding van het vorige topic
Ik zou heel wat objectiever modereren, dat heb ik op andere fora uitgebreid bewezen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef Eightball het volgende:
[..]
Njah, zetten we jou ervoor in de plaats.
Whehehe.
Ga toch weg SCH, ik vind je erg leuk maar dat geloof je toch zelf niet hè?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
Ik zou heel wat objectiever modereren,
Maar je bent nu nou eenmaal zwart dus.......quote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou heel wat objectiever modereren, dat heb ik op andere fora uitgebreid bewezen.
Nee, ik geloof het niet. Ik stel het want het is waar! Heb jaren een middelgroot voetbalforum gemodereerd en sta aan de leiding van het Stand.nl forum en doe dat uitstekend. Zou nooit op zo'n maniertje praten als sp3c doet, dan krijg je het ook terug.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ga toch weg SCH, ik vind je erg leuk maar dat geloof je toch zelf niet hè?
Maar waarom wordt er dan zo gecensureerd. Waarom moet dat bericht over Verdonk verzwegen blijven?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maar je bent nu nou eenmaal zwart dus.......
Niet zo met jezelf weglopen, dat staat je niet.
Ik kan het me wel indenken dat sp3c hem gesloten wilt houden totdat DH gepeilt is. Ik heb de nieuwsuitzending niet gehoord daar ik op vliegbasis Soesterberg geen radiosignaal op mijn telefoon had. En voorals nog gaat het over een collum over een "vermeende" broer van Verdonk.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er dan zo gecensureerd. Waarom moet dat bericht over Verdonk verzwegen blijven?
Waarom sluit sp3c dingen waar hij zich niet in verdiept - dat staat iemand pas niet
Vermeende broer????????????quote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik kan het me wel indenken dat sp3c hem gesloten wilt houden totdat DH gepeilt is. Ik heb de nieuwsuitzending niet gehoord daar ik op vliegbasis Soesterberg geen radiosignaal op mijn telefoon had. En voorals nog gaat het over een collum over een "vermeende" broer van Verdonk.
Ik vind censuur ook wel een heel zwaar woord. Ik zou er niet zo zwaar aan tillen, daar wordt je niet echt gelukkig van.
het is ook nooit goed he bij jouw?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen eigen mening dus. Gewoon blind afgaan op iemand anders.
En dat nog openlijk durven zeggen ook![]()
![]()
typischquote:Lever jij je kleurtje maar snel in.![]()
ik heb gezegd waarom ik het topic heb gesloten zonder me erin te verdiepen en of het me al dan niet staat kan me net als mevrouw Verdonk dr familie geen bal schelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er dan zo gecensureerd. Waarom moet dat bericht over Verdonk verzwegen blijven?
Waarom sluit sp3c dingen waar hij zich niet in verdiept - dat staat iemand pas niet
Ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Werkt de hele moderatie hier bij Defensie ofzo???
Ik zie in de POL FB eigenlijk niks meer dan hier. En zoals EW al aangeeft, er is ook nergens anders over dit incident bericht, en ook al zou het waar zijn who gives a flying fuck. Een lid van een campagneteam is rascistisch, ik kan er niet echt wakker van liggen. Verdonk zou op haar onvermogen moeten worden beoordeeld niet op het gedachtegoed van haar broer.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Vermeende broer????????????
Ad Verdonk man, hij zat in haar campagneteam. Kijk maar in FB POL, daar wordt er nu serieus over gesproken.
En denk om je spelling
Hoezo, krijg je het benauwd????quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Werkt de hele moderatie hier bij Defensie ofzo???
Dat laat ik graag aan jou over. Het is dan ook de Christen Unie. Wat is jouw mening als journalist over dergelijke partijdige journalistiek (met een duidelijke publieke taak) die eigenlijk bij een verkiezingsuitslag van de NOS neutraal hoort te zijn?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:39 schreef SCH het volgende:
Wilders is toch gewoon een anti-islampartij? Ik hoor hem vrijwel niks anders zeggen.
Open je ook een topic over het feit dat Mingele de CU een christelijke partij noemde?
Ik vond het een domme opmerking maar het heeft niet zoveel met neutraliteit te maken. Gewoon een slip of the tongue.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:45 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat laat ik graag aan jou over. Het is dan ook de Christen Unie. Wat is jouw mening als journalist over dergelijke partijdige journalistiek (met een duidelijke publieke taak) die eigenlijk bij een verkiezingsuitslag van de NOS neutraal hoort te zijn?
Ach, ook jij merkt het op en ziet waarschijnlijk in dat het niet zo hoort. Jij bent echter alleen van mening dat het om een onopzettelijke slip of the tongue gaat. Niet de eerste keer voor de NOS overigens. In de slachtofferrol kruipen? Je weet wel beter. Het kan simpelweg niet door de beugel.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het een domme opmerking maar het heeft niet zoveel met neutraliteit te maken. Gewoon een slip of the tongue.
Je kunt toch moeilijk ontkennen dat je de partij van Wilders vooral associeert met anti-islam.
het stoort me dat je meteen die slachtoffer rol inneemt, net als Wilders net bij het debat. " NIemand wil met me spelen, boehoehoe, en de publieke omroep is ook al tegen me boehoehoe" --> dat zal met 9 zetels toch echt volwassener moeten.
Ik vind het niet zo erg hoor maar niet echt heel slim ook. Maar jij denkt dat er urenlang over vergaderd is om dit zo te zeggen ofzo?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:53 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ach, ook jij merkt het op en ziet waarschijnlijk in dat het niet zo hoort. Jij bent echter alleen van mening dat het om een onopzettelijke slip of the tongue gaat. Niet de eerste keer voor de NOS overigens. In de slachtofferrol kruipen? Je weet wel beter. Het kan simpelweg niet door de beugel.
Zoals ik al heb geschreven in het topci had Wilders niet mijn stem... Als het jou niet aanstaat is het opeens een slachtofferrol? Kom op zeg.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg hoor maar niet echt heel slim ook. Maar jij denkt dat er urenlang over vergaderd is om dit zo te zeggen ofzo?
Ik stoor me echt aan die slachtofferrol, die jij nu ook weer uithangt. Dat kan echt niet meer bij 9 zetels.
Het is mijn analyse, hij kroop in het slotdebat in de slachtofferrol en dat doe jij ook door je ze te focussen op zo'n opmerkinkje van Mingele. Als deze partijen serieus willen worden genoemen moeten ze echt eens ophouden met dat gehuil.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Zoals ik al heb geschreven in het topci had Wilders niet mijn stem... Als het jou niet aanstaat is het opeens een slachtofferrol? Kom op zeg.
Jij bent journalist en hoort beter te weten. Jij weet heel goed dat Freddy Mingele dat niet had moeten zeggen. Ik kan hier wel meer woorden aan vuil maken, maar jij weet net zo goed als ik, dat hij deze opmerking niet had mogen maken.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is mijn analyse, hij kroop in het slotdebat in de slachtofferrol en dat doe jij ook door je ze te focussen op zo'n opmerkinkje van Mingele. Als deze partijen serieus willen worden genoemen moeten ze echt eens ophouden met dat gehuil.
Okay! Houd het veilig!quote:Op donderdag 23 november 2006 01:07 schreef Drugshond het volgende:
SCH ik kom hier morgen op terug... ik heb hier andere problemen die hoger op de agenda staan. Ik heb nu een PC zonder condoom.
Niet mogen? Van wie niet dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:06 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jij bent journalist en hoort beter te weten. Jij weet heel goed dat Freddy Mingele dat niet had moeten zeggen. Ik kan hier wel meer woorden aan vuil maken, maar jij weet net zo goed als ik, dat hij deze opmerking niet had mogen maken.
Jaap. Had hij het nou mogen zeggen of niet?quote:
Er is geen wet voor rutger.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jaap. Had hij het nou mogen zeggen of niet?
Een vraag die mij belangrijker lijkt is of hij ongelijk had..quote:Op donderdag 23 november 2006 01:10 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Jaap. Had hij het nou mogen zeggen of niet?
Dat zegt wat. Zelfs jij zou deze opmerking niet hebben gemaakt. Van de NOS mag je een neutrale verslaggeving verwachten en zeker bij een verkiezingsuitslag. Je kan wel zeggen dat ik er een drama van maak, maar het is niet de eerste keer.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet mogen? Van wie niet dan?
Ik zou hem niet gemaakt hebben maar ik vind het niet zo'n drama verder. Niet de moeite waard.
Het gebeurt alle kanten uit hoor maar dat valt jou niet op. Mingele is helemaal niet links dus dat punt klopt al niet. Net als dat iedereen er maar van uit gaat dat de Volkskrant een links complot smeedde tegen Kamp terwijl de journalist die de hele zaak heeft onderzocht verre van een linkse sympathisant is.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:13 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat zegt wat. Zelfs jij zou deze opmerking niet hebben gemaakt. Van de NOS mag je een neutrale verslaggeving verwachten en zeker bij een verkiezingsuitslag. Je kan wel zeggen dat ik er een drama van maak, maar het is niet de eerste keer.
Succes. Als je ermee klaar bent, haal dan DOG even achter zijn Guinness vandaan.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:14 schreef Drugshond het volgende:
Heel simpel... mijn virusscanner klapt er uit (en op dit moment ben ik in de registry bezig) om alle verwijzingen manual te deleten. Iets of wat zit hier verschrikkelijk te bijten. En op dit systeem draaien meer dan 100 apps. Kan wel een oude image terug zetten van 2 mnd terug. Maar dan moet ik weer 3-4 dagen installeren.
Dit gaat behoorlijk low-level dat weet ik wel.
Er valt mij meer op dan jij denkt. Een doorgewinterde journalist als Mingele zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gebeurt alle kanten uit hoor maar dat valt jou niet op. Mingele is helemaal niet links dus dat punt klopt al niet. Net als dat iedereen er maar van uit gaat dat de Volkskrant een links complot smeedde tegen Kamp terwijl de journalist die de hele zaak heeft onderzocht verre van een linkse sympathisant is.
Ik zou Mingele adviseren dat soort kwalificaties niet te gebruiken. Maar er zit geen groter verhaal achter, zoals jij suggereert.
Ja, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:19 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er valt mij meer op dan jij denkt. Een doorgewinterde journalist als Mingele zou beter moeten weten.![]()
zijn computer is stuk, dat kan hij wel fixen maar dan is hij al zijn p0rno kwijt en dat vindtie niet geweldigquote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SCH het volgende:
Ik snap er geen zak van Drugshond, maar sterkte ermee!
Aah, dat snap ik welquote:Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn computer is stuk, dat kan hij wel fixen maar dan is hij al zijn p0rno kwijt en dat vindtie niet geweldig
Dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn computer is stuk, dat kan hij wel fixen maar dan is hij al zijn p0rno kwijt en dat vindtie niet geweldig
obviouslyquote:
Ik ben een paar dagen vermindert aanwezig... (halve format van mijn systeem).quote:Op donderdag 23 november 2006 01:16 schreef SCH het volgende:
Ik snap er geen zak van Drugshond, maar sterkte ermee!
We zijn ermee bezig..... van dat topic krijg ik nog grijze haren.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef Napalm het volgende:
Boete voor scheldende broer Rita Verdonk
Broer van Verdonk van racisme beticht
Mee bezig? Wees eens bezig met sp3c in het gareel te houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We zijn ermee bezig..... van dat topic krijg ik nog grijze haren.
ik ben de mod met de scepter ... ik houd de rest in het gareelquote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mee bezig? Wees eens bezig met sp3c in het gareel te houden.
het was nutteloos getroll, Pietverdriet zijn mening over SCH voegt niets toe aan het topic en de reacties erop zullen ook niet ontopic zijn dus heb ik het weggemaaktquote:PietVerdriet zijn compleet normale reactie(die overigens WAAR is) wordt wegge-edit en mijn quote van Piet's post EN mijn reactie op het weg-editten worden vervolgens GEDELETE. Helemaal weg.
Waarom?
Het voegt zeker waarde toe aan het topic. Het relativeert nl het relschoppen van SCH. Of mag je niet meer zeggen? Mogen we alleen nog maar instemmend en éénzijdig reageren?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben de mod met de scepter ... ik houd de rest in het gareel
[..]
het was nutteloos getroll, Pietverdriet zijn mening over SCH voegt niets toe aan het topic en de reacties erop zullen ook niet ontopic zijn dus heb ik het weggemaakt
jouw daaropvolgendde reacties gaven wel aan dat ik daar gelijk mee had
verder delete ik altijd reacties op posts die ik heb geedit anders heb je hele rijen leeggeknipte posts onder elkaar
Omdat het een non [NWS]-topic is. En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom?
Dan zijn we het daarover eens.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:
En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
doe nu ff niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het voegt zeker waarde toe aan het topic. Het relativeert nl het relschoppen van SCH. Of mag je niet meer zeggen? Mogen we alleen nog maar instemmend en éénzijdig reageren?
Fijn heur![]()
Dat is niet kinderachtig. Een dubieuze prutser (SCH) mag m.i. openlijk in twijfel worden getrokken. Is dat zo gek? Blijkbaar welquote:Op donderdag 23 november 2006 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
doe nu ff niet zo kinderachtig.
je hoeft niet alleen instemmend en eenzijdig te reageren, zolang je de user er maar buiten laat.
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Omdat het een non [NWS]-topic is. En sp3c schiet eerst voordat hij vragen gaat stellen.
Qua moderatie ben ik klaar met dat topic. Dus ik ben er niet.
Dames en heren...een applaus deze mod aub!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef sp3c het volgende:
ja nu ja je doet het er maar mee ik heb vandaag geen zin in een dergelijke ellenlange discussie
Militaire disciplinequote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Drugshond het volgende:
Hij is goed he, hij laat zich ook niet gek maken.
Ik blijf meer de diplomaat, je weet nooit wat je aan mij hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Militaire discipline
Kan je wat van leren![]()
Ja..goed heurquote:Op donderdag 23 november 2006 11:55 schreef Drugshond het volgende:
Hij is goed he, hij laat zich ook niet gek maken.
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:48 schreef Triggershot het volgende:
Jerry, Jerry, Jerry!
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet je ... ik heb helemaal geen zin meer an dit topic
hij gaat strax gewoon weer opslot als er niets normaals van gemaakt kan worden
een stelletje racisten , bedoel je zeker.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
Uit het broertopic
[..]
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.
Doe ik zoveel moeite om het erop te krijgen, ga je het tcoh niet vanwege dat stelletje mafkezen sluiten???
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft!!! Zeker gezien de manier waarop ze hier ook doorgaat!!!
Waarom noem je die flikker nou een flikker?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef milagro het volgende:
flikker toch op, flikker (toch op, flikker.....toch op komma etcetera).
zeg jij nou maar nix want ze reageerd gewoon op jouw onzinquote:Op donderdag 23 november 2006 14:29 schreef SCH het volgende:
Uit het broertopic
[..]
Dat is precies de bedoeling van milagro. Dan hoop ik dat je wel verdere maatregelen treft.
Doe ik zoveel moeite om het erop te krijgen, ga je het tcoh niet vanwege dat stelletje mafkezen sluiten???
wie het weet mag het zeggenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef gelly het volgende:
Waarom roept dat topic zoveel onrust op vraag ik me af, als het toch maar de broer van Verdonk is en zij er verder niks mee te maken heeft ? Het is toch logisch dat als een familielid van een bekende Nederlander iets uitvreet dit in het nieuws komt, zeker als dat familielid iets uitvreet wat gevoelig ligt bij de functie die je uitvoert ?
Exact. Maar er wordt zo'n kouwe drukte om gemaakt van alle kanten.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie het weet mag het zeggen
ik vind het hele bericht zowieso niet bijster interessant, het is wat ironisch dat het precies Verdonk dr broer is, daar moest ik wat om glimlachen maar verder ...
Ook maatregelen?quote:Op donderdag 23 november 2006 18:41 schreef SCH het volgende:
Die post van Gia in dat topic vind ik trouwens wel erg ver gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |