Ai. Dat is niet best.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef EvilThijn het volgende:
Ah leuk net een Windows 2003 SBS de soep ingedraait door een update van symantec mail security for exchange.
Van zulke dingen hebben de beestjes bij de poel nou nooit last van![]()
komt wel goedquote:
Nee, wat een zorgeloos leventje hebben die dieren zeg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:58 schreef EvilThijn het volgende:
Van zulke dingen hebben de beestjes bij de poel nou nooit last van![]()
..'t is dat je 't zelf zegt..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic. Dit.
Nog steeds nietsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:58 schreef Impry het volgende:
Nee dus... er gebeurt gewoon echt helemaal niets. Echt jammer!
Jaloersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:26 schreef Karstman het volgende:
Weerbericht:
Vandaag halfbewolkt met een middagtemperatuur van 28 graden.
Jup, jij kijkt ook teveel NGC..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:02 schreef 61neorej het volgende:
Zou mooi zijn als dat beest wat net vol in beeld was ineens word gegrepen door een aanstormende leeuw
Of een anacondaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:04 schreef Janetje het volgende:
Ik dacht persoonlijk aan een krokodil..
Ja, waar is de rest eigenlijk?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:06 schreef EvilThijn het volgende:
Lijkt me niet echt verstandig van dat beest daar alleen rond te lopen
Hmm nee gaat vloeiend hierquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik heb meer een diashow dan bewegende beelden nu. Hebben jullie daar ook last van?
Je kunt aan z'n gedrag ook zien dat hij erg oplettend is. Kijkt behoorlijk vaak rond of er niet iets anders aangeslopen komtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:06 schreef EvilThijn het volgende:
Lijkt me niet echt verstandig van dat beest daar alleen rond te lopen
Bij mij worden ze standaard onscherp?quote:
Hahaha hier hetzelfde..ik heb 2 19 inch flatscreentjes naast mekaar dus kan gewoon doorwerkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:17 schreef cptmarco het volgende:
ik denk niet dat mijn chef erg gelukkig is... ik en mijn collega's zitten nu bijna de hele dag naar de fok!poel te kijken....
Ik ben al aan het kijken naar een goedkoop beeldschermpje voor erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hahaha hier hetzelfde..ik heb 2 19 inch flatscreentjes naast mekaar dus kan gewoon doorwerken![]()
Ik vind het wel gazellig zo! (quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef avw1982 het volgende:
Stop die gazelle maar weg, kom maar op met de leeuwen.
Programmaatje openen, doelmap van je screenshots kiezen. Dan op F10 of F9 (ligt aan je instellingen) drukken als je een screenshotje wil maken. Programmaatje minimaliseren, gewoon naar Media Player kijken, toets indrukken en dan worden de screenshotjes automatisch in de aangewezen map geplaatst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef Janetje het volgende:
Kan iemand even kort uitleggen hoe fraps werkt?
Net even geinstalled maar ik krijg er geen fatsoenlijk screenshot uit.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar een goedkoop beeldschermpje voor erbij
Hmm die geeft bij mij veel scherper beeld dan de lnik die ik nu gebruikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef Karstman het volgende:
gebruik deze mms://live.wildlife.wavelit.net/nk1957 link en je hebt enkel een mediaplayer schermpje. iets kleiner maken, "Always on top" aanzetten en vrolijk doorwerken![]()
Hij weet nu dat wij kijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:39 schreef EvilThijn het volgende:
De camnegert heeft er uitermate veel zin in vandaag![]()
Dat was een heule grote bromvlieg denk ikquote:
Hij heeft nu koffiepauze denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:39 schreef EvilThijn het volgende:
De camnegert heeft er uitermate veel zin in vandaag![]()
zwemmenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
wat zal zo een vogel nou doen bij die poel?
Beetje chillen, beetje badderen. Je weet tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
wat zal zo een vogel nou doen bij die poel?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even wat water drinken
[afbeelding]
STAMPEEEEE OP HARDCOREEEEE!!!!!
Ik gebruik Adobe ImageReady ism Photoshop.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Welke programaatje gebruiken jullie voor animated gifs?
Kwam ineens in me opquote:
NICE!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Welke programmaatje gebruiken jullie voor animated gifs?
4 uur Cup a Soupquote:
Dan zou je juist zeggen dat het druk is, al die beesten moeten dan water halen voor de soepquote:
Ow ik bedoelde mezelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dan zou je juist zeggen dat het druk is, al die beesten moeten dan water halen voor de soep
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dan zou je juist zeggen dat het druk is, al die beesten moeten dan water halen voor de soep
Al kijk je op het forum van africam.com zie je iid fotos van leeuwen en cheeta's. Deze dieren worden vooral vlak voor zonsondergang actief.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:01 schreef Jumparound het volgende:
er zaten toch ook leeuwen ofo?
Waarom zie je ze op dit forum dan nooit. Er kijkt volgens mij elk moment van de dag wel iemand naar die webcam...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:02 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Al kijk je op het forum van africam.com zie je iid fotos van leeuwen en cheeta's. Deze dieren worden vooral vlak voor zonsondergang actief.
Omdat dat oudere screens zijn volgens mijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waarom zie je ze op dit forum dan nooit. Er kijkt volgens mij elk moment van de dag wel iemand naar die webcam...
Volgens mij zijn veel foto's op de africam forum foto's die door safari toeristen zelf genomen worden enzoquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waarom zie je ze op dit forum dan nooit. Er kijkt volgens mij elk moment van de dag wel iemand naar die webcam...
omdat het de laatste tijd veel regent en daardoor de dieren minder afhankelijk zijn van deze waterpoel?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Omdat je deze dieren niet vaak tegenkomt. Tijdens een gamedrive in het Tsavo kwamen we ook slechts 1x leeuwen tegen terwijl we er heel lang rondreden. Moet je nagaan, hoe veel geluk je moet hebben dat ze bij een stilstaande webcam te zien zijn. Ze leven er en komen heel af en toe bij de poel blijkbaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Gisteren zat er wel een tijd een luipaard te drinken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:17 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Paul furberquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:27 schreef avw1982 het volgende:
Dit is trouwens de cameramanhttp://www.africam.com/boma/profile.php?mode=viewprofile&u=2
Dat zei ik als garpje in een vorig topicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:27 schreef avw1982 het volgende:
Dit is trouwens de cameramanhttp://www.africam.com/boma/profile.php?mode=viewprofile&u=2
aah een garpje! mooiquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:31 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dat zei ik als garpje in een vorig topic. "Of het is een blanke vrijwilliger".
![]()
Eigenlijk is het ook gewoon een negert natuurlijk...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:32 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
aah een garpje! mooi![]()
Ik vind het stiekum leuker om de cameraman een negert te blijven noemen![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kerel heeft wel de meest relaxte baan ter wereld![]()
Nou, als je daar ben kan je beter beter zijn dan heel de dag achter een pc zitten om die camera te besturen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kerel heeft wel de meest relaxte baan ter wereld![]()
buiten??quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Nou, als je daar ben kan je beter beter zijn dan heel de dag achter een pc zitten om die camera te besturen.
Dat moet je zeker gaan doen, bij zo'n resort blijf je kijken. Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef EvilThijn het volgende:
Ik wil het best 's nachts van hem overnemen..lekker spieken door de raampjes bij het resort![]()
Dat heb ik wel eens gedaan in dierenpark emmenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.
[afbeelding]
Ziet er superrelaxed uit zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat moet je zeker gaan doen, bij zo'n resort blijf je kijken. Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:49 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan in dierenpark emmenpatatjes en een frikandel
dat is toch niet de plompquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat moet je zeker gaan doen, bij zo'n resort blijf je kijken. Zo heb ik eens lekker zitten eten met uitzicht op een groep olifanten bij een poel.
[afbeelding]
Gezellig hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:16 schreef Flyga het volgende:
wat maken ze toffe geluiden
nu je het zegt....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:22 schreef Frumzel het volgende:
Is iemand het glas om de camera aan het schoonmaken ofzo? De camera trilt enorm en het waait toch niet zo hard dacht ik
wie zal het zeggenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
nu je het zegt....
Misschien staat er wel een Olifant tegen op te rijgen..![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:10 schreef cptmarco het volgende:
tis erg rustig.... dan maar plaatjes uit het archief....
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Het is geen negert.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:59 schreef fiedel het volgende:
zoom in stomme negert
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:56 schreef venomsnake het volgende:
hier vreet ie een kikker op!![]()
[afbeelding]
Heb ik al gedaan, werkt niet echtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Even opnieuw hier in dit topic die link aanklikken.
Mooi!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Was net even te laat bij de take-off
whehehe, same thoughtsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
nicequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:11 schreef Frumzel het volgende:
De 2e aanval over het water op een kikker en het opvreten ervan!
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:17 schreef EvilThijn het volgende:
Hyena!!
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:17 schreef Frumzel het volgende:
Vos!
hij zit er ook nog steeds..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:21 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Huh? En die uil bleef gewoon zitten?
quote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:21 schreef Frumzel het volgende:
Huh? En die uil bleef gewoon zitten?
Op woensdag 11 oktober 2006 19:22 schreef fiedel het volgende:
hij zit er ook nog steeds..
quote:
wat zei je..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:31 schreef pussydeluxe het volgende:
Zolang die uil daar staat te chillen, houden die kikkers hun mond.
De fauna-kennis van de FOK!kersquote:
hahahaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:35 schreef avw1982 het volgende:
Ik krijg nu de melding "The video you are watching is pirated"
WTF
ik kreeg opeens een of ander kutmuziekje te horen en werd geredirect naar de wavelit media site o.i.d.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:37 schreef EvilThijn het volgende:
Ik kijk nu weer via http://www.srobbin.com/africam.php
Dat werkt nog steeds![]()
Hij moet ook etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef venomsnake het volgende:
Die uil neemt zijn tijd wel.. net als gisternacht toen die meer dan een uur langs het water heeft gestaan..![]()
]quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik kreeg opeens een of ander kutmuziekje te horen en werd geredirect naar de wavelit media site o.i.d.
Ik hoop dat ie flink honger heeft!quote:
Nou, niet als je vriendje Flight Simulator updates zit te downloadenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:40 schreef cptmarco het volgende:
nu werkt http://www.srobbin.com/africam.php weer probleemloos
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef avw1982 het volgende:
Ik krijg nog steeds in de mediaplayer-link dat pirated gebeuren.
is je geluid vast gelopen?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hier doet ie t , en ik hoor gelukkig eens een keer geen kikkers kwaken.![]()
Ik ook..ben benieuwdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:51 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga douchen, es kijken of die uil er nog zit als ik klaar ben..
jouwnes werkt steeds perfectquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef cptmarco het volgende:
http://www.srobbin.com/africam.php
deze werkt bij mij probleemloos op dit moment
Die werkt bij mij ook prima.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef cptmarco het volgende:
Ik werk onder linux en kan het niet via de site bekijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:58 schreef cptmarco het volgende:
quote:
Jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat nu in beeld:
PEL-D 2400 ID-001
shit we zijn betrapt.....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat nu in beeld:
PEL-D 2400 ID-001
Ik denk het. Ik ga stoppen vanavond, morgen weer een dag.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg in het linkje van de OP nu ook dat pirated ding! Zijn ze gehacked ofzo?!
wedden dat je nog wel een keer komt checkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:10 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik ga stoppen vanavond, morgen weer een dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |