Bij mij worden ze standaard onscherp?quote:
Hahaha hier hetzelfde..ik heb 2 19 inch flatscreentjes naast mekaar dus kan gewoon doorwerkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:17 schreef cptmarco het volgende:
ik denk niet dat mijn chef erg gelukkig is... ik en mijn collega's zitten nu bijna de hele dag naar de fok!poel te kijken....
Ik ben al aan het kijken naar een goedkoop beeldschermpje voor erbijquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:18 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
Hahaha hier hetzelfde..ik heb 2 19 inch flatscreentjes naast mekaar dus kan gewoon doorwerken![]()
Ik vind het wel gazellig zo! (quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef avw1982 het volgende:
Stop die gazelle maar weg, kom maar op met de leeuwen.
Programmaatje openen, doelmap van je screenshots kiezen. Dan op F10 of F9 (ligt aan je instellingen) drukken als je een screenshotje wil maken. Programmaatje minimaliseren, gewoon naar Media Player kijken, toets indrukken en dan worden de screenshotjes automatisch in de aangewezen map geplaatst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:21 schreef Janetje het volgende:
Kan iemand even kort uitleggen hoe fraps werkt?
Net even geinstalled maar ik krijg er geen fatsoenlijk screenshot uit.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken naar een goedkoop beeldschermpje voor erbij
Hmm die geeft bij mij veel scherper beeld dan de lnik die ik nu gebruikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef Karstman het volgende:
gebruik deze mms://live.wildlife.wavelit.net/nk1957 link en je hebt enkel een mediaplayer schermpje. iets kleiner maken, "Always on top" aanzetten en vrolijk doorwerken![]()
Hij weet nu dat wij kijkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:39 schreef EvilThijn het volgende:
De camnegert heeft er uitermate veel zin in vandaag![]()
Dat was een heule grote bromvlieg denk ikquote:
Hij heeft nu koffiepauze denk ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:39 schreef EvilThijn het volgende:
De camnegert heeft er uitermate veel zin in vandaag![]()
zwemmenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
wat zal zo een vogel nou doen bij die poel?
Beetje chillen, beetje badderen. Je weet tochquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:08 schreef Jumparound het volgende:
wat zal zo een vogel nou doen bij die poel?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even wat water drinken
[afbeelding]
STAMPEEEEE OP HARDCOREEEEE!!!!!
Ik gebruik Adobe ImageReady ism Photoshop.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Welke programaatje gebruiken jullie voor animated gifs?
Kwam ineens in me opquote:
NICE!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:35 schreef Impry het volgende:
[afbeelding]
Welke programmaatje gebruiken jullie voor animated gifs?
4 uur Cup a Soupquote:
Dan zou je juist zeggen dat het druk is, al die beesten moeten dan water halen voor de soepquote:
Ow ik bedoelde mezelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:55 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dan zou je juist zeggen dat het druk is, al die beesten moeten dan water halen voor de soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |