Neh laat maar, ik moet al die scapa-huppelkutjes en fitnessmetro's van 50kg niet aan mn gewichten hebben, laat die maar lopen op die rolband, en de mensen die echt willen trainen trainenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:29 schreef Webkim het volgende:
Kunnen we de crosstrainers er wel uit gooien. Scheelt een boel ruimte.
Ik train nu 7 dagen in de week,quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ehm... Moet ik r u s t d a g e n even voor je spellen?![]()
Geef je je spieren wel de kans een beetje op adem te komen nu en dan?
Er zijn ook bossen buiten waar je kunt huppelen hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Met een hardloopworkout ga je ook niet trainen hoe je lange tijd slagen en schoppen kunt uitdelen zonder moe te worden..
Verder doe je die oefeningen natuurlijk allemaal high rep (slow twitch), en verder lijkt het me dat je spieren het meest in cardio worden getraind als ze direct worden aangesproken.
Als marathonloper kan je niet rechtstreeks 300km fietsen, maar als cardio'er kan je ook niet rechtstreeks 10 minuten in de ring staan.. voor algemene conditie maakt dat echter niets uit; het is niet voor niets algemeen
En algemene conditie train ik liever met gewichten dan door een half uur voor me uitstarend op een loopband te huppelen.
Rond mijn sportschool ligt een meertje, en daar kun je kanoeenquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:37 schreef LedZep het volgende:
[..]
Goed plan. Als 'ze' dan toch "echte" () cardio willen doen gaan ze maar rondjes om de sportschool rennen
![]()
![]()
Eerste oefening per spiergroep wel, 2e niet eerste is zware oefening 2e is bv flyes oid.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
In bossen huppelen vind ik dan ook best leuk. Mits afwisselend BW exercises.
Ik hoop voor je zenuwstelsel dat je niet (meer) tot failure trouwens overiens, met die indeling.
Er is 1 AAS sectie tegenover een tiental andere secties over training, voeding etc.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:51 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik vind dat er te veel de nadruk op niet legale suplementen en karma ligt.
Dat is misschien mijn fout, maar ik kijk alleen bij active topics. Doe ik op fok ookquote:Op zondag 15 oktober 2006 17:36 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Er is 1 AAS sectie tegenover een tiental andere secties over training, voeding etc.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:44 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn fout, maar ik kijk alleen bij active topics. Doe ik op fok ook
quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:41 schreef D.Rose het volgende:
Van Mr.J en WebKim weet ik het wel, maar zitten er meer mensen van hier op DBB?
Bi nader inzien doe ik eigenlijk alles gewoon tot failure. Zo train ik me hele leven al, ik heb maar 1 stand.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:08 schreef LedZep het volgende:
In bossen huppelen vind ik dan ook best leuk. Mits afwisselend BW exercises.
Ik hoop voor je zenuwstelsel dat je niet (meer) tot failure trouwens overiens, met die indeling.
Eerst trainde ik 6 keer per week, zelfde schema alleen 1 massa oefening per spiergroep (was ongeveer in 30 minuten klaar). Dus elke spiergroep 3x.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:03 schreef LedZep het volgende:
Maar hiervoor trainde je ook elke spiergroep 1x per week. 2x per week kan je niet volhouden. (tenzij je, zoals dat vorige schema van je, maar 2 sets per spiergroei doet oid)
kan beide, en dan is de hometrainer het makkelijkstquote:Op zondag 15 oktober 2006 18:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Conditie train je niet op een hometrainer, ga gewoon buiten hardlopen oid.
Train maar eens 30 minuten op een hometrainer en loop eens 30 minuten buiten, dan merk je het verschil wel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kan beide, en dan is de hometrainer het makkelijkst
Met zulke dingen begin ik juist met de slapste kant, en doe dan met me sterkere kant hetzelfde aantal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:38 schreef LedZep het volgende:
Omdat ik vandaag niet ga trainen (herstel) heb ik eventjes rep-out op pistols gedaan.
Het resultaat:
rechts: 25x BW
links: 10x BW (geen failure, balansprobleem)
Zeer tevreden moet ik zeggen. Voor het eind van dit jaar moet een 150kg PL-squat er inzitten.
Ik heb rennen serieus geprobeerd, maar ik kreeg last van mijn schenen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Train maar eens 30 minuten op een hometrainer en loop eens 30 minuten buiten, dan merk je het verschil wel.
zuchtquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb rennen serieus geprobeerd, maar ik kreeg last van mijn schenen.
Op de hometrainer heb ik nergens last van, en mijn conditie is de afgelopen 3 maanden ontzettend gegroeid.
Vandaag nog 50 km op de hometrainer gedaan, lekker met een filmpje erbij, niets mis mee
het beestje een naam geven lost de problemen niet opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:52 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
zucht
shin splints
google is je vriend.
Heb ook regelmatig last van mijn schenen tijdens en vooral na het hardlopen. Goed schoeisel kan al aardig wat schelen. Maar ik vind hardlopen in de buitenlucht te lekker om niet meer te doen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb rennen serieus geprobeerd, maar ik kreeg last van mijn schenen.
Op de hometrainer heb ik nergens last van, en mijn conditie is de afgelopen 3 maanden ontzettend gegroeid.
Vandaag nog 50 km op de hometrainer gedaan, lekker met een filmpje erbij, niets mis mee
Ik heb er speciaal schoenen voor gekochtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:32 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Heb ook regelmatig last van mijn schenen tijdens en vooral na het hardlopen. Goed schoeisel kan al aardig wat schelen. Maar ik vind hardlopen in de buitenlucht te lekker om niet meer te doen...
nee, voor de rest van je leven als 'n oud wijf op die loopband huppelen ook niet. Maar blijf lekker wachten totdat iemand alles voor je voorkauwt hoor, waarom zou je zelf iets opzoeken als anderen het ook voor je kunnen doen heh?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het beestje een naam geven lost de problemen niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |