dat laatste denk ik, volgens mij heeft Lieve niks met Ludo en Nick te maken....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Of Lieve is gestuurd door Nick, óf ze kidnapt de baby na de geboorte!
ja, dat heb je nou al drie keer gezegd, hou nou maar opquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Canisfire het volgende:
En toch Bing die opeens zoveel geld heeft..
Er reageert niemand normaal op mijn ondekkingquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja, dat heb je nou al drie keer gezegd, hou nou maar op
Van Laura geleend toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Canisfire het volgende:
die Lieve is echt eng.
Dat klopt toch niet ?
Omdat ze ook Belgisch is dacht ik dat....quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat laatste denk ik, volgens mij heeft Lieve niks met Ludo en Nick te maken....
op zichzelf staand lijntje dus.... hooguit duikt Nick op tijd weer op om zijn zoon/dochter te redden
desondanks zijn zij het meest boeiende wat deze enorme rukuitzending te bieden heeftquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die scenes tussen Jef en Doro zijn ook eentonig zeg![]()
de Ned. acteurs zijn op, iedereen heeft al 's in GTST meegedaanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:31 schreef Svensational het volgende:
Omdat ze ook Belgisch is dacht ik dat....
Okee praat me even bij, welke theorie hang jij aan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:35 schreef DaMart het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat die Lieve Charlie probeert te overtuigen dat ze gene goede moeder zal zijn en haar kind zal afstaan, of dat ze het kind gaat jatten.
En wel slim van Ludo, om Nick een brief te laten sturen. Nu hoeft hij nog niet meteen zelf terug te komen en kan Nick ook wegblijven, zonder het gevaar dat hij zijn mond voorbij praat.
Ik heb vanaf het begin af aan (of moet ik zeggen: vanaf het einde af aan) al gezegd dat Ludo niet dood is. En daar blijf ik bij. Het was wel heel toevallig dat de arts een bekende was, de kist gesloten en er niemand bij de crematie mocht zijn. Bovendien wil Janine natuurlijk niet dat Dian de leiding krijgt, want die moet ze weer terug kunnen geven aan Ludo natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee praat me even bij, welke theorie hang jij aan?![]()
En sinds wanneer zijn Anita en Charlie zulke goeie vrienden? Onlogisch koppel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:17 schreef DaMart het volgende:
Charlie:'...voordat er nog meer hersens sterven bij me.'
Bedoelt ze nu dat ze meerdere hersens heeft, of dat iedereen die te lang met haar omgaat hersendood raakt?
Dorothea heeft een geldbuik... anders ontploft ze!!!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:25 schreef Canisfire het volgende:
Nu weer die kamer... Hoe komt Bing aan al dat geld?
Vito betaalde hem $100.000 voor de moord op Lullo.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:27 schreef Canisfire het volgende:
die Lieve is echt eng.
Dat klopt toch niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |