Hoe moet ik dat weten.quote:
Is dat überhaupt weleens voorgekomen tussen soaps eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Het zou leuk zijn als we EINDELIJK na al die jaren een crossover zouden krijgen tussen GTST en ONM.
In een Nederlandse soap is dat nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Is dat überhaupt weleens voorgekomen tussen soaps eigenlijk?
Lijkt me wel tof op zich.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In een Nederlandse soap is dat nog nooit gebeurd.
In welke buitenlandse soaps wel dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In een Nederlandse soap is dat nog nooit gebeurd.
The Bold and the Beautiful en The Young and the Restless hebben een aantal cross-overs gehad. Sheila Carter en Lauren Fenmore, oorspronkelijk twee karakters uit Y&R, hebben een hele tijd in B&B gespeeld. Daarnaast waren er nog de bliksembezoeken van Brooke Logan (B&B) en Victor Newman (Y&R).quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In welke buitenlandse soaps wel dan?
Dat vond ik ook al zo stom.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Wat een apparaat zeg, sinds wanneer moet de vraag ook worden ingesproken bij zo'n ding?
Ja zo van we draaien ff een rondje in de pagode en ondertussen trouwen we ff.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb een beetje laat ingeschakeld, zij ze al getrouwd?![]()
Ik zag alleen dat hij iets van mevrouw Mauricius zei...quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zo van we draaien ff een rondje in de pagode en ondertussen trouwen we ff.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |