quote:Top Performer
"A" Certificate - Minimum Weight
Passed measurement by 3D Jig 2004
Hull (two-pot) automotive finish (2005)Deck varnished
New rotating mast (last season)
2 sails
Hull perfectly dry
Superfoil centreboard
foil bag
hull and deck covers
Aluminium beach trolly
Results: 15th 2005 SI Champs (first regatta); 2nd Southland Champs 2006; Bluff Yacht Club champion 05-06; 1st Marakura New Year Regatta 2006
leer eens rijden, want je tp lijkt nergens opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:26 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als dit niet mooi is dan weet ik het niet meer![]()
Zijn niet mijn stats hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
leer eens rijden, want je tp lijkt nergens op![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:49 schreef Hugster het volgende:
Dubai op z'n best. Murciélago verslindende 800+ bhp Nissan Patrols![]()
![]()
Dat is er dus niet van gekomen, ik heb een uur naar mijn bril liggen zoeken en ben uiteindelijk maar gaan slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ga voor de verandering eens tv kijken.
*pets*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
kleinkinderen.
Kermisquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij begint de kermis trouwens zaterdag hier![]()
.
Ik heb er (klein)kinderen van gemaaktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Kermis
En het is (klein-)kinderen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, stop eens met dat telegraaf-anti-nieuws
Dit meen je nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:05 schreef ijsmeis het volgende:
Oh my god. http://www.femkeontour.nl/
Hilarischquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qgiUSEpg8Xc&eurl=
Het intervieuw met haar gisteravond op Ned3 vond ik wel leuk (bij de Wereld draait door was dat volgens mij)quote:
Ik vond het wel meevallen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het intervieuw met haar gisteravond op Ned3 vond ik wel leuk (bij de Wereld draait door was dat volgens mij)
Als je het vergelijkt met (shit ben z'n naam ff kwijt, die als laatste kwam) die is en blijft geniaalquote:
Andre van Duin en Frans van Dusschoten waren als laatste.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met (shit ben z'n naam ff kwijt, die als laatste kwam) die is en blijft geniaal
dat was wel een geweldig stukje zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Andre van Duin en Frans van Dusschoten waren als laatste.
Ja, maar wel slecht dat Peu die namen niet kan onthoudenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat was wel een geweldig stukje zeg
Shit happends, ze worden er niet minder geniaal omquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar wel slecht dat Peu die namen niet kan onthouden.
Zeeeeeer slaapverwekkendquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:27 schreef PeuRac het volgende:
een hit and run![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hyzqRoozvYI&NR
Komop zegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit happends, ze worden er niet minder geniaal om
OMGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1105567
Ohquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[pta slowchat] Starling 1176
Je ziet dat het nep is, dus weet je wat er gaat gebeuren, en dan is het ook nog eens zoooooo ondermaats uitgevoerdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
precies wat ik dacht
wat een saai hoerefilmpje
Enooorrmm eindeloos jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je ziet dat het nep is, dus weet je wat er gaat gebeuren, en dan is het ook nog eens zoooooo ondermaats uitgevoerd![]()
nee nog nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
hak hier al een tvp?
Ik zag anders een afghaan brandenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:06 schreef ijsmeis het volgende:
Slecht weer, klein vliegtuigje. Cq. ongelukje!
Die had ie net opgestoken, ff chillen manquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zag anders een afghaan branden![]()
Echt nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef Hugster het volgende:
Weet ik niet, maar vrouwen zijn viespeuken
Schijt krabben?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
Okay, ik ga even ergens anders vertoeven!!
oh?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik van hemzelf vernomen.
Liever Nolius dan Paladijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Hugster het volgende:
Nolius is daarvoor nog veel te kort hier
Af en toe komt ie jouw kont even achterna gelopen, da's niet voldoende
Jepquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
oh?
tsssss, dan ben ik zeker verplicht altijd hier te chatten
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:14 schreef Hugster het volgende:
Nolius is daarvoor nog veel te kort hier
Af en toe komt ie jouw kont even achterna gelopen, da's niet voldoende
Alexxxxx ook ergens, maar dat is uiteraard weer niet terug te vinden!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:16 schreef Nolius het volgende:
[..]![]()
Jaloers?![]()
Ze sleept me zelfs vanuit andere topics hiernaartoe
Die urlquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.nu.nl/news/846(...)_nana_naaa_naaa.html
Hahahahahahaha
nice, gefeliquote:
Practisch op station bijlmerquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:06 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mag je ook zijn, een koophuis [afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:47 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.indivirtual.com/ufo/
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bernie Und Ert zijn geweldig
[afbeelding]
Die postte je een week geleden ook al toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:39 schreef Hugster het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/100606/media.php?media=horny.wmv
oh foutjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die postte je een week geleden ook al toch?
En Sjoewe, WTF?
ET fuck homequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die postte je een week geleden ook al toch?
En Sjoewe, WTF?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:06 schreef Nolius het volgende:
Gelukkig zijn er hier gesprekken op niveau
en jij durft commentaar te geven op mijn telegraaf-linkjes?quote:
sleuteltje 10 en je kan die hele auto uitelkaar slopenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En deze voor Alex!
(ik kreeg die tip vandaag)
Die mensen hier in d estraat die eerst een Niva hadden, hebben nu een Trabant in hippiekleurenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:15 schreef vlad het volgende:
[..]
sleuteltje 10 en je kan die hele auto uitelkaar slopen![]()
![]()
wel de juiste kleur voor je![]()
jou kennende ga je het in ieder geval een poging gevenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die mensen hier in d estraat die eerst een Niva hadden, hebben nu een Trabant in hippiekleurenDaar kan ik niet overheen
Mja, Trabant, ik weet niet... Leuk hoor... Mara niet geweldig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
jou kennende ga je het in ieder geval een poging geven![]()
mja, het groene kleurtje is wel het enige milieuvriendelijke aan die hele autoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, Trabant, ik weet niet... Leuk hoor... Mara niet geweldig.
De enige dj die ik hier aan nog mis is Roog.quote:Mainroom:
Erick E
Lucien Foort
Fedde Le Grand
Don Diablo
Jip Deluxe
Funkerman
Gregor Salto
Philip Young
MC Gee
VJ Vision Impossible
performance by Gia Melish
Studio:
Baggi Begovic
Madskillz
Youri Donatz
Envotion
Lacroix
Sidney Samson
Restaurant: Gelazer
Billy the Klit
William Shagspeare
Lady Bee
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:34 schreef Hugster het volgende:
Ik fiets net door mijn buurtje zie ik een rode Alfa 155 met houten stuur en CRX velgen staan
Ik bellen naar het nummer van peu, bingo
Ehm nee?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
Bara, cvt voor de Rotax Max gezien?
quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:10 schreef Hugster het volgende:
Bara, jij leest alles na. Check dit voor je Maxje![]()
Gewoon CVT op de kartAltijd boven die kut 7500 rpm waaronder een max dood is
![]()
okquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:46 schreef BaraCuda het volgende:
Net toch een gave race gehad bij GTR2 beste van m'n leven![]()
Iedereen voorin ree enorm clean enzo 2 wide door de bochten over de halve baan![]()
Niet op gelet, hij kwam nog even naar buiten, hij woont echt nog geen 100 meter bij me vandaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:50 schreef BazzoS het volgende:
Peu gespot dusZaten de vloermatjes er nog in?
Je pedaal aankijken is al volle powerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoooooooooo das stukje geile techniekhebbe hebbe
![]()
Hoe zal dat in de regen zijn?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je pedaal aankijken is al volle power
Ik zag het een paar weken geleden liggen voor 1200 britse ponden voor de Max en 1500 pond voor schakelkarts![]()
Mja jawel, maar rotax is veul goedkoper en makkelijker in onderhoudquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef vlad het volgende:
geeft een schakelkart niet meer uitdaginbg en voldoening dan een cvt?![]()
Ik wil het er ook niet opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:56 schreef vlad het volgende:
geeft een schakelkart niet meer uitdaginbg en voldoening dan een cvt?![]()
Dezelfde fabrikant heeft het ook voor schakelblokkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja jawel, maar rotax is veul goedkoper en makkelijker in onderhoud
Ooit komt er wel een shifter
Die gein zullen ze toch niet toelaten in wedstrijden denk ik zo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik wil het er ook niet oppookje beuken
Maar ik zag dat pa zich al wel uitgebreid had laten informeren voor die shit op mijn max![]()
Geen idee, best apart denk ik. Want hoor ik het nou goed dat je blokje rond de 11k rpm blijft? Natuurlijk tot aan de begrenzer van 13.500 rpm.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoe zal dat in de regen zijn?
daar wil je niet continu vol vermogen![]()
Ik heb geen idee. Ik rij er toch geen wedstrijden mee want mijn max heeft al 7pk meerquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die gein zullen ze toch niet toelaten in wedstrijden denk ik zo?
Zo wel dan heeft binnen notime iedereen zo'n ding
Ja continu vanaf 11000 toeren een bocht ui trekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen idee, best apart denk ik. Want hoor ik het nou goed dat je blokje rond de 11k rpm blijft? Natuurlijk tot aan de begrenzer van 13.500 rpm.
nee , bij de schouw een week eerder een barst in een stopcontact doos en in de plee waren de tegels niet goed uitgekomen waardoor er een gootje liep, maar dat was allemaal opgelost , vandaag was alles netjes.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:56 schreef lipje het volgende:
teert Bo, nog gebreken gevonden bij de oplevering?
Ik zie nog even niks over het gewicht staan op het moment.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:01 schreef vlad het volgende:
hoeveel extra gewicht zeul je mee met zo'n cvt?
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja continu vanaf 11000 toeren een bocht ui trekken![]()
Zal wel raar klinken denk ik![]()
http://www.karting1.co.uk(...)n-for-karts-test.htmquote:its makes your kart go faster, and increases the life of your motor. Imagine how many hours on your Rotax engine you?re saving if it is only revving to 11,500rpm? It is an engineering marvel.
Je hebt mail trouwens, zag het mailtje net pasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:43 schreef ook_gek het volgende:
maar dan praat je over de wat modernere/geavanceerde computergestuurde cvt's die niet in een kart zittenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef M5 het volgende:
CVT is best gaaf om mee te rijden. ook in gewone auto's. Een goede CVT zorgt er voor dat als je niet vol op het gas trapt, het ding ook niet z'n max. power op zoekt.
Ik had juist meer slijtage gedachtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
http://www.karting1.co.uk(...)n-for-karts-test.htm
Er is ook een heel geil wankelmotorblokje voor karts nu die een vriend van mij pa importeert. Ik zal even een linkje zoeken. Die dingen zijn kleinEn meer power dan een schakelkart. Ze zijn zelfs begrenst omdat ze anders te snel zijn, maar dat kan je weer oplossen door wat kleine maatregelen.
http://www.karting1.co.uk/wankel-kart-test.htmquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef vlad het volgende:
wankelmotoren zijn tofuit een kleine cilinderinhoud kan gruwelijk veel vermogn gepeutert worden
![]()
![]()
In dat filmpje hoor je ze ook lullen van "it's like an on-off button" oid. en dat lijkt me dus uitermate kut als het nat isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:10 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dan praat je over de wat modernere/geavanceerde computergestuurde cvt's die niet in een kart zitten![]()
dat mag je doen tijdens je house warming partyquote:
dat word nummertjes trekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:14 schreef vlad het volgende:
[..]
dat mag je doen tijdens je house warming party![]()
zeker met starre achterasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
In dat filmpje hoor je ze ook lullen van "it's like an on-off button" oid. en dat lijkt me dus uitermate kut als het nat is
Mja op www.cvkarting.co.uk zie je wel dat ze 2e zijn geworden met dat systeem in de regen...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:13 schreef M5 het volgende:
[..]
In dat filmpje hoor je ze ook lullen van "it's like an on-off button" oid. en dat lijkt me dus uitermate kut als het nat is
Niet zo vreemd als je ca. het dubbele aantal arbeidsslagen -rotaties per omwenteling van de kruk as leverd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:11 schreef vlad het volgende:
wankelmotoren zijn tofuit een kleine cilinderinhoud kan gruwelijk veel vermogn gepeutert worden
![]()
![]()
Mja ik denk ook dat ze bij on/off bedoelen als je gas vol indrukt..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef Hugster het volgende:
Dan rij je in de regen toch zonder CVT. We halen ze iedere keer toch bijna helemaal weer uit elkaar, kan die CVT er ook nog wel bij/af
mjah 55 officieel. Het is groot zat voor mij, alleen niet voor iedereen tegelijk die het woord house warming genoemd heeft tegen mijquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd naar formaat moet ik zeggen![]()
50m2 was het toch?
dat meen je nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:17 schreef M5 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je ca. het dubbele aantal arbeidsslagen -rotaties per omwenteling van de kruk as leverd.
Me ma zit elke keer te zaniken dat 50m2 niet groot genoeg isquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah 55 officieel. Het is groot zat voor mij, alleen niet voor iedereen tegelijk die het woord house warming genoemd heeft tegen mij![]()
ja maar 2800pond? neertellen voor een motor is minder leukquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:22 schreef vlad het volgende:
low end torque is geweldig bij die dingen![]()
dat win jij zo weer terug aan prijzengeld toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja maar 2800pond? neertellen voor een motor is minder leuk
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef vlad het volgende:
[..]
dat win jij zo weer terug aan prijzengeld toch?![]()
Dat ding laten ze nergens toe joh...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:24 schreef vlad het volgende:
[..]
dat win jij zo weer terug aan prijzengeld toch?![]()
met jouw talent heb je helemaal niet zo'n motor nodigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ding laten ze nergens toe joh...
Zo wel dan zou ik natuurlijk heel veel prijzengeld binnen slepen met mijn talent![]()
daar heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:31 schreef vlad het volgende:
[..]
met jouw talent ben je helemaal niet zo'n motor nodig![]()
poh, met zo'n instelling kom je er welquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
daar heb je dan wel weer gelijk in![]()
Mijn kart werkt niet op gasquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef vlad het volgende:
[..]
poh, met zo'n instelling kom je er wel![]()
mag ik je monteur zijn?![]()
![]()
oh, maar dat kan ik zo fixen voor jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn kart werkt niet op gasSorry
ik wil winnen en geen rijdende chicane zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:37 schreef vlad het volgende:
[..]
oh, maar dat kan ik zo fixen voor jewij hebben lpg systemen voor karts
mengstuk en 11liter tank
![]()
en hiermee heb je je kans om onze gas tt te mogen besturen verspeeldquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik wil winnen en geen rijdende chicaan zijn
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef vlad het volgende:
[..]
en hiermee heb je je kans om onze gas tt te mogen besturen verspeeld![]()
prima als starterswoning, maar ik ga hier niet langer dan 10 jaar wonen hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Me ma zit elke keer te zaniken dat 50m2 niet groot genoeg is
Als je alleen bent heb je toch niet meer nodig lijkt me zo
boh, moet je je voorstellen wat er was gebeurt met super gas!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
man in heb een near death experience op een gaskart
ik was aan het knallen en ineens een MEGA witte rookwalm achter medas was dus gewoon gas! ik was bijna dood
![]()
maar bara heeft een hele kudde honden mee te zeulen. dan is 50m2 wel krap hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
prima als starterswoning, maar ik ga hier niet langer dan 10 jaar wonen hoor.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:46 schreef vlad het volgende:
[..]
maar bara heeft een hele kudde honden mee te zeulen. dan is 50m2 wel krap hoor![]()
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik er langer dan twee weken werk ga ik er wel iets op vooruit
quote:Dus Hugo, als je zin hebt iemand zn poten te breken, ik heb een mooi adresje voor je
paar rollen beschuitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:34 schreef Hugster het volgende:
wat levert het mij op?
ja hoor, ga je gangquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:16 schreef hermandeperman het volgende:
**jeej Herman pesten jeej**
ben der alweer wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kutallochtoon
Hoe is het op je nieuwe werk? Nog naar je zin?![]()
Damn... dan kan ik me GOED voorstellen dat je weer weg bent ja... Hebben ze bij Alfa geen plekje voor je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben der alweer wegdit keer normaal weggegaan in overleg enzo
was verder wel leuk enzo maar kom me gewoon niet echt vinden in de manier van werken daaro, veel te strak met weinig eigen inbreng......je krijgt haast standaard verkoopzinnen mee![]()
mocht ik me bedenken mocht ik zo weer terugkomen, ze vonden het wel jammer maar ze begrepen het wel
roest verkopenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn... dan kan ik me GOED voorstellen dat je weer weg bent ja... Hebben ze bij Alfa geen plekje voor je?
Maar hoe lang ben je weg dan, en wat doe je momenteel...?
Mja, als je het niet wil moet je het niet doen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
roest verkopenmaar is nog wel een optie om daar eens te kijken, heb alleen niet echt iets van JAAAAAAAAAAAAH dat ga ik doen
![]()
net een paar dagen, dinsdag was me laatste werkdag daaro dus momenteel even niks![]()
volgende week naar amsterdam voor een gesprek bij een warenhuis en dan zien we wel wat daar uit komt.....
yupz die vacature is ook weer vrij, diegene die die baan had genomen is nu alweer wegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, als je het niet wil moet je het niet doen natuurlijk
En je hebt dus nu ff lekker vakantie... lekker
En dat met dat warenhuis, is dat dezelfde vacature van vorige keer? Daar had je toen ook al gesprekken mee toch...?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz die vacature is ook weer vrij, diegene die die baan had genomen is nu alweer weg![]()
alleen is hij volgens mij ontslagen oidquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfde schuitje als jij dus
![]()
Maar dat klonk wel als een leuke baan...! En ga je daar dan ook wonen of ga je lekker forenzen?
Klinkt inderdaad lekker jaquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen is hij volgens mij ontslagen oid![]()
zit niet heel veel echt kantoor werk aan![]()
![]()
zit meer op de weg dan echt op kantoor, zit meer op de weg en contact onderhouden met leveranciers en dergelijke. Af en toe naar italie en china hoort daar ook bij![]()
tenminste een baan waar ik best enthousiast over ben
Jij hebt je weekend al volgeplanned begrijp ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:23 schreef Hugster het volgende:
Zo er is net en 2 persoons Ikea wonder gebracht. Bouwpakketjes
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
IJsmeis godverdomde kutkutstinkslet!11!!!!!11!!11!!! hihi
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
Je topic loopt niet zoals ie bedoeld was eh?
twee modjes maarquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn alleen maar modjes online
Maar ik ga zo toch weg, dus dan rot het me niet meer ook
is niet het merendeel daar mannelijk, dus bij voorbaat al gezwicht voor vrouwelijk iets?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
twee modjes maar![]()
. De rest vindt je ook kut.
Volgens mij denkt iedereen die "quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:30 schreef vlad het volgende:
[..]
is niet het merendeel daar mannelijk, dus bij voorbaat al gezwicht voor vrouwelijk iets?![]()
Ja en die zijn er inderdaad nu ff nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Smoesjes, genoeg ONZ-users die me deaud deaud deaud willen hebben.
maar dat zijn hardwerkende volwassenen die al ontmaagd zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Daar is een verzamelwoord voor:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:33 schreef ijsmeis het volgende:
Bullshit, je hoeft niet iedereen te mogen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Daar is een verzamelwoord voor:
'Jaloezie'
gek want iedereen vind mij aardigquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bullshit, je hoeft niet iedereen te mogen.
ga de was doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |