Daphne heeft iemand in de kreukels gereden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef borisz het volgende:
Robert ten Brink presenteert Boulevard
[afbeelding]
voor Bloemom beter te worden
[afbeelding]
voor Bos![]()
daar hebben ze het net over gehad, Daphne is niet schuldigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daphne heeft iemand in de kreukels gereden.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben al tijden in achtervolging op Pberends
Dat is vaak het makkelijkste inderdaad, maar het zal niet altijd werkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
Mijn nieuwste kooktechniek "Flikker alles bij elkaar want dan ben je snel klaar" heeft de proef goed doorstaan
Waar kun je nou zien hoeveel je hebt gepost vandaag...?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]dankzij vandaag al 200 posts ingelopen
Dat kan ik me wel voorstellen, niet prettig lijkt mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Otto Baric.
Bewogen dagje vandaag, hele rel rond het Paul de Leeuw-ventje.... Vermoeiend.
Niet als z'n vader ineens leerkrachten komt bedreigen enzovoort, omdat die excuses eisten van zijn zoontje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, niet prettig lijkt me
Is die shit nou nog bezigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat gaat even niet met zo een nineties forum.
Geen idee, ik weet niet wie er gespeeld hebben. Het zou kunnen, al is de B-selectie erg groot. Dus het zijn nooit allemaal jongens die vast in 2 staan, maar allemaal spelers uit de B-selectie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Mich, vernam ik nou dat het tweede van ASWH vrij was toen het derde tegen ons tweede moest? En dat het derde ineens zeven spelers van het tweede had inclusief trainer?
Tja, als je groep dus ineens landelijk voor gek gezet wordt.... Zit natuurlijk een voorgeschiedenis aan. Die ouders zijn het vooral. Jongetje zelf kan je niet eens zo veel kwalijk nemen, de ouders des te meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Maar leerkrachten die excuses eisen van zo'n knulletje?
gewoon in de top500 kijken waarop je begint voor je gaat posten en aan het eind van de dag je totaal checken, dan kun je het zo uitrekenenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar kun je nou zien hoeveel je hebt gepost vandaag...?
*spreekkoor aanheft: "Laat je subforum maar in de steek"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat gaat even niet met zo een nineties forum.
Dat is wel heel kort samengevat. Zitten nog een hoop details bij in ieder geval. Gaat ongetwijfeld nog een vrij fiks staartje krijgen. Directrice heeft zelfs PdL gemaild. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Ventje van MM's SCHool zat bij Paul de Leeuw om te praten over pesten op zijn vorige school - had er voor vrij gekregen maar moest van SCHool wel zeggen dat het om vorige SCHool ging - is niet helemaal gelukt - SCHool slecht in het nieuws - en blijkbaar vandaag SCHool boos op ventje en papa ventje boos op SCHool
En dan excuses eisen van een jongetje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, als je groep dus ineens landelijk voor gek gezet wordt.... Zit natuurlijk een voorgeschiedenis aan. Die ouders zijn het vooral. Jongetje zelf kan je niet eens zo veel kwalijk nemen, de ouders des te meer.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Directrice heeft zelfs PdL gemaild. Ben benieuwd.
En wie niet springt, die is voor de 90'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*spreekkoor aanheft: "Laat je subforum maar in de steek"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef pascalheister het volgende:
de 2e dvdbox van Buurman & Buurman ook maar even besteld
Nou... Hij mocht dus komen vertellen wie dat dan wel waren in groep 6, de groep die hij letterlijk genoemd had. Toen was het ineens toch niet groep 6, maar groep 8. Dus mocht hij van de juf wel even zijn excuses maken aan die kinderen dan. Niet onlogisch lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan excuses eisen van een jongetje?
neu, keek net even op de vpro site en heb hem gelijk maar even besteld, had de 1e box al een tijdjequote:
Tja, die wist gewoon niet zo goed hoe ze er mee om moest gaan. De krant heb ik gedekt voor d'r, maar de TV moet ze zelf doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is wel het domste dat ze kan doen volgens mij
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou... Hij mocht dus komen vertellen wie dat dan wel waren in groep 6, de groep die hij letterlijk genoemd had. Toen was het ineens toch niet groep 6, maar groep 8. Dus mocht hij van de juf wel even zijn excuses maken aan die kinderen dan. Niet onlogisch lijkt me.
Dat terwijl hij bij ons niet eens gepest wordt. Precies wat ze zelf aangegeven hebben. In groep 5 is hij eind van het schooljaar gekomen en het was onze school voor en onze school na en nu opeens dit.... Dus dat is vreemd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef VoreG het volgende:
En terecht dat dat jochie gepest wordt! Als hij zijn papa erbij moet halen om druk uit te oefenen op leraren
Maar dat ga je zo'n jochie toch niet kwalijk nemen en er dan een hele toestand van maken? Leuk voor dat kindquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat terwijl hij bij ons niet eens gepest wordt. Precies wat ze zelf aangegeven hebben. In groep 5 is hij eind van het schooljaar gekomen en het was onze school voor en onze school na en nu opeens dit.... Dus dat is vreemd.
Als hij gewoon had gezegd wie het dan waren, had de juf daar iets aan kunnen doen. Maar het bleek dus niet te kloppen.quote:
Hij werd toch helemaal niet gepest bij jullie? Het ging over die andere school, begreep ik van je.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij gewoon had gezegd wie het dan waren, had de juf daar iets aan kunnen doen. Maar het bleek dus niet te kloppen.
Wij maken er geen hele toestand van, dat doen de ouders. Is al de tweede keer dat ze dat doen, eerst op een andere school. Dus hun kind wordt er de dupe van. Fout ligt dus duidelijk bij de ouders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat ga je zo'n jochie toch niet kwalijk nemen en er dan een hele toestand van maken? Leuk voor dat kind
Dat was het verhaal ja. Maar dat kwam er op televisie dus totaal niet uit. En daar hebben die ouders dus uiteindelijk ook niks aan gedaan, sterker nog, ze hebben de krant gebeld om er een artikel van te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij werd toch helemaal niet gepest bij jullie? Het ging over die andere school, begreep ik van je.
Ik een klein beetjequote:
Nou, een kind voor een klas zetten en zeggen: je hebt het op tv gezegd, zeg nou maar eens wie het waren: dat blinkt nou ook niet bepaald uit qua tact, lijkt me. Ik vind dat verhaal van gisteren: "wel zeggen dat het op de vorige school was" ook zo onvoorstelbaar naief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij maken er geen hele toestand van, dat doen de ouders. Is al de tweede keer dat ze dat doen, eerst op een andere school. Dus hun kind wordt er de dupe van. Fout ligt dus duidelijk bij de ouders.
Misschien heeft ie gewoon een slechte school getroffen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:23 schreef VoreG het volgende:
Dat kind is oud genoeg om te weten wat hij heeft fout gedaan. Die groeit nu al op voor galg en rad.
Is het een Marokkaan?
Is toch ook leuk: zoontje bij Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was het verhaal ja. Maar dat kwam er op televisie dus totaal niet uit. En daar hebben die ouders dus uiteindelijk ook niks aan gedaan, sterker nog, ze hebben de krant gebeld om er een artikel van te maken.
Ja, dat is ook fout van onze directrice. Maar die is veel te lief in feite. Ze doet alles om de lieve vrede te bewaren, maar dat lukt niet altijd op deze manier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, een kind voor een klas zetten en zeggen: je hebt het op tv gezegd, zeg nou maar eens wie het waren: dat blinkt nou ook niet bepaald uit qua tact, lijkt me. Ik vind dat verhaal van gisteren: "wel zeggen dat het op de vorige school was" ook zo onvoorstelbaar naief.
Dat is fijn om te horenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heel goed, met complimenten van de badmeester!!
Dus Pieterdoet het goed
Dit is het soort mensen dat vermoedelijk op elke school problemen zal krijgen, helaas voor die jongen. Maar ja, kinderen kiezen hun ouders niet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien heeft ie gewoon een slechte school getroffen.
Alleen bedreigen wij elkaar niet fysiek.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
Doen wij toch ook niet aan MM, lieve vrede
Moet je een knal?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen bedreigen wij elkaar niet fysiek.
Mwah... Het is ook niet netjes om eventjes 29 kinderen te schofferen die niets gedaan hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:31 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad erg zwak om dat jochie er zelf op aan te vallenHoe oud is dat kind?
Maar hoe oud is dat jongetje nu?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah... Het is ook niet netjes om eventjes 29 kinderen te schofferen die niets gedaan hebben natuurlijk.
Heb je het al terug gezien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mwah... Het is ook niet netjes om eventjes 29 kinderen te schofferen die niets gedaan hebben natuurlijk.
11 geloof ik inmiddels. Dus ook niet zo klein natuurlijk. Zeker niet omdat ze bij ons leren zelfstandig te zijn door de Daltonprincipes.quote:
11 is ook weer niet bepaald volwassen .. beetje zwak als hij het lerarenkorps compleet over zich heen krijgt....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
11 geloof ik inmiddels. Dus ook niet zo klein natuurlijk. Zeker niet omdat ze bij ons leren zelfstandig te zijn door de Daltonprincipes.
Welke is het?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Daltonprincipes.
Niet compleet... Welgeteld één leerkracht, die vond dat haar klas onrecht was aangedaan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
11 is ook weer niet bepaald volwassen .. beetje zwak als hij het lerarenkorps compleet over zich heen krijgt....
Wat zijn trouwens de [afbeelding]-principes?
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:40 schreef Eilanden het volgende:
11 is ook weer niet bepaald volwassen .. beetje zwak als hij het lerarenkorps compleet over zich heen krijgt....
Dat word je toch op elke school bijgebracht?quote:Zelfstandigheid
Samenwerking
Verantwoordelijkheid
Kan jij geen invalvader zijn dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Wel idioot dat zo'n vader weer gaat dreigen - mensen hebben echt een kort lontje tegenwoordig.
Gelukkig ben ik zelf altijd heel relaxed en redelijk
http://www.demeridiaan.nl/dalton/dalton.htmquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat word je toch op elke school bijgebracht?Daar heb je die criminelen uit Lucky Luke toch niet voor nodig?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:48 schreef SCH het volgende:
Gelukkig ben ik zelf altijd heel relaxed en redelijk
Klinkt als Startrek in(val)vader.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan jij geen invalvader zijn dan?
1e rondje was al vergeven door een grote vriend van je (Zie vorige Hools en Serie B topic voor de reden)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Otto Baric.
Vriend David Trezeguet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
1e rondje was al vergeven door een grote vriend van je (Zie vorige Hools en Serie B topic voor de reden)
Gaan ze zondag weer herrie maken op de Maliebaan? Dan moet ik uitslapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
loop je zondag nog mee op de maliebaan eilanden]
Nee, je Libische vriend, voor 7% eigenaar van Trezeguet en Co. met z'n familie.quote:
Ik wist niet dat dat aanstaande zondag was ... effe de website gecheckt ... misschien doe ik die 6 kilometer wel!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:54 schreef SCH het volgende:
Ik ga sporten
(nou ja, de theatervariant dan)
loop je zondag nog mee op de maliebaan eilanden]
Ah ja. Ik zal hem weer eens bellen. Heb nog een krokodil over.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nee, je Libische vriend, voor 7% eigenaar van Trezeguet en Co. met z'n familie.
Raar ... ik las vorige week nog dat hij bondscoach zou worden in een of ander ver landquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Kennen we Geert Meijer nog? Jarenlang assistent bij Feyenoord.
Wordt nu hoofdtrainer bij Strijen. Sensatie in de Hoeksche Waard!
Nogmaals: Strijen.quote:
Geweldig was hetquote:
Was leuk jaquote:
Netjes op tijd voor 20:30 uur!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is de kroeg uit.
Fijne avond nog allen!
Moeder en de kleine gezond?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:08 schreef clauwheee het volgende:
Ook weer eens thuis!
Nieuwe neefje is
Voor oktober is het niet verkeerd Popoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
Hoe is het weer daar? Moet ik m'n zwembroekje meenemen?
Morgen 10 dagen Nederland. 't Moet maar weer.
Kleine helemaal ok, moeder nog niet helemaal, dus ze zijn nog even in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Moeder en de kleine gezond?
Hoesthethuisje?
Het is top!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
Hoe is het weer daar? Moet ik m'n zwembroekje meenemen?
Morgen 10 dagen Nederland. 't Moet maar weer.
Ok.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Voor oktober is het niet verkeerd Popo
We zullen jou ook maar eens een paar papiertjes in laten vullen voordat je uberhaupt het land in magquote:
Die heb ik altijd al voorgedrukt bij me, heel handig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
We zullen jou ook maar eens een paar papiertjes in laten vullen voordat je uberhaupt het land in mag![]()
De ene keer valt het me mee als ik de US in wil, maar soms dan duurt het zo ontzettend lang .. dan staat er echt een rij van 45 minuten of zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Die heb ik altijd al voorgedrukt bij me, heel handig.
Ja voor toeristen wel ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De ene keer valt het me mee als ik de US in wil, maar soms dan duurt het zo ontzettend lang .. dan staat er echt een rij van 45 minuten of zo
[CUL-TV] Herman Helpt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand het topic vinden over Herman de Blijker het programma dat nu op RTL - 5 is te zien ?
Ik morgen ook.quote:
Ik ben bang dat ik meer in de kroeg zit hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:
Popo, kan je weer eens op normale tijden posten in FOK
Dank je. Maar ik heb er zelf nog één geopend in TV kun je dioe ook vinden ?quote:
Verzoekje aan vrouwen tussen de 18 en 25 jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Morgen schijnt het 23 graden te worden.
Jammer Tong, Clauwheee valt niet onder je doelgroepquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verzoekje aan vrouwen tussen de 18 en 25 jaar.
Die is ook veel te preutsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer Tong, Clauwheee valt niet onder je doelgroep
Ik nog net wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer Tong, Clauwheee valt niet onder je doelgroep
Stringetje ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik nog net wel.
Maar ik kom pas donderdagochtend aan om 06.00, in m'n bikini. Hopen dat 't dan ook nog lekker weer is.
Daar willen we wel foto's van zienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik nog net wel.
Maar ik kom pas donderdagochtend aan om 06.00, in m'n bikini. Hopen dat 't dan ook nog lekker weer is.
Viespeuk .quote:
Nog veel plezier!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz en golfer zwaaien even vanuit een zonnig Køpenhavn![]()
![]()
Net lekker uit eten geweest, en morgenmiddag weer terug!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef pascalheister het volgende:
ik denk dat de laatste uren van lorre ook geteld zijn![]()
![]()
Wat heeft 'ie precies?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:31 schreef pascalheister het volgende:
ik denk dat de laatste uren van lorre ook geteld zijn![]()
![]()
gecondoleerd PHquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef pascalheister het volgende:
beessie zit helemaal in elkaar met de kop scheef. vanmorgen vond ik hem er al niet zo best uitzien, maar nu is het alleen maar erger geworden![]()
![]()
![]()
![]()
hij vliegt al sinds 3 kwart jaar niet meer, koppie hing al regelmatig scheef, eten, drinken en kwiek was hij nog wel. 1e keer dat ik hem echt zo zie zittenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:46 schreef Eilanden het volgende:
Weet je zeker dat het geen epilepsie is? We hebben hier een valkparkiet en dat beestje heeft daar regelmatig last van en heeft dan zijn kopje scheef en verkrampte vleugels ... iedere keer is het weer schrikken, want het lijkt net of dat beestje doodgaat
Ja, dat is inderdaad zo. Het wordt toch een deel van je gezin. Onze hond hebben we vorig jaar April laten inslapen (ze was al dik over de 17 !!) En ik denk nog erg veel aan haar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Ik duim voor je ph ... ben een echte dierenliefhebber en het voelt iedere keer zo %^*#%# om een huisdier kwijt te raken
mja daar heb ik mindere ervaringen mee dus laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Eilanden,
Dat is een mooi lichtpuntje Pascal, maar voor alle zekerheid is het misschien verstandig om de dierenarts te raadplegen.
OKe, dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja daar heb ik mindere ervaringen mee dus laten we dat maar niet doen
Ik moet er niet meer aan denken was vroeger al bek afquote:
Daar ben je wel goed in?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:32 schreef Bos81 het volgende:
Wacht maar tot ik begin te snurken
quote:
espresso graagquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:19 schreef SCH het volgende:
Brr, worstjes bij het ontbijt.
Doe mij maar een cappuccino
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:24 schreef SCH het volgende:
gevulde koek?
tong heeft dan een cursus geloof ikquote:Op woensdag 11 oktober 2006 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Tong80, je houdt het in de gaten, zometeen om 11.30 uur Australie - Bahrein op Eurosport?
Daar ben ik al jaren geleden achter gekomenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:08 schreef dndiek het volgende:grrrr..... wat een belabberde bank.. de postbank
Ik snap ook niet dat mensen daar nog bij zitten... geef mij maar de rabobankquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:08 schreef dndiek het volgende:grrrr..... wat een belabberde bank.. de postbank
En daar heb ik dus 10 jaar gewerktquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen daar nog bij zitten... geef mij maar de rabobank
Dat zijn de Champignons.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Lekker zegBehalve die kots die daar links ligt dan
De rest zou ik elke dag kunnen eten.
is ook niet allesquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen daar nog bij zitten... geef mij maar de rabobank
Ik ook, maar rente zullen ze niet vangen van me, ze mogen mij juist rente betalen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik zit bij de jodenbank.
Dat wist ik al toen ik begon met kruipen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:08 schreef dndiek het volgende:grrrr..... wat een belabberde bank.. de postbank
Goed hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen ik begon met kruipen.
Goed topicquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
3FM 90's Request week Deel III: Zonder Oranjespelers
daar is t drukker
krijg nou wat, dat topic is helemaal geen Hools!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
we zijn verhuist: 3FM 90's Request week Deel IV: Woensdag gehaktdag
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
krijg nou wat, dat topic is helemaal geen Hools!
Best verwarrend hoor, die hools die overal opduikenquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Best verwarrend hoor, die hools die overal opduiken
Welke ballentoren ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:08 schreef borisz het volgende:nog in die "ballen" toren van Bassie en Adriaan geweest?
![]()
in die toren dat bassie en adriaan al die ballen laten rollen en dat de boeven gaan rennenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke ballentoren ?
We zijn wel in Ripley's believe it or not museum geweest, best grappig.
En in Christiania
Volgens mij B100 en Handige Harry samen met trommels trommels en nog is trommelsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
B1 én B2, Borisz??
Hey Tong, ik moest nog aan je denken in Kopenhagen, en heb het op de foto gezetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Terug uit den Bosch. Was nog genieten met al die studentjes in korte rok die op de bus staan te wachten.
Vanavond bij een maat voetballen kijken. Zal wel raar zijn dat ik niet kan posten dat het buitenspel is.
Jij hopen op windvlagen of viel dat mee?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Terug uit den Bosch. Was nog genieten met al die studentjes in korte rok die op de bus staan te wachten.
Treble????quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens mij B100 en Handige Harry samen met trommels trommels en nog is trommels
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Tong, ik moest nog aan je denken in Kopenhagen, en heb het op de foto gezet
Even de foto uploaden!
Was er nog veel veranderd in 20 jaar?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:05 schreef golfer het volgende:
Zo zit je om 13:00 uur nog in Kopenhagen en vervolgens zit je alweer om 16:00 uur in Bloemendaal.
Wat is afstand tegenwoordig nog.
We hebben het heel erg naar ons zin gehad.
Nee ik heb gewoon een kwartier onderaan de roltrappen gestaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij hopen op windvlagen of viel dat mee?
quote:
Da's ook wel gezellig. Toch niet met je karakteristieke smiliehoofd?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon een kwartier onderaan de roltrappen gestaan
Ja, best wel.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:46 schreef Eilanden het volgende:
Was er nog veel veranderd in 20 jaar?
Nee dan zouden ze me herkennen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's ook wel gezellig. Toch niet met je karakteristieke smiliehoofd?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:23 schreef pascalheister het volgende:
thuis is
Met Lorre gaat het gelukkig al weer wat beter dan gisteravond
Maar dan heb je ook wel direct orginele DeenSCHE rode wijnquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Veel nieuwe gebouwen erbij en vooral de Metro, want die bestond 20 jaar gelegen nog niet in Kopenhagen.
Verder wel de gebruikelijke gemoedelijke relaxte sfeer.
Alleen de prijzen voor met name eten en drinken zijn echt de pan uitgerezen. Een eenvoudig flesje wijn bij je avondeten kost al gauw 300 Dkr, hetgeen overeenkomt met ca. 40 euro.
en nu komt hij met de videoband van de brand van mijn school aanzettenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Goeie keuze van hem, Againzender!
* methodmich is de kroeg uit.
Toepsquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Dan loopt Toeps als studente van het jaar langs en ontdekt ze ineens de grote FOK!-legende!!!
Maar goed dat je het niet gedaan hebt tong, al die jonge vrouwen ineens zou je dood betekenen man.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:45 schreef Againzender het volgende:
alweer een tijdje thuisrustig Sesamstraat aan het kijken
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:36 schreef VoreG het volgende:
allsp.com doet het weer
De site was offline gehaald, maar het werkt weer
Rainbow in the skyquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:49 schreef rubbereend het volgende:DAg top 5 3FM, beste Nederlandse producties uit de 90's en op 2................ DJ Paul Elstak
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:02 schreef tong80 het volgende:
Tot later ben het huis uit om te gaan kijken bij een maat. Ja mensen er gebeuren rare dingen in de wereld.
Het wordt winter en dan komt Tong volgens mij weer buitenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tong wat gebeurt er toch ineens?
nog snel één dagje rokjesweer meegepakt maar nu kan de winter voor hem beginnenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het wordt winter en dan komt Tong volgens mij weer buiten
Ik meen me te herinneren dat Tong echt een hekel had aan het warme weer (toch Tong ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:06 schreef borisz het volgende:
dat is niks voor Tong geen korte rokjes etc
Heb die foto's nog nooit gezien.quote:
dames hockey is veul leuker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Tong echt een hekel had aan het warme weer (toch Tong ?)
Maar wel jammer dat het dames beachvolleybal seizoen voorbij is![]()
welke foto's? linkje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb die foto's nog nooit gezien.
Wat een spanning voor Oranje!!!!
quote:
videobandenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Videobanden? Wat zijn dat?
Geniaal, alle afleveringquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik kende hem niet.. maar ik zie southpark
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug uit Gelderland, waar mijn broer woont.
Goedeavond dus.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:55 schreef Bos81 het volgende:
Zo terug uit Gelderland, waar mijn broer woont.
Goedeavond dus.
de Wageningse Bergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |