Daphne heeft iemand in de kreukels gereden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:46 schreef borisz het volgende:
Robert ten Brink presenteert Boulevard
[afbeelding]
voor Bloemom beter te worden
[afbeelding]
voor Bos![]()
daar hebben ze het net over gehad, Daphne is niet schuldigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daphne heeft iemand in de kreukels gereden.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben al tijden in achtervolging op Pberends
Dat is vaak het makkelijkste inderdaad, maar het zal niet altijd werkenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:05 schreef VoreG het volgende:
Mijn nieuwste kooktechniek "Flikker alles bij elkaar want dan ben je snel klaar" heeft de proef goed doorstaan
Waar kun je nou zien hoeveel je hebt gepost vandaag...?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]dankzij vandaag al 200 posts ingelopen
Dat kan ik me wel voorstellen, niet prettig lijkt mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Otto Baric.
Bewogen dagje vandaag, hele rel rond het Paul de Leeuw-ventje.... Vermoeiend.
Niet als z'n vader ineens leerkrachten komt bedreigen enzovoort, omdat die excuses eisten van zijn zoontje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen, niet prettig lijkt me
Is die shit nou nog bezigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat gaat even niet met zo een nineties forum.
Geen idee, ik weet niet wie er gespeeld hebben. Het zou kunnen, al is de B-selectie erg groot. Dus het zijn nooit allemaal jongens die vast in 2 staan, maar allemaal spelers uit de B-selectie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Mich, vernam ik nou dat het tweede van ASWH vrij was toen het derde tegen ons tweede moest? En dat het derde ineens zeven spelers van het tweede had inclusief trainer?
Tja, als je groep dus ineens landelijk voor gek gezet wordt.... Zit natuurlijk een voorgeschiedenis aan. Die ouders zijn het vooral. Jongetje zelf kan je niet eens zo veel kwalijk nemen, de ouders des te meer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
Maar leerkrachten die excuses eisen van zo'n knulletje?
gewoon in de top500 kijken waarop je begint voor je gaat posten en aan het eind van de dag je totaal checken, dan kun je het zo uitrekenenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waar kun je nou zien hoeveel je hebt gepost vandaag...?
*spreekkoor aanheft: "Laat je subforum maar in de steek"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja dat gaat even niet met zo een nineties forum.
Dat is wel heel kort samengevat. Zitten nog een hoop details bij in ieder geval. Gaat ongetwijfeld nog een vrij fiks staartje krijgen. Directrice heeft zelfs PdL gemaild. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Ventje van MM's SCHool zat bij Paul de Leeuw om te praten over pesten op zijn vorige school - had er voor vrij gekregen maar moest van SCHool wel zeggen dat het om vorige SCHool ging - is niet helemaal gelukt - SCHool slecht in het nieuws - en blijkbaar vandaag SCHool boos op ventje en papa ventje boos op SCHool
En dan excuses eisen van een jongetje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tja, als je groep dus ineens landelijk voor gek gezet wordt.... Zit natuurlijk een voorgeschiedenis aan. Die ouders zijn het vooral. Jongetje zelf kan je niet eens zo veel kwalijk nemen, de ouders des te meer.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Directrice heeft zelfs PdL gemaild. Ben benieuwd.
En wie niet springt, die is voor de 90'squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*spreekkoor aanheft: "Laat je subforum maar in de steek"
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef pascalheister het volgende:
de 2e dvdbox van Buurman & Buurman ook maar even besteld
Nou... Hij mocht dus komen vertellen wie dat dan wel waren in groep 6, de groep die hij letterlijk genoemd had. Toen was het ineens toch niet groep 6, maar groep 8. Dus mocht hij van de juf wel even zijn excuses maken aan die kinderen dan. Niet onlogisch lijkt me.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
En dan excuses eisen van een jongetje?
neu, keek net even op de vpro site en heb hem gelijk maar even besteld, had de 1e box al een tijdjequote:
Tja, die wist gewoon niet zo goed hoe ze er mee om moest gaan. De krant heb ik gedekt voor d'r, maar de TV moet ze zelf doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]Dat is wel het domste dat ze kan doen volgens mij
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou... Hij mocht dus komen vertellen wie dat dan wel waren in groep 6, de groep die hij letterlijk genoemd had. Toen was het ineens toch niet groep 6, maar groep 8. Dus mocht hij van de juf wel even zijn excuses maken aan die kinderen dan. Niet onlogisch lijkt me.
Dat terwijl hij bij ons niet eens gepest wordt. Precies wat ze zelf aangegeven hebben. In groep 5 is hij eind van het schooljaar gekomen en het was onze school voor en onze school na en nu opeens dit.... Dus dat is vreemd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:19 schreef VoreG het volgende:
En terecht dat dat jochie gepest wordt! Als hij zijn papa erbij moet halen om druk uit te oefenen op leraren
Maar dat ga je zo'n jochie toch niet kwalijk nemen en er dan een hele toestand van maken? Leuk voor dat kindquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat terwijl hij bij ons niet eens gepest wordt. Precies wat ze zelf aangegeven hebben. In groep 5 is hij eind van het schooljaar gekomen en het was onze school voor en onze school na en nu opeens dit.... Dus dat is vreemd.
Als hij gewoon had gezegd wie het dan waren, had de juf daar iets aan kunnen doen. Maar het bleek dus niet te kloppen.quote:
Hij werd toch helemaal niet gepest bij jullie? Het ging over die andere school, begreep ik van je.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij gewoon had gezegd wie het dan waren, had de juf daar iets aan kunnen doen. Maar het bleek dus niet te kloppen.
Wij maken er geen hele toestand van, dat doen de ouders. Is al de tweede keer dat ze dat doen, eerst op een andere school. Dus hun kind wordt er de dupe van. Fout ligt dus duidelijk bij de ouders.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat ga je zo'n jochie toch niet kwalijk nemen en er dan een hele toestand van maken? Leuk voor dat kind
Dat was het verhaal ja. Maar dat kwam er op televisie dus totaal niet uit. En daar hebben die ouders dus uiteindelijk ook niks aan gedaan, sterker nog, ze hebben de krant gebeld om er een artikel van te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij werd toch helemaal niet gepest bij jullie? Het ging over die andere school, begreep ik van je.
Ik een klein beetjequote:
Nou, een kind voor een klas zetten en zeggen: je hebt het op tv gezegd, zeg nou maar eens wie het waren: dat blinkt nou ook niet bepaald uit qua tact, lijkt me. Ik vind dat verhaal van gisteren: "wel zeggen dat het op de vorige school was" ook zo onvoorstelbaar naief.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wij maken er geen hele toestand van, dat doen de ouders. Is al de tweede keer dat ze dat doen, eerst op een andere school. Dus hun kind wordt er de dupe van. Fout ligt dus duidelijk bij de ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |