Ben je 17?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bedankt. Ik trek mijn campingsmoking aan morgen. Ik val buiten de doelgroep.
Naja, jij bent al aan het verrimpelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bedankt. Ik trek mijn campingsmoking aan morgen. Ik val buiten de doelgroep.
Je zit toch binnen..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Morgen wordt het 23 graden.
Willen jullie je kortje rokjes en strakke nauwsluitende niets verhullende shirtjes nog één keer aantrekken ?
Alvast bedankt.
Je doet morgen een kort rokje en een strak bloesje aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:57 schreef ondeugend het volgende:
Damn !
* Rokje weer terug in de kast legt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:11 schreef Poppetjuh het volgende:
En willen alle mannen dat dan ook vooral niet doen? bvd
Nou vooruit, ik ook! Maar wel een vestje erbij, anders krijgen we stijve tepels als het fris wordt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:40 schreef Nouk het volgende:
Wel met dikke panty dan. 23 graden is niet dat je zegt, je van het.
En een colbertje erover en lange laarzen, anders is het ook niet te doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ook! Maar wel een vestje erbij, anders krijgen we stijve tepels als het fris wordt.
Beetje nonchalant met de haren zwiepen en lief glimlachen, dan zijn ze vaak wel tevreden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
En een colbertje erover en lange laarzen, anders is het ook niet te doen.
Zo sexy zeg..
Alleen maar suggeren dat je niks onder je rokje aan hebt en die paal staat al weer hoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beetje nonchalant met de haren zwiepen en lief glimlachen, dan zijn ze vaak wel tevreden.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:49 schreef Nouk het volgende:
[..]
Alleen maar suggeren dat je niks onder je rokje aan hebt en die paal staat al weer hoor.
Guttegut wat zijn ze makkelijk.
Oké, de homo's daargelaten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hey niet allemaal over één kam scheren hé![]()
Dat zie ik door de vingersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
Ik rijd morgen even langs Zaltbommel. In mijn korte rokje en strakke shirtje ga ik het standbeeld van Jip en Janneke bewonderen.
Oh wacht, ik ben niet tussen de 18 en de 25![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |