abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:49:04 #1
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42545373

* De OP is hier te downloaden.

|X| Zaterdagavond 19.30 speelt Ajax tegen FC Groningen.
|X| We wachten nog steeds op kaarten voor kakkerlakken-uit.
|X| Na een week van interlandvoetbal staan we nog steeds 1e.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:50:11 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42545434
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:16 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, sinds MvB bondscoach is, is de interesse wel minder geworden!
Klinkt alsof ik mezelf hoor.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:28 schreef VoreG het volgende:
Ajax de CL is een grotere prestatie dan Nederland de wereldbeker, maar ik geloof niet dat ik harder juich bij Ajax dan bij Oranje
Ben ik het niet helemaal mee eens, Ajax heeft namelijk in vier jaar tijd viermaal de kans om de CL tewinnen, terwijl Oranje maar éénmaal in de vier jaar wereldkampioen kan worden. Daarbij denk ik dat het huidige Ajax meer kans maakt op de CL, dan Oranje met San Marco aan het roer op de wereldtitel.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42545485
Iemand enig idee wanneer de uitkaarten voor de UEFA-cup in de verkoop gaan? Ongeveer is ook goed.
pi_42545557
Mooi, ik was al bang dat jorien hem ging openen.
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:51 schreef rompompom het volgende:
Iemand enig idee wanneer de uitkaarten voor de UEFA-cup in de verkoop gaan? Ongeveer is ook goed.
Over twee weken ongeveer, gok ik.
pi_42545564
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:36 schreef twi het volgende:
Ik ben supporter van goed voetbal.

Hoe zit dat dan? Als Feyenoord of PSV ineens prachtig voetbal gaat spelen en Ajax blijft zo aanprutsen zoals de laatste paar wedstrijden (of eigenlijk jaren), dan ben je supporter van hen? Hopelijk vat je het niet te fel op hoor, maar ook al zouden andere clubs mooier/beter voetballen, ik ga daar echt geen supporter van zijn. Zie AZ bijvoorbeeld, ik waardeer(de) het attractieve voetbal, maar ik heb alleen maar een grotere hekel aan ze gekregen (met name door de supporters, maargoed).
Ik zal het even verduidelijken ja, dat schept misschien wat meer begrip .

Ik ben boven alles een supporter van goed voetbal.
Ik kijk voetbal, omdat ik het de mooiste sport vind die er is.
Ik ben voor Ajax, omdat Ajax sinds mensenheugenis het mooiste voetbal van de wereld speelt, of in ieder geval probeert te spelen. Ik neem aan dat velen ook om die reden voor Ajax zijn geworden. Natuurlijk zijn er ook mensen die verbonden zijn met de regio of bij wie het met de paplepel ingegoten is. Bij mij is het trouwens ook met de paplepel ingegoten, maar ook als dat niet zo was, dan had ik nog voor Ajax geweest.

Wanneer bijvoorbeeld PSV ongelofelijk goed voetbal gaat spelen, dan kan ik daar met veel plezier naar kijken. Wanneer PSV met ongelofeljik goed voetbal van Ajax wint, dan baal ik verschrikkelijk, maar dan kan ik het wel accepteren en ook waarderen. Wanneer PSV de CL wint met ongelofelijk goed voetbal, dan kan ik genieten en toch een beetje trots zijn, omdat het een Nederlands club is. Wanneer AZ twee jaar geleden de UEFA cup had gewonnen, had ik staan juichen voor AZ, omdat ze heel erg mooi voetbal lieten zien. Dat heeft verder niets te maken met mijn sympathie voor Ajax, want dat staat buiten kijf.

Ik kan dus wel blij zijn voor Feyenoord/psv/az, wanneer zij Europees gezien een goede prestatie neerzetten.
Hoe Feyenoord in de tweede ronde van de Uefa cup is gekomen, daar lach ik alleen maar om.
Wanneer zij met mooi voetbal verder komen heb ik daar diep respect voor en dar kijk ik dan ook graag naar.

OK, dit gezegd hebbende kan ik beter zeggen: "Boven bijna alles ben ik supporter van goed voetbal".
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 15:57:53 #6
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42545719
Het zijn maar kuuuuuuuuuuuutkakkerlakken

wat een slechte tvp
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42545751
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben voor Ajax, omdat Ajax sinds mensenheugenis het mooiste voetbal van de wereld speelt, of in ieder geval probeert te spelen. Ik neem aan dat velen ook om die reden voor Ajax zijn geworden. Natuurlijk zijn er ook mensen die verbonden zijn met de regio of bij wie het met de paplepel ingegoten is. Bij mij is het trouwens ook met de paplepel ingegoten, maar ook als dat niet zo was, dan had ik nog voor Ajax geweest.

Wanneer bijvoorbeeld PSV ongelofelijk goed voetbal gaat spelen, dan kan ik daar met veel plezier naar kijken. Wanneer PSV met ongelofeljik goed voetbal van Ajax wint, dan baal ik verschrikkelijk, maar dan kan ik het wel accepteren en ook waarderen. Wanneer PSV de CL wint met ongelofelijk goed voetbal, dan kan ik genieten en toch een beetje trots zijn, omdat het een Nederlands club is. Wanneer AZ twee jaar geleden de UEFA cup had gewonnen, had ik staan juichen voor AZ, omdat ze heel erg mooi voetbal lieten zien. Dat heeft verder niets te maken met mijn sympathie voor Ajax, want dat staat buiten kijf.

Ik kan dus wel blij zijn voor Feyenoord/psv/az, wanneer zij Europees gezien een goede prestatie neerzetten.
Hoe Feyenoord in de tweede ronde van de Uefa cup is gekomen, daar lach ik alleen maar om.
Wanneer zij met mooi voetbal verder komen heb ik daar diep respect voor en dar kijk ik dan ook graag naar.

OK, dit gezegd hebbende kan ik beter zeggen: "Boven bijna alles ben ik supporter van goed voetbal".
My thoughts exactly. Goed gezegd, Robar.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:01:38 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42545839
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Mooi, ik was al bang dat jorien hem ging openen.
[..]

Over twee weken ongeveer, gok ik.
Wat is er waar van het gerucht dat we misschien ook per combi naar Gent moeten?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:05:17 #9
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42545943
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heb ik ook over gehoord ja

Geen idee in hoeverre het waar is trouwens.
pi_42545946
quote:

[..]

Dan ga ik wel tussen die Belgen staan.
pi_42545947
Europees voor feyenoord en psv zijn gaat er bij mij niet in. Je haat een club of je haat het niet.
Houd van een lijntje.
pi_42545949
quote:

[..]

Waarom dat dan?
pi_42546037
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Europees voor feyenoord en psv zijn gaat er bij mij niet in. Je haat een club of je haat het niet.
Europees gezien doet Feyenoord me niet veel. Als ze winnen is het leuk, zo niet, pech. PSV doet me Europees meer. Ik zal dan wel meer een hekel hebben aan Feyenoord.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:09:15 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42546088
quote:

[..]

Mijn verduidelijking: Supporter ben ik van Ajax, daarnaast volg ik nog wat buitenlandse clubs. Oranje boeit mij alleen, wanneer er een bondscoach zit, die het vak verstaat. Tijdens een groot toernooi (zoals afgelopen WK) leef ik mee en hoop ik op wat moois, maar gaat het me meer om de lol die ik heb en kan ik er niet van wakkerliggen als we uitgeschakeld worden. PSV en Feyenoord mogen van mij zo snel mogelijk uitgeschakeld worden in Europees verband, Feyenoord is dé rivaal en ik lach me kapot als ze uitgeschakeld worden (andersom gebeurt dat vast ook) en PSV'ers krijgen mij teveel praatjes. Mij kan het niet schelen hoeveel UEFA Cup-plaatsen we over vijf jaar hebben, Ajax moet/mag daar niet van afhankelijk zijn. Wat AZ en de rest doen, kan me ook niets schelen, heb niets met die clubs.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:10:07 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42546124
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:05 schreef Robar het volgende:

[..]

Waarom dat dan?
Aangezien er in Gent al eens eerder problemen zijn geweest met Ajax-supporters, ook in de UEFA Cup.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:10:44 #16
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42546150
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Europees gezien doet Feyenoord me niet veel. Als ze winnen is het leuk, zo niet, pech. PSV doet me Europees meer. Ik zal dan wel meer een hekel hebben aan Feyenoord.
Ik kan er echt niet blij mee zijn als feyenoord europees een wedstrijd wint. Hoe eerder ze eruit zijn, des te mooier en grappiger ik het vind
Bij psv is dat bij mij ook minder, maar dat zal idd wel aan de grote haat voor feyenoord liggen.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:11:10 #17
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_42546166
Teplice OOOOOOH
pi_42546178
quote:
Tuurlijk, ik zal nooit juichen voor 1 van deze teams. Ze mogen van mij alles winnen tot aan de finale, dan moet het maar ophouden
pi_42546223
quote:
Ik haat niets of niemand tenzij daar een valide reden voor is.
Voetbal is voor mij nooit en te nimmer een reden om iemand of iets te haten.
pi_42546324
Maar dit is dus ook precies wat ik eerder zei, daarom ben ik "voetbalsupporter en Ajaxsupporter", en jullie "Ajaxsupporter". Dat is het grote verschil.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:16:19 #21
144262 thewishmaster
pi_42546379
Nou, voor mooi voetbal hoef je niet bij PSV of Feyenoord te zijn, want het is of superslecht (Feyenoord) of veel te saai (PSV).
pi_42546448
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:16 schreef thewishmaster het volgende:
Nou, voor mooi voetbal hoef je niet bij PSV of Feyenoord te zijn, want het is of superslecht (Feyenoord) of veel te saai (PSV).
Inderdaad, op dit moment is dat waar, maar ik heb genoten van de wedstrijd PSV - AC Milan twee jaar geleden.
Gewoon omdat er goed werd gevoetbald.
pi_42546495
Ik heb genoten toen die bal van Ambrosini erin ging.
Houd van een lijntje.
pi_42546521
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:14 schreef Robar het volgende:
Maar dit is dus ook precies wat ik eerder zei, daarom ben ik "voetbalsupporter en Ajaxsupporter", en jullie "Ajaxsupporter". Dat is het grote verschil.
Haten niet nee, maar een zeer grondige hekel aan Utrecht (dat heeft zich met name dat laatste twee jaar sterk ontwikkeld ) en Feyenoord kan ik toch niet onderdrukken.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:19:56 #25
144262 thewishmaster
pi_42546528
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Inderdaad, op dit moment is dat waar, maar ik heb genoten van de wedstrijd PSV - AC Milan twee jaar geleden.
Gewoon omdat er goed werd gevoetbald.
Twee jaar geleden heb ik meer genoten van Chelsea-Barcelona, maar PSV-AC Milan was wel een erg mooie wedstrijd moet ik toegeven.
pi_42546620
quote:

[..]

Voorlopig niks, het zijn niet voor niks geruchten. Maar ik hou er wel rekening mee. Lijntje met de Belgen openhouden
pi_42546649
kan een andere maatschappy, Syntus ofzo jullie niet vervoeren naar Rotterdam de 22ste
pi_42546661
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Toen stond ik op het punt van huilen.

Niet gedaan.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:27:39 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42546833
Het Ajacied zijn is er bij mij niet met de paplepel ingegoten, toen ik een klein ventje van 6 was wist ik zelfs niet veel beter dan dat Romario de enige voetballer was op de wereld. Van nationaal voetbal was ik uberhaupt niet op de hoogte, laat staan dat er verschillende clubs waren. Dat is eigenlijk pas gekomen tijdens het volgen van de weg naar de UEFA Cup, zo vanaf de wedstrijd uit tegen Erfurt.

Op zich zou je dus kunnen stellen dat ik Ajacied ben geworden door het goede voetbal (maar dan met name van 2 spelers, Jonk en Bergkamp en een mooie selectie die het elftal completeerde), door goed voetbal. Maar inmiddels is dat toch echt vastgegroeid in me hoor. Ajax, en verder niks. PSV en Feyenoord, ik zal er niet van wakker liggen als ze door gaan, maar ik geniet er gewoon van als er voor hen weinig te genieten valt. En hetzelfde geldt inmiddels voor AZ.

Want wie aan Ajax komt, behoeft nooit op mijn sympathie te rekenen. Ook al ben ik misschien niet zo'n fanatiekeling als devv of Bananenman
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:29:26 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42546919
quote:
Ik ook. Heerlijke wedstrijd met een nog mooier slot
pi_42546945
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:22 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Voorlopig niks, het zijn niet voor niks geruchten. Maar ik hou er wel rekening mee. Lijntje met de Belgen openhouden
Ik las op de site van Zulte dat de vrije voorverkoop de 23e begint. De voorverkoop voor abonnees ( ) is reeds begonnen.
pi_42547035
quote:

[..]

Bij mij is dat juist precies andersom.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42547111
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Bij mij is dat juist precies andersom.
En zie daar het bewijs: we zijn allemaal individuen.
pi_42547132
Belgie combi, pff moet er niet aan denken. Dan ga ik of bij de Belgen in het vak, of ik ga niet. Maar vooralsnog ga ik er gewoon vanuit dat het lekker los gaat is
pi_42547365
quote:

[..]

Eens.

Ik vind het leuk om af en toe lekker Feyenoorders, PSV-ers, Utrechters, etc. te pesten, maar ik heb niks met die haat tegen andere clubs. Ik heb liefde voor Ajax, liefde voor mooi voetbal, en liefde voor Nederlands voetbal.
Ik kan Europees ook prestaties van andere Nederlanders en Nederlandse clubs waarderen. Ik zal me er hier niet populair mee maken, maar ik vond het zelfs mooi toen Feyenoord de UEFA cup won.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:41:46 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42547399
Het is allemaal slecht een gerucht, volgens mij is er nog nooit een Europese combi geweest?

Lekker met de auto in twee uurtjes naar Gent karren, binnenstad onveilig maken, wedstrijd bekijken en daarna weer lekker naar huis, komt wel goed!
pi_42547584
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 16:41 schreef M0NTANA het volgende:
Het is allemaal slecht een gerucht, volgens mij is er nog nooit een Europese combi geweest?

Lekker met de auto in twee uurtjes naar Gent karren, binnenstad onveilig maken, wedstrijd bekijken en daarna weer lekker naar huis, komt wel goed!
Ja het lijkt mij ook sterk. Maar ik zei het natuurlijk in de veronderstelling dat die geruchten waarheid worden...
pi_42548168
quote:

[..]

Europese wedstrijden van andere Nederlandse clubs doen mij ook niet zoveel. Als ze winnen: "leuk voor het Nederlandse voetbal" en als ze verliezen slaap ik er geen minuut minder om.
pi_42548206
PP voor de thuiswedstrijden UEFA ook gehaald.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:05:22 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42548295
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
PP voor de thuiswedstrijden UEFA ook gehaald.
Dat ga ik binnenkort eens doen
Jawel, je keek.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:17:26 #41
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42548687
Brugge was een soort van combi zeg maar.

Dat hield in dat je maar 1 ding mocht doen als Ajax supporter die dag .

Via een bepaalde route naar het stadion (onder begleiding of niet) en daarna weer linea recta naar huis.

Dat er de avond voor wat gezelligheid is geweest is weer een ander verhaal en gaat natuurlijk maar om 50 man ofzo.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:44:07 #42
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42549644
Ik heb zin in zaterdag, dan weer eens een leuke wedstrijd.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:46:05 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42549698
quote:
VAK410 busreis naar Rotterdam?

De kaartverkoop van de klassieker is voor ons Ajacieden nog steeds stopgezet. Het grote probleem is dat er nog steeds onderhandelingen bezig zijn met de NS over een zogenaamd “raamcontract”. Het volgende is te lezen op AD.nl: “Als er geen akkoord komt, zal Ajax wel in een lastige situatie komen. Zonder trein kunnen er geen supporters mee naar Rotterdam.”
Opmerkelijk, 5 maanden geleden konden nog 100 bussen gevuld met Ajax-supporters richting de Kuip reizen…
ja waarom zouden we eigenlijk in mei met 3x zoveel bussen als nu nodig zijn, wel heen kunnen en over een paar weken niet?
pi_42555051
quote:
Bij mij hetzelfde.

Al dat gezeik over dat het goed is voor het Nederlandse voetbal .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:45:10 #45
125053 stefmans
pi_42555797
Ach voor Feyenoord en Psv zal ik niet juichen, maar als een ploegje als Az of Heerenveen ofzo ver komt in de Uefa is dat wel lachen natuurlijk.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_42555833
Agh als Ajax zich plaatst voor de finale Uefa Cup en Feyenoord heeft de mogelijkheid ( ) om ook in de finale te komen zal ik juichen voor Feyenoord

-edit-

Juichen is een groot woord. Laten we het hopen noemen .
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:58:38 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42556285
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:45 schreef stefmans het volgende:
Ach voor Feyenoord en Psv zal ik niet juichen, maar als een ploegje als Az of Heerenveen ofzo ver komt in de Uefa is dat wel lachen natuurlijk.
Dat ligt dus bij mij echt aan hoe de supportersgroep zich gedraagd. AZ supporters zijn simpelweg irritant, net als die van FC Utrecht doorgaans. Bij Heerenveen, Groningen, NAC of Twente mogen ze wat mij betreft zo ver komen als ze kunnen, want doorgaans hebben die niet zo'n negatieve instelling over mijn club.
pi_42560537
Tot de winterstop is alles prima, al lig ik nergens wakker van.

Na de winterstop mogen ze er allemaal direct uit
pi_42562491
quote:

[..]

Zo denk ik er ook over. Daarnaast was Kluivert vroeger mijn idool, sinds ik op 10 jarige leeftijd Ajax zag winnen van AC Milan. Daarom volg ik PSV ook met iets meer belangstelling omdat Kluivert daar speelt.
lollig
pi_42562756
Ik zal echt nooit juichen voor een fnoord of psv. Nooit niet. Clubjes als Groningen en Heerenveen gun ik het beste in Europa en vind ik het mooi als ze ver komen. Maar fnoord en psv. Nee echt niet.
pi_42562928
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:46 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ja waarom zouden we eigenlijk in mei met 3x zoveel bussen als nu nodig zijn, wel heen kunnen en over een paar weken niet?
idd héél raar...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:45:55 #52
82589 S-Two
barba macacu
pi_42563072
Een vriend van me had het over kaarten voor Praag uit van boven de 100 euro (via via ofso), lijkt me sterk toch? Zal de verkoop van die kaarten nog lang duren, en maak ik met een cc enig kans? (vast niet )
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:49:14 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_42563186
quote:
Huntelaar meldt zich weer op trainingsveld

10/10/2006 17:26

De enkelblessure van Klaas-Jan Huntelaar zou de aanvaller naar verwachting twee tot vier weken aan de kant houden. Het lijken eerder twee dan vier weken te worden, want de 23-jarige spits meldde zich alweer op het trainingsveld bij Ajax.

'Alleen tijdens het schieten heb ik nog wat last. Ook de controle tijdens het sturen van de bal kan beter', becommentarieerde Huntelaar zijn herstel op de website van Ajax. 'Gelukkig is er aan mijn enkelbanden niets kapot gegaan. Dan sta je er veel langer naast. Zeker als je het vergelijkt met blessures die anderen hebben, of hebben gehad, valt mijn enkelblessure nog mee.'

De kwetsuur kostte Huntelaar bij Ajax het uitduel met FC Utrecht (3-2 winst). Daarnaast moest hij de interlands van Oranje tegen Bulgarije (1-1) en Albanië (woensdag) aan zich voorbij laten gaan. Zaterdag speelt Ajax een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. Het is nog niet duidelijk of Huntelaar dan al fit genoeg is om deel uit te maken van de selectie van de Amsterdammers.
aldus vi.nl
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:55:36 #54
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42563374
Voor praag uit kan je gewoon een kaart kopen
pi_42563489
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:01 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Europese wedstrijden van andere Nederlandse clubs doen mij ook niet zoveel. Als ze winnen: "leuk voor het Nederlandse voetbal" en als ze verliezen slaap ik er geen minuut minder om.
Ik heb veel gevoel bij andere clubs in Europees verband.
Verliest PSV in Europees verband kan ik 1 collega jennen, en verliest 010 heb ik 3 collega's om hen een paar weken te kwallen.
Heerlijk dat Europees voetbal.
pi_42569440
Hier toevallig iemand met een seizoenskaart voor een vak anders dan 409/410 die mij een pleziertje wil doen, nodig voor kaartverkoop vandaag...
AFC Ajax
pi_42570222
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me had het over kaarten voor Praag uit van boven de 100 euro (via via ofso), lijkt me sterk toch? Zal de verkoop van die kaarten nog lang duren, en maak ik met een cc enig kans? (vast niet )
Jawel, ook met een CC kan je gewoon mee naar Praag!
|X| Honor
|X| Loyalty
|X| Reputation
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:17:42 #58
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42570933
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 10:10 schreef Tvduijn het volgende:
Hier toevallig iemand met een seizoenskaart voor een vak anders dan 409/410 die mij een pleziertje wil doen, nodig voor kaartverkoop vandaag...
Voor welke wedstrijd heb je die nodig dan ?
pi_42571441
pi_42572701
quote:
'Europese topclubs willen Sneijder'
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 11 oktober om 11:46

Het goede spel van Wesley Sneijder heeft weer de aandacht van een aantal Europese topclubs getrokken. De kleine middenvelder speelde bij Ajax dit seizoen al enkele goede wedstrijden en ook tegen Bulgarije maakte hij een uitstekende indruk. De 22-jarige international zou aankomende zomer zijn heil wel eens in het buitenland kunnen gaan zoeken.

Volgens het Spaanse Merca Futbol zouden FC Barcelona, Real Madrid, Manchester United en AC Milan hem nauwlettend in de gaten houden. De geboren Utrechter maakte in het seizoen 2002/2003 zijn debuut voor de Amsterdammers. Inmiddels heeft hij 102 Eredivisie-duels op zijn naam staan, waarin hij 29 maal wist te scoren.

Bij elke transferperiode wordt Sneijder in verband gebracht met grote clubs. Hij heeft onlangs aangegeven dat hij Nederland wel eens zou kunnen verlaten, wanneer hij het gevoel heeft dat hij in de Eredivisie is uitgeleerd.
Voetbalzone.nl

Voetbalzone met als bron een Spaanse krant, betrouwbaarder dan dit krijg je ze niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_42572929
Maar het zal wel waar zijn ben ik bang.
Houd van een lijntje.
pi_42573292
Sneijder zal vast wel geliefd zijn bij topclubs, maar dat is hij ook al 3 jaar ofzo. De kans wordt wel steeds groter dat hij weggaat idd.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:51:16 #63
144262 thewishmaster
pi_42573325
Maar zullen die topclubs geen problemen hebben met zijn spel op het WK en het feit dat hij niet echt fysiek sterk is?
pi_42573382
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Voetbalzone.nl

Voetbalzone met als bron een Spaanse krant, betrouwbaarder dan dit krijg je ze niet.
Merca Footbal. Ze zullen wel Marca bedoelen ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42573615
en marca meld er zoals gewoonllijk weer weinig van...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_42573673
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:17 schreef Riro het volgende:

[..]

Voor welke wedstrijd heb je die nodig dan ?
Ajax - groningen aanstaande zaterdag. Er zijn nogal wat " extra " kaarten beschikbaar gekomen waaronder voof 409/410 (bijna 200). Je kan ze alleen kopen als je een SCC hebt, maar dan mag hij niet voor 409/410 zelf zijn. (Ik weet het, het klink belachelijk maar ik heb ze zelfs nog gebeld.) Ik moet dus iemand hebben die 2 kaartjes 409/410 voor me wil kopen met een seizoenskaart voor een vak anders dan 409/410 zelf.
Als iemand het zou willen doen, eeuwig dank, met geld etc komt het natuurlijk gewoon goed.
AFC Ajax
pi_42575259
http://afamersfoort.nl/ meld dat vrijdag of zaterdag kaartverkoop voor 010 uit begint
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:59:17 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42575322
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:57 schreef denthemen het volgende:
http://afamersfoort.nl/ meld dat vrijdag of zaterdag kaartverkoop voor 010 uit begint
Volgens een geheime bron, niet te hopen dat het dezelfde bron is die afgelopen zomer de transfer van Edgar Davids naar Ajax meldde, want dan wil ik het eerst nog maar even zien.
pi_42578427
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:51 schreef thewishmaster het volgende:
Maar zullen die topclubs geen problemen hebben met zijn spel op het WK en het feit dat hij niet echt fysiek sterk is?
Clubs zullen wel inzien dat Sneijder niet in de punt naar achteren kan spelen en dat dat dus een verkeerde keuze van Van Basten is geweest.
lollig
pi_42579322
Hoeveel was een kaartje voor Sparta Praha - AJAX de vorige keer?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 15:50:07 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42579406
wel duur meen ik. 45 ofzo.

Maar pin me er niet op vast.
pi_42579471
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:

wel duur meen ik. 45 ofzo.

Maar pin me er niet op vast.
zoiets rekende ik eigenlijk wel op.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 16:16:24 #73
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42580283
nu wat minder hoop ik, het is uefacup nu
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  woensdag 11 oktober 2006 @ 16:42:44 #74
125053 stefmans
pi_42581197
Er ploft hier in eens een 410 dvd op de mat

En volgens mij heb ik niet meegedaan aan de prijsvraag
  woensdag 11 oktober 2006 @ 20:53:35 #75
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42589307
opgestuurd door 410
pi_42589735
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:52 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

zoiets rekende ik eigenlijk wel op.
Maar was Champions League, en mensen kregen later nog geld terug.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:05:25 #77
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42589824
Iedereen zit braaf naar t Nederlands elftal te kijken
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:34:25 #78
82589 S-Two
barba macacu
pi_42591157
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 21:05 schreef PLAE@ het volgende:

Iedereen zit braaf naar t Nederlands elftal te kijken
T was tot de eerste goal nog best aardig .
  woensdag 11 oktober 2006 @ 21:42:03 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42591516
bij kwalificatiewedstrijden val ik meestal in slaap
pi_42595187
Passe partout voor UEFA vandaag ook maar eens gehaald.

Op naar de finale.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:15:42 #81
148596 Vicenzo
Ajacied 4 life
pi_42595472
De Ajacieden speelden niet heel geweldig vanavond. Maar ja dat deed het hele team niet.
Ook in donkere dagen steun ik mijn cluppie: Ajax.
pi_42595491
Boeiend. Als ze zaterdag maar goed spelen.
Houd van een lijntje.
pi_42597379
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:15 schreef Vicenzo het volgende:
De Ajacieden speelden niet heel geweldig vanavond. Maar ja dat deed het hele team niet.
Dat is nog zachtjes uitgedrukt
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:30:13 #84
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42598853
Kan me niet voorstellen dat ik niet naar de kuip kan, om feynoord te zien verliezen.Ander maar los dan.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42601166
quote:
Martin van Geel heeft aan Voetbal International aangegeven nog niet te zijn benaderd door AC Milan. Eerder deze week stond in de Italiaanse krant Tuttosport dat de grootmacht belangstelling heeft voor Maarten Stekelenburg.
Bij Milan is de Braziliaan Dida de vaste keus onder de lat. Hij heeft echter een aflopend contract en lijkt vooralsnog niet van plan deze te verlengen. De reden hiervoor lijkt te zijn dat Dida een financieel zeer aantrekkelijke aanbieding heeft gekregen van Corinthians.

Omdat de technische staf van Milan geen risico wil nemen wordt er al druk gezocht naar een mogelijke opvolger voor Dida. In het geruchtencircuit dook dus onder andere de naam van Stekelenburg op, die een goed seizoen doormaakt bij Ajax en daarnaast met zijn 23-jaar nog een grote toekomst voor zich heeft liggen.
pi_42601365
Stekelenburg naar Milan Tis toch geen 1 April? Die gast is al jaren een talent, maar er komt geen verbetering in zijn spel.

BTW is er al meer bekent over 22 oktober? Zonder jullie in het stadion is het toch minder leuk.
pi_42601502
Deze vond ik ook wel tof
quote:
EINDHOVEN - Ronald Koeman wil de Braziliaanse verdediger Maxwell naar PSV halen. Dat meldt de trainer in VI.
De oud-Ajacied staat momenteel onder contract bij Internazionale, maar speelt amper. PSV heeft op dit moment geen overtuigende linksback onder contract staan. Maxwell moet dit gat invullen bij de Eindhovenaren.
pi_42601575
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Deze vond ik ook wel tof
[..]
en Mido stond ook op zijn lijstje
Ajax!!
pi_42601733
maxwell was/is gewoon een top speler hoor
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42601900
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:53 schreef denthemen het volgende:
Klopt maar net of hij nu al weer naar Nederland wil.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42601988
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:53 schreef denthemen het volgende:
Jawel, maar toch is het grappig dat er weer een ex-Ajacied in de belangstelling van PSV staat.
Maar Maxwell is natuurlijk een topspeler en zal zeker een versterking zijn voor PSV.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 09:41:11 #92
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_42602514
Maxwell gaat niet naar psv hoor
pi_42602540
Is zeker de enige speler waar hij geen ruzie mee had.
Houd van een lijntje.
pi_42602740
Of hij wel of niet gaat is natuurlijk een ander verhaal, maar wel grappig dat er interesse is.
pi_42603041
psv=Ajax 2
Ajax!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:10:08 #96
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_42603064
Maxwell
Het zou toch zonde zijn als hij in Italië weg gaat zitten rotten, maar naar PSV zie ik hem zeker niet gaan....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_42603088
Laat hem dan maar terugkomen naar Ajax.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42603104
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:09 schreef Cordoba32 het volgende:
psv=Ajax 2
Dat is AZ al! psv = Ajax 3. Waarom halen ze Bogarde niet?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:25:08 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42603404
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Deze vond ik ook wel tof
[..]
Maxwell naar PSV? Waarom haalt Ronald Koeman linksback Jelle van Damme niet?
pi_42603434
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:11 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat is AZ al! psv = Ajax 3. Waarom halen ze Bogarde niet?
omdat die neger voor niemand buigt, ook voor psv niet
pi_42603505
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Klopt maar net of hij nu al weer naar Nederland wil.
Nou hij zit op de bank bij Inter.
lollig
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:35:28 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42603617
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Voor hoeveel geld? Doe mij die baan .
Get woke, go broke!
pi_42603918
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Voor hoeveel geld? Doe mij die baan .
Maxwell doet het niet voor het geld, lijkt mij. Hoewel ik ook wel voor dat geld een beetje wil trainen bij Inter Milaan.
lollig
pi_42603958
Maxwell is welkom!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42604078
Hoop echt niet dat Maxwell naar PSV gaat.. Dat kan toch niet!
pi_42604223
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja dus? Zou erg slecht zijn als hij het nu al zou opgeven.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:59:59 #107
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_42604237
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef -Wolf- het volgende:
Hoeveel was een kaartje voor Sparta Praha - AJAX de vorige keer?
Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur was .

Neem aan dat het nu rond de 30 Euro zal liggen.

Gaan er nog meer Fokkers die kant op ? Wij proberen weer 3 of 4 dagen Praag te gaan doen. Was vorig jaar namelijk erg gezellig en dat bier is daar zo lekker (en goedkoop ook nog) . Leuke stad om dus een paar dagen door te brengen.

Nog de foto's van vorig jaar.
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/praagsfeer/praagsfeer.html
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/spartapraag/spartapraag.html
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_42604551
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur was .

Gaan er nog meer Fokkers die kant op ? Wij proberen weer 3 of 4 dagen Praag te gaan doen. Was vorig jaar namelijk erg gezellig en dat bier is daar zo lekker (en goedkoop ook nog) . Leuke stad om dus een paar dagen door te brengen.

Zijn die links van jou? Die eerste had ik al eens gepost! .
pi_42604678
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
Hoop echt niet dat Maxwell naar PSV gaat.. Dat kan toch niet!
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?
pi_42604707
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam.
Wat heeft dat er nou mee te maken
Houd van een lijntje.
pi_42604740
quote:

[..]

Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?
Als je niet inziet dat dat anders is, dan is dat wel heel vreemd. Al lig ik er geen moment wakker van, die gaat echt niet naar PSV.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:23:02 #112
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_42604841
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef -Wolf- het volgende:

[..]

Zijn die links van jou? Die eerste had ik al eens gepost! .
Neuh, die zijn gewoon van de Ajax Foto site...
Heb wel genoeg eigen foto's, maar die staan niet online.
pi_42604866
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als je niet inziet dat dat anders is, dan is dat wel heel vreemd. Al lig ik er geen moment wakker van, die gaat echt niet naar PSV.
Leg eens uit, ik zie dat idd niet in.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:25:54 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42604918
quote:

[..]

Dat is een fabeltje, óók in Brazilië is Ajax bekender dan PSV, ondanks Ronaldo en Romario.
pi_42604930
Dat ook nog eens ja.
Houd van een lijntje.
pi_42605063
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Leg eens uit, ik zie dat idd niet in.
Stam wil afbouwen in Nederland, dat is heel iets anders dan iemand die net uit Nederland(lees: Ajax) weg is om in 'het buitenland' te gaan spelen. Die komt echt niet zomaar terug.
pi_42605500
quote:
Lyrische Gabri beveelt Sneijder bij Barca aan

BARCELONA, 12 oktober 2006 11:37 - Of het door zijn prille vaderschap komt of niet, Wesley Sneijder is dit seizoen in vorm en dat is niet onopgemerkt gebleven. De middenvelder van Ajax wordt bijvoorbeeld met grote interesse gevolgd door Barcelona, dat in Sneijder een enorme aanwinst voor het middenveld ziet.
De 22-jarige Utrechter wordt overigens warm aanbevolen bij Barça door een oud speler van de Catalanen die tegenwoordig zijn brood verdient in Amsterdam. Gabri speelt pas sinds deze zomer bij Ajax, maar hij heeft nu al in de gaten dat Sneijder een prima speler voor Barcelona zou zijn. “Hij is een linkspoot en hij is een sterke, sneller middenvelder die barst van de kwaliteit. Bovendien kan hij zich geweldig opofferen voor het team. Hij heeft veel kwaliteiten, want hij is ook altijd aanspeelbaar en heeft een goede pass”, aldus een haast lyrische Gabri in het Spaanse ‘Sport’. Hij voegt er nog aan toe: “We hebben het hier over een speler die op zijn 22ste al enorme ervaring heeft, zowel mat zijn club als met het nationale team.”
Wat zijn dit voor grappen Gabri
Houd van een lijntje.
pi_42605626
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Wat zijn dit voor grappen Gabri
Logisch, ik zou ook lyrisch zijn over Sneijder tegen welke club dan ook
pi_42605689
Ik zou zeggen dat hij niet bij de club past.
Houd van een lijntje.
pi_42606084
Hebben we het over Maxwell, gaat 1 of andere idioot Stam erbij halen. Vergeet maar even voor het gemak dat Stam bij Manchester United, LAZIO, AC Milan en het Nederlands elftal pas echt z'n bekendheid zag groeien.
pi_42606498
Ik zie net dat de duurste seizoenskaart van Sparta Praha zonder korting ongeveer 75 Euro is. Een kaartje van 43 Euro voor 1 CL-wedstrijd is dan wel erg duur eigenlijk. .
pi_42606572
Maxwell in de belangstelling van psv

Het houdt ook nooit op he
Porcupine Tee - Normal
pi_42606914
Dan zou Maxwell pas echt een naaihond zijn Maar goed, ik zie het niet gebeuren

Overigens zou ik Sneijder een overgang naar Barcelona erg gunnen, een club waar hij prima past denk ik. Als wij dan een mooi bedrag vangen is het prima, je kunt die jongen toch niet eeuwig houden.
pi_42607171
Ik gun hem het wel, maar ik gun ook mezelf dat hij blijft

Wat een verschil met 2 jaar geleden, toen het nog een grillig ettertje was.
Houd van een lijntje.
pi_42607276
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij voegt er nog aan toe: “We hebben het hier over een speler die op zijn 22ste al enorme ervaring heeft, zowel mat zijn club als met het nationale team.”
Daar heeft Gabri wel gelijk in. Wel ziek eigenlijk dat Sneijder op zijn 22ste al zo ervaren is. Als ik de laatste weken ook interviews voorbij zie komen met Sneijder, spreekt hij echt als een welbespraakte ervaren vedette. Als je hem vergelijkt met Huntelaar bijvoorbeeld (die volgens mij ouder is?), is dat wel een groot verschil.
pi_42608436
Het is nogal een verschil of je op je 20e een basisplek hebt in de CL of mag meeballen bij AGOVV.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:47:50 #127
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_42608868
quote:
Babel clips online
Moviefone heeft een viertal clips uit Alejandro González Iñárritus aanstaande film Babel online gezet. De film van de maker van Amores perros en 21 Grams vertelt over een koppel dat op vakantie wordt getroffen door een tragedie, waarna vier verschillende verhalen worden verteld die plaatsvinden in Marokko, Tunesië, Mexico en Japan. Het drama, met onder andere Brad Pitt en Cate Blanchett, draait vanaf 2 november in Nederland.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_42609684
20 jaar en nu al een film.
Houd van een lijntje.
pi_42609742
En een clip
pi_42609776
En hij kan op links spelen, in de spits, op rechts, hij kan rappen. Wat kan deze superjood eigenlijk niet?
pi_42609877
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef -Wolf- het volgende:
En hij kan op links spelen, in de spits, op rechts, hij kan rappen. Wat kan deze superjood eigenlijk niet?
Schieten met links.
pi_42609894
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:

[..]

Schieten met links.
pi_42609911
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:

[..]

Schieten met links.
Met rechts maakt hij er ook nog wel eens een potje van
pi_42609925
een bal fatsoenlijk aannemen
Houd van een lijntje.
pi_42610693
Zoek nog steeds iemand met scc op een vak anders dan 410/409 die kaartes voor zaterdag voor me wilt halen...pleeeaaaaassseeeee help me out.....
AFC Ajax
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:55:47 #137
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42610762
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef -Wolf- het volgende:
Een voorzet geven en een bal aannemen heeft hij nog weleens moeite mee.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:56:50 #138
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42610792
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje, óók in Brazilië is Ajax bekender dan PSV, ondanks Ronaldo en Romario.
Niet teveel van dat witte poeder nuttigen Tony, is niet goed voor je.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_42610841
Waar zien jullie dat eigenlijk, op CBS of zo?
Houd van een lijntje.
pi_42610848
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een voorzet geven en een bal aannemen heeft hij nog weleens moeite mee.
Voorzet geven gaat steeds beter, ook qua overzicht gaat hij vooruit.

Maar goed, hij is dan wel altijd gevaarlijk maar moet ook nog een hoop leren. Gelukkig is hij pas 19.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:28:22 #141
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42611718
Ajax moet ook proberen om Maxwell te halen, als hij daarvoor openstaat, zoveel linksbacks hebben we niet.
pi_42611757
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet ook proberen om Maxwell te halen, als hij daarvoor openstaat, zoveel linksbacks hebben we niet.
En dan loopt-ie straks zeker wéér transfervrij weg?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:34:04 #143
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42611886
Gelijk tot 2020 vastleggen

Maar laat Ajax eens een echte linksback kopen, met Maxwell erbij blijft dat een zwak punt.
pi_42611899
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
Bij Feyenoord voeren ze een wanbeleid, maar als ajax nu gaan proberen om Maxwell terug te kopen dan voeren ze ene wanbeleid waar Jorien nog een puntje aan kan zuigen
pi_42611906
Ze hadden Salcido moeten kopen.
Houd van een lijntje.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:42:14 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42612140
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Bij Feyenoord voeren ze een wanbeleid, maar als ajax nu gaan proberen om Maxwell terug te kopen dan voeren ze ene wanbeleid waar Jorien nog een puntje aan kan zuigen
Wanbeleid? Maxwell is een topvoetballer, was niet te behouden voor Ajax en als je hem nu voor een mooie prijs terug kan halen, doe je dat goed. Bij jullie wanbeleid waren geen topvoetballers betrokken, voor zover ik weet.
pi_42612167
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Leg uit.
pi_42612271
Eerst gratis de deur uit laten lopen en dan er voor gaan betalen
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:51:04 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42612427
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Eerst gratis de deur uit laten lopen en dan er voor gaan betalen
Zoals ik al zei, Ajax kon Maxwell niet behouden, die wilde hogerop en als hij nu iets zou voelen voor een terugkeer, moet je die kans pakken. Je haalt kwaliteit, dus of je nou geld uitgeeft aan een onbekende speler of aan een topper die al bekend is bij je club, ik zie het probleem niet.

Kijk, als Ajax hem nu zelf niet meer wilde en hem liet vertrekken, dan zou het stom zijn.
pi_42612531
Beter dan matige spelers kopen.
Houd van een lijntje.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:55:08 #151
82589 S-Two
barba macacu
pi_42612536
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

De kans dat ik ga is wel redelijk denk ik. Het is even afwachten of ik kaartjes kan krijgen. Een vriend van me wil sowieso wel mee, en een andere waarschijnlijk ook wel. Ik wil daar dan ook wel paar dagen blijven, het weekend eigenlijk ook wel, alleen die vriend wil per sé zaterdags wel voetballen. (alsof je dan goed voetbalt, na een aantal dagen weinig slaap en te veel bier ) .

Als ik ga wordt het trouwens wel met de trein, en een aantal overnachtingen daar in een cheap-ass hotel.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:08:21 #152
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_42614788
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef S-Two het volgende:
Praag uit was vorig jaar bij lange na niet uitverkocht. Slechts een mannetje of 600 .
Dus ik denk dat je met je CC nu gewoon kans maakt op een kaartje via AjaxTicketbox.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:25:29 #153
82589 S-Two
barba macacu
pi_42615222
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 17:08 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

Praag uit was vorig jaar bij lange na niet uitverkocht. Slechts een mannetje of 600 .
Dus ik denk dat je met je CC nu gewoon kans maakt op een kaartje via AjaxTicketbox.
Yep, dat heb ik al aantal keer gehoord. Dus ga dit weekend eens even kijken welke dagen en hoeduur het allemaal wordt, en dan bespreken als ik daadwerkelijk kaarten heb/krijg.
pi_42617388
quote:
Babel: "Stam en Ten Cate zijn belangrijk voor me"
12 oktober 2006

Ryan Babel is voorlopig één van de revelaties van het seizoen. Dat de jonge Ajacied veel in zijn mars heeft was al langer bekend, maar dit seizoen lijken de puzzelstukjes eindelijk in elkaar te vallen. Wekelijks is hij één van de uitblinkers bij Ajax en ook bij Oranje lijkt hij inmiddels zijn plekje te hebben gevonden. Toch blijft de pas 19-jarige met beide benen op de grond. "Ik ben, qua niveau, nog niet waar ik wil zijn", zegt hij tegen FCUpdate.nl.

Ruim een half jaar geleden leek het nog helemaal verkeerd te gaan met Ryan Babel. De spits was hopeloos uit vorm en leek na de komst van Klaas Jan Huntelaar op een zijspoor te zijn beland in Amsterdam. NEC wilde de aanvaller uit zijn situatie verlossen door hem op huurbasis over te nemen, maar Babel wilde hier niets van weten. Hij wilde slagen bij Ajax, zo liet hij via zijn zaakwaarnemer weten.

Inmiddels lijkt Babel te slagen in zijn missie. Onder trainer Henk ten Cate heroverde hij zijn basisplaats en de afgelopen weken behoort hij steevast tot de uitblinkers in het Amsterdamse elftal. "Het is duidelijk dat ik een bepaalde ontwikkeling doormaak", zegt hij over zijn opmerkelijke wederopstanding. "Ik ben gegroeid, ook fysiek. Eigenlijk ben ik op alle fronten sterker geworden", stelt hij tevreden vast.

Henk ten Cate speelt een belangrijke rol in zijn ontwikkeling, benadrukt Babel. "Hij geeft ons veel vertrouwen en dat is voor jonge spelers enorm belangrijk. Ik durf hierdoor iets meer risico in mijn spel te leggen." Ook de rol van Jaap Stam moet volgens Babel niet onderschat worden. "Je merkt aan alles dat hij veel meegemaakt heeft. Door zijn ervaring weet hij hoe hij jonge spelers het beste kan coachen. Hij weet natuurlijk precies wat verdedigers niet prettig vinden en daar kan ik mijn voordeel mee doen."

Door zijn goede spel bij Ajax is Babel ook bij Oranje uitgegroeid tot een meer dan volwaardig lid van de selectie. Voorafgaand aan het WK vroeg menigeen zich nog af wat Babel te zoeken had in de Oranje-selectie, maar inmiddels is hij onomstreden. Tegen Albanië mocht hij zelfs in de basis beginnen. "Jawel, maar je moet niet vergeten dat bepaalde jongens natuurlijk afwezig waren", relativeert hij zijn basisplaats. "We moeten wel realistisch blijven. Natuurlijk heb ik bij Ajax goed gespeeld, maar ik ben, qua niveau, nog niet waar ik wil zijn. Ik voel me nog geen vaste basisspeler van het Nederlands elftal."
FcUpdate.nl
pi_42617442
quote:
NEC wilde de aanvaller uit zijn situatie verlossen door hem op huurbasis over te nemen, maar Babel wilde hier niets van weten. Hij wilde slagen bij Ajax, zo liet hij via zijn zaakwaarnemer weten.
Goede instelling!
Houd van een lijntje.
pi_42617622
Babel

Komt helemaal goed met hem!
AFC Ajax
pi_42618054
En toch hè, hij wil uiteindelijk wel als spits aan de slag volgens mij. Bij NEC had dat gekund, terwijl hij bij Ajax achter Huntelaar en Rosenberg staat wat de spits betreft. En misschien nog wel achter Perez ook. Was NEC nou echt niet handiger geweest?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:05:05 #158
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42618063
Geweldig, Babel speelt een paar redelijke partijtjes, en hij wordt gelijk weer op een voetstuk geplaatst. Nog geen twee maanden geleden was het een prutser. Heerlijk toch, dat oppertunisme
pi_42618126
Wat dat betreft bewonder ik dat je zo achter Maduro blijft staan.
Houd van een lijntje.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:13:21 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42618336
Maduro speelt slecht Dat maakt hem niet een mindere held
pi_42618594
Maduro is op de weg terug, aldus Ten Cate. Duurt vrij lang, maar tegen Utrecht speelde hij weer best ok.
pi_42618706
Het komt eigenlijk wel best uit dat-ie niet bij Jong-Oranje aan de slag kon. Lekker rustig bij Ajax verder z'n vorm weer opbouwen met de mannen met wie hij dagelijks op het veld staat.
pi_42619564
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 09:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Is zeker de enige speler waar hij geen ruzie mee had.
Ook Trabelsi was erg op Ronald gesteld.

En Pienaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:52:56 #164
131729 jna
pi_42619624
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ook Trabelsi was erg op Ronald gesteld.

En Pienaar.
En Obodai
Jawel, je keek.
pi_42619722
En Sneijder, Mido en Zlatan achteraf ook wel. Om Hans Vonk niet te vergeten.
www.thuisuiteten.nl
pi_42619916
"Fuck You" incident vergeten?
Houd van een lijntje.
pi_42619955
Er staat toch "achteraf"? Ronald mocht zelfs op zijn bruiloft komen!

Oh ja, ook Chivu en Van Halst vonden Ronald zeer tof.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:05:27 #168
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42620065
Met zo'n stemmetje kan je toch bijna niet anders dan hem aardig vinden?
pi_42620164
Ronald wordt ook altijd overdreven uitgekotst door Ajacieden vind ik.

Tuurlijk, hij heeft ongelukkige aankopen gedaan en is op een gegeven moment de grip op de selectie verloren, maar hij heeft wel resultaat geboekt.

Dubbel in 2001 (ook deels op het conto van Adriaanse te schrijven)
Landstitel in 2004
Kwartfinale Champions League in 2002 (helemaal een goede prestatie aangezien je toen nog 2 poulefases had)

[ Bericht 3% gewijzigd door koningdavid op 12-10-2006 20:22:22 ]
pi_42620185
Precies. En als hij dan ook nog eens zo'n erelijst opbouwt met de selectie, dan is het gewoon geweldig!
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:18:01 #171
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42620527
Is dit altijd bij jullie dat zicht ?

zag geen donder gister van de achterlijn

zat op een fout vak
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:19:52 #172
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42620593
pi_42620606
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef koningdavid het volgende:
Ronald wordt ook altijd overdreven uitgekotst door Ajacieden vind ik.

Tuurlijk, hij heeft ongelukkige aankopen gedaan en is op een gegeven moment de grip op de selectie verloren, maar hij heeft wel resultaat geboekt.

Dubbel in 2001 (ook deels op de conto van Adriaanse te schrijven)
Landstitel in 2004
Kwartfinale Champions League in 2002 (helemaal een goede prestatie aangezien je toen nog 2 poulefases had)
Mee eensch.
pi_42620750
Leuk en aardig allemaal die resultaten, maar ik zat me kapot te vervelen op de tribune.
Houd van een lijntje.
pi_42620799
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
En Sneijder, Mido en Zlatan achteraf ook wel. Om Hans Vonk niet te vergeten.
Zlatan niet hoor.
pi_42620821
ik was erg blij met Koeman in het begin
hij bracht weer een beetje sfeer terug.
helaas ging het daarna minder.
pi_42620948
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:26 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zlatan niet hoor.
Achteraf wel volgens mij.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:33:46 #178
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42621064
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[afbeelding]

zat op een fout vak
Een echte held had eerst ff gebeld.
LUHG
pi_42621065
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Achteraf wel volgens mij.
Ik heb hem laatst nog in een interview nog horen zeggen dat Koeman er niks van snapte.
pi_42621393
Kan je met een KidsClubCard alleen voor bepaalde vakken kaarten krijgen, of gewoon voor alle vakken?
pi_42623294
Staat vast wel ergens op http://www.ajax.nl
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42623355
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:36 schreef Black-Death het volgende:
Staat vast wel ergens op http://www.ajax.nl
Dat is net het probleem. Ik zie alleen dat je er kaartjes bij Ticketbox mee kan halen, maar ik zie nergens of dit alleen voor bepaalde vakken geldt.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:39:06 #183
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42623364
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Een echte held had eerst ff gebeld.
Jouw reactie is net zo "stoer" als hij die hier die foto plaatst.
pi_42623461
Houd van een lijntje.
pi_42623493
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:38 schreef DionFSFC het volgende:

[..]

Dat is net het probleem. Ik zie alleen dat je er kaartjes bij Ticketbox mee kan halen, maar ik zie nergens of dit alleen voor bepaalde vakken geldt.
Naar welke wedstrijd wil je? Voor groningen zaterdag zullen de goedkopere vakken wel uitverkocht zijn denk ik.
Houd van een lijntje.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:01:17 #186
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42624235
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef PyTh het volgende:

[..]

Jouw reactie is net zo "stoer" als hij die hier die foto plaatst.
Het was niet stoer bedoelt, het was humor.
LUHG
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:06:33 #187
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42626691
gaan we weer
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:13:30 #188
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42626951
Ach, onze vleugelspelers van tegenwoordig halen de achterlijn toch niet meer, dus wie interesseert het of je 'm wel of niet ziet
pi_42627064
Koeman heeft het goed gedaan. Maar zijn aankopen waren niet je-van-het en daardoor heeft Ajax en vorig jaar moeilijk gehad.
lollig
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:22:30 #190
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42627258
En door dat hele machtsspelletje met Louis van Gaal zijn contractbesprekingen een ondergeschoven kindje geworden, waardoor we nu o.a. De Jong en Pienaar zijn kwijtgeraakt en Van der Vaart is vertrokken voor een schijntje.

Overigens is dat natuurlijk ook knap, een enorm talent al dan niet door externe factoren zo Amsterdam uit jagen.
pi_42627340
Hij kan gewoon niet sterke persoonlijkheden omgaan. Wat toch vrij essentieel is voor een topcoach.
Houd van een lijntje.
pi_42627492
Ik verheug me op de eerste botsing met Farfán/Kluivert/Cocu/Alex/Gomez.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:31:33 #193
131729 jna
pi_42627583
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik verheug me op de eerste botsing met Farfán/Kluivert/Cocu/Alex/Gomez.
Als het in het strafschopgebied is dan ligt Farfán meteen bij een botsing vraag maar aan Urby
Jawel, je keek.
pi_42627652
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:31 schreef jna het volgende:

[..]

Als het in het strafschopgebied is dan ligt Farfán meteen bij een botsing vraag maar aan Urby
Dat was toch het werk van onze insider, P. K.?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:33:48 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42627655
Denk dat je van dat lijstje alle namen behalve Kluivert weg kunt strepen. Voor de rest zijn het allemaal echt van die PSV-zieltjes. Van die zij-ige figuren a la Jan Heintze, Peter Hoekstra en Luc Nilis.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:42:28 #196
82589 S-Two
barba macacu
pi_42627932
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef twi het volgende:
Geweldig, Babel speelt een paar redelijke partijtjes, en hij wordt gelijk weer op een voetstuk geplaatst. Nog geen twee maanden geleden was het een prutser. Heerlijk toch, dat oppertunisme
Ik zie dan haast geen hele wedstrijden, maar ik vind Babel nog steeds niet zo goed spelen eigenlijk.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:56:30 #197
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42628270
Nee, daarom zeg ik ook redelijk
pi_42628330
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:42 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik zie dan haast geen hele wedstrijden, maar ik vind Babel nog steeds niet zo goed spelen eigenlijk.
Over het algemeen maakt hij op mij een positieve indruk. Hij is niet het type speler dat een hele wedstrijd foutloos speelt. Babel is technisch nog verre van volmaakt en daardoor maakt hij soms nog wat stomme foutjes (slechte aanname, afzwaaier) maar er is altijd dreiging bij hem.

De laatste wedstrijd van Ajax (tegen Utrecht), heb ik helemaal gezien, toen was Babel erg sterk en ook de uitwedstrijd tegen Start was hij fenomenaal (3 assists).

Kortom: Babel is een enorm talent, maar nog echt een ruwe diamant die nog een hoop te leren heeft. Het siert hem dat hij ook enorm gretig lijkt om bij te leren. Hij gaat een grote worden
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:59:23 #199
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42628338
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:33 schreef twi het volgende:
Luc Nilis.
Dat vind ik juist een goede voetballer, was voor ajax ook een goede nr 10 geweest. Beste voetballer van psv sinds tijden in mijn ogen
Mijn party reviews
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:02:13 #200
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42628404
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef koningdavid het volgende:
ook de uitwedstrijd tegen Start was hij fenomenaal (3 assists).
Tuurlijk is Babel een talent, maar we gaan oefenwedstrijdjes tegen Bennekom ook niet meenemen in ons oordeel over de vooruitgang van een speler.

Utrecht was een goede match,maar jammergenoeg voor hem niet op de positie waar hij het moet laten zien de komende jaren (ik neem aan dat ajax KJH nog lang aan zich wil laten binden)
Mijn party reviews
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:05:30 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42628505
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef Sethje het volgende:

[..]

Dat vind ik juist een goede voetballer, was voor ajax ook een goede nr 10 geweest. Beste voetballer van psv sinds tijden in mijn ogen
Dan kan je nog weel een zijig figuur zijn
pi_42628541
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 00:02 schreef Sethje het volgende:

[..]

Tuurlijk is Babel een talent, maar we gaan oefenwedstrijdjes tegen Bennekom ook niet meenemen in ons oordeel over de vooruitgang van een speler.
Het ging om het verschil die wedstrijd 'voor Babel' en 'met Babel'. Voordat Babel erin kwam liep het stroef, maar met Ryan gebeurde er gelijk wat en kwam er gevaar. Dat dat tegen een club is met niveau Eerste-divisie doet er dan niet eens zoveel toe.
pi_42628543
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[afbeelding]

zat op een fout vak
Had je wel je een oranje molen op je kop, of misschien wel oranje klompen aangedaan?

Held
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_42628581
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Had je wel je een oranje molen op je kop, of misschien wel oranje klompen aangedaan?

Held
Zucht....
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:10:36 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42628669
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 00:06 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Het ging om het verschil die wedstrijd 'voor Babel' en 'met Babel'. Voordat Babel erin kwam liep het stroef, maar met Ryan gebeurde er gelijk wat en kwam er gevaar. Dat dat tegen een club is met niveau Eerste-divisie doet er dan niet eens zoveel toe.
Dat is gewoon het type speler wat je inbrengt. De tegenstander is zwak, de wedstrijd is dood. Een jonge gretige dribbelaar erin is gegarandeerd rendement dan. Edgar M had hetzelfde gedaan, Een fitte Mitea ook.

Tuurlijk is Babel een talent en hij komt er wel, maar op dit moment loopt KJH hem eigenlijk in de weg, want op links mag het wel wat beter. misschien een 4-4-2 met diepe mensen aan de zijkant en dan kjh en babel in de spits
Mijn party reviews
pi_42631966
quote:
NEC-speler Boutahar: „Niets liever dan naar de ArenA”

DROMEN VAN AJAX

NIJMEGEN, vrijdag
Na een kortstondige regenbui, schijnt de zon weer voor Said Boutahar (24). De middenvelder verbeet zich de afgelopen weken op de reservebank van NEC, maar gooide anderhalve week geleden tegen Heracles Almelo (2-0) met twee treffers alle frustratie van zich af. De Marokkaanse bondscoach Mohammed Fakhir en Ajax-trainer Henk ten Cate vijzelden het vertrouwen van de Rotterdammer vervolgens verder op. De één door hem op te roepen voor het Marokkaanse elftal en de ander door hem openlijk te prijzen. „Ik voel me ongelooflijk gevleid”, aldus Boutahar.

Fakhir moest hij teleurstellen. „Tegen Heracles kreeg ik een schop tegen beide enkels. In overleg met de dokter en de trainer (Mario Been, red.) besloot ik om me af te melden.” De kans dat Ten Cate ook nul op het rekest krijgt als hij zich in Nijmegen meldt, is een stuk kleiner. „Ik wil niets liever dan naar de Amsterdam ArenA.”

De uitleg volgt. „Als zo’n grote trainer aangeeft dat hij het in je ziet zitten, doet dat wel iets met je. Ik weet zeker dat meneer Ten Cate me een betere voetballer kan maken. Daarnaast is Ajax een club die niet alleen in Nederland, maar in de hele wereld tot de verbeelding spreekt. Het is voor iedereen een droom om daarvoor te mogen voetballen.”

Dat laatste klinkt wat vreemd uit de mond van een Rotterdammer, die in de jeugdopleiding van Feyenoord voetbalde. „Maar de haat tussen Feyenoord en Ajax heb ik nooit op die manier gevoeld. Bovendien is er op dit moment eigenlijk geen band meer met Feyenoord. Ik heb nooit echt een kans gekregen, alleen een halfjaar meegetraind en ben in het eerste niet verder gekomen dan twee korte invalbeurten. De club heeft me beoordeeld en niet goed genoeg bevonden. Net als een groot aantal andere jongens die nu in de eredivisie of zelfs in het buitenland spelen. Nee, Feyenoord staat me niet in de weg om eventueel naar Ajax te gaan.”

Hoe serieus de Amsterdamse belangstelling is in dit stadium, weet Boutahar niet. „Ik ben na dit seizoen transfervrij en hoop op een belletje van de trainer.” Ten Cate gaf onlangs in een interview met Voetbal International aan dat Boutahar een speler is met wie hij wel eens aan de gang zou willen gaan, omdat hij hem buitengewone kwaliteiten toedicht. De middenvelder ziet zichzelf al in een roodwit shirt stralen. „Nadat ik weg moest bij Feyenoord, bleef ik ervan overtuigd dat ik goed genoeg was voor een topclub. Ik prentte mezelf in dat ik via een omweg alsnog de top zou halen. En wie weet…”

Boutahar vermoedt in de ArenA te kunnen verbazen.

„Ik denk dat mijn spel bij Ajax beter tot zijn recht komt. Het technische en tactische niveau van een topclub als Ajax ligt natuurlijk hoger dan bij NEC. Voetballen in een kleinere ruimte ligt mij van nature beter. Daarmee haal ik het beste in mezelf naar boven.”

Maar hoe valt het te rijmen dat zijn naam rond zingt bij Ajax, terwijl hij de eerste weken van het seizoen wisselspeler was bij NEC? „Dat ik niet speelde, was volgens de trainer een tactische keuze. Ik trainde prima, viel goed in en gelukkig moest hij uiteindelijk wel op me terugvallen.”

Ondanks zijn twee treffers tegen Heracles Almelo weigert hij een lange neus naar zijn trainer te trekken. „Waarom zou ik? Het ging erom dat we na een ongelooflijk zwaar begin eindelijk de eerste overwinning zouden boeken. Het belang van NEC staat voorop; niet het belang van Boutahar.” Ook de suggestie dat hij nu de komende weken wel zeker zal zijn van een basisplaats, valt verkeerd. „Onzin. Een speler moet op trainingen en in wedstrijden altijd weer bewijzen tot de beste elf te behoren. Iemand die op de automatische piloot speelt, doet zijn elftal en zichzelf tekort.”

De lovende woorden van Ten Cate ten spijt richt Boutahar het vizier nu weer volledig op NEC, dat overigens nog geen poging heeft ondernomen het aflopende contract van Boutahar te verlengen. „Dromen over de toekomst is leuk, maar het heden is natuurlijk het belangrijkste. Ik denk dat de overwinning op Heracles Almelo de ommekeer betekent en dat NEC dit seizoen tot mooie dingen in staat is. We hebben een jonge, talentvolle groep die het heel veel clubs lastig kan maken. We hebben een plaats in het linkerrijtje echt nog niet uit ons hoofd gezet.”
pi_42632325
Onze spaanse vriend staat weer in het nieuws:
quote:
FC Barcelona schijnt de optie te hebben om Gabri terug te halen naar Spanje. De middenvelder vertrok afgelopen zomer transfervrij naar Ajax, en maakt daar tot dusverre een goede indruk.
Een clausule in zijn contract zou echter kunnen zorgen dat hij al spoedig terugkeert naar zijn oude jeugdliefde, zo meldt Marca. In die clausule zou staan dat hij voor anderhalf miljoen euro teruggekocht zou kunnen worden door de Cataloniërs.
Trainer Frank Rijkaard ziet graag nog een defensieve middenvelder extra bij zijn selectie, en richtte zijn pijlen in eerste instantie op de jonge Argentijn Fernando Gago. Real Madrid lijkt echter de strijd om de 20-jarige Gago te winnen, waardoor Gabri weer in beeld komt
pi_42632400
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Frank, wat doe je?
pi_42632617
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 07:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Haha jezus wat zijn sommige internetsites toch triest.
Dat van Gabri hebben ze zeker van dit stukje betrouwbare journalistiek :
quote:
BARCELONA WILT GABRI TERUG"

Vandaag komt de Spaanse krant Marça met een opmerkelijk artikel dat Barcelona interesse heeft in Gabri. Nadat Gabri afgelopen zomer de overstap maakte naar Ajax, werd er een clausule in zijn contract opgenomen volgens de krant.

Barça houd het recht Gabri voor een anderhalf miljoen terug te halen. De Spaanse kampioen had eerder zijn zinnen gezet op de het Argentijnse talent Gago, maar die lijkt te kiezen voor Real Madrid.

Martin van Geel reageerd woedend op de uitlatingen van de Catalanen en overweegt stappen te zetten naar de rechter.
Het toestaan van een clausule en als er dan zogenaamd gebruik van wordt gemaakt woedend reageren. Als je zo'n onzin verzint, doe dat dan zonder spelfouten en een beetje nadenken
pi_42632891
Woedend naar de rechter Tuuuuuuuuuurlijk.
pi_42633883
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 08:26 schreef Mr.Mills het volgende:
Martin van Geel reageerd woedend op de uitlatingen van de Catalanen en overweegt stappen te zetten naar de rechter.

Ik zie het nog niet direct voor me moet ik zeggen.
pi_42634004
Houd van een lijntje.
pi_42634394
daarbij waarom zou je een clausule doen bij een transfervrije speler
No bitch to me
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:04:58 #214
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42634413
da kunde niet wete
Mijn party reviews
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:34:49 #215
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42635091
Waar blijft die verkoop voor kakkerlakken uit
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:37:41 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42635167
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:04 schreef Sethje het volgende:
da kunde niet wete
Wij Ajacieden spreken ABN hoor .

Amsterdams als het ff kan trouwens...
Get woke, go broke!
pi_42635324
Er zijn meer Brabos Ajacied dan Amsterdammers hoor
Houd van een lijntje.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:47:17 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42635384
Boeien, wil je de ArenA is dan lul je maar gewoon mokums hoor .

komop nou, vloeken op de scheids met een zachte G is toch te triest voor woorden? .
Get woke, go broke!
pi_42635438
Mijn "kankerhond" is wel abn genoeg denk ik
Houd van een lijntje.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:51:37 #220
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42635510
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
komop nou, vloeken op de scheids met een zachte G is toch te triest voor woorden? .
Eens!
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Er zijn meer Brabos Ajacied dan Amsterdammers hoor
Jammer genoeg wel ja
LUHG
pi_42635757
Sinds wanneer is Gabri een verdedigende middenvelder ook?
pi_42635912
Boutahar mag er na dit seizoen transfervrij wel bij hoor. Dan is het niet zo'n grote gok en sowieso leuk voor de breedte.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:15:33 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42636201
quote:
Zulte Waregem wil tijdstip verschuiven
Vrijdag 13 oktober, door SV, Amsterdam, 08.56u GMT+01.00, Belgiumsoccer.be

Zulte Waregem zit met een probleem. De club speelt zijn Europese wedstrijden in het Ottenstadion van AA Gent. De Gentse burgemeester wil echter de Uefa Cup-wedstrijd tegen Ajax van 13 december niet laten doorgaan om 20.45 uur.

De Europese voetbalbond Uefa wil dat de laatste 2 groepswedstrijden op hetzelfde moment gespeeld worden, maar gezien het veiligheidsrisico wil de Gentse burgemeester dat de wedstrijd al om 19 uur wordt gespeeld. Bovendien zullen slechts 650 tickets ter beschikking worden gesteld voor de Ajax-supporters.

Zulte Waregem heeft een aanvraag naar de Uefa gericht om op een ander uur (dan 20.45 uur) tegen Ajax te mogen spelen.
WTF, slecht 650 kaarten voor ZW-uit.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:17:33 #224
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42636256
Ik vindt Boutahar een typische Ajax voetballer, goede traptechniek, goede techniek, en een goed inzicht.
LUHG
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:27:23 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42636512
Jammer alleen dat Marokkaanse voetballers nogal wisselvallig zijn, sommige periodes spelen ze weergaloos en andere periodes zijn ze de slechtste voetballer van het veld.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:32:44 #226
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42636650
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Jammer alleen dat Marokkaanse voetballers nogal wisselvallig zijn, sommige periodes spelen ze weergaloos en andere periodes zijn ze de slechtste voetballer van het veld.
Klopt ja, beetje vedettegedrag, alsof ze er al zijn.
LUHG
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:34:29 #227
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42636701
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

WTF, slecht 650 kaarten voor ZW-uit.
Told you so
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:36:03 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42636750
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
*kuch* Urby, Maduro, Babel. allemaal beetje hetzelfde gedrag. 1 leuk artikel in de VI over hoe goed ze zijn en ze spelen als een krant erna...
Get woke, go broke!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:37:47 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42636796
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef PyTh het volgende:

[..]

Told you so
Er gingen verhalen dat we met 1.800 man mochten komen, maar vreesde al dat dat niet door zou gaan in verband met de bekende incidenten uit het verleden, maar 650 man is wel érg weinig. Maar goed, volgens de UEFA-regels moet er toch een bepaald percentage van de stadioncapaciteit worden afgestaan aan de bezoekende club?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:42:51 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42636911
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*kuch* Urby, Maduro, Babel. allemaal beetje hetzelfde gedrag. 1 leuk artikel in de VI over hoe goed ze zijn en ze spelen als een krant erna...
Zo bedoel ik het niet helemaal, dat wat jij bedoelt is vedette-gedrag, maar Marokaanse voetballers zijn periode soms weergaloos en andere periodes totaal onzichtbaar. Ajax wilde in eerste instantie Yassine Abdellaoui halen, maar koos toch maar voor Marc Overmars, puur omdat die veel contanter presteerde.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:45:50 #231
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42636983
Klopt idd geen fuck van, kunnen 1840 man in het uitvak.En zoals Montana al zegt volgens mij moeten zij wel meer plaatsen af staan.Maar dat weet ik ook niet 100% zeker.Maar zal wel om het gezeur in Gent van 2 jaar geleden zijn.En in 2000 met wat relletjes in het stadion.
LUHG
pi_42637388
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 11:04 schreef devv05 het volgende:
Boutahar mag er na dit seizoen transfervrij wel bij hoor. Dan is het niet zo'n grote gok en sowieso leuk voor de breedte.
Eens.
pi_42637445
Dat bericht over Gabri
Porcupine Tee - Normal
pi_42637573
650 is ongeveer het minimum dat ze af moeten staan, stadion is zon 12000 man * 5% = 600
Dus ze kunnen het maken....zou wel triest zijn alleen.
AFC Ajax
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 12:22:51 #235
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42638031
Lekker wakker worden weer met dat Waregem gezeik

En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe. En dat achteraf pas iedereen van streek was daar in Belgie

Het wordt echt tijd voor een nieuwe hobby.
pi_42639239
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef PLAE@ het volgende:

Lekker wakker worden weer met dat Waregem gezeik

En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe. En dat achteraf pas iedereen van streek was daar in Belgie

Het wordt echt tijd voor een nieuwe hobby.
Wakker worden
pi_42639381
Is het een combi dan?
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:27:14 #238
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42639857
dat komt nog wel. Niet een officiele combi maar zo zal het wel voelen.
pi_42640218
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Boeien, wil je de ArenA is dan lul je maar gewoon mokums hoor .

Dan kom ik maar niet meer naar de Arena
pi_42640219
Is Defour geen optie meer ?
pi_42640260
Stond laatst nog ergens van wel.
Houd van een lijntje.
pi_42640323
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 12:22 schreef PLAE@ het volgende:
En had nog wel stiekem de gedachte...gewoon met veel mensen daarheen zonder combi's en moeilijk gedoe.
Dat kan toch nog steeds.

En Boutahar wil wel erg graag, net als Vlaar een tijdje terug .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:43:23 #243
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42640377
Als je weer met de bus gaat hou ik me aanbevolen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:47:36 #244
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42640518
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat kan toch nog steeds.

En Boutahar wil wel erg graag, net als Vlaar een tijdje terug .
Vlaar is een lompe houthakker, past dus goed bij feyenoord.Boutahar is een technische, sierlijke voetballer met een geweldige trap, past dus goed bij Ajax.
LUHG
pi_42640561
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:43 schreef PLAE@ het volgende:

Als je weer met de bus gaat hou ik me aanbevolen.
Wie zegt dat ik met de bus was .
Maar goed, 650 is inderdaad niet erg veel. Wanneer maken ze iets bekend over een eventuele combi eigenlijk?
slettebak [@] gmail.com
pi_42640620
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Vlaar is een lompe houthakker, past dus goed bij feyenoord.Boutahar is een technische, sierlijke voetballer met een geweldige trap, past dus goed bij Ajax.
pi_42641291
Nou daar gaat mn kans op een kaartje Zulte Waregem uit
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:15:01 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42641328
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef devv05 het volgende:
Nou daar gaat mn kans op een kaartje Zulte Waregem uit
Hoeveel EU-voorrangsuitkaarthouders zijn er?
pi_42641717
Mooi stukje uit het interview met Ogararu in de Sportweek van deze week:
quote:
Heb je met Christian Chivu gesproken voordat je besloot om voor Ajax te tekenen?
"Ja, eerst met Chris en later ook met Bogdan Lobont. Chivu zei: 'Go, go, go! Ajax is de perfecte club voor jou.' Ik was erop voorbereid dat hij dat zou gaan zeggen. Chivu is bij Ajax vertrokken als aanvoerder en daar is hij erg trots op. Hij laat in interviews of op trainingskamp geen mogelijkheid onbenut om Ajax te prijzen. Maar hoe positief Cris ook was, ik wist gelukkig zelf ook wel dat ik deze kans niet aan me voorbij mocht laten gaan."
Kiwoe
pi_42641814
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hoeveel EU-voorrangsuitkaarthouders zijn er?
Weet niet, maar ik heb gewone uitkaart geen EU, dus dan zijn er al iets van 2000? voor me... kan ik het wel vergeten
pi_42641898
Kijk je het lekker in een bierlokaal
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:35:16 #252
139407 jorienvdherik
pi_42641904
morgen ze nog de 22e ?
pi_42641934
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen ze nog de 22e ?
Gast.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42641943
Morgen is het de 14e
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:37:12 #255
139407 jorienvdherik
pi_42641966
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Gast.
verkoop is nog niet hervat toch
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:37:30 #256
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42641974
323 EU Voorrangsuitkaarthouders

haha. Lekker vechten om 327 kaarten
pi_42641985
Wat een vervuiling in dit topic zeg
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:42:19 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42642106
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen ze nog de 22e ?
Ben jij lisdectisch ofzo?
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:37 schreef PLAE@ het volgende:

323 EU Voorrangsuitkaarthouders

haha. Lekker vechten om 327 kaarten
Aardig kut, komt dus aan op puur geluk.
pi_42642410
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
Mooi stukje uit het interview met Ogararu in de Sportweek van deze week:
[..]

Kiwoe
Kiwoe
pi_42642564
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee hij is voor feynoord
No bitch to me
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:08:58 #261
139407 jorienvdherik
pi_42642882
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 14:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Aardig kut, komt dus aan op puur geluk.
boeie

en ga anders los dan
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:16:13 #262
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42643099
de betrouwbare bron van de amersfoortse is ook in het niets opgelost
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:17:13 #263
139407 jorienvdherik
pi_42643137
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef PLAE@ het volgende:

de betrouwbare bron van de amersfoortse is ook in het niets opgelost
wat een jodenstreek van ze
pi_42643412
quote:
Klaas Jan Huntelaar is weer fit

Amsterdam, 13 okt 2006

Zonder Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Manucharyan en Thomas Vermaelen bereidde Ajax zich vrijdag voor op de wedstrijd van zaterdagavond tegen FC Groningen. Trainer Henk ten Cate gaf de drie vrijaf. Klaas Jan Huntelaar is weer fit.

De trainer gaf de drie internationals vrij omdat ze allemaal bijna twee volledige wedstrijden hadden gespeeld. Sneijder en Babel met het Nederlands elftal en Vermaelen kwam twee keer negentig minuten uit voor het Belgische nationale team. Edgar Manucharyan speelde ook twee keer tachtig minuten maar hij was gisteren, in tegenstelling tot de andere drie, nog niet in Amsterdam. De overige spelers die voor hun land uitkwamen, speelden of ruim één duel (Grygera) of sprokkelden wat minuten bij elkaar. Maar dat was niet zo'n zware belasting om de vrijdagtraining te mogen laten schieten.

Goed nieuws kwam er uit de ziekenboeg. Klaas Jan Huntelaar is fit en inzetbaar tegen FC Groningen. ,,Ik kijk uit naar een gretige Klaas Jan Huntelaar", liet de trainer na afloop weten aan Ajax internet TV. Ook tijdens de partijvorm negen tegen negen bleek de spits weer het neusje voor de goal te hebben, die hem vorig seizoen aan zoveel doelpunten heeft geholpen. De spits zorgde er voor dat zijn 'gele' team de blauwen versloeg. Markus Rosenberg had de blauwen wel aan de voorsprong geholpen door een rebound te benutten na een schot van Michael Krohn-Dehli. De Deen dreef met een enorme spirit over het veld en het leek wel of het debuut als international alle schroom van zijn jonge schouders heeft afgeworpen.

bron: ajax.nl
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:28:42 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42643476
Zou fijn zijn als hij er ff 3 inlegt morgen .
Get woke, go broke!
pi_42643974
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Zou fijn zijn als hij er ff 3 inlegt morgen .
Een ontketende Klaas-Jan is een genot om naar te kijken.
pi_42643975
Perez in The Hunt in de basis aub! Perez is misschien wel de beste Ajax voetballer op het moment en The Hunt wil zich heel snel revancheren.
Oprollen dat Grunn!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_42643991
quote:
Ten Cate wil dat spelers voor Jong Oranje bedanken

Uitgegeven: 13 oktober 2006 15:38
AMSTERDAM - Als het aan trainer Henk ten Cate van Ajax ligt, dan stellen spelers als Hedwiges Maduro, Ryan Babel en Urby Emanuelson zich niet meer beschikbaar voor Jong Oranje.

"Die jongens spelen al drie jaar zonder rust door. Zij worden vermoord. Op deze manier zijn ze op hun 25e levensjaar helemaal opgebrand. Wie is daar bij gebaat?" zei de trainer vrijdag.

Ten Cate heeft inmiddels met zijn drie spelers over Jong Oranje gesproken.

Voor Babel en Emanuelson was de discussie niet actueel. Zij maakten deel uit van de selectie van de A-ploeg voor de interlands met Bulgarije en Albanië. Maduro ontbrak bij Jong Oranje. Hij meldde zich geblesseerd bij bondscoach Foppe de Haan af.

"Het is aan de jongens of ze bedanken. Maar ik vind dat ze aan zichzelf moeten denken", stelde Ten Cate. "Dan weer in Oranje, dan weer in Jong Oranje. Geef ze lekker rust. Dat hebben ze nodig."
NU.nl

Op zich een goed punt van HtC.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 15:58:53 #269
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42644369
Chivu dat is de beste Ajacied met Jari de laatste 10 jaar.Wat scheelde het in de Cl als hij meespeelde, wat een geweldige speler!
LUHG
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:03:23 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42644490
quote:
Kans op vervoer per trein naar Rotterdam steeds kleiner

Eerder deze week heeft de Nederlandse Spoorwegen in verschillende media laten weten, niet langer op basis van de oude (vervoers)contracten de Ajax-supporters naar Rotterdam en andere bestemmingen te willen vervoeren. Alleen op basis van een nieuw contract, is de NS bereid de treinen te laten rijden.

Het hete hangijzer binnen het nieuwe contract zijn de bepalingen omtrent de aansprakelijkheid. Hierdoor is er een impasse ontstaan, met als gevolg dat de kans groot is dat we niet per trein naar Rotterdam kunnen afreizen. Aangezien er voor de verschillende instanties minimaal een week voorbereiding nodig is, zal in de loop van morgen (vrijdag) een definitieve beslissing worden genomen.

De AFCA Supportersclub heeft in samenspraak met de Supportersvereniging Ajax contact opgenomen met de NS. Om te proberen de impasse te doorbreken hebben wij hen gevraagd het vervoer naar Rotterdam dit keer nog te laten plaatsvinden op basis van het laatste contract wat van kracht was voor de wedstrijd feijenoord – Ajax op 23 april 2006 voor de play-offs. Met deze oplossing zou ook Ajax kunnen leven en kunnen wij als supporters onze jongens ter plekke maximaal steunen. Helaas heeft de NS ons geen enkele toezegging kunnen geven.

Het is dus wachten op wat er morgen wordt besloten.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:05:32 #271
139407 jorienvdherik
pi_42644568
en toen was het vrijdag
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:06:19 #272
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42644608
kan de wedstrijd van morgen niet gewoon overgeslagen worden? iedereen al met een week later in het achterhoofd
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:08:26 #273
139407 jorienvdherik
pi_42644686
ja idd.. wij verliezen zondag :p
pi_42645040
Hopen dat Huntelaar weer een beetje gaat scoren.
Het komt sowieso goed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_42645250
quote:
'Uitzondering' Huntelaar inzetbaar tegen FC Groningen

13/10/2006 15:57

Klaas-Jan Huntelaar heeft zijn fysieke problemen achter zich gelaten. Omdat de spits bij trainer Henk ten Cate een bijzondere plaats inneemt, is de international zaterdag tegen FC Groningen weer van de partij.

'Zijn enkelbanden waren niet beschadigd, dus dan is het wachten tot je pijnvrij bent en dan kun je weer spelen. Dat kan per dag schelen, een dag verder kan al een heel verschil maken', zei Ten Cate op de website van Ajax. 'Maar als hij niet Klaas-Jan Huntelaar was geweest, had hij tegen Groningen nog niet gespeeld.'

Huntelaar moest vanwege enkelklachten de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht laten lopen. Ook meldde de spits zich af bij bondscoach Marco van Basten voor de ontmoetingen met Bulgarije en Albanië.

Ten Cate gaf de in actie gekomen internationals Wesley Sneijder, Ryan Babel en Thomas Vermaelen vrijdag vrijaf. Maar dat laat onverlet dat ze zaterdag tegen FC Groningen gewoon van de partij zijn. 'Anders hadden ze geen vrij gehad. Het is in deze tijden voortdurend een kwestie van keuzes maken en kijken wanneer je iemand rust kan geven.'
VI.nl

HtC laat lekker van zich spreken.
pi_42645398
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

VI.nl

HtC laat lekker van zich spreken.
en terrecht natuurlijk. Alleen vind ik dat je geen risico's moet nemen met blessure's. Dat zie je wel vaker wanneer een speler nog niet helemaal fit is en hij toch gebracht word de blessure alleen maar groter kan worden.
pi_42647234
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 16:27 schreef toma het volgende:

[..]

en terrecht natuurlijk. Alleen vind ik dat je geen risico's moet nemen met blessure's. Dat zie je wel vaker wanneer een speler nog niet helemaal fit is en hij toch gebracht word de blessure alleen maar groter kan worden.
Dat heb je dan meestal met spierblessures, dat is dit niet.
pi_42648472
Hallo mensen,

Wie weet waar in Amsterdam-oost een cafetje waar ajax groningen live op groot scherm te zien is?
Ik woon vlakbij de linneusstraatl
pi_42648493
quote:
Ten Cate: 'Boutahar is niks voor Ajax'

13/10/2006 17:24

De opmerking dat Ajax een speler als Boutahar wel kan gebruiken ging zijn eigen leven leiden. Trainer Henk ten Cate maakt aan alle speculaties een einde.

'Ik heb gezegd dat ik zo'n type als Boutahar een goede speler vind. Dat is alles', vertelde Ten Cate tegen RTV Noord-Holland. 'Maar hij is niks voor Ajax.'

Ten Cate zette de nodige speculaties in gang nadat hij eind september in VI de naam Boutahar had laten vallen. 'Neem Saïd Boutahar, ik zit er hard over te denken zo'n speler naar Ajax te halen.' De Ajax-coach doelde daarmee alleen op het type speler, en niet op de NEC-middenvelder zelf.

droom
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:03:22 #280
131729 jna
pi_42648611
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

droom
Jawel, je keek.
pi_42648614
quote:

[..]

droom
Hij had zichzelf al helemaal naar ajax toe gepraat

Lekker voor hem! Feyenoord - Nec en Nec - Feyenoord worden leuke wedstrijden voor hem ben ik bang
pi_42648627
quote:

[..]

droom
Auw, die komt hard aan denk ik.
pi_42648877
quote:
'AC Milaan biedt tien miljoen op Sneijder'
Gepubliceerd op 13-10-06 om 17:25 door Stefan Willemse

Wesley Sneijder speelt de laatste tijd erg goed waardoor de geruchten al over een eventueel vertrek rondhangen. Het eerste bod zou nu uitgebracht zijn: het bedraagt tien miljoen euro en komt volgens Sport.it van AC Milan.

Ariedo Braida zou een maand geleden al namens de Italiaanse club gesprekken hebben gevoerd met Ajax over de eventuele transfer. De transfer zal dan wel pas aan het einde van het seizoen plaatsvinden.

Er is overigens niet alleen interesse vanuit Italië, ook Barcelona wil volgens de pers de Ajacied maar al te graag binnenhalen en Johan Cruijff zou daarin een belangrijke rol spelen. De zaakwaarnemer van Sneijder, Swart, ontkent de geruchten: 'Ze noemen zoveel clubs de laatste tijd. Inter, AC Milan, Barcelona enzovoorts. Maar ik weet van niets'.
Voetbalcentraal.nl

10 miljoen?
pi_42648967
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Voetbalcentraal.nl

10 miljoen?
Er speelt pas écht wat als het commentaar "Geen commentaar!" is
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:24:39 #285
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42649142
Je bent de laatste alineo vergeten, daarin wordt uitgelegd dat ze 10 miljoen + Kaka bieden
pi_42649242
Trouwens, voor een Sneijder kan je toch wel 20 miljoen vragen?

- pas 22 jaar
- Specifieke kwaliteiten: tweebenig, goede trap, goed inzicht
- al aardig wat jaren ervaring aan de top bij Ajax en Oranje
- twee eindtoernooien meegemaakt
- naar verluidt gewild bij vele internationale topclubs

Ik zeg: gewoon inzetten op 25 miljoen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:30:06 #287
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42649293
Inderdaad, Sneijder moet gewoon 20 miljoen opbrengen. Voor minder lach je ze maar weg.
pi_42649381
Is hij eindelijk echt op stoom moet hij weer verkocht worden
Houd van een lijntje.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:35:10 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42649416
Zo gaat dat helaas. Wellicht is 'ie in april weer grandioos uit vorm en doet iedereen de gebruikelijke strik-uitspraak
pi_42649667
quote:

[..]

droom
Porcupine Tee - Normal
pi_42649739
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:24 schreef twi het volgende:
Je bent de laatste alineo vergeten, daarin wordt uitgelegd dat ze 10 miljoen + Kaka bieden
Da's een beste deal
pi_42649974
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:46 schreef rompompom het volgende:

[..]

Da's een beste deal
Kaka bij Ajax en dan slagen?
pi_42650048
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:55 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Kaka bij Ajax en dan slagen?
Kan-ie weer met Stam spelen
pi_42650064
Er zijn weinig spelers die je met Sneijder kunt vergelijken maar als ik dan toch kies denk ik dat Rosicky van Arsenal wel wat weg heeft van 'm.

Weet iemand voor hoeveel Rosicky van Dortmund naar Arsenal gegaan is ? Of was ie transfer vrij ?
pi_42650094
quote:

[..]

droom
Auw.
pi_42650117
10 miljoen ofzo
Houd van een lijntje.
pi_42650241
quote:
tussen de 8,8 en 11,7 miljoen euro.
voor zoveel is rosicky naar arsenal gegaan. Voor sneijder tussen de 15 en 20 miljoen vragen.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:05:42 #298
139407 jorienvdherik
pi_42650265
goede actie van henk ten cate zn 1e hehe
pi_42650291
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 19:05 schreef jorienvdherik het volgende:
goede actie van henk ten cate zn 1e hehe
tja we wachten nog altijd op de eerste goeie actie van Erwin Koeman
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 19:07:41 #300
139407 jorienvdherik