Nou hij zit op de bank bij Inter.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt maar net of hij nu al weer naar Nederland wil.
Voor hoeveel geld? Doe mij die baanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou hij zit op de bank bij Inter.
Maxwell doet het niet voor het geld, lijkt mij. Hoewel ik ook wel voor dat geld een beetje wil trainen bij Inter Milaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor hoeveel geld? Doe mij die baan.
Ja dus? Zou erg slecht zijn als hij het nu al zou opgeven.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou hij zit op de bank bij Inter.
Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur wasquote:Op woensdag 11 oktober 2006 15:48 schreef -Wolf- het volgende:
Hoeveel was een kaartje voor Sparta Praha - AJAX de vorige keer?
Zijn die links van jou? Die eerste had ik al eens gepost!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur was.
Neem aan dat het nu rond de 30 Euro zal liggen.
Gaan er nog meer Fokkers die kant op ? Wij proberen weer 3 of 4 dagen Praag te gaan doen. Was vorig jaar namelijk erg gezellig en dat bier is daar zo lekker (en goedkoop ook nog) . Leuke stad om dus een paar dagen door te brengen.
Nog de foto's van vorig jaar.
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/praagsfeer/praagsfeer.html
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/spartapraag/spartapraag.html
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
Hoop echt niet dat Maxwell naar PSV gaat.. Dat kan toch niet!
Wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam.
Als je niet inziet dat dat anders is, dan is dat wel heel vreemd. Al lig ik er geen moment wakker van, die gaat echt niet naar PSV.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?
Neuh, die zijn gewoon van de Ajax Foto site...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Zijn die links van jou? Die eerste had ik al eens gepost!.
Leg eens uit, ik zie dat idd niet in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat dat anders is, dan is dat wel heel vreemd. Al lig ik er geen moment wakker van, die gaat echt niet naar PSV.
Dat is een fabeltje, óók in Brazilië is Ajax bekender dan PSV, ondanks Ronaldo en Romario.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:17 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Schei toch uit joh, waarom zou dat niet kunnen? Als Braziliaan was ie waarschijnlijk een stuk bekender met PSV als met Ajax voordat ie naar Nederland kwam. Ajax heeft Stam toch ook gekocht?
Stam wil afbouwen in Nederland, dat is heel iets anders dan iemand die net uit Nederland(lees: Ajax) weg is om in 'het buitenland' te gaan spelen. Die komt echt niet zomaar terug.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:24 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Leg eens uit, ik zie dat idd niet in.
Wat zijn dit voor grappen Gabriquote:Lyrische Gabri beveelt Sneijder bij Barca aan
BARCELONA, 12 oktober 2006 11:37 - Of het door zijn prille vaderschap komt of niet, Wesley Sneijder is dit seizoen in vorm en dat is niet onopgemerkt gebleven. De middenvelder van Ajax wordt bijvoorbeeld met grote interesse gevolgd door Barcelona, dat in Sneijder een enorme aanwinst voor het middenveld ziet.
De 22-jarige Utrechter wordt overigens warm aanbevolen bij Barça door een oud speler van de Catalanen die tegenwoordig zijn brood verdient in Amsterdam. Gabri speelt pas sinds deze zomer bij Ajax, maar hij heeft nu al in de gaten dat Sneijder een prima speler voor Barcelona zou zijn. “Hij is een linkspoot en hij is een sterke, sneller middenvelder die barst van de kwaliteit. Bovendien kan hij zich geweldig opofferen voor het team. Hij heeft veel kwaliteiten, want hij is ook altijd aanspeelbaar en heeft een goede pass”, aldus een haast lyrische Gabri in het Spaanse ‘Sport’. Hij voegt er nog aan toe: “We hebben het hier over een speler die op zijn 22ste al enorme ervaring heeft, zowel mat zijn club als met het nationale team.”
Logisch, ik zou ook lyrisch zijn over Sneijder tegen welke club dan ookquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor grappen Gabri![]()
Daar heeft Gabri wel gelijk in. Wel ziek eigenlijk dat Sneijder op zijn 22ste al zo ervaren is. Als ik de laatste weken ook interviews voorbij zie komen met Sneijder, spreekt hij echt als een welbespraakte ervaren vedette. Als je hem vergelijkt met Huntelaar bijvoorbeeld (die volgens mij ouder is?), is dat wel een groot verschil.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij voegt er nog aan toe: “We hebben het hier over een speler die op zijn 22ste al enorme ervaring heeft, zowel mat zijn club als met het nationale team.”
quote:Babel clips online
Moviefone heeft een viertal clips uit Alejandro González Iñárritus aanstaande film Babel online gezet. De film van de maker van Amores perros en 21 Grams vertelt over een koppel dat op vakantie wordt getroffen door een tragedie, waarna vier verschillende verhalen worden verteld die plaatsvinden in Marokko, Tunesië, Mexico en Japan. Het drama, met onder andere Brad Pitt en Cate Blanchett, draait vanaf 2 november in Nederland.
Schieten met links.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef -Wolf- het volgende:
En hij kan op links spelen, in de spits, op rechts, hij kan rappen. Wat kan deze superjood eigenlijk niet?
quote:
Een voorzet geven en een bal aannemen heeft hij nog weleens moeite mee.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:19 schreef -Wolf- het volgende:
En hij kan op links spelen, in de spits, op rechts, hij kan rappen. Wat kan deze superjood eigenlijk niet?
Niet teveel van dat witte poeder nuttigen Tony, is niet goed voor je.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje, óók in Brazilië is Ajax bekender dan PSV, ondanks Ronaldo en Romario.
Voorzet geven gaat steeds beter, ook qua overzicht gaat hij vooruit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een voorzet geven en een bal aannemen heeft hij nog weleens moeite mee.
En dan loopt-ie straks zeker wéér transfervrij weg?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet ook proberen om Maxwell te halen, als hij daarvoor openstaat, zoveel linksbacks hebben we niet.
Bij Feyenoord voeren ze een wanbeleid, maar als ajax nu gaan proberen om Maxwell terug te kopen dan voeren ze ene wanbeleid waar Jorien nog een puntje aan kan zuigenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet ook proberen om Maxwell te halen, als hij daarvoor openstaat, zoveel linksbacks hebben we niet.
Wanbeleid? Maxwell is een topvoetballer, was niet te behouden voor Ajax en als je hem nu voor een mooie prijs terug kan halen, doe je dat goed. Bij jullie wanbeleid waren geen topvoetballers betrokken, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord voeren ze een wanbeleid, maar als ajax nu gaan proberen om Maxwell terug te kopen dan voeren ze ene wanbeleid waar Jorien nog een puntje aan kan zuigen
Leg uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Bij Feyenoord voeren ze een wanbeleid, maar als ajax nu gaan proberen om Maxwell terug te kopen dan voeren ze ene wanbeleid waar Jorien nog een puntje aan kan zuigen
Zoals ik al zei, Ajax kon Maxwell niet behouden, die wilde hogerop en als hij nu iets zou voelen voor een terugkeer, moet je die kans pakken. Je haalt kwaliteit, dus of je nou geld uitgeeft aan een onbekende speler of aan een topper die al bekend is bij je club, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Eerst gratis de deur uit laten lopen en dan er voor gaan betalen
De kans dat ik ga is wel redelijk denk ik. Het is even afwachten of ik kaartjes kan krijgen. Een vriend van me wil sowieso wel mee, en een andere waarschijnlijk ook wel. Ik wil daar dan ook wel paar dagen blijven, het weekend eigenlijk ook wel, alleen die vriend wil per sé zaterdags wel voetballen. (alsof je dan goed voetbalt, na een aantal dagen weinig slaap en te veel bierquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:59 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Was toen 43 Euro....maar bij het stadion kregen we toen 5 Euro terug omdat het wel erg duur was.
Neem aan dat het nu rond de 30 Euro zal liggen.
Gaan er nog meer Fokkers die kant op ? Wij proberen weer 3 of 4 dagen Praag te gaan doen. Was vorig jaar namelijk erg gezellig en dat bier is daar zo lekker (en goedkoop ook nog) . Leuke stad om dus een paar dagen door te brengen.
Nog de foto's van vorig jaar.
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/praagsfeer/praagsfeer.html
http://www.remegroup.dk/afs/0506/uit/spartapraag/spartapraag.html
Praag uit was vorig jaar bij lange na niet uitverkocht. Slechts een mannetje of 600 .quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:45 schreef S-Two het volgende:
Een vriend van me had het over kaarten voor Praag uit van boven de 100 euro (via via ofso), lijkt me sterk toch? Zal de verkoop van die kaarten nog lang duren, en maak ik met een cc enig kans? (vast niet)
Yep, dat heb ik al aantal keer gehoord. Dus ga dit weekend eens even kijken welke dagen en hoeduur het allemaal wordt, en dan bespreken als ik daadwerkelijk kaarten heb/krijg.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:08 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Praag uit was vorig jaar bij lange na niet uitverkocht. Slechts een mannetje of 600 .
Dus ik denk dat je met je CC nu gewoon kans maakt op een kaartje via AjaxTicketbox.
FcUpdate.nlquote:Babel: "Stam en Ten Cate zijn belangrijk voor me"
12 oktober 2006
Ryan Babel is voorlopig één van de revelaties van het seizoen. Dat de jonge Ajacied veel in zijn mars heeft was al langer bekend, maar dit seizoen lijken de puzzelstukjes eindelijk in elkaar te vallen. Wekelijks is hij één van de uitblinkers bij Ajax en ook bij Oranje lijkt hij inmiddels zijn plekje te hebben gevonden. Toch blijft de pas 19-jarige met beide benen op de grond. "Ik ben, qua niveau, nog niet waar ik wil zijn", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
Ruim een half jaar geleden leek het nog helemaal verkeerd te gaan met Ryan Babel. De spits was hopeloos uit vorm en leek na de komst van Klaas Jan Huntelaar op een zijspoor te zijn beland in Amsterdam. NEC wilde de aanvaller uit zijn situatie verlossen door hem op huurbasis over te nemen, maar Babel wilde hier niets van weten. Hij wilde slagen bij Ajax, zo liet hij via zijn zaakwaarnemer weten.
Inmiddels lijkt Babel te slagen in zijn missie. Onder trainer Henk ten Cate heroverde hij zijn basisplaats en de afgelopen weken behoort hij steevast tot de uitblinkers in het Amsterdamse elftal. "Het is duidelijk dat ik een bepaalde ontwikkeling doormaak", zegt hij over zijn opmerkelijke wederopstanding. "Ik ben gegroeid, ook fysiek. Eigenlijk ben ik op alle fronten sterker geworden", stelt hij tevreden vast.
Henk ten Cate speelt een belangrijke rol in zijn ontwikkeling, benadrukt Babel. "Hij geeft ons veel vertrouwen en dat is voor jonge spelers enorm belangrijk. Ik durf hierdoor iets meer risico in mijn spel te leggen." Ook de rol van Jaap Stam moet volgens Babel niet onderschat worden. "Je merkt aan alles dat hij veel meegemaakt heeft. Door zijn ervaring weet hij hoe hij jonge spelers het beste kan coachen. Hij weet natuurlijk precies wat verdedigers niet prettig vinden en daar kan ik mijn voordeel mee doen."
Door zijn goede spel bij Ajax is Babel ook bij Oranje uitgegroeid tot een meer dan volwaardig lid van de selectie. Voorafgaand aan het WK vroeg menigeen zich nog af wat Babel te zoeken had in de Oranje-selectie, maar inmiddels is hij onomstreden. Tegen Albanië mocht hij zelfs in de basis beginnen. "Jawel, maar je moet niet vergeten dat bepaalde jongens natuurlijk afwezig waren", relativeert hij zijn basisplaats. "We moeten wel realistisch blijven. Natuurlijk heb ik bij Ajax goed gespeeld, maar ik ben, qua niveau, nog niet waar ik wil zijn. Ik voel me nog geen vaste basisspeler van het Nederlands elftal."
Goede instelling!quote:NEC wilde de aanvaller uit zijn situatie verlossen door hem op huurbasis over te nemen, maar Babel wilde hier niets van weten. Hij wilde slagen bij Ajax, zo liet hij via zijn zaakwaarnemer weten.
Ook Trabelsi was erg op Ronald gesteld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Is zeker de enige speler waar hij geen ruzie mee had.
En Obodaiquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook Trabelsi was erg op Ronald gesteld.
En Pienaar.
Mee eensch.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:08 schreef koningdavid het volgende:
Ronald wordt ook altijd overdreven uitgekotst door Ajacieden vind ik.
Tuurlijk, hij heeft ongelukkige aankopen gedaan en is op een gegeven moment de grip op de selectie verloren, maar hij heeft wel resultaat geboekt.
Dubbel in 2001 (ook deels op de conto van Adriaanse te schrijven)
Landstitel in 2004
Kwartfinale Champions League in 2002 (helemaal een goede prestatie aangezien je toen nog 2 poulefases had)
Zlatan niet hoor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
En Sneijder, Mido en Zlatan achteraf ook wel. Om Hans Vonk niet te vergeten.
Een echte held had eerst ff gebeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dit altijd bij jullie dat zicht ?
[afbeelding]
zag geen donder gister van de achterlijn
zat op een fout vak![]()
Dat is net het probleem. Ik zie alleen dat je er kaartjes bij Ticketbox mee kan halen, maar ik zie nergens of dit alleen voor bepaalde vakken geldt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:36 schreef Black-Death het volgende:
Staat vast wel ergens op http://www.ajax.nl
Jouw reactie is net zo "stoer" als hij die hier die foto plaatst.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Een echte held had eerst ff gebeld.![]()
Naar welke wedstrijd wil je? Voor groningen zaterdag zullen de goedkopere vakken wel uitverkocht zijn denk ik.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:38 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Dat is net het probleem. Ik zie alleen dat je er kaartjes bij Ticketbox mee kan halen, maar ik zie nergens of dit alleen voor bepaalde vakken geldt.
Het was niet stoer bedoelt, het was humor.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jouw reactie is net zo "stoer" als hij die hier die foto plaatst.
Als het in het strafschopgebied is dan ligt Farfán meteen bij een botsingquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:28 schreef rompompom het volgende:
Ik verheug me op de eerste botsing met Farfán/Kluivert/Cocu/Alex/Gomez.
Dat was toch het werk van onze insider, P. K.?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:31 schreef jna het volgende:
[..]
Als het in het strafschopgebied is dan ligt Farfán meteen bij een botsingvraag maar aan Urby
Ik zie dan haast geen hele wedstrijden, maar ik vind Babel nog steeds niet zo goed spelen eigenlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:05 schreef twi het volgende:
Geweldig, Babel speelt een paar redelijke partijtjes, en hij wordt gelijk weer op een voetstuk geplaatst. Nog geen twee maanden geleden was het een prutser. Heerlijk toch, dat oppertunisme
Over het algemeen maakt hij op mij een positieve indruk. Hij is niet het type speler dat een hele wedstrijd foutloos speelt. Babel is technisch nog verre van volmaakt en daardoor maakt hij soms nog wat stomme foutjes (slechte aanname, afzwaaier) maar er is altijd dreiging bij hem.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zie dan haast geen hele wedstrijden, maar ik vind Babel nog steeds niet zo goed spelen eigenlijk.
Dat vind ik juist een goede voetballer, was voor ajax ook een goede nr 10 geweest. Beste voetballer van psv sinds tijden in mijn ogenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:33 schreef twi het volgende:
Luc Nilis.
Tuurlijk is Babel een talent, maar we gaan oefenwedstrijdjes tegen Bennekom ook niet meenemen in ons oordeel over de vooruitgang van een speler.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:59 schreef koningdavid het volgende:
ook de uitwedstrijd tegen Start was hij fenomenaal (3 assists).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |