Jammer alleen van die schuldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef Alternate het volgende:
En flink
Mojave schreef:quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het oriënteren.
Alvast bedankt.
Klopt, hij werkt alleen voor LH Cargo, nu twee weken op pad geloof ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Domai het volgende:
[..]
Mojave schreef:
Ga ik ff regelen, post ik zsm.
Zou je hier nog even aan kunnen denken, alsjeblieft? Ik zou het op prijs stellen.
houd je bek, dat ding is dus echt kapot stoer!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:51 schreef YellowLedbetter het volgende:dat achterlijke knuffeltje in de OP. Ojah, bij deze een teeveepee!
quote:MORE Big News From Diamond
ANN has just scored the first public photos of a much-upgraded variant of Diamond Aircraft's highly regarded four place DA40. The new DA40XL is a tweaked and refined DA40 with a number of aerodynamic enhancements resulting in a 158 ktas top speed and a 150 kt cruise.
The Lycoming IO-360 powered DA40XL owes some new efficiencies to a Powerflow tuned exhaust system and a new MT composite scimitar 3-blade prop. The result, says Diamond A/C President Peter Maurer, is an airplane that does a 10 gph fuel burn at 150 ktas at 6,000’ pressure altitude. The "fully-equipped" DA40XL (which incorporates a number of former options as now-standard equipment) features Garmin's new GFC700 autopilot system (which has been getting raves from those of us who have now flown it in a number of different airframes), as well as Avidyne's TAS600 Active Traffic Advisory System and a 110 pound gross weight increase.
The first thing that one notices when approaching the new XL is a set of rakish winglets... Diamond credits them for reduced drag, improved roll authority, improved climb and better hangar clearance (and yes... they look COOL!).
Additional attributes brought forth with this introduction are a Diamond “Premium Care” all-inclusive maintenance plan that is standard with each aircraft. This program covers all scheduled maintenance for 2 years or 250 hours... at NO additional cost. The DA40XL also features electrically adjustable pilot & copilot rudder pedals, AMSAFE inflatable restraints, an electronic carbon monoxide detector, HID Taxi and Landing lights, an improved cabin heater that boasts a 25°F increase in cabin heating air, and all other currently available DA40 options -- as now-standard equipment.
The numbers? The DA40XL has a top speed of 158 ktas, a cruise speed of 150 ktas, a takeoff distance of 1,140 ft and a SL ROC of 1,120 fpm. Useful load, with FULL fuel, is now 647 lbs.
Equipped with all the aerodynamic enhancements that have resulted in more than 10 kts of additional cruise performance over previous versions of the aircraft, the Garmin G1000/GFC700-equipped DA40XL will be available shortly (August 2006) for under $330K -- with all the goodies.
Diamond also indicates that many of the aerodynamic refinements incorporated in the DA40XL are retrofittable to previous DA40s and that they are developing a program to meet potential demand for such updates.
ANN is currently in attendance at the 2006 DiamondFest event in London, Ontario and will have additional details to offer later today on Diamond's revolutionary DJet.
Hehe, dat soort dingen vergeet ik altijd nog, pratende over het vliegeniersvak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:09 schreef Mojave het volgende:
[..]
Klopt, hij werkt alleen voor LH Cargo, nu twee weken op pad geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef Domai het volgende:
[..]
Hehe, dat soort dingen vergeet ik altijd nog, pratende over het vliegeniersvak.
ghehe, dat noemt ie stoerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef cheukert het volgende:
[..]
houd je bek, dat ding is dus echt kapot stoer!
Hoe zit het met jouw KLS avontuurtjes?
Heb op spitfire geklikt, maar naderhand denk ik dat je een F50 moet nemenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef cheukert het volgende:
Nou wat moet ik dan wel vragen volgens jou?
KLC-er?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb op spitfire geklikt, maar naderhand denk ik dat je een F50 moet nemenIs wat goedkoper, en nuttiger in het gebruik, zeker als je 52 vrienden hebt.
Plus vanwege persoonlijke redenen
Dan liever een Pilatus pc6quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef Furious het volgende:
Wat je echt nodig hebt is een Caravan.
[afbeelding]
quote:
Alleen als je er tegenaan koopt, niet als je veilig binnen zitquote:
Naah, nu nog niet. Vliegen is vliegen voor mij, de roosters zijn stukken zwaarder op de 70/737, het loon hetzelfdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef Alternate het volgende:
Geen zin om naar de 737 te gaan? Of de 70/100?
Dat zal op termijn wel 35jaar worden toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Naah, nu nog niet. Vliegen is vliegen voor mij, de roosters zijn stukken zwaarder op de 70/737, het loon hetzelfdePlus ik moet nog 30 jaar, de jets komen later wel
Tsja, 56 jaar is nu nog de pensioensleeftijd, maar wie weet hoe ver het is als ik daar in de buurt wordt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dat zal op termijn wel 35jaar worden toch?
Jij wil maar 1 ding voor je ver jaardag:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef cheukert het volgende:
Poll: Welke kist moet Cheukert voor zn 18e verjaardag vragen?F14 Tomcat Spitfire Nimbus 4DM Stemme S10 ATG Javelin Diamond TwinStar Boeing Stearman Fokker 50
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Plaatjes:
F14
[afbeelding]
Spitfire
[afbeelding]
SH Nimbus 4DM
[afbeelding]
Stemme S10
[afbeelding]
ATG Javelin
[afbeelding]
Diamond TwinStar
[afbeelding]
Boeing Stearman
[afbeelding]
Fokker F50
[afbeelding]
Tja als ik daarmee mn date ophaal, worden die ouders ook niet vrolijk, afgezien van het feit dat het een 1zitter isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je zult die 2 maar voor je deur hebben staan
Precies, en mocht je ze wel hebben maar vind je ze toch niet zo nuttig dan is de A-10 ook een uitstekend middel om van ze af te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef 911GT2 het volgende:
Ja maar wie heeft er nou schoonouders nodig als je een a-10 hebt
Inclusief de 10 omliggende gemeenten. Dus als ze nog familie hadden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Precies, en mocht je ze wel hebben maar vind je ze toch niet zo nuttig dan is de A-10 ook een uitstekend middel om van ze af te komen.
Met een Mondeo kun je niet eens rijden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:57 schreef cheukert het volgende:
Nee, dat is een Ford Mondeo onder de vliegtuigen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:38 schreef cheukert het volgende:
heerlijke discussies op airwork.nl weer
Vind het al weer saai wordenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:03 schreef cheukert het volgende:
Ach ik vind het wel enigszins vermakelijk
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef cheukert het volgende:
Mike is toch over het noorden van Rotterdam richting Moordrecht?
dat lijkt op een modelvliegtuigje dat net wat dichter bij de camera is dan het lijktquote:[b]Op
Je hoeft niet eens meer te taxiën:
[[url=http://www.mauleairinc.com/img/Clears_the_hangar_color.jpg]afbeelding]
Cowboy toestel.
P.S. Koop wel de turboprop uitvoering, anders kom je nogsteeds nergens.![]()
In iedergeval een stuk goedkoper.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef cheukert het volgende:
Ik wil weer terug naar de Rockies, lekker daar zo beetje vliegen, veel stoerder dan Nederland natuurlijk
mooi paars is niet lelijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik werd gister boven de inversie gelierd, dat was een mooi gezicht
Ich habe es nicht gewüstquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:45 schreef Furious het volgende:
Ik had laatst groene inversie, maar dat zal Pernis wel zijn geweest.
Ik las "maar dat zal m'n penis wel zijn geweest"quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:45 schreef Furious het volgende:
Ik had laatst groene inversie, maar dat zal Pernis wel zijn geweest.
hahaha, ik stond erbij en keek ernaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:11 schreef Mojave het volgende:
hihihiih
Ik mis nogsteeds de optie Cessna 208.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef cheukert het volgende:
Jongens, nog 10 dagen om te stemmen, want dat ben ik jarigdus eigenlijk 9 dagen om te stemmen
jij bent gebanned toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:05 schreef Furious het volgende:
Sukhoi Su-27?
http://www.airliners.net/open.file/1098962/M/
Dat jij nou brandend dood wil gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef nsfw het volgende:
Alle zwevers willen dood!
Anders hadden ze wel een motor in zo'n vliegtuig gezet!
Nu je het zo zegt he... ik ben wel degelijk suicidaal, ik snij dagelijks in mezelf. Kreeg daar nog wel wat lastige vragen over met mijn medical, zeker omdat ik had ingevuld dat ik al een zelfmoordpoging had ondergaan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:06 schreef nsfw het volgende:
Alle zwevers willen dood!
Anders hadden ze wel een motor in zo'n vliegtuig gezet!
iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:03 schreef cheukert het volgende:
een banner van airliners.net?
Honing? Dan krijg je beren achter je aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:31 schreef cheukert het volgende:
Grapje van de TD? lekker honing op de vleugel smeren
'Euh, gaat ie een weiland landen of...?'quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:45 schreef cheukert het volgende:
[..]
Jij wilt zeker dood met je zoemerende bbq's
sssttquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:13 schreef Mojave het volgende:
tomtom
wat is je aw naam verradenquote:
damn men...met mijn postgedrag hierquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:29 schreef cheukert het volgende:
[..]
wat is je aw naam veradenwat zielig nou
Hebben ze dus bij de cova niet goed research gedaan voordat ze je aannamenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:34 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
damn men...met mijn postgedrag hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik steek je moeder in de fik!
Dém stoere foto!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:01 schreef Furious het volgende:
En weer terug.
Remember kids! Vortexes vermoorden je!
[afbeelding]
nog een weekje, als jij een lekkere tjik bent zal ik nog wel overwegen om je dan mee te nemenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
Het moet toch een F-14 worden cheukert. Want dan kun je mijkan ik jou nog een keer meenemen.
http://www.airliners.net/open.file/1016542/L/
Ik zal m'n bikinilijn vast gaan harsen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:08 schreef cheukert het volgende:
[..]
nog een weekje, als jij een lekkere tjik bent zal ik nog wel overwegen om je dan mee te nemen![]()
Hou maar op.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
Het moet toch een F-14 worden cheukert. Want dan kun je mijkan ik jou nog een keer meenemen.
http://www.airliners.net/open.file/1016542/L/
Vooral zo zijn ze mooi.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hou maar op.
De F16 is toch wel de mooiste straaljager ooit
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:53 schreef cheukert het volgende:
[..]
Hebben ze dus bij de cova niet goed research gedaan voordat ze je aannamen
Ik heb me op aw pas aangemeld nadat ik was aangenomen, dus die vlieger gaat niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tralalalala Die Dom Die Dom
dat kan met een nimbus 4DMquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:06 schreef Furious het volgende:
Het moet toch een F-14 worden cheukert. Want dan kun je mijkan ik jou nog een keer meenemen.
http://www.airliners.net/open.file/1016542/L/
ik keek eerst naar de verkeerde postquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat kan met een nimbus 4DMook wel
oh maar dat kan ie ook wel, kost wel een paar centen om 'm om te laten bouwen maar het zal vast wel mogelijk zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:32 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik keek eerst naar de verkeerde postik dacht dat je die ejectende thunderbird bedoelde
Bij DG hadden ze soort van eject-achtig-ietsquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
oh maar dat kan ie ook wel, kost wel een paar centen om 'm om te laten bouwen maar het zal vast wel mogelijk zijn
Kan je ook doen ja, alleen wel vertieft als je kist kaput isquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mwah, dan kun je toch beter dat systeem aanschaffen waarbij je in de kist kunt blijven zitten en er een grote chute uit de kist zelf komt en je lekker veilig landt:P
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mwah, dan kun je toch beter dat systeem aanschaffen waarbij je in de kist kunt blijven zitten en er een grote chute uit de kist zelf komt en je lekker veilig landt:P
slowchat is voor mietjes... net als zweefvliegenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Men! wat doe je, je verpest de slowchatsessie van cheuk en mij
ja, vliegen, daarvoor zijn we ook mietjes, anders hadden we wel gebasejumpt of gekitesurft en om het ruig te maken ook nog getuinnierd en gedamdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
slowchat is voor mietjes... net als zweefvliegen
Want immers spelen we graag met onze levens! Volgende keer maar een keer parachute springen! Kan ik later van een motorkap gekrabt worden.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
ja, vliegen, daarvoor zijn we ook mietjes, anders hadden we wel gebasejumpt of gekitesurft en om het ruig te maken ook nog getuinnierd en gedamd![]()
uit een werkend vliegtuig springen? ben je nou betoeterdquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Want immers spelen we graag met onze levens! Volgende keer maar een keer parachute springen! Kan ik later van een motorkap gekrabt worden.
Zelfs als-ie het niet meer doet heb je waarschijnlijk nog meer kans om te overleven als je erin blijft zitten dan eruit springen. Parachute springen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:23 schreef cheukert het volgende:
[..]
uit een werkend vliegtuig springen? ben je nou betoeterdals je nou springt, omdat ie het niet meer doet, ok... maar als ie nog werkt
![]()
Nouja als je kist uit elkaar flikkert ofzo, of in de hens staanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:26 schreef Furious het volgende:
[..]
Zelfs als-ie het niet meer doet heb je waarschijnlijk nog meer kans om te overleven als je erin blijft zitten dan eruit springen. Parachute springen.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
slowchat is voor mietjes... net als zweefvliegen
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:48 schreef YellowLedbetter het volgende:
Maar dat was een typische zondagsvliegerzo'n gebouw zie je toch wel aankomen
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
slowchat is voor mietjes... net als zweefvliegen
Moet jij niet iets kapotmaken ofzo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Beetje aparte reactie zonder exact te weten wat er gebeurd is...
Wie is Smegol?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:14 schreef Furious het volgende:
Waarom pijpt Smegol een vis?
Oeh, sorry hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Beetje aparte reactie zonder exact te weten wat er gebeurd is...
Totdat de 767 van Nationwide vertraging krijgt bij z'n C-checkquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:48 schreef Alternate het volgende:
[..]
De KLM weet niet eens dat je bestaat
En jou als zondebok gebruiken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:12 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Totdat de 767 van Nationwide vertraging krijgt bij z'n C-check
Mja leg anders even uit hoezo je die man een zondagsvlieger noemt, en dat relateert aan dit ongeluk.quote:
dat je hem serieus neemtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Mja leg anders even uit hoezo je die man een zondagsvlieger noemt, en dat relateert aan dit ongeluk.
Hij zat samen met z'n instructeur in die kist dus hij was zoiezo niet met een zondagsvluchtje bezig.
En het was geeneens zondag. Toch?
Pak die rust... pak die rust...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Mja leg anders even uit hoezo je die man een zondagsvlieger noemt, en dat relateert aan dit ongeluk.
Hij zat samen met z'n instructeur in die kist dus hij was zoiezo niet met een zondagsvluchtje bezig.
En het was geeneens zondag. Toch?
toppertjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef cheukert het volgende:
uhm pleit voor goedkoper bier ofzo
dubbele whiskey dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
nee, geen toppertje, ook geen breezer ananas
Ja dat is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef cheukert het volgende:
uhm pleit voor goedkoper bier ofzo
hallooo dit is fokquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jij bent echt een vieze geilaard he
Leer landenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:45 schreef Furious het volgende:
Hilversum is trouwens een verdomd krap veld!
Touch and go'en mag pas voorbij de kruising schat. En dat is nog maar 430 meter.quote:
des te meer reden om te leren landenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:48 schreef Furious het volgende:
En dat neemt overigens niet weg dat 700 meter, niet veul is!
Ik zei toch ook niet dat ik te kort kwam?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef cheukert het volgende:
[..]
des te meer reden om te leren landen![]()
Wat impliceer je dan met het leren landen en 700 meter baan? Cheukert Braincontrol, you talk shit dude!quote:
Ik denk wel dat je tekort komt van de vrouwtjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik te kort kwam?
Jij eerder, je hebt er zo weinig dat je ze niet eens wil delen met cheukert.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je tekort komt van de vrouwtjes
Sjiks? Je kunt beter Sjeiks sparen! Vooral die ene met 5000 auto's, daar past vast nog wel een vliegtuigje bij in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe, maar dat komt omdat ik aan het sparen ben voor een harem van 40 geile sjiks, nog 5 en dan is de collectie compleet
dat je een zeikert bentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat impliceer je dan met het leren landen en 700 meter baan? Cheukert Braincontrol, you talk shit dude!
Je bedoelt dat je je eigen gedachten gang niet meer kunt volgen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
dat je een zeikert bentmaar dat maakt niet uit hoor
Foto's!!!11!!!!!1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe, maar dat komt omdat ik aan het sparen ben voor een harem van 40 geile sjiks, nog 5 en dan is de collectie compleet
0603?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:33 schreef SnowBite het volgende:
ik wacht tot ik naar Arizona ga om met het echte vliegen te beginnen.
Hehe, ik zie net dat je je email hebt veranderdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef SnowBite het volgende:
Misschien een klas later. Misschien ook niet.
Ik wil nog wel een beetje anoniem blijven hier...
Agja het was toch al te laatquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef SnowBite het volgende:
Dit emailadres is wat anoniemer he...
Ik heb mijn research weer even gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik zei toch bier![]()
Zijn die tjiks bij jou in de klas ok?
tieten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef nsfw het volgende:
Duurt gasten!
Verzin even iets om over te praten!
[afbeelding]
Ik heb hier nog een PO of PWS ofzo van jou liggen zie ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef SnowBite het volgende:
Dit emailadres is wat anoniemer he...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef The_stranger het volgende:
nu we toch bezig zijn met foto's
[afbeelding]
Of is dat niet helemaal wat de bedoeling is?
http://www.naked-air.com/menu.htm
Maakt niet uit hoor, als jij je er maar prettig bij voeltquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef The_stranger het volgende:
nu we toch bezig zijn met foto's
[afbeelding]
Of is dat niet helemaal wat de bedoeling is?
http://www.naked-air.com/menu.htm
Welke club nou nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe wij hadden de lier opgesierd met sexy dames
afgelopen zomerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef SnowBite het volgende:
Wat heb jij te zoeken in Colorado, cheuk?
Was je er in de zomer of winter?
Jij doet vieze dingen met dikke vadsige gleufdieren!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:41 schreef Mojave het volgende:
ik
Think before you speak...quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:17 schreef cheukert het volgende:
Ben jij zo'n mannetje die gaat wintersporten in de Rockies ipv. lekker burgerlijk naar Oostenrijk gaat ofzo
zozo, jaartje Colorado Springs![]()
o jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:34 schreef nsfw het volgende:
[..]
Daar wil die mee zeggen dat je eerst moet denken en dan pas praten![]()
jij ook alweer hierquote:Op woensdag 1 november 2006 22:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
ben je weer terug uit engeland ja?
Lol, al 2 maand.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:44 schreef YellowLedbetter het volgende:
ben je weer terug uit engeland ja?
Haha, zat in London voor TR 737CLquote:Op woensdag 1 november 2006 23:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
aha, enige uitleg is op zich geen verkeerd idee...
edit: net te laatquote:Op woensdag 1 november 2006 23:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
Lol, al 2 maand.
Nu SPL en dat is 100x beter dan LGW.
jawelquote:Op woensdag 1 november 2006 23:55 schreef YellowLedbetter het volgende:
moet die kleine cheukert nog niet naar bed, hij moet morgen wel naar school toch?
Daar heb ik bijna zowat naast gewoond. Althans, bedoel je dat kantoortje in Den Haag?quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:03 schreef mcDavid het volgende:
Stond ik toch ineens bij de KNVvL binnen zojuist!
Jep.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:07 schreef cheukert het volgende:
[..]
Daar heb ik bijna zowat naast gewoond. Althans, bedoel je dat kantoortje in Den Haag?
Ben je vanuit Biddinghuize speciaal naar Den Haag gekomen, om een boek te halenquote:
Ik was toch in de buurt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:44 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ben je vanuit Biddinghuize speciaal naar Den Haag gekomen, om een boek te halenze sturen het ook op hoor geloof ik
Moet je daar studeren om er te wonen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
In delluft ja? Wat studeer je daar dan?
Ah het hoofdstuk "theorie van het vliegen" kan ik zo goed als skippen. En de rest wordt een koekie. Alleen navigatie zal echt nieuw voor me zijn...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:07 schreef mcDavid het volgende:
Even een theorieboek halen!
Delft, snikkelstad...quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik was toch in de buurt.
Ik woon door de weeks in delft he
True, true!quote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef MrSkyline het volgende:
delft is een grote ophoping van nerds met sextekort
vriendin van me doet io, en die word bijna aangerand als ze uit gaat zo erg is t.
Veel succes dan! Neem van mij aan, da's een hele kluif!quote:Op maandag 6 november 2006 11:38 schreef MrSkyline het volgende:
back on topic:
ik wil ook vliegen, bij de luchtmacht, in een helikopter, en ik ga er alles aan doen dat mogelijk te maken
"Doe mij die maar..."quote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef mcDavid het volgende:
Veel succes dan! Neem van mij aan, da's een hele kluif!
Weet je ook al watvoor heli, of zie je wel?
Wil jij lid worden van mijn tuinier-club?quote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef Mojave het volgende:
vink nix an, vliegen.
Ik zei alleen dat delft een snikkelstad was! Niet dat er alleen maar homo's zitten.quote:Op maandag 6 november 2006 11:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
True, true!
Maar dan zijn het dus in ieder geval géén homo's
[..]
Veel succes dan! Neem van mij aan, da's een hele kluif!
Weet je ook al watvoor heli, of zie je wel?
Je post suggereerde dat Delftenaren Homo's zijn, omdat het een snikkelstad is.quote:Op maandag 6 november 2006 19:36 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat delft een snikkelstad was! Niet dat er alleen maar homo's zitten.
Ik zei dat jij homo was! Niet dat delft er vol mee zat!![]()
Lastig hé? Begrijpend lezen!
Vlieg jij trouwens iets?
Waarom zou je er anders gaan wonen! Omdat je van mannen en mannenliefde houdt!quote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je post suggereerde dat Delftenaren Homo's zijn, omdat het een snikkelstad is.
Hoe kom je er anders bij dat ik homo ben, aangezien je me duidelijk niet kent?
én de lucht daarboven.quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef cheukert het volgende:
vrede op aarde
Oh dus nu zijn alle delftenaren ineens wél weer homo's?quote:Op maandag 6 november 2006 20:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Waarom zou je er anders gaan wonen! Omdat je van mannen en mannenliefde houdt!
Geef nou maar toe!![]()
Nee, dat zeg ik niet! Maar er wonen allemaal mannen! En wie gaan er in steden wonen met allemaal mannen?quote:Op maandag 6 november 2006 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh dus nu zijn alle delftenaren ineens wél weer homo's?
Dude... heb je écht niet door hoe je jezelf tegenspreekt?quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet! Maar er wonen allemaal mannen! En wie gaan er in steden wonen met allemaal mannen?
Juist! Homo's! Omdat ze zich graag onder andere alleen mannen bevinden
Dude...quote:Op maandag 6 november 2006 21:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dude... heb je écht niet door hoe je jezelf tegenspreekt?
Wat een homofilmpjes!quote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=r4pNkq5lQ5Q
Dude!...
-edit-
http://www.youtube.com/watch?v=ZFdYpsHYpsI
of deze dan!
Werken? wasda?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef cheukert het volgende:
Hoeven jullie nooit te werken ofzo
Laatst sprak ik een co 737 van een jaartje of 25.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:34 schreef cheukert het volgende:
Hoeven jullie nooit te werken ofzo
Als de tijd maar vliegt, daar!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mag je hier ook posten als je zelf niet vliegt, maar wel werkzaam op Schiphol bent bij een afhandelaar?![]()
Gisteravond zekers wel. Genoeg te doen gehad met allemaal extra wijnvluchten.quote:
Zolang het geen aviapartner is; )quote:Op woensdag 8 november 2006 13:35 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mag je hier ook posten als je zelf niet vliegt, maar wel werkzaam op Schiphol bent bij een afhandelaar?![]()
Nee die is het zeker nietquote:Op donderdag 9 november 2006 15:22 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Zolang het geen aviapartner is; )
dan mag het...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee die is het zeker niet![]()
Maar jij bent bekend met Avia Prutser?quote:
Heb in het verleden 3 jaar TBAviapartner gehad (tandje erger dan TBS), maar vanwege goed gedrag vrijgekomen...quote:Op donderdag 9 november 2006 16:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Maar jij bent bekend met Avia Prutser?
quote:Op donderdag 9 november 2006 17:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb in het verleden 3 jaar TBAviapartner gehad (tandje erger dan TBS), maar vanwege goed gedrag vrijgekomen...
Al sinds 2003 weer op het rechte pad
Wat voor pushback gast?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |