In urk lopen mooie vrouwen rondquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:02 schreef CasB het volgende:
Delft
Daar lopen echt wel mooie vrouwen rond, je moet je ogen wel open doen
Welke trajectcontrole?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:01 schreef Lausteen het volgende:
delft is ook gewoon kut![]()
alleen die trajectcontrole om er te komen al![]()
A20 & A13? (80quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:11 schreef Metalex het volgende:
[..]
Welke trajectcontrole?
@TS: Regel een kamer in Leiden. Misschien dat je dan nog eens vaker naar college gaat.
Dan ga je toch lekker in Leiden wonen!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik pakte vanmiddag maar eens de trein naar Leiden om weer eens college te gaan volgen. Zo gezegd zo gedaan, dus ik zit daar in de collegezaal. Zover mijn inleidende verhaaltje nu komt mijn klacht:
Wat zaten daar lekkere vrouwen in de zaal, in Delft kan je niet een zo'n vrouw vinden en in Leiden lopen er GVD honderden.
Vrouwen in Leiden zijn fakin lekker en in Delft zijn ze fakin lelijk en ik woon in Delft![]()
![]()
![]()
Verandering van spijs doet eten...quote:Hoewel ik laatst nog een paar uur in het centrum van Groningen moest werken en daar al helemaal mn ogen uitkeek!
Ja ene Marjolein van Egdom, dammquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Mersion het volgende:
Ja vedran moet je een keer in tanthof komen kijken!!!
Nerd. Ga meedoen met Beauty en de Nerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:46 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik pakte vanmiddag maar eens de trein naar Leiden om weer eens college te gaan volgen. Zo gezegd zo gedaan, dus ik zit daar in de collegezaal. Zover mijn inleidende verhaaltje nu komt mijn klacht:
Wat zaten daar lekkere vrouwen in de zaal, in Delft kan je niet een zo'n vrouw vinden en in Leiden lopen er GVD honderden.
Vrouwen in Leiden zijn fakin lekker en in Delft zijn ze fakin lelijk en ik woon in Delft![]()
![]()
![]()
Hehehehe, 2 jaar geleden was dat op dezelfde avond als toen half Delft in Leiden zat, zeer komisch.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:08 schreef Bolter het volgende:
Leiden lopen wel mooie dames rondBinnenkort een feestje waarvoor er even een paar busladingen naar Delft worden gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |