Ha, jij ook weer. Ik heb rekening met je gehouden toen ik het OP-plaatje maakte.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
Check, ik maak een touch and go voor een tvp
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef nsfw het volgende:
Maargoed..
Wie vliegen er nu
NSFW: Geile Jets
Mojave: Geile jets
Alternate: Jets
De rest! Zweefhomo's en Props!
Misschien wel leuk voor in de OP, ja, dan hoeven we niet iedere keer dat gevraag te krijgen van, 'wat doe jij?'quote:
Jaja, ik ben terug van enkele bansquote:Op woensdag 20 september 2006 21:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ha, jij ook weer. Ik heb rekening met je gehouden toen ik het OP-plaatje maakte.
Ik ben niet thuis in de gliderwereld, ik heb slechts gegoogledairliner't op 'Glider'.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jaja, ik ben terug van enkele bansMaar geil hoor die Ask-21
![]()
19-09-06 Was er theorie examen-shizzle bij het CBR. (PPL A/H, CPL A/H)quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Mojave het volgende:
pardon?
Omfgquote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
![]()
Wat boeit het nou!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfgwat een catastrofale fout maakte ik daar....dat is helemaal geen ASK- 21
![]()
Volgende keer toch wat beter kijkenOf misschien eens op tijd naar bed gaan...
Dat kan!! Kijk zelf maarquote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef Mojave het volgende:
Multi engine zweeferds
nee, dat is een bbqquote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat boeit het nou!
Dit is het enige echte zweefvliegtuig
[afbeelding]
whehe idd, de prutserquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
[afbeelding] [afbeelding]
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
wel nee, een cricriquote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
Is natuurlijk wel totaal n00b want als je ME wilt vliegen pak je maar mooi een 737 of een baron ofzo
En wat dacht je van deze voorste dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wat boeit het nou!
Dit is het enige echte zweefvliegtuig
[afbeelding]
Wat doen die APU's op z'n dak?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dat kan!! Kijk zelf maar
Botlang ook, nare man + nare man = oppernare mensen.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:09 schreef Mojave het volgende:
Jeppesen is een nare man
een twin (toch?) is niet geil!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:53 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is iets van een grob twin jaquote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef cheukert het volgende:
[..]
een twin (toch?) is niet geil!
die geile jet vliegers zijn toch van die gastjes die alleen mogen vliegen als ze boven FL200 zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 21:47 schreef nsfw het volgende:
Maargoed..
Wie vliegen er nu
NSFW: Geile Jets
Mojave: Geile jets
Alternate: Jets
De rest! Zweefhomo's en Props!
Nopequote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
die geile jet vliegers zijn toch van die gastjes die alleen mogen vliegen als ze boven FL200 zijn?
Ze mogen taxiën.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef cheukert het volgende:
[..]
die geile jet vliegers zijn toch van die gastjes die alleen mogen vliegen als ze boven FL200 zijn?
We zijn gewoon arrogante bastards die op jullie neer kijkenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef Furious het volgende:
Ze mogen taxiën.
Naar doen staat mij niet goed!![]()
.
wat vlieg jequote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
We zijn gewoon arrogante bastards die op jullie neer kijken
Ik zit jullie bastards dan ook flink op te jutten!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
Uiteraard was dat een grapjequote:Op woensdag 20 september 2006 22:21 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ze houden wel van wat spanning, geloof ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:27 schreef Mojave het volgende:
Mooi werk van EHRD TWR/APP he
daar gaat je poenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:29 schreef Furious het volgende:
[..]
Ze houden wel van wat spanning, geloof ik.
Overigens vond ik het minder mooi toen wij 30 minuten (!!) voor start-up clearance moesten wachten toen het buiten 35 graden was, omdat er wat omhoog gevallen mensjes de uhhh (hoe heet dat Zeil evenement ook alweer?) van boven moesten bekijken vanuit een helikopter.
Je tachometer gaat pas lopen met de motor (gelukkig).quote:
doen jullie aan tacho-uren of aan blokuren?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef Furious het volgende:
[..]
Je tachometer gaat pas lopen met de motor (gelukkig).
Met de Diamond bij het aanzetten van de Master ALT/BAT, wat minder is, aangezien je die aan zal moeten houden omdat je toch naar de tower zal moeten luisteren.
Tacho.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:38 schreef cheukert het volgende:
[..]
doen jullie aan tacho-uren of aan blokuren?
En iedereen zo van; haha, woordgarpje.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef nsfw het volgende:
[..]
Taco's zijn lekker! Maar Burrito's zijn beter!
--> CUL!![]()
Kip uiteraard!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef Mojave het volgende:
met kip of gehakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |