Jammer alleen van die schuldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:11 schreef Alternate het volgende:
En flink
Mojave schreef:quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het oriënteren.
Alvast bedankt.
Klopt, hij werkt alleen voor LH Cargo, nu twee weken op pad geloof ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:17 schreef Domai het volgende:
[..]
Mojave schreef:
Ga ik ff regelen, post ik zsm.
Zou je hier nog even aan kunnen denken, alsjeblieft? Ik zou het op prijs stellen.
houd je bek, dat ding is dus echt kapot stoer!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:51 schreef YellowLedbetter het volgende:dat achterlijke knuffeltje in de OP. Ojah, bij deze een teeveepee!
quote:MORE Big News From Diamond
ANN has just scored the first public photos of a much-upgraded variant of Diamond Aircraft's highly regarded four place DA40. The new DA40XL is a tweaked and refined DA40 with a number of aerodynamic enhancements resulting in a 158 ktas top speed and a 150 kt cruise.
The Lycoming IO-360 powered DA40XL owes some new efficiencies to a Powerflow tuned exhaust system and a new MT composite scimitar 3-blade prop. The result, says Diamond A/C President Peter Maurer, is an airplane that does a 10 gph fuel burn at 150 ktas at 6,000’ pressure altitude. The "fully-equipped" DA40XL (which incorporates a number of former options as now-standard equipment) features Garmin's new GFC700 autopilot system (which has been getting raves from those of us who have now flown it in a number of different airframes), as well as Avidyne's TAS600 Active Traffic Advisory System and a 110 pound gross weight increase.
The first thing that one notices when approaching the new XL is a set of rakish winglets... Diamond credits them for reduced drag, improved roll authority, improved climb and better hangar clearance (and yes... they look COOL!).
Additional attributes brought forth with this introduction are a Diamond “Premium Care” all-inclusive maintenance plan that is standard with each aircraft. This program covers all scheduled maintenance for 2 years or 250 hours... at NO additional cost. The DA40XL also features electrically adjustable pilot & copilot rudder pedals, AMSAFE inflatable restraints, an electronic carbon monoxide detector, HID Taxi and Landing lights, an improved cabin heater that boasts a 25°F increase in cabin heating air, and all other currently available DA40 options -- as now-standard equipment.
The numbers? The DA40XL has a top speed of 158 ktas, a cruise speed of 150 ktas, a takeoff distance of 1,140 ft and a SL ROC of 1,120 fpm. Useful load, with FULL fuel, is now 647 lbs.
Equipped with all the aerodynamic enhancements that have resulted in more than 10 kts of additional cruise performance over previous versions of the aircraft, the Garmin G1000/GFC700-equipped DA40XL will be available shortly (August 2006) for under $330K -- with all the goodies.
Diamond also indicates that many of the aerodynamic refinements incorporated in the DA40XL are retrofittable to previous DA40s and that they are developing a program to meet potential demand for such updates.
ANN is currently in attendance at the 2006 DiamondFest event in London, Ontario and will have additional details to offer later today on Diamond's revolutionary DJet.
Hehe, dat soort dingen vergeet ik altijd nog, pratende over het vliegeniersvak.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:09 schreef Mojave het volgende:
[..]
Klopt, hij werkt alleen voor LH Cargo, nu twee weken op pad geloof ik.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:16 schreef Domai het volgende:
[..]
Hehe, dat soort dingen vergeet ik altijd nog, pratende over het vliegeniersvak.
ghehe, dat noemt ie stoerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef cheukert het volgende:
[..]
houd je bek, dat ding is dus echt kapot stoer!
Hoe zit het met jouw KLS avontuurtjes?
Heb op spitfire geklikt, maar naderhand denk ik dat je een F50 moet nemenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:37 schreef cheukert het volgende:
Nou wat moet ik dan wel vragen volgens jou?
KLC-er?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 17:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Heb op spitfire geklikt, maar naderhand denk ik dat je een F50 moet nemenIs wat goedkoper, en nuttiger in het gebruik, zeker als je 52 vrienden hebt.
Plus vanwege persoonlijke redenen
Dan liever een Pilatus pc6quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:54 schreef Furious het volgende:
Wat je echt nodig hebt is een Caravan.
[afbeelding]
quote:
Alleen als je er tegenaan koopt, niet als je veilig binnen zitquote:
Naah, nu nog niet. Vliegen is vliegen voor mij, de roosters zijn stukken zwaarder op de 70/737, het loon hetzelfdequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:34 schreef Alternate het volgende:
Geen zin om naar de 737 te gaan? Of de 70/100?
Dat zal op termijn wel 35jaar worden toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:50 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Naah, nu nog niet. Vliegen is vliegen voor mij, de roosters zijn stukken zwaarder op de 70/737, het loon hetzelfdePlus ik moet nog 30 jaar, de jets komen later wel
Tsja, 56 jaar is nu nog de pensioensleeftijd, maar wie weet hoe ver het is als ik daar in de buurt wordt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dat zal op termijn wel 35jaar worden toch?
Jij wil maar 1 ding voor je ver jaardag:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:25 schreef cheukert het volgende:
Poll: Welke kist moet Cheukert voor zn 18e verjaardag vragen?F14 Tomcat Spitfire Nimbus 4DM Stemme S10 ATG Javelin Diamond TwinStar Boeing Stearman Fokker 50
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Plaatjes:
F14
[afbeelding]
Spitfire
[afbeelding]
SH Nimbus 4DM
[afbeelding]
Stemme S10
[afbeelding]
ATG Javelin
[afbeelding]
Diamond TwinStar
[afbeelding]
Boeing Stearman
[afbeelding]
Fokker F50
[afbeelding]
Tja als ik daarmee mn date ophaal, worden die ouders ook niet vrolijk, afgezien van het feit dat het een 1zitter isquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:09 schreef YellowLedbetter het volgende:
Je zult die 2 maar voor je deur hebben staan
Precies, en mocht je ze wel hebben maar vind je ze toch niet zo nuttig dan is de A-10 ook een uitstekend middel om van ze af te komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:48 schreef 911GT2 het volgende:
Ja maar wie heeft er nou schoonouders nodig als je een a-10 hebt
Inclusief de 10 omliggende gemeenten. Dus als ze nog familie hadden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Precies, en mocht je ze wel hebben maar vind je ze toch niet zo nuttig dan is de A-10 ook een uitstekend middel om van ze af te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |