Pak die rust... pak die rust...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:17 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Mja leg anders even uit hoezo je die man een zondagsvlieger noemt, en dat relateert aan dit ongeluk.
Hij zat samen met z'n instructeur in die kist dus hij was zoiezo niet met een zondagsvluchtje bezig.
En het was geeneens zondag. Toch?
toppertjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef cheukert het volgende:
uhm pleit voor goedkoper bier ofzo
dubbele whiskey dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
nee, geen toppertje, ook geen breezer ananas
Ja dat is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:55 schreef cheukert het volgende:
uhm pleit voor goedkoper bier ofzo
hallooo dit is fokquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jij bent echt een vieze geilaard he
Leer landenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:45 schreef Furious het volgende:
Hilversum is trouwens een verdomd krap veld!
Touch and go'en mag pas voorbij de kruising schat. En dat is nog maar 430 meter.quote:
des te meer reden om te leren landenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:48 schreef Furious het volgende:
En dat neemt overigens niet weg dat 700 meter, niet veul is!
Ik zei toch ook niet dat ik te kort kwam?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef cheukert het volgende:
[..]
des te meer reden om te leren landen![]()
Wat impliceer je dan met het leren landen en 700 meter baan? Cheukert Braincontrol, you talk shit dude!quote:
Ik denk wel dat je tekort komt van de vrouwtjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat ik te kort kwam?
Jij eerder, je hebt er zo weinig dat je ze niet eens wil delen met cheukert.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je tekort komt van de vrouwtjes
Sjiks? Je kunt beter Sjeiks sparen! Vooral die ene met 5000 auto's, daar past vast nog wel een vliegtuigje bij in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe, maar dat komt omdat ik aan het sparen ben voor een harem van 40 geile sjiks, nog 5 en dan is de collectie compleet
dat je een zeikert bentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:51 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat impliceer je dan met het leren landen en 700 meter baan? Cheukert Braincontrol, you talk shit dude!
Je bedoelt dat je je eigen gedachten gang niet meer kunt volgen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:05 schreef cheukert het volgende:
[..]
dat je een zeikert bentmaar dat maakt niet uit hoor
Foto's!!!11!!!!!1quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
ghehe, maar dat komt omdat ik aan het sparen ben voor een harem van 40 geile sjiks, nog 5 en dan is de collectie compleet
0603?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:33 schreef SnowBite het volgende:
ik wacht tot ik naar Arizona ga om met het echte vliegen te beginnen.
Hehe, ik zie net dat je je email hebt veranderdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:56 schreef SnowBite het volgende:
Misschien een klas later. Misschien ook niet.
Ik wil nog wel een beetje anoniem blijven hier...
Agja het was toch al te laatquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef SnowBite het volgende:
Dit emailadres is wat anoniemer he...
Ik heb mijn research weer even gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
ik zei toch bier![]()
Zijn die tjiks bij jou in de klas ok?
tieten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef nsfw het volgende:
Duurt gasten!
Verzin even iets om over te praten!
[afbeelding]
Ik heb hier nog een PO of PWS ofzo van jou liggen zie ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:14 schreef SnowBite het volgende:
Dit emailadres is wat anoniemer he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |