Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
ik had hem toch gekocht~!~!EINS!!!!quote:
+1 agreesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Er is een mooie dame gearriveerd zag ik
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:15 schreef oshiro het volgende:
we hadden het over OPs plakken geloof ik he
wel als je date het liters per seconde wegtankt!quote:
Hoezo mooie damequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Er is een mooie dame gearriveerd zag ik
quote:
lekkerquote:
Slechte ervaring gehad ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel als je date het liters per seconde wegtankt!
Je caps blifjt hangen hihiquote:
NEE HOOR, IK GEBRUIK SHIFT!!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je caps blifjt hangen hihi![]()
fijnmalen en opsnuiven, word je geshift van heequote:
wtfbbqquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
boh gek
Der blijft zo weinig van je toetsenbord over dan hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijnmalen en opsnuiven, word je geshift van hee
er zitten toch 2 shifts opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Der blijft zo weinig van je toetsenbord over dan he![]()
Nou ken je 2 keer roar doen en dan is het voorbijquote:
een kb kost iets van 7,50quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ken je 2 keer roar doen en dan is het voorbij![]()
Uw zoekbewerking - foto van de piemel van de opa van een vriendin van een vriend van de pa van de achternicht van mijn overgroot oma - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:26 schreef TwyLight het volgende:
Wie wil er een foto van de piemel van de opa van een vriendin van een vriend van de pa van de achternicht van mijn overgroot oma?
sweet dreamsquote:
Duh, je moet ook foto van de weglaten, sukkelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - foto van de piemel van de opa van een vriendin van een vriend van de pa van de achternicht van mijn overgroot oma - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Een dergelijke foto bestaat niet![]()
yeah, luister wat de opa sex plaatjes expert te zeggen heeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:28 schreef Cinch het volgende:
[..]
Duh, je moet ook foto van de weglaten, sukkel
Geil !!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:27 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb lekker een knopje op mijn toetsenbord die jullie niet hebben
Aantal posts: 2047 (gemiddeld 46 per dag)quote:
Zenden ze normaal wel iets uit dan ?quote:
MEN weet je nog ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aantal posts: 2047 (gemiddeld 46 per dag)
Jij post ook als een scheve banaan![]()
haquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
als ps niet binnen nu en 10 posts hier is
dan ga ik slapen
doei doeiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
MEN weet je nog ?Maar daar ben ik niet meer zoveel dus m'n gemiddelde zal gestaag zakken
![]()
![]()
Bwhehehequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
aapjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
Schapensexquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
Doei enzootquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
MEN al gechecked ? Mischien kunnen we haar roepenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
Trustenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:34 schreef PeZu het volgende:
dan ga ik slapen
nee ik bepaal de regelsquote:
shit geen sepoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nou nou nou
quote:
Ja, hoe andersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sebas, wat doe je ! Zo kom je dus aan je postaantal
![]()
![]()
quote:
Ja, ik val in herhalingen, maar MEN schiet ook op hoor !quote:
Slapen ?quote:
veel plezier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen ?
Ik ga aftrekken tot het licht word [afbeelding]
Klopt..het is al gauw te druk in die topicsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef NanKing het volgende:
Ik vind MEN maar stom.
Ik ben altijd net te laat voor 't antwoord en heb ik 't goed ben ik te laat voor een vraag te stellen!!
Oh ken ik niet. ik ken alleen ONZ en KLBquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
MensErgerjeNiet, een subforum op FOK!.
Vergeet de olie niet ! Gaat zo branden op den duurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen ?
Ik ga aftrekken tot het licht word [afbeelding]
Wat kan je daarmee stuffe dan ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef TwyLight het volgende:
ik moet gvd een serial voor stuffit deluxe 11 voor mac
Hihi, het is maar goed dat het geen request was ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef TwyLight het volgende:
ik moet gvd een serial voor stuffit deluxe 11 voor mac
ik heb nog wel een beetje verstand hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hihi, het is maar goed dat het geen request was dit [afbeelding]
Hihi, MAYORKA.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb nog wel een beetje verstand hoor
Sorry, moet je naar DIG denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoveel maar ik heb hier toevallig even een .sitx bestandje die ik moet openen
Usenetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serials zijn tricky om te vragen...zou het niet doen !gebruik graag usenet !
![]()
Hoi heyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serials zijn tricky om te vragen...zou het niet doen !gebruik graag usenet !
![]()
Joh, ewekaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:02 schreef TwyLight het volgende:
ik gebruik normaal ook usernet maar omdat mijn internet nog niet is aangesloten omdat ik net ben verhuisd zit ok op een draadloos internet van iemand uit de buurt die geen wachtwoord heeft maar die gaat kk slloom en valt vaak uit
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:02 schreef TwyLight het volgende:
ik gebruik normaal ook usernet maar omdat mijn internet nog niet is aangesloten omdat ik net ben verhuisd zit ok op een draadloos internet van iemand uit de buurt die geen wachtwoord heeft maar die gaat kk slloom en valt vaak uit
usenet usenet usenet usenet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi hey.
Zelfs de manier vertellen hoe je iets vindt is niet toegestaan hier, ik denk ik meld het even.
preventief enzoot![]()
Hihi, ik ros je inelkaar hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
usenet usenet usenet usenet.
Ja, bullshit dat je niet mag vertellen dat je daar dingen op kan vinden.
Bullshit policy, usenet/bbs was er al voor 't www.
Moet je eerst boven mij uitkomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hihi, ik ros je inelkaar hoor [afbeelding]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=nanking&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef TwyLight het volgende:
pass eens een foto van nanking godverpielekkes
Owkee !!! Dit gaat de goede kant op... moddergooienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef TwyLight het volgende:
sebasser is een pedofiel
neej van de meeting :p maar ik heb zon slome verbinding dat k niet kan zoekenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=nanking&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wi
Ik sta op geen ene foto van de meetingquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
neej van de meeting :p maar ik heb zon slome verbinding dat k niet kan zoeken
De moderators van FC zijn de (F)A's.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sluit me topic dan nietis een fipo moet CREW zijn
Wel 10quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:27 schreef TwyLight het volgende:
Is er ook een topic over mij?
Bustedquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:30 schreef TwyLight het volgende:
Waar hebben jullie het allemaal over dan in FC? Staan zeker alleen maar bier topics.
Voor hem staat er altijd een glaasje chocomel klaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:32 schreef TwyLight het volgende:
En danny zo van. ik lust geen bier. wat doen jullie![]()
![]()
Ja ik kon ook al niet slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kan weer niet slapen...ff peukie dan maar nog
![]()
nope en nu word ik ook nog eens subtiel door dochterlief het bed uitgewerkt , ze denkt dat ze met haar 1m05 alle ruimte nodig heeftquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bwheehhe, niemand die doordeweeks in NB post lijkt me
Waarom doet dit me denken aan nanking?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope en nu word ik ook nog eens subtiel door dochterlief het bed uitgewerkt , ze denkt dat ze met haar 1m05 alle ruimte nodig heeft![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nope en nu word ik ook nog eens subtiel door dochterlief het bed uitgewerkt , ze denkt dat ze met haar 1m05 alle ruimte nodig heeft![]()
Gromquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom doet dit me denken aan nanking?
Oh, ik weet het al, de lengteD:D d:! 1 D: D:D::D:D:D
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
K'heb ook een dochter van bijna 3 jaar...schatjes zijn het hč ?!
Meestal
![]()
tis maar dat je het weet sebasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef NanKing het volgende:
Ik ben wel 1meter62 hoor!!!
Oeps!! Vandaag globaal met een rolmaat gemeten ! Is ze dan zo groot voor d'r leeftijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die van mij is over een paar weken alweer 6 jaar...erg schattig ja
![]()
die van mij is erg klein voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Oeps!! Vandaag globaal met een rolmaat gemeten ! Is ze dan zo groot voor d'r leeftijd![]()
![]()
Owkee ! Maar idd, ze was met haar geboorte al lang hoor ! Zo heb je verschillen hč !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die van mij is erg klein voor haar leeftijd![]()
de EO chat pwnd jouw viva chatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:48 schreef NanKing het volgende:
Hoi en welkom bij de viva chat [afbeelding]
hoelang is ze nu dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkee ! Maar idd, ze was met haar geboorte al lang hoor ! Zo heb je verschillen hč !gelukkig maar
![]()
![]()
ik ga op tmf chat onder een vrouwennaamquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:48 schreef NanKing het volgende:
Jammer !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:48 schreef NanKing het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ga op tmf chat onder een vrouwennaam
cammen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ga op tmf chat onder een vrouwennaam
en ik heb stijve tepelsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:48 schreef TwyLight het volgende:
Red hot chilli peppersik heb al hun cds
serieusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:50 schreef TwyLight het volgende:
bij de EO chat kan je webcammen zonder dat ze het hoeven te bevestigen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga weer een poging wagen te slapen![]()
De link van Twilight ? Breek me de bek niet open !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:59 schreef Sebasser het volgende:
Omg, Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg
Al die tyfus mensjes
Van slapen word je moe !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Slapen is voor slapende mensen.
nee, die tmf mensjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De link van Twilight ? Breek me de bek niet open !![]()
![]()
Van de site van de EOquote:Chat verleiders
'Stond er een man van wel veertig jaar met een snor!'
Shorty (13) zit bijna elke dag een paar uur op internet te chatten. Meestal is ze te vinden op tmf.nl. Ze chat bijna alleen maar met jongens.
Doe ik al tevaak, ben nu even vrij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:08 schreef TwyLight het volgende:
En sebasser vuile kut newbie gebruik eens PI's![]()
PI's gebruiken is een levenstijl. geen keuze.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe ik al tevaak, ben nu even vrij.
Nee hoor ik geef je even een voorbeeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:09 schreef opgebaarde het volgende:
PI en emoticons, niet een beetje dubbelop?
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef je even een voorbeeld.
2 bananen, een blok kaas, een pot jam. aardappelen. sla en een biefstuk denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef opgebaarde het volgende:
ik begrijp eigenlijk niet welke boodschappen ik daarnet probeerde over te brengen![]()
Oeh dat heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef opgebaarde het volgende:
ik begrijp eigenlijk niet welke boodschappen ik daarnet probeerde over te brengen![]()
Emoticons bestaan al langer als de PI op FOK! lijkt mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:15 schreef opgebaarde het volgende:
Is PI de voorloper van de emoticon of ben ik weer te serieus?
aan jou heb ik tenminste wat, thx!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Emoticons bestaan al langer als de PI op FOK! lijkt me.
kwam deze posting met die PI ironisch over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aan jou heb ik tenminste wat, thx!![]()
Nee, dan had je het verdrietig kijk gezichtje moeten nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kwam deze posting met die PI ironisch over?![]()
Ik had hemquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
fipo!
jahquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
fipo!
Echt?quote:
neequote:
Vouw m op en zet m wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef PeZu het volgende:
stomme vouw-fietsen, altijd staan die dingen in de weg
Wel de eerste post na de heropening door de heer remlof maar de echte fipo met tekst nietquote:
Dat was ik hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel de eerste post na de heropening door de heer remlof maar de echte fipo met tekst niet![]()
Mijn fiets wat doe jequote:
ik hAD HEM TOCH GEKOCHT!~~!einsa~!@quote:
Wat huh huh watquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hAD HEM TOCHT GEKOCHT!~~!einsa~!@
Hij is de onzinnige van de mods. duuu.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat deed remlof daar dan![]()
De koffie jongen die af en toe iets mag doen omdat hij zo graag wil ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is de onzinnige van de mods. duuu.
Je hebt een zwak voor mequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef oshiro het volgende:
Het was niet de bedoeling dat ik vavavond zou nachtbaggeren, en nou doe ik het toch
Ach... Yvonne wou het zo graag, en hij doet het nog goed ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De koffie jongen die af en toe iets mag doen omdat hij zo graag wil ?![]()
dat gaat wel weer heel ver hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor me![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... Yvonne wou het zo graag, en hij doet het nog goed ook.
Nee niet !quote:
Op SOL en PS ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef PeZu het volgende:
ZO
en nu gaat het grote wachten beginnen
jij vat emquote:
huh ook dat ja maarquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh ook dat ja maar
ik bedoelde meer op de ochtend
Die ga ik zo tegemoet tijdens mijn bedrustquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh ook dat ja maar
ikdoelde meer op de ochtend
slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ga ik zo tegemoet tijdens mijn bedrust![]()
quote:
Nee niet !quote:
yup jij bent opgebaard, jij wąs koelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
opbaren is koel, maar nu nog even niet
bewijs het tegendeel maar eensquote:
hoi hoeistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef Domo-Kun het volgende:
hoi
En als SOL komt straks hoe ga je dat dan uitleggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |