Ja, ik val in herhalingen, maar MEN schiet ook op hoor !quote:
Slapen ?quote:
veel plezier.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen ?
Ik ga aftrekken tot het licht word [afbeelding]
Klopt..het is al gauw te druk in die topicsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:46 schreef NanKing het volgende:
Ik vind MEN maar stom.
Ik ben altijd net te laat voor 't antwoord en heb ik 't goed ben ik te laat voor een vraag te stellen!!
Oh ken ik niet. ik ken alleen ONZ en KLBquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
MensErgerjeNiet, een subforum op FOK!.
Vergeet de olie niet ! Gaat zo branden op den duurquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slapen ?
Ik ga aftrekken tot het licht word [afbeelding]
Wat kan je daarmee stuffe dan ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef TwyLight het volgende:
ik moet gvd een serial voor stuffit deluxe 11 voor mac
Hihi, het is maar goed dat het geen request was ditquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:53 schreef TwyLight het volgende:
ik moet gvd een serial voor stuffit deluxe 11 voor mac
ik heb nog wel een beetje verstand hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:55 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hihi, het is maar goed dat het geen request was dit [afbeelding]
Hihi, MAYORKA.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb nog wel een beetje verstand hoor
Sorry, moet je naar DIG denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoveel maar ik heb hier toevallig even een .sitx bestandje die ik moet openen
Usenetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serials zijn tricky om te vragen...zou het niet doen !gebruik graag usenet !
![]()
Hoi heyquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serials zijn tricky om te vragen...zou het niet doen !gebruik graag usenet !
![]()
Joh, ewekaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:02 schreef TwyLight het volgende:
ik gebruik normaal ook usernet maar omdat mijn internet nog niet is aangesloten omdat ik net ben verhuisd zit ok op een draadloos internet van iemand uit de buurt die geen wachtwoord heeft maar die gaat kk slloom en valt vaak uit
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:02 schreef TwyLight het volgende:
ik gebruik normaal ook usernet maar omdat mijn internet nog niet is aangesloten omdat ik net ben verhuisd zit ok op een draadloos internet van iemand uit de buurt die geen wachtwoord heeft maar die gaat kk slloom en valt vaak uit
usenet usenet usenet usenet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoi hey.
Zelfs de manier vertellen hoe je iets vindt is niet toegestaan hier, ik denk ik meld het even.
preventief enzoot![]()
Hihi, ik ros je inelkaar hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
usenet usenet usenet usenet.
Ja, bullshit dat je niet mag vertellen dat je daar dingen op kan vinden.
Bullshit policy, usenet/bbs was er al voor 't www.
Moet je eerst boven mij uitkomenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hihi, ik ros je inelkaar hoor [afbeelding]
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=nanking&btnG=Google+zoeken&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:07 schreef TwyLight het volgende:
pass eens een foto van nanking godverpielekkes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |