Nee, dan had je het verdrietig kijk gezichtje moeten nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kwam deze posting met die PI ironisch over?![]()
Ik had hemquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
fipo!
jahquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:04 schreef PeZu het volgende:
fipo!
Echt?quote:
neequote:
Vouw m op en zet m wegquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef PeZu het volgende:
stomme vouw-fietsen, altijd staan die dingen in de weg
Wel de eerste post na de heropening door de heer remlof maar de echte fipo met tekst nietquote:
Dat was ik hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wel de eerste post na de heropening door de heer remlof maar de echte fipo met tekst niet![]()
Mijn fiets wat doe jequote:
ik hAD HEM TOCH GEKOCHT!~~!einsa~!@quote:
Wat huh huh watquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hAD HEM TOCHT GEKOCHT!~~!einsa~!@
Hij is de onzinnige van de mods. duuu.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat deed remlof daar dan![]()
De koffie jongen die af en toe iets mag doen omdat hij zo graag wil ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij is de onzinnige van de mods. duuu.
Je hebt een zwak voor mequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:07 schreef oshiro het volgende:
Het was niet de bedoeling dat ik vavavond zou nachtbaggeren, en nou doe ik het toch
Ach... Yvonne wou het zo graag, en hij doet het nog goed ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De koffie jongen die af en toe iets mag doen omdat hij zo graag wil ?![]()
dat gaat wel weer heel ver hequote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt een zwak voor me![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... Yvonne wou het zo graag, en hij doet het nog goed ook.
Nee niet !quote:
Op SOL en PS ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:10 schreef PeZu het volgende:
ZO
en nu gaat het grote wachten beginnen
jij vat emquote:
huh ook dat ja maarquote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh ook dat ja maar
ik bedoelde meer op de ochtend
Die ga ik zo tegemoet tijdens mijn bedrustquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
huh ook dat ja maar
ikdoelde meer op de ochtend
slapenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ga ik zo tegemoet tijdens mijn bedrust![]()
quote:
Nee niet !quote:
yup jij bent opgebaard, jij wàs koelquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:14 schreef opgebaarde het volgende:
opbaren is koel, maar nu nog even niet
bewijs het tegendeel maar eensquote:
hoi hoeistquote:Op woensdag 11 oktober 2006 00:15 schreef Domo-Kun het volgende:
hoi
En als SOL komt straks hoe ga je dat dan uitleggen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |