en ik heb stijve tepelsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:48 schreef TwyLight het volgende:
Red hot chilli peppersik heb al hun cds
serieusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:50 schreef TwyLight het volgende:
bij de EO chat kan je webcammen zonder dat ze het hoeven te bevestigen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:53 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga weer een poging wagen te slapen![]()
De link van Twilight ? Breek me de bek niet open !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:59 schreef Sebasser het volgende:
Omg, Dit is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg
Al die tyfus mensjes
Van slapen word je moe !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
Slapen is voor slapende mensen.
nee, die tmf mensjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
De link van Twilight ? Breek me de bek niet open !![]()
![]()
Van de site van de EOquote:Chat verleiders
'Stond er een man van wel veertig jaar met een snor!'
Shorty (13) zit bijna elke dag een paar uur op internet te chatten. Meestal is ze te vinden op tmf.nl. Ze chat bijna alleen maar met jongens.
Doe ik al tevaak, ben nu even vrij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:08 schreef TwyLight het volgende:
En sebasser vuile kut newbie gebruik eens PI's![]()
PI's gebruiken is een levenstijl. geen keuze.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe ik al tevaak, ben nu even vrij.
Nee hoor ik geef je even een voorbeeldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:09 schreef opgebaarde het volgende:
PI en emoticons, niet een beetje dubbelop?
Ik vind jou liefquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef je even een voorbeeld.
2 bananen, een blok kaas, een pot jam. aardappelen. sla en een biefstuk denk ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef opgebaarde het volgende:
ik begrijp eigenlijk niet welke boodschappen ik daarnet probeerde over te brengen![]()
Oeh dat heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:14 schreef opgebaarde het volgende:
ik begrijp eigenlijk niet welke boodschappen ik daarnet probeerde over te brengen![]()
Emoticons bestaan al langer als de PI op FOK! lijkt mequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:15 schreef opgebaarde het volgende:
Is PI de voorloper van de emoticon of ben ik weer te serieus?
aan jou heb ik tenminste wat, thx!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Emoticons bestaan al langer als de PI op FOK! lijkt me.
kwam deze posting met die PI ironisch over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 03:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
aan jou heb ik tenminste wat, thx!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |