Die wil ik ook!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:58 schreef matig het volgende:
ik wil dat t-shirt 'who the fuck is vanvelzen'!
mijn achternaam is ook van velzen
Yup. Ik heb deze nu maar gesloten. Twee topics werkt alleen maar verwarrend.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef koenimex het volgende:
Er bestond al een topic over hem, maar dat is niet echt van de grond gekomen:
Talent Roel van Velzen!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef Discoverme het volgende:
Binnenkort heb ik een een interview met deze kleine grote man!
Cool! Hou ons op de hoogte a.u.b.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:43 schreef Discoverme het volgende:
Bedankt Koenimex en Nipeng voor het aangeven van het bestaan van de andere topic...Ik ga gewoon vrolijk verder bij deze. En over het interview, horen/lezen jullie snel meer!
wie is 'ze' nu weerquote:Ze zeggen altijd dat muzikanten elk meisje dat ze willen kunnen krijgen
Algemeen iets. Net als bij voetballers...quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:13 schreef Off-ShoRe het volgende:
Hij was vandaag bij DWDD en hij klonk nogal hetzelfde als Jamie Cullum vond ikMaar hij's duidelijk wel getalenteerd, mooie jazzstem.
[..]
wie is 'ze' nu weer
Dit is het enige wat ik kon vinden.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:52 schreef clauwheee het volgende:
Ik kan alleen nergens de songtekst van Burn vinden...iemand?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dit is het enige wat ik kon vinden.
Mooiquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Burn
Welk gedeelte van ''1.50m grote Roel van Velzen" snap je nietquote:Op maandag 26 februari 2007 12:22 schreef Bigfoot414 het volgende:
Is ie nou zo'n klein manneke of lijkt dat maar zo?
Sorry, OP niet gelezenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Welk gedeelte van ''1.50m grote Roel van Velzen" snap je niet![]()
Ja, dat doet hij echt geweldig. De gasten aan tafel nemen dan aan de hand van een aantal onderwerpen de afgelopen maand op televisiegebied door en Van Velzen sluit elk onderwerp af met een passend lied. Hij kiest iedere keer precies bij dat onderwerp passende nummers. Knap!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je moet dan echt op de laatste vrijdag van de maand naar De Wereld Draait Door kijken! Daar steelt hij als kleine man de show..
Hihi.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:58 schreef stevengerrard het volgende:
Van velzen is een artiest die volgens mij erg groot kan worden.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:02 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem echt geweldig, zo innemend, heerlijke persoonlijkheid!
mi scusi, ik haalde ze door elkaarquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Hihi.
En verder klinkt hij meer als de zanger van Manic Street Preachers en hoor ik echt geen Dave Gahan in hem.
Interesting..quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
30/6 Concert at Sea.
Op de Brouwersdam. Tussen Rotterdam en Renesse.
Met Blof, Trijntje Oosterhuis, De Dijk, VanVelzen en nog enkelen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:11 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Burn
You
Struck a match inside
This frozen hart of mine
You set my world on fire
Stranded days been confused
Stumbering drunk on you
Consumed by my own desire
Tell me how tell me how
You burn right through me you undo me yeah
What a way to go
Oh you twist and turn me ignite and stir me yeah
You know I’ve got to learn how you burn how you burn
Lost in a stadium full of frowns
Till your smile turned it all around
Now the mention of your name
Feds the flame
A flame that
Burns right through me you undo me yeah
What a way to go
Oh I wanted just to know you
Even just to come close
But every time we touch
That fire goes up in smoke
Cause you burn cause you burn
What a way to go
You know I’ve got to learn
How you burn right through me you undo me yeah
What a way to go
How you burn
Ja, jij gaat ook spijt krijgen dat je in dit topic gepost hebt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:24 schreef Modus het volgende:
Gelukkig is het geen volkomen kleurloze gladgestreken confectiepop die naadloos aansluit bij de goedverkopende mannen-met-een-wat-hoger-stemmetje-acts als een Daniel Powter, Maroon 5, James Morrisson enzo.
nog nooit gemaakt die grapquote:
Alsof ik een heel kuttopic door ga lezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
nog nooit gemaakt die grap
Vind dat ze ff op moeten houden over zijn lengte.. kerel zingt mooi en heeft humor![]()
ik bedoel in het algemeenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:14 schreef CasB het volgende:
[..]
Alsof ik een heel kuttopic door ga lezen
Of relatiequote:Op donderdag 1 maart 2007 12:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lucie Silvas is 1m55! Ik voel een duetje aankomen..
Zeer cool, je bent de man!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:25 schreef Discoverme het volgende:
Check mijn weblog (bovenste vd twee)
quote:ik schruif 12 maart ...
Dan kun jij vast een goede schatting geven van zijn lengte!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:53 schreef Vicky het volgende:
* Vicky heeft bij Roel in de klas gezeten en vroeger ook met Roel gespeeld
Jammer!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Vicky het volgende:
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd...
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef koster het volgende:
Dit is wel een erg lekkere versie zeg!
http://www.youtube.com/watch?v=AdP0IjDOJWo
Wow!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef koster het volgende:
Dit is wel een erg lekkere versie zeg!
http://www.youtube.com/watch?v=AdP0IjDOJWo
Yup, en Trijntje Oosterhuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, samen met De Dijk en Blof onder meer.. 'goeie affiche'..
In het AD ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Staat vandaag een flink stuk over hem in de Nieuwe Revu.
Ik hoop het. Is nr 4 op de cd.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat het nieuwe nummer?
Op Bol.com - Van Velzen Kun je stukjes luisteren als je wilt.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt de cd al in huis? Wat zijn de andere titels?
quote:
Hoe heetten de originele nummers dan? Van dat One Angry Dwarf herkende ik het meteen, maar weet niet waarvanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:10 schreef Discoverme het volgende:
Baby het higher en One Angry Dwarf zijn covers. Burn (naar mijn weten toch echt niet), tenzij jij weet van wie het gecoverd is. Overigens zijn de VanVelzen uitvoering toch net even wat strakker dan de originele uitvoeringen. 2 covers vd 12 albumtracks voor een debuut (en bovendien van iemand ide al coverend via Crazy Pianos doorbrak, vind ik mee vallen) de rest is overigens gewoon zelf of samen geschreven.
One Angry Dwarf and 200 Solmenn Faces (volledige titel) is van Ben Folds Five, Baby Get Higher weet ik niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 08:13 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Hoe heetten de originele nummers dan? Van dat One Angry Dwarf herkende ik het meteen, maar weet niet waarvanEn Baby get higher wist ik niet! Maar vind het wel een lekker positief gestemd album, met veel U2/Keane invloeden (meen af en toe zelfs dingen te horen die TE goed ´geïnspireerd´ zijn op U2/Keane)
![]()
Kan ook.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Misschien domme vraag, maar is hij dat inderdaad? Volgens mij is hij gewoon heel klein.
Iemand van 1.50 is geen lilliputter hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is een liliputter!!!!!!!!!!!
Ik wist niet eens dat hij 1.50 was, ik weet alleen dat ie korte beentjes heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Iemand van 1.50 is geen lilliputter hoorIn de zuidelijke landen zijn de meeste vrouwen zo rond de 1.50/1.60 en de mannen zitten er niet zoveel boven.
Dit is een lilliputter :
[afbeelding]
(metal)
Wist ik al een tijdje, aardige stem heeft die Van Velzen maar ik vind 'm toch sterk overgewaardeerd mede dankzij dat covergebeuren.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:53 schreef Ternerito het volgende:
Baby get Higher is van een fame academy deelnemer in GB, ofwel Idols....D. Sneddon....
Burn is van Shannon Noll, australische zanger, lijkt qua sound en stem best wel op VanVelzen. Burn is zo goed als volledig gekopieerd...en heeft ook gewoon op een album van deze artiest gestaan...
Minimaal 3 covers op je debuut cd is voor iemand die een singer/songwriter poogt te zijn, en ook nog minimaal 2 inzetten als singles...ach...VanVelzen zakt bij mij als singer/songwriter toch aardig door het ijs...als muzikant blijft hij best bekoorlijk...Nu nog eerst eens op volledig eigen kracht een LP uitbrengen....
Dat viel me ook op, z'n armen en benen zijn behoorlijk kort ja.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij 1.50 was, ik weet alleen dat ie korte beentjes heeft.![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef JeroenV het volgende:
Was net op de radio. Zijn cd staat op 1, en dat is voor het eerst sinds 8 jaar oid dat dit met een debuterende artiest gebeurt. Laatste was Kane.
het staat zo in mij MyACT en 't boeit me niet zoveel meer, helemaal niet nu ik heb gehoord dat het covers zijn. Ik waardeerde hem in de eerste instantie wel.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Want?
Goh, ik ben het helemaal met je eens! Behalve dat ik dan niet naar Giel luister.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:05 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
het staat zo in mij MyACT en 't boeit me niet zoveel meer, helemaal niet nu ik heb gehoord dat het covers zijn. Ik waardeerde hem in de eerste instantie wel.
Ik ben een trouwe GIEL luisteraar
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:48 schreef ook_gek het volgende:
Het is net een blikje redbull op pootjes als je hem ziet bewegen!
Nee hij is er nu mee gestopt las ik laatst in een interview.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Werkt hij nu ook nog bij de Pianos dan?
met dat stukje van nirvana.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij zat deze week nog in de hoogtepunten van DWDD, met zijn eerste optreden daar! Leuk leuk
Goh, toevallig. In Zwolle ook alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:14 schreef Hythloth het volgende:
Erg chill van hem tijdens Bevrijdingsfestival Flevoland dat hij Baby get higher nog een keer speelde, zodat een meisje een beter YouTube filmpje kon maken.
Ik heb hem ook in de Crazy Piano's gezien, hij is een kei in improviseren, zo ook in het zingen van teksten. Het was niet altijd de juiste tekst maar dat maakte ook niet uit, het klonk goed en het pianospel was goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met dat stukje van nirvana.
dat geeft toch aan wat hij allemaal kan. Gitaar muziek spelen op een piano en er bij zingen en de teksten perfect weten. Even uit het hoofd. Dat is ongekend maar tevens ook zijn kracht
http://www.vanvelzenmusic.com/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil 'm ook wel eens live zien.. maar zal een festival moeten zijn..
Ik weet t niet precies, ik zal het hem een keer vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Rotterdam?
Is dat zo gek danquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je broer toch? Weet je niet waar je broer op school zat met een gast van 1m40?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. nee.. je hebt een nieuwe avatar! Tof!
Geen idee, ik ken maar 2 nummersquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Freddy Vork kan ze vast wel.
Wat is je favoriete Van Velzen nummer?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Burn en Baby Get Higher zeker..
Eeuuhh dat zeg ik, Brouwersdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Concert @ sea is toch in Renesse of Brouwersdam, zoiets?
Op de tijd dat je dat schreef was het al afgelopenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Brouwersdam inderdaad. Is dat nu bezig?
Z'n enige 2 hits en nog een paar waar niemand ooit van gehoord hadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke nummers deed VV?
Goed dat je er weer bent!
Eerder een realistquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. je bent een groot fan, ik hoor het al.
Cool.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerder een realist
Men kent maar 2 nummers van hem.
Ik vond het optreden wel leuk hoor, trouwens.
Elk jaar is er een project genaamd 'Kunst en muziek in de kerk', dan zijn er exposities en treden er een paar artiesten op. Johan is gister al geweest en morgen geeft Van Velzen een acoustisch concert van een uur in de prachtige St. Stevenskerkquote:
Het hoofdpodium, aan de waalkadequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef morgane het volgende:
later die avond speelt hij dus ook nog op één van de hoofdpodia. Erg cool
Weet nog niet, woon er 5km vanaf dus kan nog laat beslissenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pietje, ga je er ook heen?
Het is vanavond pasquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En?
Jij mag alles vragenquote:
quote:Als ik thuiskom na een optreden voor 30.000 man (Wanneer was at dan??, S_C) zegt m'n vriendin: "ja, dat is allemaal heel leuk. Wil je even het vuilnis (of is het de vuilnis?, S_C) buiten zetten?
Concert at Sea is 30.000 manquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok dus je hebt de kleine grote man helemaal niet gezien?
In de Spits stond nog een klein stukje met/over hem. Roel vindt dat hij geen sterallures heeft.
[..]
quote:
Jij moet je mail checkenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vond je er cool aan, morgane?
Welke nummers deed hij?
Sowieso een hele energieke performance. De nummers klonken live echt heel goed op de waalkade! Hij speelde alle nummers van de cd geloof ik, ook One Angry Dwarf (als toegift) en verder nog Chariot van Gavin Degraw.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vond je er cool aan, morgane?
Welke nummers deed hij?
heet denk ik. Er zit een logo bijquote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
G of heet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |