Ik heb hem ook in de Crazy Piano's gezien, hij is een kei in improviseren, zo ook in het zingen van teksten. Het was niet altijd de juiste tekst maar dat maakte ook niet uit, het klonk goed en het pianospel was goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met dat stukje van nirvana.
dat geeft toch aan wat hij allemaal kan. Gitaar muziek spelen op een piano en er bij zingen en de teksten perfect weten. Even uit het hoofd. Dat is ongekend maar tevens ook zijn kracht
http://www.vanvelzenmusic.com/quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil 'm ook wel eens live zien.. maar zal een festival moeten zijn..
Ik weet t niet precies, ik zal het hem een keer vragen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In Rotterdam?
Is dat zo gek danquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je broer toch? Weet je niet waar je broer op school zat met een gast van 1m40?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. nee.. je hebt een nieuwe avatar! Tof!
Geen idee, ik ken maar 2 nummersquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Freddy Vork kan ze vast wel.
Wat is je favoriete Van Velzen nummer?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Burn en Baby Get Higher zeker..
Eeuuhh dat zeg ik, Brouwersdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Concert @ sea is toch in Renesse of Brouwersdam, zoiets?
Op de tijd dat je dat schreef was het al afgelopenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Brouwersdam inderdaad. Is dat nu bezig?
Z'n enige 2 hits en nog een paar waar niemand ooit van gehoord hadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke nummers deed VV?
Goed dat je er weer bent!
Eerder een realistquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. je bent een groot fan, ik hoor het al.
Cool.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerder een realist
Men kent maar 2 nummers van hem.
Ik vond het optreden wel leuk hoor, trouwens.
Elk jaar is er een project genaamd 'Kunst en muziek in de kerk', dan zijn er exposities en treden er een paar artiesten op. Johan is gister al geweest en morgen geeft Van Velzen een acoustisch concert van een uur in de prachtige St. Stevenskerkquote:
Het hoofdpodium, aan de waalkadequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef morgane het volgende:
later die avond speelt hij dus ook nog op één van de hoofdpodia. Erg cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |