Eeuuhh dat zeg ik, Brouwersdamquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Concert @ sea is toch in Renesse of Brouwersdam, zoiets?
Op de tijd dat je dat schreef was het al afgelopenquote:Op zondag 1 juli 2007 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Brouwersdam inderdaad. Is dat nu bezig?
Z'n enige 2 hits en nog een paar waar niemand ooit van gehoord hadquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke nummers deed VV?
Goed dat je er weer bent!
Eerder een realistquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. je bent een groot fan, ik hoor het al.
Cool.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerder een realist
Men kent maar 2 nummers van hem.
Ik vond het optreden wel leuk hoor, trouwens.
Elk jaar is er een project genaamd 'Kunst en muziek in de kerk', dan zijn er exposities en treden er een paar artiesten op. Johan is gister al geweest en morgen geeft Van Velzen een acoustisch concert van een uur in de prachtige St. Stevenskerkquote:
Het hoofdpodium, aan de waalkadequote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:38 schreef morgane het volgende:
later die avond speelt hij dus ook nog op één van de hoofdpodia. Erg cool
Weet nog niet, woon er 5km vanaf dus kan nog laat beslissenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Pietje, ga je er ook heen?
Het is vanavond pasquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En?
Jij mag alles vragenquote:
quote:Als ik thuiskom na een optreden voor 30.000 man (Wanneer was at dan??, S_C) zegt m'n vriendin: "ja, dat is allemaal heel leuk. Wil je even het vuilnis (of is het de vuilnis?, S_C) buiten zetten?
Concert at Sea is 30.000 manquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok dus je hebt de kleine grote man helemaal niet gezien?
In de Spits stond nog een klein stukje met/over hem. Roel vindt dat hij geen sterallures heeft.
[..]
quote:
Jij moet je mail checkenquote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vond je er cool aan, morgane?
Welke nummers deed hij?
Sowieso een hele energieke performance. De nummers klonken live echt heel goed op de waalkade! Hij speelde alle nummers van de cd geloof ik, ook One Angry Dwarf (als toegift) en verder nog Chariot van Gavin Degraw.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat vond je er cool aan, morgane?
Welke nummers deed hij?
heet denk ik. Er zit een logo bijquote:Op zondag 22 juli 2007 15:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
G of heet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |