Ja, dat was natuurlijk te verwachtenquote:
De Melkweg is een prima locatie voor De Dijkquote:Op maandag 19 februari 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. lidmaatschap kost maar 3,50 of zo toch? De Dijk in de Melkweg.. veel beter wordt het niet..
Ik zat erover na te denken. Ik had het een tijdje geleden in de mail staan.quote:Op maandag 19 februari 2007 00:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ga je er heen?
Ik kon geen kaarten meer krijgen toenquote:Op maandag 19 februari 2007 16:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laatste keer dat ik ze zeg schaamde ik me dat de Oosterpoort niet uitverkocht was.. ze deden dan ook twee shows in Groningen dat weekend, maar toch..
Heiligschennis!!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:37 schreef Zwansen het volgende:
Over De Dijk heeft ie wel gelijk. Die teren al jarenlang op 1 nummer, zelfs Tarzan en Jane hebben meer hits.
30/6 Concert at Sea.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar en wanneer is dat?
Gun mij die live intro eens..
prutser
Inderdaadquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wow, dat concert klinkt goed.. Bedankt voor je inzet wat betreft live intro. We moeten dit kunnen 'oplossen' toch?
Weardse Tempel, zaal voor 2500 man.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, is dat op een dorpsfeest of zo of in de plaatselijke concerthal?
Ik was vorig jaar bij concert at sea, wat een ramp om er te komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:27 schreef Nembrionic het volgende:Leven in mijn topic!
Ik ga waarschijnlijk naar Concert at Sea alwaar ze ook zullen optreden
Dat zijn wat zijn jaquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:29 schreef rene29 het volgende:
Trouwens wel goed voor een poster:
De Dijk: Live in Manilla!
Haha...jaah...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn wat zijn ja
Er loopt nu wel een "actie" zodat je met ze naar Curacao (dacht ik?) kan. Maar dan kan je net zo goed naar Nederland vliegen
Doe ze hoor. Als het maar geen bruiloft is want dat doen ze niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:38 schreef rene29 het volgende:
[..]
Haha...jaah...
Maar in Manilla zou ik waarschijnlijk de enige betalende bezoeker zijn...
Priveconcertje? hmmzz....
Ik ben al getrouwd...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doe ze hoor. Als het maar geen bruiloft is want dat doen ze niet.
Ze hebben "zelfs" nee gezegd tegen Willem en Maxima om die reden.
Vorig jaar September traden ze ook op in de Waerdse Tempel.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Prachtige naam voor een zaal! Ze zullen de tent vast afbreken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |