quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:22 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat ze as dinsdag met Paradiso gaan doen nu Solomon Burke wat anders geland is dan verwacht.
Het zit nog in de molen aangezien de platenmaatschappij gemaild heeft dat het in bespreking is..quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dat optreden niet door zal gaan.
Neuh, overschot is alweer terug naar US.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
Solomon zal er in ieder geval niet bij zijn. Tenzij ze hem in een hele grote kist het podium oprijden.
Definitief.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Concert gaat door aldus NOS journaal..
Nog even onder voorbehoud dus
quote:AMSTERDAM - De Dijk heeft besloten dinsdag toch een optreden te verzorgen in Paradiso in Amsterdam. De band zou in de poptempel een concert geven met Solomon Burke, met wie ze onlangs samen het album Hold On Tight opnamen.
De soullegende overleed zondagochtend op Schiphol, op 70-jarige leeftijd. "Geen show bestaat niet in de ideeënwereld van Solomon Burke", laten Paradiso en De Dijk op hun website weten.
"Daarom krijgt het Paradiso-concert een andere invulling." In overleg met de familie Burke, De Dijk en in de geest van de soullegende wordt een aangepast concert gegeven.
"Dit aangepaste concert van De Dijk dient gezien te worden als een celebration, een zogenaamde homecoming."
Paradiso benadrukt dat het om een viering gaat, niet om een eerbetoon. Het concert was al snel uitverkocht. De mogelijkheid bestaat om gekochte kaarten voor het optreden tot en met dinsdag terug te brengen op de plek waar ze gekocht zijn.
Het Publiek in 't Paard staat erom bekend overal doorheen te lullen. Ik merk dat het op wat meer plekken gebeurd maar in 't Paard is het echt HEEL erg. Vaak doet het publiek ook niet echt goed mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:37 schreef Bayswater het volgende:
Zaterdag in Het Paard geweest. Ben tot de conclusie gekomen dat het niet echt mijn ding meer is. Nummers bruisen sinds de blauwe Schuyt allang niet meer, te veel rijmelarij en te zoetsappig teksten.
Verder schijnt het de gewoonte te worden om massaal in het Nederlandse clubcircuit door elk nummer heen te ouwehoeren in plaats van te luisteren naar de muziek.
Ik stond een paar jaar geleden bij Vaya Con Dios in Paradiso. En nu is dat eenmaal rustige muziek...maar het werd gewoon een praatcafe met een bandje op de achtergrond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef Mark het volgende:
Het is inderdaad een opkomende ergernis. Zie ook: http://www.ed.nl/regio/ei(...)-stopt-om-rumoer.ece
Volgens mij was daar ook een topic over
Edit: ah, deze: Praten tijdens concerten: Hou gewoon je smoel eens dicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |