Of Oranje nou wint of verliest, bij De Dijk is het bijna altijd feestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef Joesse het volgende:
Morgen weer naar De Dijkin Bemmel, gelijk na Nederland-Rusland, hopen dat t feest wordt
das waar, maar bij winst wordt het t beste feest ooitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of Oranje nou wint of verliest, bij De Dijk is het bijna altijd feest
Ik was er ook maar ik vond het geluid bij enkele nummers echt verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:00 schreef Joesse het volgende:
Gisteren naar de cd-presentatie geweest, was super! Stampvolle Melkweg en mooie nieuwe nummers!
hmm ik heb niet zo'n last gehad van het geluid eigenlijk! Ja het is niet echt old-skool rocken neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik was er ook maar ik vond het geluid bij enkele nummers echt verschrikkelijk slecht.
De Melkweg had van tevoren een recensie neergezet en daar klopte geen hol van.
Volgens Melkweg zouden ze weer lekker oldskool rocken en terug zijn van weggeweest. Nou, die zaten er flink naast
Een CD vol mooie liedjes![]()
Maar geen rock hoor
Heb er wel van genoten
Ohja, Frits Spits mag volgende keer uit thuisblijven met zijn diepzinnige gewauwel.
Ja ik hoorde hier en daar ook wat gejoel met z'n "later komen en eerder weg"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:39 schreef Joesse het volgende:
[..]
hmm ik heb niet zo'n last gehad van het geluid eigenlijk! Ja het is niet echt old-skool rocken neemaar idd mooie nummers, ben wel blij met de cd
En Frits Spits is idd irritant, hij werd ook zachtjes hier en daar uitgefloten
Jij moet niet teveel in je hoofd halenquote:Op maandag 13 juli 2009 08:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
'Ik heb je in mijn hoofd gehaald'
Jammer dat Fabchannel 'er mee gestopt is'..quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:44 schreef chelloboy het volgende:
Je kan nu live naar de Dijk kijken in Paradiso.
http://www.fabchannel.com/nl/de_dijk_concert/2008-12-19
Eigenlijk beiden, de oude bekende maar toch ook wel een aantal wat minder bekende.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dago, wat kun je zeggen over de setlist van die avond?
Fris en nieuw of oud en bekend?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:22 schreef Bayswater het volgende:
Benieuwd wat ze as dinsdag met Paradiso gaan doen nu Solomon Burke wat anders geland is dan verwacht.
Het zit nog in de molen aangezien de platenmaatschappij gemaild heeft dat het in bespreking is..quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:05 schreef golfer het volgende:
Ik heb het vermoeden dat dat optreden niet door zal gaan.
Neuh, overschot is alweer terug naar US.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
Solomon zal er in ieder geval niet bij zijn. Tenzij ze hem in een hele grote kist het podium oprijden.
Definitief.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Concert gaat door aldus NOS journaal..
Nog even onder voorbehoud dus
quote:AMSTERDAM - De Dijk heeft besloten dinsdag toch een optreden te verzorgen in Paradiso in Amsterdam. De band zou in de poptempel een concert geven met Solomon Burke, met wie ze onlangs samen het album Hold On Tight opnamen.
De soullegende overleed zondagochtend op Schiphol, op 70-jarige leeftijd. "Geen show bestaat niet in de ideeënwereld van Solomon Burke", laten Paradiso en De Dijk op hun website weten.
"Daarom krijgt het Paradiso-concert een andere invulling." In overleg met de familie Burke, De Dijk en in de geest van de soullegende wordt een aangepast concert gegeven.
"Dit aangepaste concert van De Dijk dient gezien te worden als een celebration, een zogenaamde homecoming."
Paradiso benadrukt dat het om een viering gaat, niet om een eerbetoon. Het concert was al snel uitverkocht. De mogelijkheid bestaat om gekochte kaarten voor het optreden tot en met dinsdag terug te brengen op de plek waar ze gekocht zijn.
Het Publiek in 't Paard staat erom bekend overal doorheen te lullen. Ik merk dat het op wat meer plekken gebeurd maar in 't Paard is het echt HEEL erg. Vaak doet het publiek ook niet echt goed mee.quote:Op maandag 18 oktober 2010 09:37 schreef Bayswater het volgende:
Zaterdag in Het Paard geweest. Ben tot de conclusie gekomen dat het niet echt mijn ding meer is. Nummers bruisen sinds de blauwe Schuyt allang niet meer, te veel rijmelarij en te zoetsappig teksten.
Verder schijnt het de gewoonte te worden om massaal in het Nederlandse clubcircuit door elk nummer heen te ouwehoeren in plaats van te luisteren naar de muziek.
Ik stond een paar jaar geleden bij Vaya Con Dios in Paradiso. En nu is dat eenmaal rustige muziek...maar het werd gewoon een praatcafe met een bandje op de achtergrond.quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:12 schreef Mark het volgende:
Het is inderdaad een opkomende ergernis. Zie ook: http://www.ed.nl/regio/ei(...)-stopt-om-rumoer.ece
Volgens mij was daar ook een topic over
Edit: ah, deze: Praten tijdens concerten: Hou gewoon je smoel eens dicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |