http://bb.roy.servehttp.comquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Oké, deze dan maar.
Mag ik van iemand een link naar de streams?
tja, als ze ziek zwak en misselijk is kan hij nog ff ongegeneerd graaien...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet werken. Etienne komt altijd even checken bij Sabrina. Zeker als ze het voordoet dat ze niet lekker is.
hij is net verhuisd naar het hoofdeinde!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Waar ligt Jeroen nou precies?
Leuk lijstje, maar jammer dat er niet bij staat dat je dit zelf verzonnen hebt en dat het gebaseerd is op fantasie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok wie stemt op wie?
Sabrina: Marcia
Marcia: Sabrina
Monique: Etienne
Etienne: Monique
Semih: Etienne
Rik:Etienne
Tijn: Etienne
Micheline: Etienne
Marlies: Etienne
Dus Etienne en Semih geomineerd
Doen het redelijk http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=streamgatequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Oké, deze dan maar.
linkquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Oké, deze dan maar.
S: "Ik ben misselijk"quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet werken. Etienne komt altijd even checken bij Sabrina. Zeker als ze het voordoet dat ze niet lekker is.
toets 0 tot 5 of de c om controls aan te zettenquote:
Deze is perfect.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
[..]
Doen het redelijk http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=streamgate
Oh sorry. Zal het niet meer doen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:49 schreef Day het volgende:
Shirley wil je dat a.u.b. niet hier doen. We hebben er topic voor niet werkende streams.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Rookt Jeroen eigenlijk?
Mijn mening. Nou ik zie Rik niet zo gauw, Micheline, Tijn, Marcia of Marlies stemmen, dus het was meer een gok. Misschien stemt-ie Sabrina...Daar had ie niet zoveel mee zei die ooit...Ik weet het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Rik de grootste vriend was van E10
Zijn dit de nominaties al of is dat jouw mening?
Ik wacht er ook op. Moet toch voor middernacht gebeuren lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef BorTheWolf het volgende:
De eerste de beste keer dat er iemand die kamer binnenkomt is het afgelopen met de geheime opdracht. Dat kan niet anders.
Dat kan wel zolang Jeroen maar niet gezien wordtquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef BorTheWolf het volgende:
De eerste de beste keer dat er iemand die kamer binnenkomt is het afgelopen met de geheime opdracht. Dat kan niet anders.
Wat zat hilde trouwens kwaad te kijken in de uitzending. Jammer dat ze haar niet ff aan het woord lieten.quote:
Deze week is hij sowieso niet genomineerd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het mooi dat Jeroen nu eens niet genomineerd is deze week, en het maakt mij niet uit of ze het verkloten het zal leuk zijn om naar te kijken hoe Sab het gaat verklotenbeter dan die saaie spelletjes
Hilde zag er heel eng uit ja. Ze zat er duidelijk, omdat ze er van het contract moest zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Djep het volgende:
[..]
Wat zat hilde trouwens kwaad te kijken in de uitzending. Jammer dat ze haar niet ff aan het woord lieten.
iig E10 na zijn uitspatting van afgelopen weekendquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat de zusjes en Semih genomineerd staan deze week.Semih
Of de zusjes en MarliesMarlies
zo snugger zijn ze nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef yellowfirst het volgende:
Was bij BB5 ook geen dubbele nominatie en Ingrid gevonden werd door Rob?Er zou dus een lampje kunnen gaan branden bij deze bewoners....
![]()
Ja, sorry. Ik hou me daar niet zo mee bezig en twijfelde.quote:
Fijn dat je dat hier laat weten. Waarom? Je kunt toch ook naar de website van de ChristenUnie of het CDA? Die hebben het ook met BB gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Van mij mag iedereen eruit. Ik heb genoeg van deze BB!
Ontzettnd domme zet, ja. Die is binnen een uur op die kamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Slim Monique, om Sabrina alleen in de slaapkamer te laten.![]()
Misschien heeft ze wel geweigerd dr bek te openen... Ik zag dr wel afkeurend met Milica smoezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hilde zag er heel eng uit ja. Ze zat er duidelijk, omdat ze er van het contract moest zijn.
Woensdag toch pas?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Bubbz het volgende:
Ze gaan straks toch ook beginnen 24h lang te dansen.... Dan kan Jeroen iig even lekker liggen, eten de behoefte doen word er waarschijnlijk wel wat lastiger door.
geheime missie is voor de weekopdr al afgelopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Bubbz het volgende:
Ze gaan straks toch ook beginnen 24h lang te dansen.... Dan kan Jeroen iig even lekker liggen, eten de behoefte doen word er waarschijnlijk wel wat lastiger door.
Is idd pas woensdag om 17:00uurquote:
Als ik je vraag hoeveel slipjes en welke kleuren sabrina bij dr heeft. ga jij opzeker voor de hoofdprijsquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik hou me daar niet zo mee bezig en twijfelde.
Huh. jij zou toch afhaken omdat je het met bb gehad had? Flauw hoor, om dan toch hier te blijven azijnpissen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die jongen moet denk eens goed wat afleveringen terugkijken over zn imbeciele gedrag!
Die was vet ja...lag bijna naast m'n stoel van het lachen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
Dal klonk als een vette scheet maar was kennelijk iets anders....![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Oke ze hebben het al door dat er gaande is...
En je denkt dat E10 daarnaaar luistert?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef arneaux het volgende:
Kunnen de zusjes niet gewoon begrip vragen voor privacy ofzo? Dat ze de kinderen heel erg missen of weet ik wat. Vragen is vaak genoeg om iets gedaan te krijgen.
Die is z'n doos kwijt...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:04 schreef arneaux het volgende:
Tijn is aan de wandel.
hij zei daarnet dat ie dat vanacht ging doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
En hoe moet Jeroen gaan scheiten?
Door zijn Anusquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
Praten alle mannen zo?quote:
door de spiegels aan het kijken (one-way mirrors).. dan kijken ze zo de gang inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef Snoet123 het volgende:
Waar staat Sabrina nou door te gluren??? Kier van de deur ofzo?![]()
Zou ie zelf al snappen wat er aan de hand is?quote:
dan moeten de zusjes hem stiekem naar de wc loodsen, wordt lachen dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
quote:
ze zijn te blond om dat te begrijpen en dat is nou zo leukquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Monique en Sabrina moeten zich allebei zoveel mogelijk onder de bewoners mengen. De andere bewoners gaan namelijk écht niet zomaar die kamer binnenlopen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]!.
.
"Alle bewoners batterijen wisselen!"
En dat dan Jeroen uit die kamer komt gelopen..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]!.
.
"Alle bewoners batterijen wisselen!"
En dat dan Jeroen uit die kamer komt gelopen..
quote:
volgens mij zei ze dat Semih mocht blijven hoor en dat Jeroen en Eg gelijke stand handen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat ik niet begrijp: er was toch sprake van dat Semih bij de zusjes zou schuilen? Bridget zei dat zelf nog. En toen wees ze Jeroen aan. Heeft ze een (opzettelijke) fout gemaakt![]()
Laat die fles azijn voortaan staan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef BB6kijker het volgende:
Sommige mensen vinden het hier zo zielig voor Jeroen. Waarom? Hij heeft nooit iets te melden, dus of hij nou onder het bed ligt of in de kamer zit, voor BB maakt het niks uit. Alleen kan hij nu zijn piemol 2 dagen niet tentoonstellen, want dat doet hij doorgaans elke dag.
Semih heeft nog 2x om op de bank te zitten, en Jeroen kan er een vrijstelling mee krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat ik niet begrijp: er was toch sprake van dat Semih bij de zusjes zou schuilen? Bridget zei dat zelf nog. En toen wees ze Jeroen aan. Heeft ze een (opzettelijke) fout gemaakt![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laat die fles azijn voortaan staan.
In tweede instantie, ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij zei ze dat Semih mocht blijven hoor en dat Jeroen en Eg gelijke stand handen.
ze zei een van de bewoners.. ze wist op dat moment nog niet wie er uit gingquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
nee dat was alleen voor de zusjes toch? Jeroen heeft een vrijstelling voor deze weekquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih heeft nog 2x om op de bank te zitten, en Jeroen kan er een vrijstelling mee krijgen.
dat zei ze gelukkig in de studio en niet tegen de bewoners dus nix aan de handquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In tweede instantie, ja.
Maar toen bleek dat Jeroen de meeste procenten had, daarna Semih en vervolgens Egbert, zei Bridget: Dan krijgen de zusjes hun zin, dan kan de kleinste (Semih) onder het bed. En toen wees ze zelf Jeroen aan! Dat klopt niet![]()
Ze moeten t er niet zo dik bovenop leggen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:14 schreef n1ek het volgende:
Ik vin wat monique allemaal zegt toch niet zo slim. "We hebben allemaal slaap te kort en Sa wordt ziek en dan zal ik dat ook wel krijgen"
Semih verzinde ze zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In tweede instantie, ja.
Maar toen bleek dat Jeroen de meeste procenten had, daarna Semih en vervolgens Egbert, zei Bridget: Dan krijgen de zusjes hun zin, dan kan de kleinste (Semih) onder het bed. En toen wees ze zelf Jeroen aan! Dat klopt niet![]()
Volgens mij heeft Bridget zich vergist. Echt waar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zei ze gelukkig in de studio en niet tegen de bewoners dus nix aan de hand![]()
Ja preciesquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze moeten t er niet zo dik bovenop leggen.
Als mensen liegen gaan ze vaak heel erg veel details verzinnen om het verhaal in hun eigen ogen kloppend te maken terwijl andere mensen zich die dingen helemaal niet afvragen.
Hou je gemak joh.quote:
er is al genomineerd bongoquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
Het is voor Jeroen maar te hopen dat de missie iig niet mislukt VOORDAT er genomineerd moet worden
dr is al genomineerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
Het is voor Jeroen maar te hopen dat de missie iig niet mislukt VOORDAT er genomineerd moet worden
als ik me niet vergis zei ze: "Dan krijgen de zusjes MISSCHIEN WEL hun zin, ... ... ..."quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In tweede instantie, ja.
Blablabla. Ga lekker tegen je vriend praten, die reageert nog enthousiast.quote:
Okiquote:
Welke vriend?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Blablabla. Ga lekker tegen je vriend praten, die reageert nog enthousiast.
Ah. Eigenlijk weinig verassend ook.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Capaja het volgende:
en dan sa morgen tegen e10 : weet je. la ma seguh, Jeroen zei vanacht dat ie dacht dat de weekopdracht pas begint als hij terug is
Ze vergiste zich dat het automatisch de bewoners zouden zijn met de minste stemmen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bridget zich vergist. Echt waar.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef Capaja het volgende:
en dan sa morgen tegen e10 : weet je. la ma seguh, Jeroen zei vanacht dat ie dacht dat de weekopdracht pas begint als hij terug is
Er zijn er meerderequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Eigenlijk weinig verassend ook.
stop dat bashen eens naar elkaar toe manquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Eigenlijk weinig verassend ook.
vindt ie stoerquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
stop dat bashen eens naar elkaar toe man![]()
Vooral bij die twee gaat het opvallen. Omdat ze normaal helemaal onbevangen zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze moeten t er niet zo dik bovenop leggen.
Als mensen liegen gaan ze vaak heel erg veel details verzinnen om het verhaal in hun eigen ogen kloppend te maken terwijl andere mensen zich die dingen helemaal niet afvragen.
Ok, merciquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:19 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
als ik me niet vergis zei ze: "Dan krijgen de zusjes MISSCHIEN WEL hun zin, ... ... ..."
ja ze hebben toch een sleutel met een hangertje eraanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef latevogel het volgende:
Zei Sjaan nu dat ze deur op slot kon draaien maar niet weet of het mocht
Ik heb t met ze te doen.quote:
Ach, een beetje vent................quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
Wat zal Jeroen kut liggen met zn neus in stof en op zon harde vloer.
Maar dat valt wel op bij de andere bewoners (iig E10 of Tijn) als ze merken dat de deur opslot zitquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
De deur kan op slot hoor ik net. Nou, makkelijk dus.
Maar dat zou vreemd zijn, want normaal staat de deur wagenwijd openquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat ik al zei, ze kunnen zeggen dat ze tegenwoordig naakt slapen ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vooral bij die twee gaat het opvallen. Omdat ze normaal helemaal onbevangen zijn.
En dan dat de anderen de kamer niet inmogen. Verzin daar maar eens een goede smoes voor die geen achterdocht opwekt.
tja, moet je ff teruglezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
Arneaux en Djep!
Dit begint ZO vermoeiend te worden!
quote:
Ik denk (weet bijna zeker) dat de missie misluktquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat zou vreemd zijn, want normaal staat de deur wagenwijd open
Ik vind dit een hele leuke missie!Ben benieuwd of ze het gaan redden.
Dank je wel, dat is 't natuurlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze vergiste zich dat het automatisch de bewoners zouden zijn met de minste stemmen.
Ze vergat dat Semih het sowieso niet zou worden omdat hij nog met die sanctie zat.
Ja volgens mij gaf ze dat ook aan.. denk dat ze dat zelf ook eerst dacht, maar volgens mij heeft ze dus (per ongeluk) niks fouts gezegd hahaquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ok, merciLeek mij dat ze eerst deed alsof de nummer twee automatisch bij de zusjes zou moeten.
Dan is het wel héél simpel zeg.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar dan nog, wat een pretquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk (weet bijna zeker) dat de missie mislukt
ja een beetje vent had ook dat bed opgelift om er onder te kunnen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ach, een beetje vent................![]()
dat zijn de sleutels van de kluizen hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja ze hebben toch een sleutel met een hangertje eraan
daar spelen ze cluedo mee
ja hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef arneaux het volgende:
[..]. Je bent geen knip voor je neus waardt.
Lees je dat, Djep?quote:
Er is niet gezegd dat de bewoners niet achterdochtig mogen worden. Ze mogen alleen niet zien dat ze Jeroen in de kamer verborgen houden. Dat is alles. Er is door niemand gezegd dat ook niemand mag weten dat ze een missie hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat zou vreemd zijn, want normaal staat de deur wagenwijd open
Ik vind dit een hele leuke missie!Ben benieuwd of ze het gaan redden.
Yep, die heeft het straks zo door wat er aan de hand is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
Marlies heeft nog steeds argwaan
nee hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
dat zijn de sleutels van de kluizen hoor.
nee, ik lees selectief, weet je nog!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees je dat, Djep?
Ik ben trouwens benieuwd wat er zou gebeuren als ze écht de slaapkamer op slot draaien. Ze zouden de 1ste keer kunnen zeggen dat t per ongeluk was.
ik heb het over jou, raar he dat je steeds woorden hebt met mensen? hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees je dat, Djep?
Ik ben trouwens benieuwd wat er zou gebeuren als ze écht de slaapkamer op slot draaien. Ze zouden de 1ste keer kunnen zeggen dat t per ongeluk was.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
dat zijn de sleutels van de kluizen hoor.
Semih had net ook al door dat er extra batterijen waren. En nu Marlies. t Is ook wel érg toevallig, precies evenveel smsjes, ik ben benieuwd hoe groot de kans daarop is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep, die heeft het straks zo door wat er aan de hand is.
Het introductiefilmpje van BB van Jeroen doet dat inderdaad vermoeden maar ja...............quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja een beetje vent had ook dat bed opgelift om er onder te kunnen...![]()
Ja, dat snapte ik wel, ben niet blondquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat de bewoners niet achterdochtig mogen worden. Ze mogen alleen niet zien dat ze Jeroen in de kamer verborgen houden. Dat is alles. Er is door niemand gezegd dat ook niemand mag weten dat ze een missie hebben.
Oh ok.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
nee...elke kamer heeft gewoon een sleutel met een sleutelhangertje eraan.
hebben ze al gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
Wanneer gaan ze nu nomineren>?
Jeroen komt dus nu niet op de bank neem ik aan?
Dus iedereen kan zn kamer op slot draaien mocht dat nodig zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
nee...elke kamer heeft gewoon een sleutel met een sleutelhangertje eraan.
Wel goed dat E10 de vraag stelde. Stelde hij maar eens wat vaker vragen in zijn leven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef pullup het volgende:
Etienne: Wat is een etmaal ook al weer...8 uur .?? ...WTF![]()
![]()
Idd, hij is min of meer vrijgesteld. De bewoners denken dat ie weg is, dus kunnen ze hem niet nomineren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
Nou een hoop gejank. En dat is t dan, t is niet dat iemand dood is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Echt jammer dat ze het niet met Semih hebben gedaan. Ik had graag Micheline's reactie gezien als het eruit zogenaamd uit moest.
Nee, die kan niet genomineerd worden deze week.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
Ja psies ik ook, en hij had sowieso niet genomineerd kunnen worden.Hij was denk ik wel om 21.45 uur weer bij Mich in bed gekropenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Echt jammer dat ze het niet met Semih hebben gedaan. Ik had graag Micheline's reactie gezien als het eruit zogenaamd uit moest.
hahaha ja dat dacht ik ook meteen toen ze Marcia in de close-up hadden. Veel liever Micheline's reactie gezien al zal die niet veel anders zijn dan die van marcia denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Dan maakt het dus ook niet uit als ze het raar vinden dat de deur op slot zit. Daarom zei ik het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, ben niet blond
Hebben de zusjes een fijne grote kast in die kamer
Dat hadden mijn oren vrees ik niet getrokken....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou een hoop gejank. En dat is t dan, t is niet dat iemand dood is.
Ik ben geen fucking kleuterjuf!quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat hadden mijn oren vrees ik niet getrokken....
ik verwacht een scan scanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Micheline net met een heel x-rated shot. Beetje Sharon Stone zegmaar...
Naast dat bed is ook niet handig. Morgenochtend komt bijvoorbeeld Tijn de zusjes vertellen dat de tuin open is. Hij doet het licht aan of loopt naar Sabrina... einde verhaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Jeroen kan toch wel bij ze in bed liggen..
Ze kunnen de eerste nacht zeggen dat ze de kamer op slot hadden gedraaid maar 'm vergeten waren op te draaien, das nog best aannemelijk.
Hij heeft geen enkel belang bij het slagen van hun opdracht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
Jeroen zou t knap vinden als t de zusjes zou lukken. Das toch mooi, dat hij hun moed inpraat.
A la Nathalie vorig jaar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Micheline net met een heel x-rated shot. Beetje Sharon Stone zegmaar...
Ja en ze hebben al over dat misschien iemand in een kamer verborgen zit...Ik zou de deur lekker wijd open laten staan als de zusjes er niet zijn (wel op een afstand in de gaten houden) dan valt het minder op...Nu gaan ze opmerken dat de deur constant dicht is..en zeker omdat ze het over een geheime missie hadden...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dat valt wel op bij de andere bewoners (iig E10 of Tijn) als ze merken dat de deur opslot zit
Ik heb even gewacht met reagerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben geen fucking kleuterjuf!
Jullie zijn nu al weken zo bezig en ik heb er al vaak genoeg naar beide toe iets over gezegd.
Gewoon zo doorgaan en jullie kunnen beide weg!
De wasdroger in het washok (zit verbonden met de kamer van Sa en Mo)quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef riri het volgende:
wat is dat toch voor geluid?een ventilator of zo?
is dat niet een geluid uit de badkamer ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef riri het volgende:
wat is dat toch voor geluid?een ventilator of zo?
quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat de nominatie-uitslag E10 + Semih is (dus geen derde bewoner)
Eten smokkelen, vermoed ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:33 schreef Capaja het volgende:
wat is mo aan het doen ????
Is dat zo? Maakt het voor hem niks uit?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft geen enkel belang bij het slagen van hun opdracht.
Hooguit dat de verstandhouding met de zusjes verbetert, zodat ze hem minder snel zullen nomineren.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Het zou pas echt helemaal geweldig zijn als ze massaal Jeroen gaan bashen! Hahaha dan wil ik wel eens zien hoe ze reageren als hij er opeens weer is!!
waar is FB als je hem nodig hebtquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
A la Nathalie vorig jaar?![]()
Waar was je dan met je cap?![]()
Ik zag heel wat meer hoor. Maar goed, maakt verder ook niets uit.quote:
er hebben er toch ook al met 2en op de bank gezeten ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Er is altijd een derde bewoner. Semih staat sowieso genomineerd. Ze mogen niet eens op hem stemmen.
Die zit bij VOL. Ik ga effe checken of ie 'm heeftquote:
Mss dat BB daar nu van afwijkt? Er zijn vaker maar 2 mensen op de bank geweest (en dat kan nu dus ook met Semih ookal is het een actie van BB zelf)quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Er is altijd een derde bewoner. Semih staat sowieso genomineerd. Ze mogen niet eens op hem stemmen.
nope volgens mij nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Is dat zo? Maakt het voor hem niks uit?
Wel Heeft Mo de sleutels van de andere kamers....lijkt me simpel...die op slot!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
Ze zijn de sleutel van de kamer kwijt..
Hij heeft er wel belang bij om te zorgen dat hij niet ontdekt wordt voordat er genomineerd moet worden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft geen enkel belang bij het slagen van hun opdracht.
Hooguit dat de verstandhouding met de zusjes verbetert, zodat ze hem minder snel zullen nomineren.
Daarom is het jammer dat Semih niet in Jeroens plaats in die kamer zit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Het zou pas echt helemaal geweldig zijn als ze massaal Jeroen gaan bashen! Hahaha dan wil ik wel eens zien hoe ze reageren als hij er opeens weer is!!
haha als jeroen terug komt is het van:quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Gaat niet gebeuren. Jeroen bashen is net zoiets als een pot verf bashen![]()
Nee, er is al genomineerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft er wel belang bij om te zorgen dat hij niet ontdekt wordt voordat er genomineerd moest worden.
[..]
Daarom is het jammer dat Semih niet in Jeroens plaats in die kamer zit.
Want Jeroen.. tsja.. de vergelijking van Wicked is treffend.
dat was egbertquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:38 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha als jeroen terug komt is het van:
Huh? Wie ben jij??
>>>Doe niet zo gek, ik ben het, JEROEN! Jeroen die al 3? maanden met jullie in het huis zit!!
Vaaag joh! Ik herinner me niets van je?? Volgens mij had ik niet zoveel moeten drinken gisteren![]()
Dat was toen er geen sancties waren. Een sanctie is altijd een EXTRA genomineerde. Dus er zijn er altijd sowieso twee of meer door de bewoners genomineerd en dan komt er eventuele bewoners nog bij die een sanctie hebben. Zoals die ene week dat er vier waren, waarvan twee met een sanctie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
er hebben er toch ook al met 2en op de bank gezeten ?
Oh, OK.quote:
Ohjaaa, dies eruit hequote:
Dank u beleefdquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft er wel belang bij om te zorgen dat hij niet ontdekt wordt voordat er genomineerd moet worden.
[..]
Daarom is het jammer dat Semih niet in Jeroens plaats in die kamer zit.
Want Jeroen.. tsja.. de vergelijking van Wicked is treffend.
flikker toch op met die emmerquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
emmertje !
Voor wie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef HiDiHo het volgende:
emmertje !
dan is het echt meteen einde verhaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
Slim! Ze willen ruzie met Etienne en Tijn gaan maken.
Dan heeft hij tijdens deze BB in ieder geval 2 meiden genaaidquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, OK.
Nou in dat geval moet Jeroen gewoon een keer "per ongeluk" heel hard hoesten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij tijdens deze BB in ieder geval 2 meiden genaaid
mja maar die komen wel weer om het goed te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
Ze zijn echt niet zo blond als ze eruit zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
Ik denk niet dat het slim is, E10 is een mega suckup dus die gaat ze de hele dag achterna lopen om het goed te maken denk ik...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:41 schreef Shirley het volgende:
er begint wat te dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |