Lees je dat, Djep?quote:
Er is niet gezegd dat de bewoners niet achterdochtig mogen worden. Ze mogen alleen niet zien dat ze Jeroen in de kamer verborgen houden. Dat is alles. Er is door niemand gezegd dat ook niemand mag weten dat ze een missie hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat zou vreemd zijn, want normaal staat de deur wagenwijd open
Ik vind dit een hele leuke missie!Ben benieuwd of ze het gaan redden.
Yep, die heeft het straks zo door wat er aan de hand is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
Marlies heeft nog steeds argwaan
nee hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
dat zijn de sleutels van de kluizen hoor.
nee, ik lees selectief, weet je nog!quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees je dat, Djep?
Ik ben trouwens benieuwd wat er zou gebeuren als ze écht de slaapkamer op slot draaien. Ze zouden de 1ste keer kunnen zeggen dat t per ongeluk was.
ik heb het over jou, raar he dat je steeds woorden hebt met mensen? hoe zou dat nou komen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Lees je dat, Djep?
Ik ben trouwens benieuwd wat er zou gebeuren als ze écht de slaapkamer op slot draaien. Ze zouden de 1ste keer kunnen zeggen dat t per ongeluk was.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
dat zijn de sleutels van de kluizen hoor.
Semih had net ook al door dat er extra batterijen waren. En nu Marlies. t Is ook wel érg toevallig, precies evenveel smsjes, ik ben benieuwd hoe groot de kans daarop is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Yep, die heeft het straks zo door wat er aan de hand is.
Het introductiefilmpje van BB van Jeroen doet dat inderdaad vermoeden maar ja...............quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
ja een beetje vent had ook dat bed opgelift om er onder te kunnen...![]()
Ja, dat snapte ik wel, ben niet blondquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat de bewoners niet achterdochtig mogen worden. Ze mogen alleen niet zien dat ze Jeroen in de kamer verborgen houden. Dat is alles. Er is door niemand gezegd dat ook niemand mag weten dat ze een missie hebben.
Oh ok.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
nee...elke kamer heeft gewoon een sleutel met een sleutelhangertje eraan.
hebben ze al gedaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
Wanneer gaan ze nu nomineren>?
Jeroen komt dus nu niet op de bank neem ik aan?
Dus iedereen kan zn kamer op slot draaien mocht dat nodig zijn?quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef T-lex het volgende:
[..]
nee...elke kamer heeft gewoon een sleutel met een sleutelhangertje eraan.
Wel goed dat E10 de vraag stelde. Stelde hij maar eens wat vaker vragen in zijn leven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef pullup het volgende:
Etienne: Wat is een etmaal ook al weer...8 uur .?? ...WTF![]()
![]()
Idd, hij is min of meer vrijgesteld. De bewoners denken dat ie weg is, dus kunnen ze hem niet nomineren.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
Nou een hoop gejank. En dat is t dan, t is niet dat iemand dood is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Echt jammer dat ze het niet met Semih hebben gedaan. Ik had graag Micheline's reactie gezien als het eruit zogenaamd uit moest.
Nee, die kan niet genomineerd worden deze week.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
Ja psies ik ook, en hij had sowieso niet genomineerd kunnen worden.Hij was denk ik wel om 21.45 uur weer bij Mich in bed gekropenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Echt jammer dat ze het niet met Semih hebben gedaan. Ik had graag Micheline's reactie gezien als het eruit zogenaamd uit moest.
hahaha ja dat dacht ik ook meteen toen ze Marcia in de close-up hadden. Veel liever Micheline's reactie gezien al zal die niet veel anders zijn dan die van marcia denk ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Dan maakt het dus ook niet uit als ze het raar vinden dat de deur op slot zit. Daarom zei ik het.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat snapte ik wel, ben niet blond
Hebben de zusjes een fijne grote kast in die kamer
Dat hadden mijn oren vrees ik niet getrokken....quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou een hoop gejank. En dat is t dan, t is niet dat iemand dood is.
Ik ben geen fucking kleuterjuf!quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Dat hadden mijn oren vrees ik niet getrokken....
ik verwacht een scan scanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef scanman01 het volgende:
Micheline net met een heel x-rated shot. Beetje Sharon Stone zegmaar...
Naast dat bed is ook niet handig. Morgenochtend komt bijvoorbeeld Tijn de zusjes vertellen dat de tuin open is. Hij doet het licht aan of loopt naar Sabrina... einde verhaal.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef arneaux het volgende:
Jeroen kan toch wel bij ze in bed liggen..
Ze kunnen de eerste nacht zeggen dat ze de kamer op slot hadden gedraaid maar 'm vergeten waren op te draaien, das nog best aannemelijk.
Hij heeft geen enkel belang bij het slagen van hun opdracht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:31 schreef arneaux het volgende:
Jeroen zou t knap vinden als t de zusjes zou lukken. Das toch mooi, dat hij hun moed inpraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |