http://bb.roy.servehttp.comquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Oké, deze dan maar.
Mag ik van iemand een link naar de streams?
tja, als ze ziek zwak en misselijk is kan hij nog ff ongegeneerd graaien...quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet werken. Etienne komt altijd even checken bij Sabrina. Zeker als ze het voordoet dat ze niet lekker is.
hij is net verhuisd naar het hoofdeinde!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Day het volgende:
Waar ligt Jeroen nou precies?
Leuk lijstje, maar jammer dat er niet bij staat dat je dit zelf verzonnen hebt en dat het gebaseerd is op fantasie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok wie stemt op wie?
Sabrina: Marcia
Marcia: Sabrina
Monique: Etienne
Etienne: Monique
Semih: Etienne
Rik:Etienne
Tijn: Etienne
Micheline: Etienne
Marlies: Etienne
Dus Etienne en Semih geomineerd
Doen het redelijk http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=streamgatequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Oké, deze dan maar.
linkquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:45 schreef Shirley het volgende:
Oké, deze dan maar.
S: "Ik ben misselijk"quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Gaat niet werken. Etienne komt altijd even checken bij Sabrina. Zeker als ze het voordoet dat ze niet lekker is.
toets 0 tot 5 of de c om controls aan te zettenquote:
Deze is perfect.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:46 schreef natronic het volgende:
[..]
Doen het redelijk http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=streamgate
Oh sorry. Zal het niet meer doen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:49 schreef Day het volgende:
Shirley wil je dat a.u.b. niet hier doen. We hebben er topic voor niet werkende streams.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Rookt Jeroen eigenlijk?
Mijn mening. Nou ik zie Rik niet zo gauw, Micheline, Tijn, Marcia of Marlies stemmen, dus het was meer een gok. Misschien stemt-ie Sabrina...Daar had ie niet zoveel mee zei die ooit...Ik weet het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Rik de grootste vriend was van E10
Zijn dit de nominaties al of is dat jouw mening?
Ik wacht er ook op. Moet toch voor middernacht gebeuren lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef BorTheWolf het volgende:
De eerste de beste keer dat er iemand die kamer binnenkomt is het afgelopen met de geheime opdracht. Dat kan niet anders.
Dat kan wel zolang Jeroen maar niet gezien wordtquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:52 schreef BorTheWolf het volgende:
De eerste de beste keer dat er iemand die kamer binnenkomt is het afgelopen met de geheime opdracht. Dat kan niet anders.
Wat zat hilde trouwens kwaad te kijken in de uitzending. Jammer dat ze haar niet ff aan het woord lieten.quote:
Deze week is hij sowieso niet genomineerd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind het mooi dat Jeroen nu eens niet genomineerd is deze week, en het maakt mij niet uit of ze het verkloten het zal leuk zijn om naar te kijken hoe Sab het gaat verklotenbeter dan die saaie spelletjes
Hilde zag er heel eng uit ja. Ze zat er duidelijk, omdat ze er van het contract moest zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef Djep het volgende:
[..]
Wat zat hilde trouwens kwaad te kijken in de uitzending. Jammer dat ze haar niet ff aan het woord lieten.
iig E10 na zijn uitspatting van afgelopen weekendquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop dat de zusjes en Semih genomineerd staan deze week.Semih
Of de zusjes en MarliesMarlies
zo snugger zijn ze nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef yellowfirst het volgende:
Was bij BB5 ook geen dubbele nominatie en Ingrid gevonden werd door Rob?Er zou dus een lampje kunnen gaan branden bij deze bewoners....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |