Ja, sorry. Ik hou me daar niet zo mee bezig en twijfelde.quote:
Fijn dat je dat hier laat weten. Waarom? Je kunt toch ook naar de website van de ChristenUnie of het CDA? Die hebben het ook met BB gehad.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef KonnieKipke het volgende:
Van mij mag iedereen eruit. Ik heb genoeg van deze BB!
Ontzettnd domme zet, ja. Die is binnen een uur op die kamer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Slim Monique, om Sabrina alleen in de slaapkamer te laten.![]()
Misschien heeft ze wel geweigerd dr bek te openen... Ik zag dr wel afkeurend met Milica smoezen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:55 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Hilde zag er heel eng uit ja. Ze zat er duidelijk, omdat ze er van het contract moest zijn.
Woensdag toch pas?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Bubbz het volgende:
Ze gaan straks toch ook beginnen 24h lang te dansen.... Dan kan Jeroen iig even lekker liggen, eten de behoefte doen word er waarschijnlijk wel wat lastiger door.
geheime missie is voor de weekopdr al afgelopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Bubbz het volgende:
Ze gaan straks toch ook beginnen 24h lang te dansen.... Dan kan Jeroen iig even lekker liggen, eten de behoefte doen word er waarschijnlijk wel wat lastiger door.
Is idd pas woensdag om 17:00uurquote:
Als ik je vraag hoeveel slipjes en welke kleuren sabrina bij dr heeft. ga jij opzeker voor de hoofdprijsquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik hou me daar niet zo mee bezig en twijfelde.
Huh. jij zou toch afhaken omdat je het met bb gehad had? Flauw hoor, om dan toch hier te blijven azijnpissen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Die jongen moet denk eens goed wat afleveringen terugkijken over zn imbeciele gedrag!
Die was vet ja...lag bijna naast m'n stoel van het lachen...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef yellowfirst het volgende:
Dal klonk als een vette scheet maar was kennelijk iets anders....![]()
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef Myriam1978 het volgende:
Oke ze hebben het al door dat er gaande is...
En je denkt dat E10 daarnaaar luistert?quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:58 schreef arneaux het volgende:
Kunnen de zusjes niet gewoon begrip vragen voor privacy ofzo? Dat ze de kinderen heel erg missen of weet ik wat. Vragen is vaak genoeg om iets gedaan te krijgen.
Die is z'n doos kwijt...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:04 schreef arneaux het volgende:
Tijn is aan de wandel.
hij zei daarnet dat ie dat vanacht ging doenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
En hoe moet Jeroen gaan scheiten?
Door zijn Anusquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
En hoe moet Jeroen gaan scheiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |