Praten alle mannen zo?quote:
door de spiegels aan het kijken (one-way mirrors).. dan kijken ze zo de gang inquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef Snoet123 het volgende:
Waar staat Sabrina nou door te gluren??? Kier van de deur ofzo?![]()
Zou ie zelf al snappen wat er aan de hand is?quote:
dan moeten de zusjes hem stiekem naar de wc loodsen, wordt lachen dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef arneaux het volgende:
En hoe moet Jeroen gaan scheiten?
quote:
ze zijn te blond om dat te begrijpen en dat is nou zo leukquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:08 schreef arneaux het volgende:
Monique en Sabrina moeten zich allebei zoveel mogelijk onder de bewoners mengen. De andere bewoners gaan namelijk écht niet zomaar die kamer binnenlopen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]!.
.
"Alle bewoners batterijen wisselen!"
En dat dan Jeroen uit die kamer komt gelopen..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:11 schreef arneaux het volgende:
[..]!.
.
"Alle bewoners batterijen wisselen!"
En dat dan Jeroen uit die kamer komt gelopen..
quote:
volgens mij zei ze dat Semih mocht blijven hoor en dat Jeroen en Eg gelijke stand handen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat ik niet begrijp: er was toch sprake van dat Semih bij de zusjes zou schuilen? Bridget zei dat zelf nog. En toen wees ze Jeroen aan. Heeft ze een (opzettelijke) fout gemaakt![]()
Laat die fles azijn voortaan staan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef BB6kijker het volgende:
Sommige mensen vinden het hier zo zielig voor Jeroen. Waarom? Hij heeft nooit iets te melden, dus of hij nou onder het bed ligt of in de kamer zit, voor BB maakt het niks uit. Alleen kan hij nu zijn piemol 2 dagen niet tentoonstellen, want dat doet hij doorgaans elke dag.
Semih heeft nog 2x om op de bank te zitten, en Jeroen kan er een vrijstelling mee krijgen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wat ik niet begrijp: er was toch sprake van dat Semih bij de zusjes zou schuilen? Bridget zei dat zelf nog. En toen wees ze Jeroen aan. Heeft ze een (opzettelijke) fout gemaakt![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef arneaux het volgende:
[..]
Laat die fles azijn voortaan staan.
In tweede instantie, ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:13 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij zei ze dat Semih mocht blijven hoor en dat Jeroen en Eg gelijke stand handen.
ze zei een van de bewoners.. ze wist op dat moment nog niet wie er uit gingquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
nee dat was alleen voor de zusjes toch? Jeroen heeft een vrijstelling voor deze weekquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Semih heeft nog 2x om op de bank te zitten, en Jeroen kan er een vrijstelling mee krijgen.
dat zei ze gelukkig in de studio en niet tegen de bewoners dus nix aan de handquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In tweede instantie, ja.
Maar toen bleek dat Jeroen de meeste procenten had, daarna Semih en vervolgens Egbert, zei Bridget: Dan krijgen de zusjes hun zin, dan kan de kleinste (Semih) onder het bed. En toen wees ze zelf Jeroen aan! Dat klopt niet![]()
Ze moeten t er niet zo dik bovenop leggen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:14 schreef n1ek het volgende:
Ik vin wat monique allemaal zegt toch niet zo slim. "We hebben allemaal slaap te kort en Sa wordt ziek en dan zal ik dat ook wel krijgen"
Semih verzinde ze zelf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
In tweede instantie, ja.
Maar toen bleek dat Jeroen de meeste procenten had, daarna Semih en vervolgens Egbert, zei Bridget: Dan krijgen de zusjes hun zin, dan kan de kleinste (Semih) onder het bed. En toen wees ze zelf Jeroen aan! Dat klopt niet![]()
Volgens mij heeft Bridget zich vergist. Echt waar.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat zei ze gelukkig in de studio en niet tegen de bewoners dus nix aan de hand![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |