Ik heb nooit hoeven temperaturen van mijn gyn, volgens mij vindt hij dat onzin. waar of niet waar, ik vind het wel prettig, ik heb het niet zo op temperaturen. Heb het eigenlijk ook nog nooit gedaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef Jose81 het volgende:
Faja, gefeliciteerd joh! Geniet er lekker van samen!![]()
Ja, Pannekoek.. gewoon doen! Ook binnen 2 maanden kun je zwanger zijn, hoor!!
[..]
Ja, BE...ik bewaar ze ook zeker... want een vriendin van mij zei al 'mocht [i]je bij een gynaecoloog terecht komen, dan moet je toch eerst 3 maanden gaan temperaturen' [/i] en die tijd heb ik dus al "gewonnen", omdat ik daar dus al mee begonnen ben...
Sorry!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef Lois het volgende:
Wauw Pannekoek! Gefeliciteerd
de hele OP was enigzins off, ik heb hem aangepast
Tja... zo zie je maar dat de meningen toch wel verdeeld zijn, ook ik ziekenhuisland... Die vriendin ging naar hetzelfde zkh als waar ik eventueel heen ga...ga tegen die tijd ook vragen naar dezelfde gyn, omdat zij daar goede ervaringen mee heeft.. vandaar dat ik dat tempen wel blijf volhouden en dus de papieren dan mee kan nemen.. .maar hopelijk komt het niet zover natuurlijk...quote:peaceman - maandag 9 oktober 2006 @ 21:29
want een vriendin van mij zei al 'mocht je bij een gynaecoloog terecht komen, dan moet je toch eerst 3 maanden gaan temperaturen' en die tijd heb ik dus al "gewonnen", omdat ik daar dus al mee begonnen ben...
Ik heb nooit hoeven temperaturen van mijn gyn, volgens mij vindt hij dat onzin. waar of niet waar, ik vind het wel prettig, ik heb het niet zo op temperaturen. Heb het eigenlijk ook nog nooit gedaan.
Ik doe altijd wanneer ik wakker word...ook lig ik regelmatig in bed al even wakker te wezen voordat ik temperatuur.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:35 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Elke ochtend die rot-wekker, ook in het weekend... grrr...![]()
Van de zaadjes weten we het niet precies meer...ik heb het anders begrepen alsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:39 schreef Jose81 het volgende:
@Suzziee, fijn dat die gyn wel een goeie vent is! Toch altijd fijn dat je je op je 'gemak' voelt bij een arts... vooral bij een gyn!
Mooi ook dat het niet aan de zaadjes ligt!! Geeft toch weer een stukje rust denk ik! Wie weet is bij jou al heel veel 'op te lossen' met Clomid! Ik hoop voor je dat het werkt! Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn!!! Je moet er dus in je nieuwe cyclus mee beginnen?
Ghehehehequote:
Het is mooi dat hij ze kon ontcijferen! Lijkt me ook wel een positief gevoel geven.. er is tenminste niks 'vreemds' aan de hand...!quote:...en hij kon mijn temperatuurcurve heel goed ontcijferen.
...
Ben wel blij dat er nu een beetje aktie komt...krijg nu toch weer wat meer hoop/positief gevoel
SUPER!!!quote:
Beaker, hier ook mee even wat gaaf geweldig en leuk enz enz.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:33 schreef Beaker het volgende:
Ons plusje
[afbeelding]
Jullie zijn topperssuper leuk dit onthaal
ik schaam me diep... heb jullie daar al eens over horen praten... maar weet niet wat dat wiki isquote:José en ik heb maar meteen jouw nieuwe NOD in de OP wiki gezet
bedankt Marie en BE voor deze info... ik zal er eens naar kijken!!quote:OUD, de Wiki en het maken van nieuwe topics
Het is een verzamelplek voor allerlei informatie met als grootste voordeel dat iedereen de informatie kan bewerken. Op die manier kan daar bijvoorbeeld het lijstje in de Openingspost steeds bijgewerkt worden door jullie.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Kleintje het volgende:
Faja... wat ontzettend KUT...
Sterkte meissie!!!
Even een vraagje... uitgaande van mijn cyclus van vorige keer zat ik dus op 33 dagen. Had op dag 28 al ongesteldheidspijnen, maar het zette niet door.
Als ik van die cyclus uitga, dus weer 33 dagen, dan zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben.
Nu had ik net opeens wat steken in mijn onderbuik en een soort van ongesteldheidspijn. Ik heb dan vaak last in mijn onderrug wat iets uitstraalt naar mijn bovenbenen, het lijkt een soort spierpijn, heel moeilijk uit te leggen.
Kan die pijn komen van mijn eisprong????
Ben nu eerst met een kuurtje primolut bezig om mijn ongi op te wekken ... duurt weer veels te lang nu.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef Jose81 het volgende:
Suzziieee: hoe is het met jou nu? Merk je al wat van de medicatie en is je menstruatie al gekomen?? Ben je trouwens vaker zo onregelmatig? (sorry, weet het even niet meer...)
Wat ontzettend balen steeds, Suzziieee.quote:Ben nu eerst met een kuurtje primolut bezig om mijn ongi op te wekken ... duurt weer veels te lang nu.
Daarna ga ik met de clomid beginnen....dus het is nog ff afwachten.Moet nog anderhalve dag de primolut slikken dus ik verwacht dat het niet al te lang meer moet duren voordat ik met de clomid kan beginnen.
Ja dat hoop ik ook...tis ook om te beginnen maar 1 kuurtje clomid en ik moet die cyclus ook temperaturen...bij deze cyclus ben ik gestopt met temperaturen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:11 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen steeds, Suzziieee.Ik hoop dat je snel ongi wordt (beetje tegenstrijdig om dat hier te zeggen), en dat je een goeie nieuwe kans krijgt met Clomid!!
![]()
What gave me away...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
He, Guther! Gefeliciteerd!
Kom je je melden in Zwangerschap en geboorte deel 252 ?
En ik ben trouwens wel benieuwd naar je ware nick. Je weet ons zo feilloos te vinden met je 2e post op het forum...
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:11 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
What gave me away...![]()
Als alle belanghebbenden geinformeerd zijn dan hef ik dit account weer op...
Scherp!!!
PM eens?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
Bright spannend zeg!!!!
En Gunther nog wat (volgens mij weet ik t) ook van harte
Ik weet niet wat jij bedoelt, maar ik bedoelde dat je me even een berichtje moest sturen met wie jij dacht dat die Gunther is. Ik ben benieuwd.quote:
Ah ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef PM-girl het volgende:
Gunther van harte!! Ben wel benieuwd wie je dan eigenlijk bent! (zou wel een mop zijn als het stinkie was!!)
nope geen BE, stinkie...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
Bright spannend zeg!!!!
En Gunther nog wat (volgens mij weet ik t) ook van harte
He, wat kl*te weer Marie...quote:Hier zijn helaas alweer de gearriveerd! Nieuwe NOD staat voor 26 november!
Ik behoor niet tot de wachtenden maar hoewel het wellicht idd confronterend is voor sommigen lijkt me dat iedereen gewoon mega blij is dat het bij jou lekker snel lukt. Je wenst niemand het getob toe wat sommigen hier moeten ondergaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef Kleintje het volgende:
ow men, wat voel ik me schuldig tegenover de mensen die al zo lang bezig zijn. Wat moet dit confronterend zijn.
Ik ben net bezig en dan dit...
Tnx voor alle felicitaties!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:55 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding]
Kan aan mij liggen... maar ik zie toch echt een plus...
Ik zit even helemaal te shacken....
Dit voelt.... raar, eng, happy...
En krijg vriendje niet eens te pakken.... grmbl...
Met dat verschil dat Slaapmeisje er "iets" langer over heeft moeten doen dan Kleintjequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef m@x het volgende:
Kleintje, gefeliciteerd! Heel gek maar ik vind dit gewoon net zo geweldig als toen ik las dat Slaapmeisje zwanger was. Het is je echt heel, heel erg gegund![]()
Ja dat weet ik ook wel, maar ik zie Kleintje ook al een hele tijd voorbij komen in OUD (al dan niet actief). Het was puur bedoeld als vergelijking van mijn gevoel en niet van de twee zwangerschappen. Ik zit hier al lang genoeg om te hebben gezien wie er al hoe lang bezig is. Ik vind het gewoon heel erg leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:57 schreef just me het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Slaapmeisje er "iets" langer over heeft moeten doen dan Kleintje
Kleintje een voorspoedige zwangerschap toegewenst en dat het een kroon mag worden op een stabiele relatie!
Daar sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 1 november 2006 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
* BE komt even een dikkeuitdelen hier...
Gewoon even voor de zomaar, voor iedereen op het lijstje...
Nee, dat maakt niet uit. Eeneiïge tweelingen komen door het per ongeluk opdelen van de bevruchte eicel. Toeval, niets aan te doen en niet erfelijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat leuk kleintje dat je vriendje er eentje is van een tweeling. Dan heb jij toch ook een verhoogde kans om een tweeling te krijgen?
zoals reese zegt klopt.. ik gun liever iedereen een vlugge zwangerschap, dan er pijnlijke jaren over te moeten doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:09 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de wachtenden maar hoewel het wellicht idd confronterend is voor sommigen lijkt me dat iedereen gewoon mega blij is dat het bij jou lekker snel lukt. Je wenst niemand het getob toe wat sommigen hier moeten ondergaan.
En waarom bij de één sneller dan bij de ander zal altijd tot de raadsels van het leven blijven hoor vrees ik.
Van hetgeen ik hier al gelezen heb: ja, dat zou zeker kunnen. Sommige voelen het niet, andere een paar uur, andere nog veel langer... (zelf heb ik er geen ervaring meequote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef hestria het volgende:
even een vraagje van mij, ik had maandag ineens heel erg menstruatie achtige pijn in mijn linker zij(zo van voren zeg maar, ter hoogte van je heup), dit was na een aantal uurtjes ook weer over. Zou het kunnen zijn dat, dat de eisprong was?
Dank je wel... dat is liefquote:* BE komt even een dikke uitdelen hier...
Gewoon even voor de zomaar, voor iedereen op het lijstje...
Okay.. dus ik hoef me nog geen zorgen te makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:35 schreef Tally het volgende:
Yoni ik ben sinds februari gestopt en mijn cyclus is nog steeds niet normaal..
Ligt aan de pil en je lichaam..
Bij iedereen is dat anders..
Volgens de dokter (gesproken afgelopen maandag) kan het een jaar duren eer hij normaal isquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:49 schreef Yoni het volgende:
[..]
Okay.. dus ik hoef me nog geen zorgen te maken![]()
ja vorige maand. volgens haar was er met mij niks loos ,krijg netjes elke maand me eisprong (aan de hand van me temp lijsten kon ze dat zien) en word gewoon ongi.quote:Op maandag 6 november 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
He shit glossy...
Vergeef me voor het vragen maar er lopen hier zoveel verhalen, zijn jullie al eens bij een dokter geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |