bedankt Marie en BE voor deze info... ik zal er eens naar kijken!!quote:OUD, de Wiki en het maken van nieuwe topics
Het is een verzamelplek voor allerlei informatie met als grootste voordeel dat iedereen de informatie kan bewerken. Op die manier kan daar bijvoorbeeld het lijstje in de Openingspost steeds bijgewerkt worden door jullie.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:33 schreef Kleintje het volgende:
Faja... wat ontzettend KUT...
Sterkte meissie!!!
Even een vraagje... uitgaande van mijn cyclus van vorige keer zat ik dus op 33 dagen. Had op dag 28 al ongesteldheidspijnen, maar het zette niet door.
Als ik van die cyclus uitga, dus weer 33 dagen, dan zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben.
Nu had ik net opeens wat steken in mijn onderbuik en een soort van ongesteldheidspijn. Ik heb dan vaak last in mijn onderrug wat iets uitstraalt naar mijn bovenbenen, het lijkt een soort spierpijn, heel moeilijk uit te leggen.
Kan die pijn komen van mijn eisprong????
Ben nu eerst met een kuurtje primolut bezig om mijn ongi op te wekken ... duurt weer veels te lang nu.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef Jose81 het volgende:
Suzziieee: hoe is het met jou nu? Merk je al wat van de medicatie en is je menstruatie al gekomen?? Ben je trouwens vaker zo onregelmatig? (sorry, weet het even niet meer...)
Wat ontzettend balen steeds, Suzziieee.quote:Ben nu eerst met een kuurtje primolut bezig om mijn ongi op te wekken ... duurt weer veels te lang nu.
Daarna ga ik met de clomid beginnen....dus het is nog ff afwachten.Moet nog anderhalve dag de primolut slikken dus ik verwacht dat het niet al te lang meer moet duren voordat ik met de clomid kan beginnen.
Ja dat hoop ik ook...tis ook om te beginnen maar 1 kuurtje clomid en ik moet die cyclus ook temperaturen...bij deze cyclus ben ik gestopt met temperaturen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:11 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen steeds, Suzziieee.Ik hoop dat je snel ongi wordt (beetje tegenstrijdig om dat hier te zeggen), en dat je een goeie nieuwe kans krijgt met Clomid!!
![]()
What gave me away...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
He, Guther! Gefeliciteerd!
Kom je je melden in Zwangerschap en geboorte deel 252 ?
En ik ben trouwens wel benieuwd naar je ware nick. Je weet ons zo feilloos te vinden met je 2e post op het forum...
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:11 schreef guntherschneider het volgende:
[..]
What gave me away...![]()
Als alle belanghebbenden geinformeerd zijn dan hef ik dit account weer op...
Scherp!!!
PM eens?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
Bright spannend zeg!!!!
En Gunther nog wat (volgens mij weet ik t) ook van harte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |