Ja, en ik wilde net weggaan. Even een makkelijke vraag dan maar:quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:21 schreef U het volgende:
mooi nog in de laatste reaktie gedaan wyccie
Bingo! (Hij is ook homoquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:24 schreef MarkPeterse het volgende:
peter vd vorst
Ik krijg ineens zin in kroepoek!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef Nesle het volgende:
Kroep kinkhoest polio en tetanus
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe de ranglijst later, ben nu weg
Je weet hoe ik nu wil reagerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in kroepoek!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo! (Hij is ook homo ;) )
MarkPeterse +1
Ik doe de ranglijst later, ben nu weg :W
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | MarkPeterse +4 Neleos +2 Berkery + 1 U + 3 Yurithemaster + 1 MaJo +1 Schapie + 1 wyccie +1 Nesle + 1 Hawaii_Tim +1 erkel +1 |
ik weet wat ie betekent, maar geen idee wie die filosoof isquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef MarkPeterse het volgende:
Van welke Engelse filosoof is de frase "homo homini lupus" afkomstig?
upd: de quote was al langer bekend, maar deze dude heeft hem gepopulariseerd....
Kuifje in Iran?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef MarkPeterse het volgende:
Tipje, sluier enzo...... er is een stripfiguur naar genoemd
Zal wel iets met zuurtegraad te maken hebben waardoor een geopende appel sneller bederft dan een citroen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Faithz het volgende:
Is altijd blijven hangen omdat ik die kat zo leuk vond.
Waarom worden appels bruin als je ze schilt en citroenen niet?
uhh ja, dat wilde ik ook net zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
het enzym dat deze reactie katalyseert wordt geinhibeerd door lage pH
damnquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
En waarom worden appels bruin?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
Citroen heeft dit enzym WEL, alleen het werkt niet bij lage pH.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:50 schreef Jayhawk het volgende:
tyrosinase in de appel die vrijkomt na schillen heeft toegang tot zuurstof uit de lucht, citroen heeft dit enzym niet
Omdat citroenen veel anti-oxidanten bevatten, in appels zitten veel minder anti-oxidanten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Faithz het volgende:
Waarom worden appels bruin als je ze schilt en citroenen niet?
ik eis ondertitelingquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
ik ben bioloogquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Citroen heeft dit enzym WEL, alleen het werkt niet bij lage pH.
Is het je vakgebied ofzo dat je die naam kent?
ja, kijk, nu snap ik hetquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
BLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!
Het enzym dat deze oxidatie-reactie versneld wordt inactief door de lage pH van de citroen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
ja dat dus, en dan met een tquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het enzym dat deze oxidatie-reactie versneld wordt inactief door de lage pH van de citroen.
dat zei de vraagsteller ook alquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het enzym dat deze oxidatie-reactie versneld wordt inactief door de lage pH van de citroen.
Als er een tweede plaats was kreeg jij hemquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:51 schreef Jayhawk het volgende:
het gaat dus "roesten" omdat er oxidatie plaatsvind van bepaalde componenten in de appel
Johnson toch?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Waarom weten jullie dit soort dingen? Als er naar de opvolger van Kennedy wordt gevraagd weet bijna niemand het en dit dan welApart!
je moet even de juiste mensen erbij hebben zittenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Waarom weten jullie dit soort dingen? Als er naar de opvolger van Kennedy wordt gevraagd weet bijna niemand het en dit dan welApart!
Ach, ik weet volgens mij helemaal niks vandaagquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zat ook aardig in de richting, toch toch ??quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:47 schreef erkel het volgende:
Door de zuurstof die erbij komt, zorgt voor een reactie en bij citroenen treedt er geen reactie op
Hoover?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie was de voorganger van Roosevelt
Nee die kwam dus na Kennedyquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Johnson
Dat zou dan voor Theodore gelden en niet voor F.D. Rooseveltquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:03 schreef MarkPeterse het volgende:
Volgens mij niet, maar ik zou om eerlijk te zijn niet weten wie de voorganger van de eerste Roosevelt is
Correct! En ik heb op wikipedia opgezocht dat de voorganger van Theo Roosevelt McKinley wasquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:05 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Correct! En ik heb op wikipedia opgezocht dat de voorganger van Roosevelt1 McKinley was
Bolkesteijn +1
grapjas zo moeilijk is die inderdaad nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoeveel planeten zijn er in ons zonnestelsel? En benoem ze allemaal
mercuriusquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoeveel planeten zijn er in ons zonnestelsel? En benoem ze allemaal
Als je de aardse maan ook mee gaat rekenen zijn er een stuk of 150-200 planeten dacht ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef Nesle het volgende:
9
Maan, Saturnus, Neptunes, Jupiter, Aarde, Venus, Mars, Uranis MErcurius.
Pluto niet meer toch
wtf ik was toch eerder?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Goed, ik zat al te wachten op de eerste die Pluto er ook nog bij zou zetten.
Er werd ook om het aantal gevraagd.quote:
neequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:20 schreef Jayhawk het volgende:
en de zon toch ook?
Ik dacht er daarna ook pas aan, dus toen toch maar even duidelijk geantwoord op de vraagquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef MarkPeterse het volgende:
ja ik ging ervan uit dat dat tellen niet het grootste probleem was
Maar technisch gezien heb je gelijk, laat de vraagsteller maar beslissen wie het punt krijgt....
Hmmmquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:22 schreef MarkPeterse het volgende:
ja ik ging ervan uit dat dat tellen niet het grootste probleem was
Maar technisch gezien heb je gelijk, laat de vraagsteller maar beslissen wie het punt krijgt....
je bent lekker aan het pingpongenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmmdat is ook weer zo.
Ik geef SuperSheep het punt:
SuperSheep +1
er zijn er meer dus weet niet hoe je erbij komt dat het er precies 3 zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:30 schreef Homdeck het volgende:
Ik meen me te herinneren dat dat callisto, europa en lo zijn
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
er zijn er meer dus weet niet hoe je erbij komt dat het er precies 3 zijn
melkzuurquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef MarkPeterse het volgende:
witte kool in zuur mikken
Iets specifieker, ik wil echt de begin-ingredienten weten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:32 schreef Jayhawk het volgende:
melk zout en witte kool een tijdje laten staan
Nee, het zuur ontstaat later pas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef MarkPeterse het volgende:
witte kool in zuur mikken
Nee, het zijn maar 2 ingredienten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:35 schreef Jayhawk het volgende:
kruiden?
watermeloenen en paardenvoerquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Iets specifieker, ik wil echt de begin-ingredienten weten.
Ja goed, na verloop van tijd treedt er een gistingsproces op waarbij melkzuur gevormd wordt. Mijn oma begon altijd met zout en witte kool.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef Jayhawk het volgende:
witte kool en zout
MarkPeterse +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef MarkPeterse het volgende:
oj simpson trial
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:09 schreef MarkPeterse het volgende:
grrrr, regel ik er een in je straatje, weet je hem niet
Bij deze is het eeuwige respect weer ingetrokken
Het 20e eeuw respect is toch wel nog over?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:09 schreef MarkPeterse het volgende:
grrrr, regel ik er een in je straatje, weet je hem niet
Bij deze is het eeuwige respect weer ingetrokken
Telefoonlijn eruit, mobiel ui, deurbel uit, gordijnen dicht, ramen dichttimmeren en dan pas AKQ'en.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:18 schreef MarkPeterse het volgende:
hmmm had deze allebei ook wel geweten, stomme mensen die bellen
Huub Lubbersquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Neleos het volgende:
Mag ik de leadzangers van:
De Dijk
The Scene
Van Dik Hout
Rowwen Heze
Trockener Kecks
Normaal
De Kast
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef Homdeck het volgende:
Huub van der Lubbe
En de fax, vergeet de fax niet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:20 schreef Supersheep het volgende:
Telefoonlijn eruit, mobiel ui, deurbel uit, gordijnen dicht, ramen dichttimmeren en dan pas AKQ'en.
Huub vd Lubbequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:19 schreef Neleos het volgende:
Mag ik de leadzangers van:
De Dijk
The Scene
Van Dik Hout
Rowwen Heze
Trockener Kecks
Normaal
De Kast
Geen idee.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe kom ik bij Lubbers....
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef MarkPeterse het volgende:
gatver die zat gisteren nog aan mijn reet
Dien een klacht in zou ik zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:24 schreef MarkPeterse het volgende:
gatver die zat gisteren nog aan mijn reet
Neh, dan kan ik minder AKQ-enquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dien een klacht in zou ik zeggen![]()
Welk überfoute groepje zoek ik?quote:was een populaire popgroep uit de late jaren 70 en begin jaren 80. De groepsleden waren Mayté Mateos (° 7 maart 1951 als Mayté Mateos) en Maria Mendiola (° 4 mei 1952 als Maria Mendiola). Hun muziek was een mengeling van pop en disco, de tekst was in het Engels met een Spaans accent.
baccara jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:32 schreef MarkPeterse het volgende:
Yes sir i can boogie
bacara natuurlijk
ik vond het ook al een beetje vreemdquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Neleos het volgende:
Mayté Mateos (° 7 maart 1951 als Mayté Mateos) en Maria Mendiola (° 4 mei 1952 als Maria Mendiola)
Dat is een zinvolle toevoeging![]()
Ja, dan weet je dat het niet de slimsten waren want als ik met zo'n naam geboren zou worden zou ik als peuter al aan het loket staan om een naamswijziging aan te vragen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:34 schreef Neleos het volgende:
Mayté Mateos (° 7 maart 1951 als Mayté Mateos) en Maria Mendiola (° 4 mei 1952 als Maria Mendiola)
Dat is een zinvolle toevoeging![]()
Ganymedes?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:37 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie was de grondlegger van de wetten van planeetbewegingen?
quote:
Goeie film, goeie seriequote:Op maandag 9 oktober 2006 19:16 schreef Neleos het volgende:
Scrubs
Gewoon dé regisseur en dé schrijver van Garden State.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:44 schreef erkel het volgende:
[..]
[..]
Goeie film, goeie serieHad zijn naam trouwens niet geweten. Hij was wel mederegisseur toch van Garden State? talentje
![]()
Groot talent dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon dé regisseur en dé schrijver van Garden State.
Kijk al uit naar Open Harts
YUP Supersheep +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:49 schreef Supersheep het volgende:
Kepler?
RoofingBurner +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:54 schreef RoofingBurner het volgende:
Cruise
quote:De Amerikaanse fimster Tom Cruise heeft een rechtszaak aangespannen tegen de seksspeeltjesfabrikant Holesome Fun Incorporated.
Spaties weghalen voor het plaatje.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:50 schreef MarkPeterse het volgende:
[img ]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/7/71/Johanneskepler.PNG [/ img]
Roofingburner schijnt net een paar minuten offline te zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:11 schreef erkel het volgende:
Helemaal niks goed van deze geweldig dicht-bij-de-waarheid-liggende-antwoorden?![]()
Close enough Its-Jojo-4you +1, het is hoogovencement, de andere soort is Portlandcement.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hoogovenslakcement?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef ChrisJX het volgende:
Die is al minstens 2 keer voorbij gekomen
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:17 schreef U het volgende:
Ik dacht dat Vuurland eigenlijk wel goed was
Gewoon erbij tekenen, doe ik ook met alle wereldkaarten die ik tegenkomquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:36 schreef wyccie het volgende:
Het staat niet eens op de kaart die ik hier heb liggen
Goed idee, nu wacht ik dus nog op het antwoord. Ik heb mijn stift al in de aanslag.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:39 schreef Supersheep het volgende:
Gewoon erbij tekenen, doe ik ook met alle wereldkaarten die ik tegenkom
Gooi meteen ergens een schapencontinent neer, er is altijd wel wat ruimte om te tekenen weet ik uit ervaringquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed idee, nu wacht ik dus nog op het antwoord. Ik heb mijn stift al in de aanslag.
die was idd wat te flauw geweestquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:50 schreef U het volgende:
ik wou er eigenlijk nog bijvragen "& wat doet ie nu?"
maar dat was misschien wat te flauw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |