Ja, en ik wilde net weggaan. Even een makkelijke vraag dan maar:quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:21 schreef U het volgende:
mooi nog in de laatste reaktie gedaan wyccie
Bingo! (Hij is ook homoquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:24 schreef MarkPeterse het volgende:
peter vd vorst
Ik krijg ineens zin in kroepoek!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:22 schreef Nesle het volgende:
Kroep kinkhoest polio en tetanus
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik doe de ranglijst later, ben nu weg
Je weet hoe ik nu wil reagerenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zin in kroepoek!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bingo! (Hij is ook homo ;) )
MarkPeterse +1
Ik doe de ranglijst later, ben nu weg :W
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | MarkPeterse +4 Neleos +2 Berkery + 1 U + 3 Yurithemaster + 1 MaJo +1 Schapie + 1 wyccie +1 Nesle + 1 Hawaii_Tim +1 erkel +1 |
ik weet wat ie betekent, maar geen idee wie die filosoof isquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:30 schreef MarkPeterse het volgende:
Van welke Engelse filosoof is de frase "homo homini lupus" afkomstig?
upd: de quote was al langer bekend, maar deze dude heeft hem gepopulariseerd....
Kuifje in Iran?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:35 schreef MarkPeterse het volgende:
Tipje, sluier enzo...... er is een stripfiguur naar genoemd
Zal wel iets met zuurtegraad te maken hebben waardoor een geopende appel sneller bederft dan een citroen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Faithz het volgende:
Is altijd blijven hangen omdat ik die kat zo leuk vond.
Waarom worden appels bruin als je ze schilt en citroenen niet?
uhh ja, dat wilde ik ook net zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
het enzym dat deze reactie katalyseert wordt geinhibeerd door lage pH
damnquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
En waarom worden appels bruin?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
Citroen heeft dit enzym WEL, alleen het werkt niet bij lage pH.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:50 schreef Jayhawk het volgende:
tyrosinase in de appel die vrijkomt na schillen heeft toegang tot zuurstof uit de lucht, citroen heeft dit enzym niet
Omdat citroenen veel anti-oxidanten bevatten, in appels zitten veel minder anti-oxidanten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:46 schreef Faithz het volgende:
Waarom worden appels bruin als je ze schilt en citroenen niet?
ik eis ondertitelingquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
ik ben bioloogquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:52 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Citroen heeft dit enzym WEL, alleen het werkt niet bij lage pH.
Is het je vakgebied ofzo dat je die naam kent?
ja, kijk, nu snap ik hetquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
BLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!
Het enzym dat deze oxidatie-reactie versneld wordt inactief door de lage pH van de citroen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:48 schreef MarkPeterse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |