Hoi, als upd: betekent dat je dat er later bij hebt ge-edit: liever niet (beter gezegd: niet doen!) Anders zien we niet wie er sneller was.quote:
Nee, een van die 4 stoffen wil je echt niet in je beton hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:44 schreef MarkPeterse het volgende:
grind en zand worden beide toegevoegd in verschillende verhouding
water en cement zijn verplicht, zo goed....
cement grind en zand dus... ik zal voortaan niet meer editen, ik begrijp jullie puntjequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nee, een van die 4 stoffen wil je echt niet in je beton hebben.![]()
Ja goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:45 schreef MarkPeterse het volgende:
cement grind en zand dus... ik zal voortaan niet meer editen, ik begrijp jullie puntje
alleen 10-topics zijn dubbelepuntentopics, dus deel 340 weerquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Al het water zal toch niet reageren?
Om in de bestanddelen sfeer te blijven:
Wat zijn de hoofdbestanddelen van (zwart) buskruit?
Waarom krijg ik trouwens geen twee punten meer?
Het vorige deel was een dubbele puntentopic. Je hebt de OP niet gelezen he?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Waarom krijg ik trouwens geen twee punten meer?
OP? He watte?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het vorige deel was een dubbele puntentopic. Je hebt de OP niet gelezen he?![]()
Gefeliciteerd met je 100 puntenquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:55 schreef wyccie het volgende:
Hehe, Mark krijgt wel een pak rammel zeg.
Ranglijst is bijgewerkt!
Jawel, al het water moet wegreageren, anders word je beton zwakker. Immers water kan geen deel uitmaken van de dragende constructie.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Al het water zal toch niet reageren?
GOED! Bolkesteijn +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zwavel, houtskool en kaliumnitraat.
Civielersquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jawel, al het water moet wegreageren, anders word je beton zwakker. Immers water kan geen deel uitmaken van de dragende constructie.
Weet je dat er een originele-spelfoutentopic bestaat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:59 schreef MarkPeterse het volgende:
een mooie chemieschachtige vraag
Veelstekik!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je dat er een originele-spelfoutentopic bestaat?
niet gezienquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik in het vorige topic al. Maar toch bedankt
Goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:05 schreef MarkPeterse het volgende:
tnt kpn postbank
Aha, ik dacht dat het per 1 oktober was.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:07 schreef U het volgende:
jah, is 16 oktober pas
Berlijn, Neurnberg, Bremen, Munchen, Leipzig, Hamburg, Keulen, Freiburg, Dortmund, Dusseldorf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:14 schreef Neleos het volgende:
Mag ik 10 van de 12 speelsteden van het WK voetbal 2006?
Klopt helemaal. Verder Kaiserslautern en Neurenberg nog.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef MarkPeterse het volgende:
berlijn, hamburg, leipzig, gelzenkirchen, stuttgart, dortmund, hanover, munchen, keulen, frankfurt
in dresden werd niet gespreeld volgens mij...
Kwam ik toch aardig in de buurt voor een hele grote anti-voetballer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
Klopt helemaal. Verder Kaiserlautern en Neurenberg nog.
Dit moet MaJo weten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:20 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie verving Ringo Starr toen de Beatles in Nederland waren?
Ik heb hem zelf in ieder geval al eens gesteld ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef wyccie het volgende:
Die vraag is volgens mij al 3 keer geweest en ik weet het antwoord niet.
En ik voor een meisje. Maar het was eigenlijk een kwestie van grote Duitse steden opnoemen voor mijquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kwam ik toch aardig in de buurt voor een hele grote anti-voetballer.![]()
Neleos +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef Neleos het volgende:
Jimmy Nichols
Je gaat al hartstikke goed! Komt trouwens wel vaker voor dat er dubbele vragen langskomen, dat is niet te voorkomen. Je hoeft bijvoorbeeld niet meer te vragen wie Bulsara is, wat de 5e smaak naast zoet, zuur, zout en bitter is, en wat de hoofdstad van Kazachstan is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik dacht dus origineel te zijn, speel dit spel pas 2 uur ofzo
Ik wil WEL vragen wat bulsara is, ik weet het namelijk nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je gaat al hartstikke goed! Komt trouwens wel vaker voor dat er dubbele vragen langskomen, dat is niet te voorkomen. Je hoeft bijvoorbeeld niet meer te vragen wie Bulsara is, wat de 5e smaak naast zoet, zuur, zout en bitter is, en wat de hoofdstad van Kazachstan is.
Niet wat, maar wie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:25 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik wil WEL vragen wat bulsara is, ik weet het namelijk niet
quote:Freddie Mercury geboren als Farrokh Bulsara (Zanzibar, 5 september 1946 - Londen, 24 november 1991) was een Brits popmusicus.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef wyccie het volgende:
Een Oost-Europeaan denk ik. Maar dat is zeker niet genoeg, hè?
We gaan niet valspelen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:29 schreef MarkPeterse het volgende:
@ vraag.... rechtermuisknop..... properties
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:29 schreef MarkPeterse het volgende:
@ vraag.... rechtermuisknop..... properties
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef Asmodian het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand dit weet:
Wie o wie?
(http://i62.photobucket.com/albums/h112/asmodian1/imeldamarcos.jpg)
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:56 schreef Asmodian het volgende:
Altijd grappig om misleidende bestandnamen te gebruiken om te zien wie spiekt
Ik wilde de Fun Lovin' Criminals nog als hint gebruikenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef U het volgende:
the king of new york!
Jeejquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:43 schreef U het volgende:
als jij nog 'n stelletje broers kan vinden die in 1989 met 'n shotgun hun ouders hebben vermoord krijg jij bonuspunten
verder
Yurithemaster + 1
Crime Nightquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Leve discovery channel
Nee, het is Iwo Jima. De landing op Iwo Jima welteverstaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Heeft te maken met Hamburger hill?
Not even closequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:47 schreef MarkPeterse het volgende:
Wat is een Majovraag?
Met wie doet Mariska Hulscher het nu?
Noem de leden van 'N Sync?
Hoeveel electronen heeft Iridium?
Hoe hoog zijn de hordes bij steeple chase?
Civielers moeten eens uit hun betonnen bunkers komen
Ja maar ik wil het toch wat precieser horenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:48 schreef MarkPeterse het volgende:
iwo jima
stond vandaag op wikipedia:D:D
Je verbeterd jezelf en geeft dan een totaal ander antwoord?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, het is Iwo Jima. De landing op Iwo Jima welteverstaan.
Jeequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok ik ga ff een beatles vraag verzinnen....(neem aan dat ik deze vraag wel krijg?)
Als je uitlegt wat het precies voorstelt welquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MarkPeterse het volgende:
Ok ik ga ff een beatles vraag verzinnen....(neem aan dat ik deze vraag wel krijg?)
Ja om een edit te voorkomen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je verbeterd jezelf en geeft dan een totaal ander antwoord?
Pssst, identiteitscrisisje.... lijkt me.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:51 schreef MaJo het volgende:
Je verbeterd jezelf en geeft dan een totaal ander antwoord?
Ik heb wou graag horen de verovering van iwo jima maar ik reken dit ook wel goedquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:53 schreef MarkPeterse het volgende:
amerikaanse mariniers die een vlag ophijsen, er staat ook een beeld van in washington. in de tweede wereldoorlog tegen de jappen
gasten zijn dood
veel gepubliceerd etc
(vanochtend op wikipedia het artikel gelezen, wat wil je nog meer weten)
Vreemd om dit antwoord goed te rekenen terwijl het lijkt me gaat om de landing op Iwo Jima, het beeld heet zelfs zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb wou graag horen de verovering van iwo jima maar ik reken dit ook wel goed
MarkPeterse+1
Iwo Jima staat al in een eerdere post van mijquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Vreemd om dit antwoord goed te rekenen terwijl het lijkt me gaat om de landing op Iwo Jima, het beeld heet zelfs zo.
Bedoel je niet "Wie"?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:00 schreef MarkPeterse het volgende:
Voor MaJo (als Beatles newbie is dat het enige waar ik zo snel op kom):
Wat is de oorspronkelijke drummer van de Beatles?
GEFELICITEERDquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef MaJo het volgende:
Pete Best
Klopt, het was eerst "wat is de oorspronkelijke naam van de beatles" maar die was wel heel makkelijk. Foutje bij het verbeteren...quote:
Juist naar aanleiding van je hint greep ik terug op Wolfmother.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:16 schreef MaJo het volgende:
Panic, Wolfmother en The Strokes zijn ook foutKijk goed naar mijn hint.
Bingoquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef Supersheep het volgende:
Scissor Sisters?
Deze loopt alleen niet, je moet zelf steeds op "play again" klikkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
* PROEST!
die blijft even opstaan
Ik denk dat ze met terug in de tijd de clip bedoeld aangezien ze van die vreselijk strakke pakjes aanhebben en zoon echt oud clipjequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:19 schreef wyccie het volgende:
MTV aanzetten....
Ik zie het niet in de hint![]()
Yupquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met terug in de tijd de clip bedoeld aangezien ze van die vreselijk strakke pakjes aanhebben en zoon echt oud clipje![]()
Ik laat die pagina gewoon iedere 2 minuten automatisch refreshen, dan werkt het ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Deze loopt alleen niet, je moet zelf steeds op "play again" klikken
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik laat die pagina gewoon iedere 2 minuten automatisch refreshen, dan werkt het ook
ik kon het prima doen met die eerste hint hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn ze hebben ook wel een eighties sound. Ze zijn misschien al even bezig maar nu toch pas echt aan het doorbreken?
Klopt, in 2004 waren ze in Engeland al aardig popijopi. Maar ze breken nu echt door in Nederland onder andere.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupEn ze hebben ook wel een eighties sound. Ze zijn misschien al even bezig maar nu toch pas echt aan het doorbreken?
erkel +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef erkel het volgende:
Witte asperges groeien onder de grond en groene boven de grond ?
Plugin voor de browser die ik gebruik (Maxthon), voor IE of Firefox is zoiets ongetwijfeld ook te vinden alleen weet ik dus niet waarquote:
In Opera: rechtsklik ergens op pagina (buiten Flash-object), kies Reload Every, kies 2 minutes. In FireFox kan het vast ook wel, waarschijnlijk op ongeveer dezelfde manier.quote:
Jo beetje gok! wist dat witte meestal onder de grond vandaan worden getrokken door ingehuurde Polenquote:
Wat heb je niet?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:33 schreef erkel het volgende:
Ik heb ff geen aspiratie, iemand een categorie?
Aan de tiet welteverstaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef Supersheep het volgende:
Wat heeft Remus dan gedaan, gewoon een beetje aan die wolf blijven hangen?
Ok, dat wist ik dan weer nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik het me goed herriner hebben ze beide de stad gesticht maar konden ze het niet eens worden over wie de koning werd en toen vermoorde romulus , remus
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Als ik het me goed herriner hebben ze beide de stad gesticht maar konden ze het niet eens worden over wie de koning werd en toen vermoorde romulus , remus
Den Dolderquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als semi-follow-up:
In welke plaats staat de Remia fabriek?
Maar dan is alleen romulus toch fout?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:41 schreef Faithz het volgende:
[..]volgens de mythe werden ze het niet eens over heerser en naam.
wiki: Romulus (c. 771 BC[1]—July 5, c. 717 BC) and Remus (c. 771 BC—April 21, c. 753 BC) are the traditional founders of Rome.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan is alleen romulus toch fout?
quote:Een eerste versie vertelt dat beide broers een eigen achterban hadden die hun kandidaat uitriepen tot koning en vervolgens slaags geraakten. In deze gevechten zou Remus dodelijk getroffen geweest zijn. Een andere, meer bekende versie, is dat Romulus met een ploeg de grenzen van zijn nieuwe stad getrokken had (die het Pomerium zouden afbakenen). Hierop zou Remus over deze grens gesprongen zijn om zijn broer uit te dagen, die hem in zijn woede doodde.
Nu je't zegt, ze hebben samen de stad gesticht maar konden niet eens worden wie de heerser werd van Rome.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef Supersheep het volgende:
Wat heeft Remus dan gedaan, gewoon een beetje aan die wolf blijven hangen?
Gewikied:quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dan is alleen romulus toch fout?
Vragensteller beslist natuurlijk![]()
Toen was ie al gesticht, ze vochten om het leiderschap.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
U +1
Over Romulus en Remus: eerst zouden ze samen Rome stichten, maar ze kregen ruzie.
[..]
broederliefdequote:Op maandag 9 oktober 2006 16:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
U +1
Over Romulus en Remus: eerst zouden ze samen Rome stichten, maar ze kregen ruzie.
[..]
Ik wist het ook niet hoor, dacht gewoon dat ze altijd gezellig samen die stad hadden gesticht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nu je't zegt, ze hebben samen de stad gesticht maar konden niet eens worden wie de heerser werd van Rome.
Volgens mij heb je wel gelijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor, dacht gewoon dat ze altijd gezellig samen die stad hadden gesticht.
En jij bent ook liefquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel gelijk.
Nieuwe vraag?![]()
Dus eigenlijk is het nog fictief ook?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:51 schreef Faithz het volgende:
Mensen het is een legende.. de een verteld hem zo.. en de ander weer zo![]()
Remus en Romulus werden grootgebracht door een wolf. Dit was echter een wolf in schaapskleren waardoor ze dachten dat het gewoon een schaap was.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:51 schreef Faithz het volgende:
Mensen het is een legende.. de een verteld hem zo.. en de ander weer zo![]()
Oh, ik heb altijd hagel geleerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:55 schreef U het volgende:
- water wordt bloed
ook goed, maar die hagel is ook niet specifiek genoeg nog
Okée, maar is dat van Hawai niet goed in combinatie met die hagel dan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:57 schreef U het volgende:
komeetregen is niet goed, muggenplaag wel weer
Nesle + 1
Dat zeg ik komeet regenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:59 schreef U het volgende:
oh, met vuur (Fiery Hail)
nja, ik zocht echt nog het woordje vuur erbijquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:59 schreef Nesle het volgende:
[..]
Okée, maar is dat van Hawai niet goed in combinatie met die hagel dan?
vuurtje erbij?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef U het volgende:
[..]
nja, ik zocht echt nog het woordje vuur erbij
Oke!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef U het volgende:
[..]
nja, ik zocht echt nog het woordje vuur erbij
Dus heb je gewoon regen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar bij vuur smelt de hagel tog?![]()
![]()
wat heb jij trouwens opeens voor een vage pokemon (of wat het ook is) avatar?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar bij vuur smelt de hagel tog?![]()
![]()
De ........ in Utrecht?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:04 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oke!
[afbeelding]
Wat is dit en waar ligt het
Goed!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
Westerkerk Amsterdam?
Ik dacht weer eens wat andersquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens opeens voor een vage pokemon (of wat het ook is) avatar?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Remus en Romulus werden grootgebracht door een wolf. Dit was echter een wolf in schaapskleren waardoor ze dachten dat het gewoon een schaap was.
Toen de wolf een keer een wandelingetje aan het maken was zochten R&R haar. Toen ze een schaap zagen dachten ze dat dit haar was terwijl het gewoon een echt schaap bleek te zijn. Daarom is het logo van Rome compleet verkeerd.
Toen Romulus Remus afslachtte hakte hij meteen het schaap neer en zo werd shoarma ontdekt.
De feiten blijven toch iedere keer hard aankomenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]klopt!
En toen was natuurlijk het hek van de dam.
En je weet: als alle schapen over de dam zijn, dan volgt die éne ook nog wel.
Er was een hoop gedoe over dit nieuwe "shoarma" dus de schapen schreeuwden de complete boel bij elkaar. Maar ja. Omdat ze weinig wol hadden werden geverfd en halal geslacht
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Remus en Romulus werden grootgebracht door een wolf. Dit was echter een wolf in schaapskleren waardoor ze dachten dat het gewoon een schaap was.
Toen de wolf een keer een wandelingetje aan het maken was zochten R&R haar. Toen ze een schaap zagen dachten ze dat dit haar was terwijl het gewoon een echt schaap bleek te zijn. Daarom is het logo van Rome compleet verkeerd.
Toen Romulus Remus afslachtte hakte hij meteen het schaap neer en zo werd shoarma ontdekt.
4 VWO stof.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:17 schreef wyccie het volgende:
Is dat algemeen? Wiskunde is niet mijn beste vak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |