Berlijn, Neurnberg, Bremen, Munchen, Leipzig, Hamburg, Keulen, Freiburg, Dortmund, Dusseldorf.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:14 schreef Neleos het volgende:
Mag ik 10 van de 12 speelsteden van het WK voetbal 2006?
Klopt helemaal. Verder Kaiserslautern en Neurenberg nog.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:16 schreef MarkPeterse het volgende:
berlijn, hamburg, leipzig, gelzenkirchen, stuttgart, dortmund, hanover, munchen, keulen, frankfurt
in dresden werd niet gespreeld volgens mij...
Kwam ik toch aardig in de buurt voor een hele grote anti-voetballer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:19 schreef Neleos het volgende:
Klopt helemaal. Verder Kaiserlautern en Neurenberg nog.
Dit moet MaJo weten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:20 schreef MarkPeterse het volgende:
Wie verving Ringo Starr toen de Beatles in Nederland waren?
Ik heb hem zelf in ieder geval al eens gesteld ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef wyccie het volgende:
Die vraag is volgens mij al 3 keer geweest en ik weet het antwoord niet.
En ik voor een meisje. Maar het was eigenlijk een kwestie van grote Duitse steden opnoemen voor mijquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kwam ik toch aardig in de buurt voor een hele grote anti-voetballer.![]()
Neleos +1quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef Neleos het volgende:
Jimmy Nichols
Je gaat al hartstikke goed! Komt trouwens wel vaker voor dat er dubbele vragen langskomen, dat is niet te voorkomen. Je hoeft bijvoorbeeld niet meer te vragen wie Bulsara is, wat de 5e smaak naast zoet, zuur, zout en bitter is, en wat de hoofdstad van Kazachstan is.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:21 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik dacht dus origineel te zijn, speel dit spel pas 2 uur ofzo
Ik wil WEL vragen wat bulsara is, ik weet het namelijk nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je gaat al hartstikke goed! Komt trouwens wel vaker voor dat er dubbele vragen langskomen, dat is niet te voorkomen. Je hoeft bijvoorbeeld niet meer te vragen wie Bulsara is, wat de 5e smaak naast zoet, zuur, zout en bitter is, en wat de hoofdstad van Kazachstan is.
Niet wat, maar wie!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:25 schreef MarkPeterse het volgende:
Ik wil WEL vragen wat bulsara is, ik weet het namelijk niet
quote:Freddie Mercury geboren als Farrokh Bulsara (Zanzibar, 5 september 1946 - Londen, 24 november 1991) was een Brits popmusicus.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:30 schreef wyccie het volgende:
Een Oost-Europeaan denk ik. Maar dat is zeker niet genoeg, hè?
We gaan niet valspelen hequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:29 schreef MarkPeterse het volgende:
@ vraag.... rechtermuisknop..... properties
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:29 schreef MarkPeterse het volgende:
@ vraag.... rechtermuisknop..... properties
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:54 schreef Asmodian het volgende:
Okee, ik hoop dat iemand dit weet:
Wie o wie?
(http://i62.photobucket.com/albums/h112/asmodian1/imeldamarcos.jpg)
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:56 schreef Asmodian het volgende:
Altijd grappig om misleidende bestandnamen te gebruiken om te zien wie spiekt
Ik wilde de Fun Lovin' Criminals nog als hint gebruikenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:32 schreef U het volgende:
the king of new york!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |