quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Hier heb ik nog een gun voor te koopquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/bunnies.jpg]afbeelding][/url]
Met BB's laat je ze alleen schrikken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier heb ik nog een gun voor te koop
25 euries mag hij van eigenaar wisselen, wie biedt![]()
Ahhhhh, lief klein konijntjequote:
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Matig topic... 16 posts en 99 vieuws
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijven
Zit wat in ....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Zit wat in....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo?We vallen toch al zo vaak in herhaling dus 2 diversion topics overleven we ook wel.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Dááág fokkers, motormaatjes, vrienden en Bazziek. Ik ren mij de pleuris, en moet snel douchen en omkleden, maar ik wilde nog snel even zeggentot eind volgende week.
![]()
![]()
![]()
![]()
Rapidooo weg.. vakantiestress..vriendin is ineens vrij en komt nu inplaats van om 21.00..
.. eerst even bij Amsterdam Airport een hotelletje pakken.. the day before..![]()
![]()
Dááág fokkers, motormaatjes, vrienden en Bazziek. Ik ren mij de pleuris, en moet snel douchen en omkleden, maar ik wilde nog snel even zeggentot eind volgende week.
![]()
![]()
![]()
![]()
Rapidooo weg.. vakantiestress..vriendin is ineens vrij en komt nu inplaats van om 21.00..
.. eerst even bij Amsterdam Airport een hotelletje pakken.. the day before..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjaquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
Worden de motoren nou al stiller offeh, word ik al dover
?!
Net 2 lesmotoren, die hoorde je gewoon bijna NIET!?
Wat een zonde!Laat ze toch lekker geluid maken!
Stuk veiliger
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
Worden de motoren nou al stiller offeh, word ik al dover
?!
Net 2 lesmotoren, die hoorde je gewoon bijna NIET!?
Wat een zonde!Laat ze toch lekker geluid maken!
Stuk veiliger
![]()
Dat neemt nog niet weg dat een V-Twin met open pijpen vetter klinkt dan een viercilinder met een demper die bijna het zicht op je achterwiel wegneemtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Open uitlaatjes zijn voor mensen die iets te compenseren hebben. Dan wel rijstijl, piemollengte of gewoon een lelijke motor
Ligt er aan of je van een bopbopbop of een bwoaaaap geluid houdt. Dan nog, is hetzelfde als een hayabusa kiezen omdat ie zo snel is...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef oshiro het volgende:
Dat neemt nog niet weg dat een V-Twin met open pijpen vetter klinkt dan een viercilinder met een demper die bijna het zicht op je achterwiel wegneemt
OV, NS ... zelfkastijdingquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef oshiro het volgende:
Even een TVP en mijn gal spuien op de NS
Ik moet echt eens gaan beginnen met dat rijbewijs
Maar is wel gratisquote:
Veel playzierquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo !
* kratjuh is geslaagd voor BE !!![]()
Edit: Nee, geen bedrijfseconomie maar het rijbewijs ..
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo !
![]()
Hallooo !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door koffiekoekje op 09-10-2006 19:12:59 ]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]Jammer genoeg hotlinking disabled ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan maar zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jammer genoeg hotlinking disabled ..![]()
Mooie jackquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Maar ¤99,-
En de broek ook
Zo te zien een vier pitterquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:31 schreef MouseOver het volgende:
[afbeelding]
Vandaag is m'n hondaatje afgeleverd. Kenteken: ------
Hij blijkt zomaar uit '90 te zijn
edit: kenteken niet quoten svp
feliquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo !
Sorry, die tribals zijn al bezet [IMG]http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/smilies/wigger.gif[/IMGquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Maar ¤99,-
En de broek ook
quote:
Waarom mag dat kenteken niet gequote worden, denk je dat iemand dat ding wil jatten ofzo?quote:Vandaag is m'n hondaatje afgeleverd. Kenteken: xxxxxxx
Hij blijkt zomaar uit '90 te zijn
edit: kenteken niet quoten svp
Heb je nog concentratie nodig danquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:40 schreef kratjuh het volgende:
Merci ..
Verrekte moe trouwens nu, fitness na rijexamen is funest voor je concentratie ..
"Na gedane arbeid is het goed rusten"quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:40 schreef kratjuh het volgende:
Merci ..
Verrekte moe trouwens nu, fitness na rijexamen is funest voor je concentratie ..
Ik wil zelf zo min mogelijk googlebaar zijnquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:54 schreef hicham het volgende:
Waarom mag dat kenteken niet gequote worden, denk je dat iemand dat ding wil jatten ofzo?
ik blijf lekker bij mn huidige baan.. kan ik over een jaar nog 's een nieuwe motor kopenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog bij de plisie keuring doen of blijf je bij je huidige baan?
:^quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
Veel plezier PepijnAls je dit nog leest
Gefeliciteerd kratjuhAls je dit nog leest
![]()
Als het voor Kratjuh was:quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef Crashcat het volgende:
Het wordt zowaar druk op de Nederlandse snelwegen, met al die geslaagde motorrijders
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo !
Neeuuu,quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
't is trouwens wel erg rustig, collectieve voedselvergiftiging![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
Concentratie nodig om wakker te blijven ..quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je nog concentratie nodig danBeter dan een rijexamen na fitness toch
Hoe vaak fitness je nu wel niet per week?En je doet alleen (of vooral) cardio toch?
Enquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 06:42 schreef kratjuh het volgende:
Wish me luck, om 7:30 sollicitatiegesprek ..![]()
Oooooooohhquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef MouseOver het volgende:
De docenten zullen geroerd geweest zijn!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef Rib-i het volgende:
Ik FOK teveel![]()
Net een sollicitatiebrief ondertekend met Rib-i![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:26 schreef kratjuh het volgende:
Sollicitatiegesprek ging goed, aanbieding komt eraan dus per 1 januari kom ik daar in dienst ..
En weer aan het werk ..
Sollicitatiegesprek ging goed, aanbieding komt eraan dus per 1 januari kom ik daar in dienst ..
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet hetDie gast van de motor73 heeft em
![]()
EE! jij moest niet happenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:41 schreef Rib-i het volgende:
Weet BWT ook al iets van zijn sollicitatie![]()
[..]
![]()
Wat studeer jij ook alweer?
Ik FOK teveel![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef MouseOver het volgende:
De docenten zullen geroerd geweest zijn!
Da's ook balen, anders had je vanmiddag nog door de bossen kunnen crossenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
En hoppa tussenuren tot half 3![]()
Beetje mohaa spelen en koffie drinken![]()
]quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's ook balen, anders had je vanmiddag nog door de bossen kunnen crossen![]()
Iets met olie verwisselen? Of was jij dat nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
]
Mn motor ben ik ff een weekje kwijt.....
Khad een 1 of ander banjo boutje af laten breken..... (is besteld)
Anders zat ik allang thuis, maarja die bus is ook zo wat
Stel je voor, dan moet je in de muil van dat beest gaan wroeten om je haakje weer terug te krijgenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Daarom vis ik nietStel eens voor dat zoeits aan je haak hangt [afbeelding]
feliquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:26 schreef kratjuh het volgende:
En weer aan het werk ..
Ik FOK teveel![]()
Jahhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Iets met olie verwisselen? Of was jij dat niet![]()
Lekker dromen over motoren natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:50 schreef Knuffelslet het volgende:
* Knuffelslet blijft lekker binnen spelen
op 't werk
zal wel bij dromen blijvenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:02 schreef TataK het volgende:
[..]
Lekker dromen over motoren natuurlijk![]()
![]()
Kun je ons heel subtiel op de hoogte houden van het werkrooster en naw. gegevens van BazzieK. Ook bij eventuele verhuizngen etc.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef TataK het volgende:
BazzieK heb ik vanmorgen in ASpeldoorn afgezet voor de pliessiekeuring. Op de terugweg gigafiles gehad (was in koekblik gegaan). Heen nog geen uur gereden en terug maar liefst 2,5 uur.![]()
![]()
Nu eerst effe een bakkie koffie![]()
Ben benieuwd, gaat Bazziek jullie over een een paar jaartjes 'laseren'?![]()
Moet ie eerst door de keuring komen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef TataK het volgende:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kun je ons heel subtiel op de hoogte houden van het werkrooster en naw. gegevens van BazzieK. Ook bij eventuele verhuizngen etc.(mocht het zover zijn).
Gewoon uit interesse![]()
Gewoon je plaat dubbel vouwen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kun je ons heel subtiel op de hoogte houden van het werkrooster en naw. gegevens van BazzieK. Ook bij eventuele verhuizngen etc.(mocht het zover zijn).
Gewoon uit interesse![]()
Best handig dus zo'n plaat voor je kop !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon je plaat dubbel vouwen.
Oh en af en toe een VRO'tje er tegenaan gooien, die blauwen zitten ook niet stil.![]()
Niet helemaal de opzet maar het kan idd ook met de taktiek "als ik zelf niets zie dan ziet niemand mij."quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef TataK het volgende:
[..]
Best handig dus zo'n plaat voor je kop !![]()
![]()
![]()
Ongeveer 260 euro per jaar... hummm... ik uhhh.. gooi het in de groepquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef TataK het volgende:
[..]
Gewoon uit interesse?? Dat gaat je wel wat kosten. Kratjuh (komt me bekend voor dat woord) bier in de week is wel het minste
![]()
![]()
Bedoel je VRO-cursusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gewoon je plaat dubbel vouwen.
Oh en af en toe een VRO'tje er tegenaan gooien, die blauwen zitten ook niet stil.![]()
Laat mij er maar buiten, beetje spanning in je leven is nooit weg en ze zijn al goed genoeg herkenbaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ongeveer 260 euro per jaar... hummm... ik uhhh.. gooi het in de groep
* gooi
Neuh, gewoon je eigen kunsten bij blijven spijkeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bedoel je VRO-cursusals in sabotage?
Volgens mij vind jij het wel spannend, deze dag zal de rest van zijn toekomst bepalen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:24 schreef TataK het volgende:
BazzieK heb ik vanmorgen in ASpeldoorn afgezet voor de pliessiekeuring. Op de terugweg gigafiles gehad (was in koekblik gegaan). Heen nog geen uur gereden en terug maar liefst 2,5 uur.![]()
![]()
Nu eerst effe een bakkie koffie![]()
Ja, hij had vast wel met de motor kunnen gaan. Het regende alleen vanmorgen. En Bazziek is natuurlijk van suiker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het wel spannend, deze dag zal de rest van zijn toekomst bepalen natuurlijk![]()
Maar kon ie niet met de motor gaan, of moet je hem nu 's avonds weer op gaan halen?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Madbull het volgende:
Hoi
Bij deze nog een motorrijdende Fokker![]()
Kawasaki ZZR 600 uit 1995.
Rij ongeveer sinds een jaar motor en zou niet meer anders willen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch niet bij de politie he?quote:Beroep: Ergens bij de overheid...
Hehe nee dat niet, ook niet bij de parkeerpolitie, stadswachten en ander gespuis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]hallo
[..]
Toch niet bij de politie he?![]()
2 agenten in spe is al meer dan genoeg
Er is er al eentje genezen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:12 schreef koffiekoekje het volgende:
2 agenten in spe is al meer dan genoeg
Ga je ook 's mee Fok!MC-meeten ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:33 schreef Madbull het volgende:
Thanks
Waarschijnlijk zondag nog een ritje voor de boeg met de ZZRclub.nl
Ey, da's stom toevallig, ik word ook door de overheid betaaldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Madbull het volgende:
Hoi
[afbeelding]
[afbeelding]
Why notquote:
Ik heb een naam hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:39 schreef worldpimber het volgende:
Hej nieuwe
Rib-I heeft dezelfde motor, maar die is kleurenblind dus hij kan er niets aan doen![]()
![]()
![]()
Hij weet ook een trucje om je versnellingbak beter te krijgen.. die wil vast wel met je ruilen
Ik ben niet kleurenblind hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
ben jij ook kleurenblind![]()
Waren jij en je vriendin ook op de afgelopen megameet?
* Rib-i moet weg, leest het straks wel bij![]()
Hij rijdt net zo'n zuurstokkawa als jij.quote:
Klopt zn foto dan nog welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij rijdt net zo'n zuurstokkawa als jij.
Welke foto?quote:
quote:Maar goed ik ben er verliefd op geworden... Kawa groen is ook maar zo groen he?![]()
In de eerste post van het topic --->quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Welke foto?
[..]
Heb zelf een groen/witte.
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:35 schreef Madbull het volgende:
[..]
In de eerste post van het topic --->
Yamaha Dragstar XVS 1100C '08 - (Rib-i)
Daar staat dus ook die foto bij die ik net een paar post eerder liet zien van hem...
Enneh ik vind Kawa groen ook mooi hoor. Neefje van me heeft een Kawagroene 750, ook errug mooi om te zien...![]()
Dat valt reuze meequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:23 schreef Madbull het volgende:
[..]
Ik heb een naam hoor
Maar volgens mij zit er nogal een verschil tussen de zijne en de mijne???
[afbeelding]
[afbeelding]
Of mis ik wat![]()
Tjek de OP dan ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dan loop ik achter denk ik?
Heb geen dragstar gezien op de meet.
Dat niet alleen, hij is er nog trots op ookquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:50 schreef worldpimber het volgende:
Die dragster klopt idd niet, doh Hollander, check de OP
Rib-I heeft exact dezelde als die van jou, alleen Mercy_Symbol rijdt een chopper
Sinds de nieuwe OP zit die chopper er al inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:03 schreef worldpimber het volgende:
Er staat ook "Rib-Nie" in de URL
Maar afhankelijk van de persoon die de OP zo heeft gewijzigd vind ik het grappig of niet
Hoiquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Makster het volgende:
Hee nieuwe
Bekend met de gedragsregels
Die ligt hier erg hoogquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:23 schreef Makster het volgende:
Hee nieuwe
Bekend met de gedragsregels
Ambtenaren voelen zich al snel nuttigquote:
Heel vetquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef Catch22- het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe helmIk heb de bovenste kleurstelling. Maar dan in het mat..
Merci !quote:
Vet lekker!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerhard door de conditie keuring heen, 20 okt volgende keuring + binnenkort uitslag taal en psiegeloogiese keuring.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vet lekker!![]()
En weg issie! !
NOOOoOOohHHhhh jij gaat knallen over 6 daagjes!
Woot, met de 2de les alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Catch22- het volgende:
JazekerMijn 2e les was de eerste op de openbare weg. Had de eerste keer alleen even op het parkeerterrein gereden.
In het begin ging het onwennig, naar de parkeerplaats toe. Daar even precisiestops en noodstops geoefend (wat overigens bijzonder goed ging al) en op de terugweg was ik niet meer bezig met die motor. Was gewoon aan het rijden, zelfde gevoel als in de auto zegmaar.. Maar wel lekker op 2 wielen.
Was ook zeiknat (had geregend) en het was koud, maar ik vond het niet zo erg, want ik zat op de motor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op welke motor les je
Sowieso schrijf je zo.
Die motoren zijn toch best lang!, wel vet smalletjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:30 schreef Catch22- het volgende:
haha
Een suzuki 500e.
[afbeelding]
(hoop dattie het doet )
Beetje aan de kleine kant voor mij (ben 1m97), maar het is een leuk beestje. Mijn lengte is sowieso wel een probleem. Veel 600cc'tjes zijn te klein voor me..
Moet je niet zo vaak op F5 rammen ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:47 schreef -XX- het volgende:
Waarom spat deze pagina om de haverklap naar pagina 3argh!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Moet je niet zo vaak op F5 rammen ..
Heb het wat druk met school en andere dingen, en aangezien Pepijn ook op vakantie is kun je wel zeggen dat 75% van de meest actieve posters momenteel op een laag pitje staanquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
't is trouwens wel erg rustig, collectieve voedselvergiftiging![]()
Ik las in je MSN naam dat je ook wel eens 70 minuten doet, dan ben je echt die hard hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 06:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik fitness 3x per week, ik doe per bezoek 2x 20 minuten cardio (aaneen, bijv crosstrainer gevolgd door fiets) gevolgd door een 8 apparaten krachttraining ..
En de weegschaal gaf vanmorgen 6 kg minder aan dan 2,5 maand geleden ..![]()
En weer aan het werk ..
Eerste regenochtend? Het viel een week geleden dagelijks met bakken uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:29 schreef bvvt het volgende:
![]()
![]()
![]()
eerste regen ochtend en gelijk de weg helemaal volgeslipt met auto's die er normaal niet zijn
druk op de weg dus
Welkomquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Madbull het volgende:
Hoi
[afbeelding]
[afbeelding]
GS500 is kleinquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die motoren zijn toch best lang!, wel vet smalletjes![]()
Omdat je op de kleine pijltjes >> naast de topictitel klikt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee, als ik van het forum naar dit topic ga, klapt het gelijk naar 3
VETTTTT IRRITANT
![]()
je vergooit je levenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef BazzieK het volgende:
Kenkerhard door de conditie keuring heen, 20 okt volgende keuring + binnenkort uitslag taal en psiegeloogiese keuring.
Zijn grammatica gaat wel erg drastisch omlaag nu hij geen school meer heeft!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:57 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
![]()
Madbull welkom![]()
[..]
je vergooit je leven![]()
![]()
Heb je wel eens een van je eigen posts gezien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zijn grammatica gaat wel erg drastisch omlaag nu hij geen school meer heeft!![]()
ik heb de rijschool gekozen op basis van de instructeur en niet voor de motor. Maar deze doet het prima dus dat zie ik niet echt als probleemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:02 schreef Madbull het volgende:
Ik heb ook eerst gelest op een Suzuki zoals hierboven. Maar ook op een Kawasaki ER6.
Geef mij de Kawa maar, veel soepeler qua gebruik, scheelt echt dag en nacht
Die ER6 is ook een paar decennia nieuwer eHquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:02 schreef Madbull het volgende:
Ik heb ook eerst gelest op een Suzuki zoals hierboven. Maar ook op een Kawasaki ER6.
Geef mij de Kawa maar, veel soepeler qua gebruik, scheelt echt dag en nacht
Wat kijk je boos op je pasfotoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sletquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je wel eens een van je eigen posts gezien?![]()
![]()
Die foto op je pas is censuredquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
is ook best al weer lang ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Alleen 2,5 maand trainen voor 6 kg lijkt lang
Vandaag was het in nijmegen echt pokke weer.quote:[..]
Eerste regenochtend? Het viel een week geleden dagelijks met bakken uit
Ze kijkt als op de foto nou herken ik haar pasquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef Knuffelslet het volgende:
ja, mn webcam is brak, het gaat om het ideeen nou ophoeren met je commentaar
Jaaa, het (onleesbare) bewijs dat je legaal op een motor mag rijden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaaaa, die is ook leukquote:
Sweet die gaat in mijn logquote:
Bovendien weegt spierweefsel meer dan vet toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
is ook best al weer lang ja.
dan ga je ook niet echt meer kijken naar de Kilo's die je kwijtraakt. Maar meer naar de vormgeving die nu toch wel moet veranderen
[afbeelding]
quote:
Je draagt roze!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je draagt roze!JIJ! draagt roze
Haha jij he!
![]()
Heb je d'r kousen nog niet gezien zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je draagt roze!JIJ! draagt roze
Haha jij he!
![]()
70 minuten was 2x 30 minuten op de crosstrainer (plus cooldown). Voor en na m'n krachttraining. Maar dat is minder effectief heb ik begrepen, na 30 minuten ga je pas je reserves verbranden en kun je dus het beste aan 1 stuk doorzwoegen ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik las in je MSN naam dat je ook wel eens 70 minuten doet, dan ben je echt die hard hoorIk vond 'vroeger' 20 minuten al veel
![]()
Edoch, na de Ramadan ga ik waarschijnlijk ook weer beginnen, mijn buik is nogal groot gewordenHeb er bewust een tijd mee gewacht want heb geen zin om met een voedseltekort aan de machines te trekken
Alleen 2,5 maand trainen voor 6 kg lijkt lang
Neej, gewoon ICT'er maar dan met een fatsoenlijk salaris bij een supergezellig bedrijf ..quote:![]()
Als boekhouder
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je d'r kousen nog niet gezien zeker
Whahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je d'r kousen nog niet gezien zeker
ZIENquote:
Noooohhh observeer wat betekent datquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
WhahaNoohhhh anders observeer je even een stel kousen
![]()
whehe leuk pasjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
[[afbeelding]]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze vandaag vast ergens gehoord, kan ze het nu te pas en te onpas gebruikenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Noooohhh observeer wat betekent datgebruik niet van die moeilijke woorden GeK!!!
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Noooohhh observeer wat betekent datgebruik niet van die moeilijke woorden GeK!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hicham heeft ooit gezegd, als jij (ik dus) niet in de OP ga dan gaat hij (Hicham dus) er uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:03 schreef worldpimber het volgende:
Er staat ook "Rib-Nie" in de URL
Maar afhankelijk van de persoon die de OP zo heeft gewijzigd vind ik het grappig of niet
Ik ken ook een moeilijk woord:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Eej... die funzige taal gebruik je maar in een ander forumquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ken ook een moeilijk woord:
articuleren
De Koningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
De Koning
Buig voor mij, onderdaan ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Buig voor mij, onderdaan ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:
Jajaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:18 schreef Catch22- het volgende:
ik heb vandaag trouwens nog de superbike gezien die wereldkampioen is geworden dit weekend
Poserquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:24 schreef Catch22- het volgende:
supersport was het, sorry
de zaak waar ik mijn helm heb gekocht heeft een raceteam (Ten Kate)
Ik had het eigenlijk meer een beetje over de zinsopbouw....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:24 schreef Catch22- het volgende:
supersport was het, sorry
de zaak waar ik mijn helm heb gekocht heeft een raceteam (Ten Kate)
want?quote:
Whahaha als je dit meen, ben ik de echtequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dus knuffelslet = faithy
![]()
--> iig feli![]()
quote:
welkomquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:04 schreef Madbull het volgende:
Hoi
[afbeelding]
[afbeelding]
maar wel stoerquote:
zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef Knuffelslet het volgende:
ja, mn webcam is brak, het gaat om het ideeen nou ophoeren met je commentaar
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:12 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Buig voor mij, onderdaan ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij bent echt snelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dus knuffelslet = faithy
![]()
--> iig feli![]()
![]()
Treinen zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
OV![]()
[..]
welkom![]()
[..]
maar wel stoer![]()
[..]
zo kennen we je weer![]()
[..]
[..]
jij bent echt snel![]()
dat ik de trein miste was dit keer de schuld van de metro... welke idioot gaan 5 min stilstaan tussen 2 stationsquote:
heel verstandigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:lurk niet zo vaak meer mee
en teruglezen doe ik ook al niet meer aan
![]()
watz'kebeurtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Makster het volgende:
Teffus de pleuris hoe een allerzins mooie, gestructureerde, niet aan het handje, oppie toppie dagje in een graf tering pauper dag kan raken, en dat alles binnen een tijdsbestek van 1 uur![]()
Beter leef ik die whalla billa leven en doe ik echt nooit meer iets wat ik niet tof vind![]()
Rustig!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Makster het volgende:
Teffus de pleuris hoe een allerzins mooie, gestructureerde, niet aan het handje, oppie toppie dagje in een graf tering pauper dag kan raken, en dat alles binnen een tijdsbestek van 1 uur![]()
Beter leef ik die whalla billa leven en doe ik echt nooit meer iets wat ik niet tof vind![]()
Zo dat is er uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Makster het volgende:
En hoezo niet je eigen motor dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hicham heeft ooit gezegd, als jij (ik dus) niet in de OP ga dan gaat hij (Hicham dus) er uit![]()
De chopper kan ik meenemen als het me blieft, ik ben de berijder maar niet de eigenaar![]()
En tjek het bouwjaar...![]()
Jij hebt een cursus smiley-interpreteren nodigquote:
Dat zal je leren het OV te nemen als je een motor hebtquote:
Bis bisquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Makster het volgende:
Niks bijzonders, gewoon een normaal dagje op mijn werkquote:
Geen doek voor de ogenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rustig!Ik snap heel geen doek voor de ogen van dit gesodemieter
![]()
Wowwwwww![]()
[afbeelding]
Bleh!
En dan zit ik ook nog is bij mijn ouwe te wachten tot de droger klaar is omdat pauper Its besloot dat donderdag voor hun beter uit zou komenquote:
net opquote:
En daar kom je nu ineens achter?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:14 schreef Makster het volgende:
Niks bijzonders, gewoon een normaal dagje op mijn werkEcht ik heb nu VEEEL mensen in mijn leven ontmoet maar ik moet toch zeggen dat chauffeurs echt niet de makkelijkste homies zijn
Eigenlijk is heel de transportsector gewoon kut, het is nooit goed genoeg, het kan nooit snel genoeg en wanneer het kut is is het ook dubbel kut
Of is dat gewoon de funcite waar ik in zit
![]()
![]()
Het is niet dat ik er nu achter kom hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
En daar kom je nu ineens achter?![]()
Even uit eigen ervaring en omgeving: ze komen niet opdagen, slopen de boel, kunnen een lading niet zonder veel schade afleveren, raken nog weleens andere voertuigen of mensen waarvan soms met dodelijke afloop, zijn ongemanierde varkens, doen aan "occasional" drugstransportjes, gaan overal tegenin, zijn het nederlands niet goed machtig, kennen alle scheldwoorden en variaties erop, moet je constant uit hun nest bellen, zijn snel geirriteerd en willen alles ook wel "zwart" doen.![]()
Meer schiet me zo snel even niet te binnen van een half jaartje transportplanning en de ervaringen van een vriendin van ons. (haar vriend heeft een transportbedrijf)![]()
Het kan leuk zijn overigens, soms loopt alles gewoon lekker. Weinig gezeik aan je hoofd, klanten die niet bellen waar hun troep blijft etc.Ze zijn heel zeldzaam maar soms heb je zo'n dag.
Ben je niet in de war met Marokkanenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even uit eigen ervaring en omgeving: ze komen niet opdagen, slopen de boel, kunnen een lading niet zonder veel schade afleveren, raken nog weleens andere voertuigen of mensen waarvan soms met dodelijke afloop, zijn ongemanierde varkens, doen aan "occasional" drugstransportjes, gaan overal tegenin, zijn het nederlands niet goed machtig, kennen alle scheldwoorden en variaties erop, moet je constant uit hun nest bellen, zijn snel geirriteerd en willen alles ook wel "zwart" doen.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:40 schreef Makster het volgende:
En opzich, ik ben niet vies van hard werken, maar ik krijg toch maar 40 uur verloond, sow whats the point heh![]()
Neuh, daar heeft de gemiddelde chauffeur een teringhekel aan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Marokkanen
Wat gek, het gezegde is toch soort zoekt soort? Of dulden ze geen concurrentiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, daar heeft de gemiddelde chauffeur een teringhekel aan.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat gek, het gezegde is toch soort zoekt soort? Of dulden ze geen concurrentie
Automobilistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef MouseOver het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anrijding.html?p=8,1
Nee want die zijn tenminste wel eerlijk, naja als je eenmaal respect hebt geboekt olmquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Marokkanen
Dat is het probleem idd, de marges zijn dusdanig klein dat een waggie 24/7 moet rollen om die doekoes te potten. Snaal bedoelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup.Dat was mijn probleem ook een beetje, elk kwartiertje vrije tijd proberen ze in te pikken.
![]()
Transport is leuk als je voor je veertigste al rokend en koffieslurpend een hartaanval wil oplopen.Sommigen doen het ook omdat het thuis niet zo gezellig (meer) is.
![]()
Niks mis met het volk, goudeerlijk en dat waardeer ik. Alleen de gemiddelde chauffeur zit financieel niet helemaal snor en vaak prive ook rommelig. Vervolgens hebben ze in de wagen ZEEEN van tijd om na te denken over het leven en dat moeten ze dus NIET doen. En vooral mij er niet mee lastig vallen, das nog belangrijkerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:49 schreef oshiro het volgende:
Chauffeurs zijn idd niet mijn favoriete soort mensenMn vader werkt bij een truckgarage, en ik moet elke week minstens twee keer aanhoren wat een mongolen sommigen zijn
Klopt wat je zegt. Alleen van mij zouden ze ook wel eens na mogen denken over wat ze doen ten opzichte van anderenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks mis met het volk, goudeerlijk en dat waardeer ik. Alleen de gemiddelde chauffeur zit financieel niet helemaal snor en vaak prive ook rommelig. Vervolgens hebben ze in de wagen ZEEEN van tijd om na te denken over het leven en dat moeten ze dus NIET doen. En vooral mij er niet mee lastig vallen, das nog belangrijker
Volgens mij moet je met zo'n bak wel haast een volledig weggeoxideerde aarsch hebben, omdat je anders helemaal nergens komt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Alleen van mij zouden ze ook wel eens na mogen denken over wat ze doen ten opzichte van anderenChauffeurs kunnen het zich net te vaak aan de spreekwoordelijke aars laten corroderen.
En nou weet ik ook wel dat gewone automobilisten ten opzichte van chauffeurs echt geen lieverdjes zijn. Een chauffeur met een combinatie van pak 'em beet 40 ton, die houdt afstand, logisch. Wat doet de automobilist? Die gaat er tussen zitten. Dus chauffeur vertraagt, ergo file. Dat soort dingen.
Er zitten alleen een stel vervelende exemplaren tussen (maar ook zat goeie hoor, een hoop goede kennisen van mij en mn ouders zijn chauffeur)
Eensch is met uquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Alleen van mij zouden ze ook wel eens na mogen denken over wat ze doen ten opzichte van anderenChauffeurs kunnen het zich net te vaak aan de spreekwoordelijke aars laten corroderen.
En nou weet ik ook wel dat gewone automobilisten ten opzichte van chauffeurs echt geen lieverdjes zijn. Een chauffeur met een combinatie van pak 'em beet 40 ton, die houdt afstand, logisch. Wat doet de automobilist? Die gaat er tussen zitten. Dus chauffeur vertraagt, ergo file. Dat soort dingen.
Er zitten alleen een stel vervelende exemplaren tussen (maar ook zat goeie hoor, een hoop goede kennisen van mij en mn ouders zijn chauffeur)
agentenquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
agenten![]()
Als jou dit was overkomen als normale motorrijder was je meteen afgeschilderd als snelheidsmaniak of wegmisbruiker.![]()
Krantekop had dan geweest: "Snelheidsduivels botsen op auto"![]()
HA!, die helicopter zag ik dus vliegen vandaagquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:33 schreef MouseOver het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)anrijding.html?p=8,1
Ja Bazziek moet uitkijken, straks bellen we naar Apeldoorn en zeggen dat hij WoW-doping heeft gebruikt om door de conditie test te komenquote:
Idd, laten we hem nu naaien voordat hij ons later naaitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja Bazziek moet uitkijken, straks bellen we naar Apeldoorn en zeggen dat hij WoW-doping heeft gebruikt om door de conditie test te komen![]()
bv een rontgefoto ala Jackass, maar dan een lasergun ipv een autootje in z'n aarsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:10 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd, laten we hem nu naaien voordat hij ons later naait![]()
![]()
Yupquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:38 schreef Makster het volgende:
Dat is het probleem idd, de marges zijn dusdanig klein dat een waggie 24/7 moet rollen om die doekoes te potten. Snaal bedoel![]()
Mjah eerlijk?quote:Niks mis met het volk, goudeerlijk en dat waardeer ik. Alleen de gemiddelde chauffeur zit financieel niet helemaal snor en vaak prive ook rommelig. Vervolgens hebben ze in de wagen ZEEEN van tijd om na te denken over het leven en dat moeten ze dus NIET doen. En vooral mij er niet mee lastig vallen, das nog belangrijker
misschien ben jij gegroeitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:00 schreef Makster het volgende:
En watzkebeurt met BrosJe weet wel van die kitkat snoepies alleen dan anders. Vroegah waren die dingen vele malen groter. Koop nu een zak van die snoepies in de aanbieding, water loopt in mijn bekkie, ik haal de wikkel eraf en zie dat ze serieus een stuk kleiner zijn
![]()
Kutjanussen zijjn het. Ze laten je er nooit tussen als je in moet voegen. Als ze zelf moeten invoegen zetten ze hem er gewoon voor. Maak het dagelijks mee. Vorige week nog zet er een zijn vrachtwagen zo tegen een personenauto aan, de auto kon gewoon geen kant opquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yupik zou een echte tachograafkaart (zo heten die dingen toch?) alszijnde nep verklaren en de neppert als echt.
Er wordt echt zoveel gerotzooid in die sector om het uberhaubt betaalbaar te houden allemaal.![]()
[..]
Mjah eerlijk?Ligt aan de vracht waarde die ze vervoeren.
![]()
Maar goed punt, de chauffeurs die ik ken zijn regelrechte fuck ups.Meerdere kinderen bij meerdere vrouwen, gokschulden, een ex door wie ze constant gebeld worden, verslavingen, gezeik met omgangsregelingen of alimentatie etc. etc.
Dat nadenken nekt ze idd, soms werd ik "ineens" gebeld als ze een zwak moment hadden of juist een "go screw yourself" moment. Heel gezellig en constructief maar niet heus.![]()
Als ik er nu aan terugdenk.....Nah ja, het was leuk en leerzaam en ik weet zeker dat ik never nooit meer in die sector wil werken.
Herkenbaar jah, maar toch beter chauffeurs dan secretaressesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yupik zou een echte tachograafkaart (zo heten die dingen toch?) alszijnde nep verklaren en de neppert als echt.
Er wordt echt zoveel gerotzooid in die sector om het uberhaubt betaalbaar te houden allemaal.![]()
[..]
Mjah eerlijk?Ligt aan de vracht waarde die ze vervoeren.
![]()
Maar goed punt, de chauffeurs die ik ken zijn regelrechte fuck ups.Meerdere kinderen bij meerdere vrouwen, gokschulden, een ex door wie ze constant gebeld worden, verslavingen, gezeik met omgangsregelingen of alimentatie etc. etc.
Dat nadenken nekt ze idd, soms werd ik "ineens" gebeld als ze een zwak moment hadden of juist een "go screw yourself" moment. Heel gezellig en constructief maar niet heus.![]()
Als ik er nu aan terugdenk.....Nah ja, het was leuk en leerzaam en ik weet zeker dat ik never nooit meer in die sector wil werken.
Hmm, sterk puntquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
misschien ben jij gegroeit![]()
doen ze tegenwoordig toch bij bijna alles... minder inhoud, zelfde prijs![]()
Jij ken gewoon niet rijdenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kutjanussen zijjn het. Ze laten je er nooit tussen als je in moet voegen. Als ze zelf moeten invoegen zetten ze hem er gewoon voor. Maak het dagelijks mee. Vorige week nog zet er een zijn vrachtwagen zo tegen een personenauto aan, de auto kon gewoon geen kant op![]()
Effin het is een gebed zonder einde met voor en tegenstanders![]()
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:dus knuffelslet = faithy
![]()
--> iig feli![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
[..]
Im out jonny
Im out jonny
Im out jonny
Jonny's..... Im out
quote:
Voedselvergiftiging?quote:
Hoeveel catogoriën staan er wel niet op de achterkantquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:14 schreef Knuffelslet het volgende:
en daar issie dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:58 schreef Sylvana het volgende:
Stoer hoor Faithy
Ik wil ook
Succes met je proefrit van de weekBen benieuwd of je hem gaat kopen, lijkt me echt gaaf, een eigen motor
Als ik mn autorijbewijs heb ga ik ook sparen voor motorrijles
kreeg er gratis mn bromcertificaat bij geloof ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoeveel catogoriën staan er wel niet op de achterkant![]()
![]()
lijkt me geen goed plan als dat kind gaat motorrijden..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Ah, heb al een duidelijkere foto gevonden
Kwam wel ook dit tegen ...![]()
[..]Motorrijles ...
Volgens mij gaat het hier om iemand die 22 jaar en 243 examens heeft gedaan voordat het roze papiertje in bezit was
![]()
serie 2 is engels ondertiteldquote:
Engels vind ik juist beterquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
serie 2 is engels ondertiteld![]()
ze zijn wel met nederlandse ondertiteling begonnen maar dan moet je nog een maandje wachten eer
dat kompleet is![]()
Was solte ich machen ?
okew dan ga ik die ook brandenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Engels vind ik juist beterIk download zelf ook altijd engelse ondertitels als ik iets slecht kan volgen
Ik wil duitsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Engels vind ik juist beterIk download zelf ook altijd engelse ondertitels als ik iets slecht kan volgen
Ze deed wel aan gangbangs toch, dus wellicht ...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:55 schreef Knuffelslet het volgende:
lijkt me geen goed plan als dat kind gaat motorrijden..
autorijden vind ik al hekel
wacht maar tot je d'r in het echt zietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze deed wel aan gangbangs toch, dus wellicht ...![]()
Maar dan mag niemand van tevoren in het fotoboek kijken.![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
Ah, heb al een duidelijkere foto gevonden
Kwam wel ook dit tegen ...![]()
[..]Motorrijles ...
Volgens mij gaat het hier om iemand die 22 jaar en 243 examens heeft gedaan voordat het roze papiertje in bezit was
![]()
Nee, dat hebben ze mij bij de rijlessen uitgelegd dus dat gaat wel soepelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag bij een benzinepomp komt een man op me af
Ik heb precies dezelfde motor, heb je ook problemen met schakelen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee, dat hebben ze mij bij de rijlessen uitgelegd dus dat gaat wel soepel
Gewoon door doen hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag bij een benzinepomp komt een man op me af
Ik heb precies dezelfde motor, heb je ook problemen met schakelen![]()
Ehm uit het hoofd ongeveer 19.000quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou...
Hoeveel kilometer heeft jouw motor gelopen?
Serieuze vraag![]()
Och, ben je ook lid van zzrclub.nl ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]tip: Zie 'm voor de 40k weg te doen
![]()
Neuh, geen lid. Hebben ze dat daar ook al tegen jou gezegd dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:36 schreef Madbull het volgende:
[..]
Och, ben je ook lid van zzrclub.nl ?
KM zeggen me niet zoveel
Duurt wel even. Maar ik kan al schakelen voor mijn lessen (zoals bijna iedereen toch?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |