quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Hier heb ik nog een gun voor te koopquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/bunnies.jpg]afbeelding][/url]
Met BB's laat je ze alleen schrikken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier heb ik nog een gun voor te koop
25 euries mag hij van eigenaar wisselen, wie biedt![]()
Ahhhhh, lief klein konijntjequote:
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Matig topic... 16 posts en 99 vieuws
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijven
Zit wat in ....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijven
Zit wat in....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo?We vallen toch al zo vaak in herhaling dus 2 diversion topics overleven we ook wel.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Dááág fokkers, motormaatjes, vrienden en Bazziek. Ik ren mij de pleuris, en moet snel douchen en omkleden, maar ik wilde nog snel even zeggentot eind volgende week.
![]()
![]()
![]()
![]()
Rapidooo weg.. vakantiestress..vriendin is ineens vrij en komt nu inplaats van om 21.00..
.. eerst even bij Amsterdam Airport een hotelletje pakken.. the day before..![]()
![]()
Dááág fokkers, motormaatjes, vrienden en Bazziek. Ik ren mij de pleuris, en moet snel douchen en omkleden, maar ik wilde nog snel even zeggentot eind volgende week.
![]()
![]()
![]()
![]()
Rapidooo weg.. vakantiestress..vriendin is ineens vrij en komt nu inplaats van om 21.00..
.. eerst even bij Amsterdam Airport een hotelletje pakken.. the day before..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjaquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
Worden de motoren nou al stiller offeh, word ik al dover
?!
Net 2 lesmotoren, die hoorde je gewoon bijna NIET!?
Wat een zonde!Laat ze toch lekker geluid maken!
Stuk veiliger
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:00 schreef -XX- het volgende:
Worden de motoren nou al stiller offeh, word ik al dover
?!
Net 2 lesmotoren, die hoorde je gewoon bijna NIET!?
Wat een zonde!Laat ze toch lekker geluid maken!
Stuk veiliger
![]()
Dat neemt nog niet weg dat een V-Twin met open pijpen vetter klinkt dan een viercilinder met een demper die bijna het zicht op je achterwiel wegneemtquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Open uitlaatjes zijn voor mensen die iets te compenseren hebben. Dan wel rijstijl, piemollengte of gewoon een lelijke motor
Ligt er aan of je van een bopbopbop of een bwoaaaap geluid houdt. Dan nog, is hetzelfde als een hayabusa kiezen omdat ie zo snel is...quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:33 schreef oshiro het volgende:
Dat neemt nog niet weg dat een V-Twin met open pijpen vetter klinkt dan een viercilinder met een demper die bijna het zicht op je achterwiel wegneemt
OV, NS ... zelfkastijdingquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:32 schreef oshiro het volgende:
Even een TVP en mijn gal spuien op de NS
Ik moet echt eens gaan beginnen met dat rijbewijs
Maar is wel gratisquote:
Veel playzierquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo !
* kratjuh is geslaagd voor BE !!![]()
Edit: Nee, geen bedrijfseconomie maar het rijbewijs ..
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef kratjuh het volgende:
Hallooo !
![]()
Hallooo !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door koffiekoekje op 09-10-2006 19:12:59 ]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]Jammer genoeg hotlinking disabled ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan maar zoquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jammer genoeg hotlinking disabled ..![]()
Mooie jackquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Maar ¤99,-
En de broek ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |