Als ze een levend meisje op hadden gegraven was het pas echt nieuws geweest toch?quote:Politie graaft dood meisje op voor onderzoek
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:25 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Als ze een levend meisje op hadden gegraven was het pas echt nieuws geweest toch?
Waarom zijn de Belgen nog niet dood?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Belgen moeten dood. En mensen die om 2 voor 6 met de klantenservice bellen omdat de technische helpdesk niet te bereiken is en om 6 uur dicht gaat ook
Dat heeft met het tijdsverschil tussen NL en BE te makenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef DrMarten het volgende:
Belgen moeten dood. En mensen die om 2 voor 6 met de klantenservice bellen omdat de technische helpdesk niet te bereiken is en om 6 uur dicht gaat ook
quote:Op zondag 15 oktober 2006 04:57 schreef DrMarten het volgende:
Nog even een biertje doen en dan een beetje op tijd slapen.......... mislukt
Nou, vertel.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:22 schreef DrMarten het volgende:
Dit was wat je noemt een onverwacht enerverende zondagmiddag.
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Mojave het volgende:
[..]
Nou, vertel.
Heb je een dansje opgenomen?
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef DrMarten het volgende:
Zijdelings een beetje betrokken geraakt bij een enorm R&P-drama
ik ben ook wezen kijken, maar niet zo lang.quote:Op zondag 15 oktober 2006 10:21 schreef tartel het volgende:
Arma en Neuk, Hoe is het? Vanmiddag nog plannen? ERC speelt thuis vanmiddag... Ik ga daar nog wel even een biertje drinken :-)
voor de 34ste keer dit jaar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:14 schreef DrMarten het volgende:
Blegh verkouwe *snotter*
Nou vanaf juli niet meer verkouden geweest dus op zich heb ik het lang volgehoudenquote:
Ja, kom maar hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef wendy-tje het volgende:
Hehe, ik kruip gewoon lekker tegen mijn vriendje aan
Ik al iets langer niet meer, maar ook hier is het mis :-(quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou vanaf juli niet meer verkouden geweest dus op zich heb ik het lang volgehouden
Ach, het gaat rond zeggen ze danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Ik al iets langer niet meer, maar ook hier is het mis :-(
Ik wil niet nog zo'n winter als afgelopen jaar![]()
Nee, 1100 pleuro per maand krijg ik terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:01 schreef DrMarten het volgende:
Dood moeten ze bij de belastingdienst... allemaal
Nohquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:29 schreef Neuk het volgende:
drM is opeens wel heel erg blij
Moj we zullen je missen uit dit topic.DOEI!
Housewarming? Doe ik niet aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef Neuk het volgende:
Ik ben ook enthousiast!
Wanneer is je housearming eigenlijk? hihi... Telkens als ik er langs fiets wil ik graag een keertje komen koffie leuteren.
Zou het echt? Dusver zal ik blij zijn als ie eruit is, hoor. Em laten zitten is ook niet je van het lijkt me...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:10 schreef wendy-tje het volgende:
Das idd wel schrikken... vanaf dan is je leven verdwenen...
Dat lijkt me ook niet ideaal nee... heb je Grey's anatomy weleens gezien? Daar overwoog ook iemand om het kind maar te laten zitten....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Neuk het volgende:
[..]
Zou het echt? Dusver zal ik blij zijn als ie eruit is, hoor. Em laten zitten is ook niet je van het lijkt me...
Dat wordt geen gebakjes dus?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef DrMarten het volgende:
gvd, vraag je een halve dag vrij, kijk je toevallig nog even op het rroster om te zien hoe laat je moet beginnen, heb je ineens de hele dag vrij. Gaat weer een halve dag inkomsten
Zit waarschijnlijk dus de hele dag thuis, er ligt taart in de koelkast......quote:
op dit moment goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:13 schreef Mojave het volgende:
brak! met jou?
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef Arma_Angelus het volgende:
neuk zal even niet reageren en tussen de weeën door door zal de papa misschien af en toe verslag komen brengenals de mama dat goed vindt!
wens ons maar geluk
Ah, we hebben geruild?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:46 schreef Boeman het volgende:
Echt fokking koud nu, ik ben een zeeklimaatje gewend.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 04:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
zie het zwangerschaptopic
Brent is geboren!
Nee sorryquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef Intelligence het volgende:
We maken er een top feest van, nog Fokkers?
Ja, druk enzo...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef Neuk het volgende:
Topictitel doet zijn naam nu wel weer genoeg eer aan hoor....![]()
Tip: Hou je agenda er effe bijquote:Op donderdag 9 november 2006 00:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, druk enzo...
Leuke kaart trouwensNeem een dezer dagen wel even contact op wanneer ik even langs kom.
Aspenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef Intelligence het volgende:
[afbeelding]
24 novembeer organiseert TwenteRacingScene.com samen met discotheek Aspen Valley een groot feest in Enschede. Er zullen 4 gestylede auto's binnen staan, veel give-aways zijn (o.a. van K&N & Lunatuning.nl) en entree is gratis.
When: 24-11-2006 22:00
Where: Discotheek Aspen Valley in Enschede
Entree: Gratis!
Info: www.twenteracingscene.com voor meer info en foto's van de auto's die er zullen staan!
We maken er een top feest van, nog Fokkers?
Voor vragen of flyers, just ask me
Dat heb ik helemaal gemist! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 november 2006 04:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
zie het zwangerschaptopic
Brent is geboren!
Klopt! leuk man, echt leuke stad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:42 schreef Q. het volgende:
Haarlem was het toch tegenwoordig? Hoe bevalt het daar?
Geen idee, ik schaam mij dood, vergeef mij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:20 schreef Neuk het volgende:
Q, sinds wanneer mis jij zulk soort events?
Ah, net Utrecht dus. Alleen dat strand is wat verder weg. Maar Utrecht ligt dan weer dichter bijquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:25 schreef Mojave het volgende:
[..]
Klopt! leuk man, echt leuke stad.
En vlakbij A'dam, 't strand en Schiphol!
quote:
La Conga was vroeger wel oke. Wat voorheen de kapsalon en daarna de nieuwmarkt was heet nu la conga. Beetje jammer als je op een zaterdag ongeveer 70-80 man binnen hebtquote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef bastardhost het volgende:
was vroeger mijn meest favo uitgaansgelegenheid....
14 jaar geleden ofzo
wie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:32 schreef badgirl18 het volgende:
hee twente racer hoe is het met jou?
Was een noodoplossing toen de Luna dicht wasquote:Op zondag 12 november 2006 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
La Conga was vroeger wel oke. Wat voorheen de kapsalon en daarna de nieuwmarkt was heet nu la conga. Beetje jammer als je op een zaterdag ongeveer 70-80 man binnen hebt
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:45 schreef Troel het volgende:
Neuk, Arma, wat een superleuk kaartje van Brent trouwens
Goh? Gelukkig ga ik nooit met de treinquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:52 schreef DrMarten het volgende:
De tering..... de NS was weer in grootse vorm vandaag
quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef Q. het volgende:
Ik ben nog steeds al veel te lang niet in Enschede geweest.
quote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef Q. het volgende:
ik ga komend weekend weerquote:Op zondag 19 november 2006 21:02 schreef Q. het volgende:
Straatverbod he? Maar hier struikel ik ook over de ex-enschedeers, kwam DennisMoore gisteren tegen bij de tram en over TwoFlower ben ik ook al twee keer gestruikeld. En dan is er nog die oud-klasgenoot van het Saxion die twee straten verderop woont.quote:
Balkenendequote:Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef DrMarten het volgende:
Godverdegodver weer 4 jaar die lamlul aan het hoofd van de regering
Ik zo van mn pvda wat doen ze?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef DrMarten het volgende:
Godverdegodver weer 4 jaar die lamlul aan het hoofd van de regering
Van mij mag balkenende meteen onder de tram lopen... met die gekke wilders erbijquote:Op donderdag 23 november 2006 01:23 schreef Mojave het volgende:
[..]
Balkenende![]()
Nu nog hopen dat die gare linkse partijen in hun bankjes blijven zitten![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Mojave het volgende:
oeps, helemaal vergeten dat dit een links topic is
Ach, beetje discussie moet kunnen toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Mojave het volgende:
oeps, helemaal vergeten dat dit een links topic is
met de linker niet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:33 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ach, beetje discussie moet kunnen toch?
Zelf met een rechtse bal![]()
Moet je nagaan hoe veel invloed de export hier heeft.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Neuk het volgende:
dit topic wordt draaiend gehouden door niet enschedese lui
Dat is best triest. We verlangen terug naar het mooie Enske.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:26 schreef Neuk het volgende:
dit topic wordt draaiend gehouden door niet enschedese lui
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is best triest. We verlangen terug naar het mooie Enske..
quote:Op woensdag 29 november 2006 08:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is best triest. We verlangen terug naar het mooie Enske..
Sorryquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
Doe eens niet zo stom!
Opgegeten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef Mojave het volgende:
Ja dat is ook zo
Maar wat zijn al die andere Enschedeeers dan? Badgirl81, Frutsel en die vriendin van em.
truequote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef DrMarten het volgende:
Heb je eindelijk de motivatie om iets nuttigs te gaan doen, is het de hele dag enorm kloteweer
Lekker!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:18 schreef DrMarten het volgende:
En ik heb lekkage en er kan woensdag al iemand langskomen
Wat een hoer.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef DrMarten het volgende:
"Weet je waar het door komt dan? zit daar een douche boven ofzo?"
"Heeft u al eens naar buiten gekeken vandaag mevrouw?"
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef Mojave het volgende:
ik zocht op Enschede bij Google afbeeldingen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
nouja, tenminste niet onder je bed
Nu.nlquote:Schadevergoeding voor slachtoffers vuurwerkramp
Uitgegeven: 13 december 2006 13:42
DEN HAAG - Ruim tweehonderd mensen die slachtoffer waren van de vuurwerkramp in Enschede in mei 2000 hebben recht op schadevergoeding. De rechtbank in Den Haag heeft woensdag geoordeeld dat vuurwerkopslagbedrijf S.E. Fireworks en de drie vennoten aansprakelijk zijn.
De gemeente Enschede en de Staat hoeven geen schadevergoeding uit te keren.
In totaal hadden 295 mensen zich gevoegd in de civiele procedure. De rechtbank oordeelde echter dat van tachtig mensen niet is komen vast te staan dat zij zijn gedupeerd door de vuurwerkramp op 13 mei 2000.
Procedure
Raadsman D. Kalma is tevreden dat S.E. Fireworks en de directie aansprakelijk zijn gesteld. "Er is nu duidelijk sprake van erkenning." Kalma is een van de advocaten die namens de Werkgroep Letselschade Advocaten (LSA) Enschede de procedure heeft gevoerd.
Wel noemt hij het een absolute teleurstelling dat de rechtbank de staat en met name de gemeente Enschede buiten schot heeft gelaten. "De gemeente heeft op het gebied van toezicht en handhaving van de regels bij S.E. Fireworks zodanig gefaald dat we een andere opstelling van de rechtbank hadden verwacht."
Letsel
Het is nog niet bekend hoeveel geld de slachtoffers krijgen. Die bedragen moeten in een andere procedure door de rechter worden vastgesteld. Volgens Kalma varieert het van duizenden tot tienduizenden euro's, afhankelijk van de aard van het letsel. "Zo zijn er mensen met blijvend letsel en mensen die blijvend arbeidsongeschikt zijn geraakt."
Door de vuurwerkramp kwamen 23 mensen om het leven en werd een complete woonwijk verwoest.
nope wat ga je kopen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef DrMarten het volgende:
Toevallig iemand bekend met autobegro? www.autobegro.nl
Ze zitten aan de celebesstraat.
hoiquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:34 schreef badgirl18 het volgende:
.............
inperson?quote:Op zaterdag 16 december 2006 04:47 schreef DrMarten het volgende:
personeeeldfeestje was leuk, de afterpary in friends was beter
raar he en dat rond de kerst..quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
Het is hier wel eens drukker geweest. Eigenlijk.
ook leuk!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef Q. het volgende:
Nee, met de kerst ben ik op de Veluwe.
Geen idee, roep haar eens!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:24 schreef Mojave het volgende:
waar is wendytje eik?
Dan is ie al verder dan ik ben.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:32 schreef Neuk het volgende:
alsof Brent al praatDie schreeuwt alleen maar
Gaaf! zet eens hard! dan hoor ik hem hier...quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:54 schreef DrMarten het volgende:
owja, ik kreeg de kerst-cd van de Toppers bij de c1000 omdat ik voor meer dan 30 E boodschappen deed
Kunnen we je nog ergens bewonderen met je hoorn?quote:
ff denken hoor, 2e kerstdag niet want dan werk ik.... oudjaarsdag nog in het Ledeboerpark.quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef Neuk het volgende:
[..]
Kunnen we je nog ergens bewonderen met je hoorn?
Uit je ouders?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
Ik mag de 31 nog even bij mijn ouders blazen. Kijken of ik er nog geluid uit krijg.
Nee, uit de midwinterhoorn.quote:
ga staan!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Mojave het volgende:
FCT OLEE
Het wordt wat minder als je op de A1 met een vaartje van 90 en e ruitenwissers op dubbele snelheid de strepen op de weg probeert te zienquote:
Het park is lekker rustigquote:Op zondag 31 december 2006 11:59 schreef Neuk het volgende:
pfff eng al dat geknal...Kom maar hier blazen met die midwinterhoorn DrMarten! Ik durf nu echt niet naar het park!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |