Ja, druk enzo...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:45 schreef Neuk het volgende:
Topictitel doet zijn naam nu wel weer genoeg eer aan hoor....![]()
Tip: Hou je agenda er effe bijquote:Op donderdag 9 november 2006 00:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, druk enzo...
Leuke kaart trouwensNeem een dezer dagen wel even contact op wanneer ik even langs kom.
Aspenquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:04 schreef Intelligence het volgende:
[afbeelding]
24 novembeer organiseert TwenteRacingScene.com samen met discotheek Aspen Valley een groot feest in Enschede. Er zullen 4 gestylede auto's binnen staan, veel give-aways zijn (o.a. van K&N & Lunatuning.nl) en entree is gratis.
When: 24-11-2006 22:00
Where: Discotheek Aspen Valley in Enschede
Entree: Gratis!
Info: www.twenteracingscene.com voor meer info en foto's van de auto's die er zullen staan!
We maken er een top feest van, nog Fokkers?
Voor vragen of flyers, just ask me
Dat heb ik helemaal gemist! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 2 november 2006 04:05 schreef Arma_Angelus het volgende:
zie het zwangerschaptopic
Brent is geboren!
Klopt! leuk man, echt leuke stad.quote:Op zaterdag 11 november 2006 09:42 schreef Q. het volgende:
Haarlem was het toch tegenwoordig? Hoe bevalt het daar?
Geen idee, ik schaam mij dood, vergeef mij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:20 schreef Neuk het volgende:
Q, sinds wanneer mis jij zulk soort events?
Ah, net Utrecht dus. Alleen dat strand is wat verder weg. Maar Utrecht ligt dan weer dichter bijquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:25 schreef Mojave het volgende:
[..]
Klopt! leuk man, echt leuke stad.
En vlakbij A'dam, 't strand en Schiphol!
quote:
La Conga was vroeger wel oke. Wat voorheen de kapsalon en daarna de nieuwmarkt was heet nu la conga. Beetje jammer als je op een zaterdag ongeveer 70-80 man binnen hebtquote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef bastardhost het volgende:
was vroeger mijn meest favo uitgaansgelegenheid....
14 jaar geleden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |