Sorryquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:33 schreef Q. het volgende:
Doe eens niet zo stom!
Opgegeten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:08 schreef Mojave het volgende:
Ja dat is ook zo
Maar wat zijn al die andere Enschedeeers dan? Badgirl81, Frutsel en die vriendin van em.
truequote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef DrMarten het volgende:
Heb je eindelijk de motivatie om iets nuttigs te gaan doen, is het de hele dag enorm kloteweer
Lekker!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:18 schreef DrMarten het volgende:
En ik heb lekkage en er kan woensdag al iemand langskomen
Wat een hoer.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:27 schreef DrMarten het volgende:
"Weet je waar het door komt dan? zit daar een douche boven ofzo?"
"Heeft u al eens naar buiten gekeken vandaag mevrouw?"
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef Mojave het volgende:
ik zocht op Enschede bij Google afbeeldingen
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:38 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
nouja, tenminste niet onder je bed
Nu.nlquote:Schadevergoeding voor slachtoffers vuurwerkramp
Uitgegeven: 13 december 2006 13:42
DEN HAAG - Ruim tweehonderd mensen die slachtoffer waren van de vuurwerkramp in Enschede in mei 2000 hebben recht op schadevergoeding. De rechtbank in Den Haag heeft woensdag geoordeeld dat vuurwerkopslagbedrijf S.E. Fireworks en de drie vennoten aansprakelijk zijn.
De gemeente Enschede en de Staat hoeven geen schadevergoeding uit te keren.
In totaal hadden 295 mensen zich gevoegd in de civiele procedure. De rechtbank oordeelde echter dat van tachtig mensen niet is komen vast te staan dat zij zijn gedupeerd door de vuurwerkramp op 13 mei 2000.
Procedure
Raadsman D. Kalma is tevreden dat S.E. Fireworks en de directie aansprakelijk zijn gesteld. "Er is nu duidelijk sprake van erkenning." Kalma is een van de advocaten die namens de Werkgroep Letselschade Advocaten (LSA) Enschede de procedure heeft gevoerd.
Wel noemt hij het een absolute teleurstelling dat de rechtbank de staat en met name de gemeente Enschede buiten schot heeft gelaten. "De gemeente heeft op het gebied van toezicht en handhaving van de regels bij S.E. Fireworks zodanig gefaald dat we een andere opstelling van de rechtbank hadden verwacht."
Letsel
Het is nog niet bekend hoeveel geld de slachtoffers krijgen. Die bedragen moeten in een andere procedure door de rechter worden vastgesteld. Volgens Kalma varieert het van duizenden tot tienduizenden euro's, afhankelijk van de aard van het letsel. "Zo zijn er mensen met blijvend letsel en mensen die blijvend arbeidsongeschikt zijn geraakt."
Door de vuurwerkramp kwamen 23 mensen om het leven en werd een complete woonwijk verwoest.
nope wat ga je kopen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:08 schreef DrMarten het volgende:
Toevallig iemand bekend met autobegro? www.autobegro.nl
Ze zitten aan de celebesstraat.
hoiquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:34 schreef badgirl18 het volgende:
.............
inperson?quote:Op zaterdag 16 december 2006 04:47 schreef DrMarten het volgende:
personeeeldfeestje was leuk, de afterpary in friends was beter
raar he en dat rond de kerst..quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:12 schreef Q. het volgende:
Het is hier wel eens drukker geweest. Eigenlijk.
ook leuk!quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:16 schreef Q. het volgende:
Nee, met de kerst ben ik op de Veluwe.
Geen idee, roep haar eens!quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:24 schreef Mojave het volgende:
waar is wendytje eik?
Dan is ie al verder dan ik ben.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:32 schreef Neuk het volgende:
alsof Brent al praatDie schreeuwt alleen maar
Gaaf! zet eens hard! dan hoor ik hem hier...quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:54 schreef DrMarten het volgende:
owja, ik kreeg de kerst-cd van de Toppers bij de c1000 omdat ik voor meer dan 30 E boodschappen deed
Kunnen we je nog ergens bewonderen met je hoorn?quote:
ff denken hoor, 2e kerstdag niet want dan werk ik.... oudjaarsdag nog in het Ledeboerpark.quote:Op zondag 24 december 2006 23:26 schreef Neuk het volgende:
[..]
Kunnen we je nog ergens bewonderen met je hoorn?
Uit je ouders?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef Troel het volgende:
Ik mag de 31 nog even bij mijn ouders blazen. Kijken of ik er nog geluid uit krijg.
Nee, uit de midwinterhoorn.quote:
ga staan!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Mojave het volgende:
FCT OLEE
Het wordt wat minder als je op de A1 met een vaartje van 90 en e ruitenwissers op dubbele snelheid de strepen op de weg probeert te zienquote:
Het park is lekker rustigquote:Op zondag 31 december 2006 11:59 schreef Neuk het volgende:
pfff eng al dat geknal...Kom maar hier blazen met die midwinterhoorn DrMarten! Ik durf nu echt niet naar het park!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |