Nou vanaf juli niet meer verkouden geweest dus op zich heb ik het lang volgehoudenquote:
Ja, kom maar hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:41 schreef wendy-tje het volgende:
Hehe, ik kruip gewoon lekker tegen mijn vriendje aan
Ik al iets langer niet meer, maar ook hier is het mis :-(quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou vanaf juli niet meer verkouden geweest dus op zich heb ik het lang volgehouden
Ach, het gaat rond zeggen ze danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:42 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Ik al iets langer niet meer, maar ook hier is het mis :-(
Ik wil niet nog zo'n winter als afgelopen jaar![]()
Nee, 1100 pleuro per maand krijg ik terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:01 schreef DrMarten het volgende:
Dood moeten ze bij de belastingdienst... allemaal
Nohquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:29 schreef Neuk het volgende:
drM is opeens wel heel erg blij
Moj we zullen je missen uit dit topic.DOEI!
Housewarming? Doe ik niet aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:40 schreef Neuk het volgende:
Ik ben ook enthousiast!
Wanneer is je housearming eigenlijk? hihi... Telkens als ik er langs fiets wil ik graag een keertje komen koffie leuteren.
Zou het echt? Dusver zal ik blij zijn als ie eruit is, hoor. Em laten zitten is ook niet je van het lijkt me...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:10 schreef wendy-tje het volgende:
Das idd wel schrikken... vanaf dan is je leven verdwenen...
Dat lijkt me ook niet ideaal nee... heb je Grey's anatomy weleens gezien? Daar overwoog ook iemand om het kind maar te laten zitten....quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Neuk het volgende:
[..]
Zou het echt? Dusver zal ik blij zijn als ie eruit is, hoor. Em laten zitten is ook niet je van het lijkt me...
Dat wordt geen gebakjes dus?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef DrMarten het volgende:
gvd, vraag je een halve dag vrij, kijk je toevallig nog even op het rroster om te zien hoe laat je moet beginnen, heb je ineens de hele dag vrij. Gaat weer een halve dag inkomsten
Zit waarschijnlijk dus de hele dag thuis, er ligt taart in de koelkast......quote:
op dit moment goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:13 schreef Mojave het volgende:
brak! met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |