Hebben wij ook bij het keukenraam, lekker strak, prachtigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:55 schreef Marsepein het volgende:
Ja, zilver mettalic of alu mettalic. Net hoe je het noemt.
DIt is de beste foto die ik kan vinden:quote:Op zondag 25 maart 2007 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach wat jammer Pino
heb je ook een foto van hoe die haard eruitzag eerst?
Niet om je te pesten
Ik kan nu iig een stukje vergelijkingsmateriaal meenemen om te kijken of kleur, hoekronding en dikte hetzelfde zijnquote:Op maandag 26 maart 2007 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou je zoiets niet op marktplaats od. kunnen vinden? Of bij zo'n handelaar in gebruikte bouwmaterialen?
Ik zou hem zoveel mogelijk proberen te laten integreren in de rest van de wand, dus zoveel mogelijk gipsplaat ertegen en meesauzen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:10 schreef Marsepein het volgende:
De meterkast weer netjes afgetimmerd (afgeschroefd), nog niet wetende wat ik met de rechterzijkant ga doen. Optie is om er een stukje gipsplaat tegenaan te schroeven, en dan meesauzen in de kleur van de wanden. Op de hoek rechtsvoor doe ik dan een hoeklatje wat ik gewoon meeschilder met de rest van de kast:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
DIt is de beste foto die ik kan vinden:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:11 schreef tnimble het volgende:
Maak je geen zorgen binnen kort vinden ze elkaar alsnog
Goed bezigquote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Marsepein het volgende:
Zo, een update zonder foto's. Wat is er ondertussen allemaal gebeurt:
- De rookmelders zijn binnen.
- Het gipswandje naast de kelder is gestuct.
- Alle plafond naden in de hal zijn dicht gezet.
- Gipsplaat opzij van de meterkast gezet.
- Dit plaatje gestuct.
- Hoeklatje geplaatst
- Wat voorbereidende werkzaamheden voor plafond en wanden (Voorstrijk voor stuc)
- Schroefgaten van de houten omtimmering van de meterkast afgeplamuurd
- Deur meterkast afgeschaafd.
En de werkzaamheden die Richie gaat doen geloof ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:21 schreef Marsepein het volgende:
Het gaat maar gestaag. Eind van de week zal ik eens een foto update plaatsen. Ook zal ik dna de planning voor het terras hier posten.
En het hout is besteld, net de offerte goedgekeurd. Nu nog even 4 kuub zand wegkruien en ws 25 m2 aan klinkertjes ophalen om voor het huis te leggen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:14 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb net de offerte voor het tuinhout binnen, ik schrok wel even, maar dat komt omdat de RVS slotbouten en de SPAX schroeven er ook bij stonden. Maar al met al valt het dan best mee.
Niet op de spelfout letten, zo maak ik er honderden per dag...quote:Op zondag 21 maart 2004 22:30 schreef Marsepein het volgende:
Binennkort wordt er gestraat en dan is alles weer netjes!
Heb je jezelf dan ooit een deadline gesteldquote:Op maandag 14 mei 2007 23:19 schreef Marsepein het volgende:
We hebben dit jaar in september 5 jaar de sleutel.
Denk je dat in de bouw deadlines wel gehaald worden dan ?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:19 schreef Marsepein het volgende:
We hebben dit jaar in september 5 jaar de sleutel.
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:20 schreef Marsepein het volgende:
Kortom, ik heb een leven buiten het klussen om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |