Je hebt het echt over 10 kuub? 130 kruiwagens van 80 liter? 500 puinruimzakken vol? Voor niks? Tja, als het echt zoveel is, en je hebt niemand in de buurt dan komquote:Op maandag 15 maart 2004 13:34 schreef WouterB het volgende:
na een leuk strandfeestje blijft er altijd een hoop zand over. Ik heb dus vanaf +/- zaterdag 20 maart 10 kuub zand in de aanbieding. Ik hoef er geen geld voor, slechts een vergoeding voor de kosten voor puinruimzakken (ca. 20 euro?).
Het zand is op te halen in Leiden. Indien je zelf in Leiden woont, bestaat er een mogelijkheid tegen een kleine vergoeding het zand langs te laten brengen.
Raegeer snel als je belangstelling hebt!
Prachtig man, how about jij dumpt t ergens voor de TS en ik film ut wel voor jequote:Op maandag 15 maart 2004 19:43 schreef Jaromir het volgende:
dump het gewoon bij iemand voor de deur, en dan op afstand filmen. Heb je er nog meer plezier van
Ben je wel fftjes bezig met dat dumpenquote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Prachtig man, how about jij dumpt t ergens voor de TS en ik film ut wel voor je
dat kan niet, want Ralph Inbar is dood....quote:Op maandag 15 maart 2004 22:44 schreef RemcoDelft het volgende:
En dan Ralph Inbar de schuld geven zeker...
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
offtopic maar toch erg benieuwd:
waar is dat feest?
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:34 schreef WouterB het volgende:
Het zand is op te halen in Leiden. Indien je zelf in Leiden woont, bestaat er een mogelijkheid tegen een kleine vergoeding het zand langs te laten brengen.
leiden is iets groter dan 1 hele straat, lopend lichtpuntquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:52 schreef Heli0s het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |