Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd :\').
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht. :\').
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd :\').
Toch maar wel, omdat je zo\'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo ( :\'). ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Ahhhh sorry....quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was nog mooi een reactie aan het tikken wil ik hem invoeren zit ie ineens volik had het niet eens door.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahhhh sorry....om het goed te maken
![]()
Hihihi fijn is dat hè ?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik was nog mooi een reactie aan het tikken wil ik hem invoeren zit ie ineens volik had het niet eens door.
Ach je wend er aanquote:
Weet niet..quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Is PS 'm nu gepeerd zonder truste te zeggen?
Das ook niet gezond hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aantal posts: 7070 (gemiddeld 48 per dag) pfff en het gaat maar door![]()
Denk 't niet...ff de hond uitlaten !quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:04 schreef SeaOfLove het volgende:
Nee ik merk hetquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PrintScreen - maandag 9 oktober 2006 @ 04:03
ze is er nog
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:04 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Dat doe ik nooit
Wel een inlik TT
Je bent een spionquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
PrintScreen - maandag 9 oktober 2006 @ 04:03
ze is er nog
* PrintScreen jompelt meequote:
Geloof niet dat dat van mij indruk zal makenquote:
quote:
Mee eens isquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat van mij indruk zal maken![]()
Maar hij is 9 van de 10 keer degene die 'm 's ochtends op slot doet, dus mag hij best een keer goedemorgen gewenst worden![]()
Succes !quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga weer een poging wagen dame en heren![]()
![]()
![]()
Truste !!quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Maar ik ga weer een poging wagen dame en heren![]()
![]()
![]()
Als we daar aan toe komenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnxxx beeb...jullie ook voor straks![]()
De vaart raakt eruit !quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als we daar aan toe komen
Dat dachten we eerst ookquote:
Keej... goedemorgen Snakeyquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat van mij indruk zal maken![]()
Maar hij is 9 van de 10 keer degene die 'm 's ochtends op slot doet, dus mag hij best een keer goedemorgen gewenst worden![]()
Opgepikt uit OUDquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zocht al een werkwoord voor die cheerleadersmiley's: Ze jompelen![]()
Het komt in vlagenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dachten we eerst ook![]()
![]()
Langzaam is niets mis meequote:
Normaal is het hier rond deze tijd nog veel rustigerquote:
Je moet niet dachten... je moet zeker wetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat dachten we eerst ook![]()
![]()
Tell me morequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Normaal is het hier rond deze tijd nog veel rustiger![]()
Totaal onverwacht kwam daar ineens die smurfquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je moet niet dachten... je moet zeker weten
Zekerquote:
Precies wat je zegt... een beetje.quote:
Topspeed dusquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkee....langzaam, maar toch goed hard !!!! Heftig hoor !![]()
![]()
Wild weekend gehad met vrienden die bleven slapen. Laatste blikjes bier aan het opmakenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vanwaar nog zo laat op ? tong ?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wild weekend gehad met vrienden die bleven slapen. Laatste blikjes bier aan het opmaken
Is er enige kans op delen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wild weekend gehad met vrienden die bleven slapen. Laatste blikjes bier aan het opmaken
Zuipschuitquote:
Ik ga ook zoquote:
Krijg het gevoel dat ik dan ook maar zo beter kan aftaaienquote:
Dat is wel het bestequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat ik dan ook maar zo beter kan aftaaien
Sinterklaasboot.quote:
Nee hoor hier ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinterklaasboot.
Oh kut associatie is hier naast.
Afwisseling is niet mis meequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou ja..op gepaste manier afgewisseld !![]()
![]()
Oorwurmquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is wel het beste![]()
Neej jij hangt eerst op!
Neeeej jij eerst !!
Nee toe nou jij eerst
![]()
Vandaag was ook een extreem gezellige nachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:35 schreef BeeDee het volgende:
BeeDee nog een blowtje rookt en dan mee stopt ! Vond 't erg gezellig !![]()
duizendpootquote:
Trusten voor zo BeeDeequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:35 schreef BeeDee het volgende:
BeeDee nog een blowtje rookt en dan mee stopt ! Vond 't erg gezellig !![]()
Is het normaal gesproken minder ? Jammer !quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag was ook een extreem gezellige nacht![]()
Soms zitten er een paar anderen tussendoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is het normaal gesproken minder ? Jammer !
![]()
BeeDee rookt blowtje met laptop op schoot in de tuin, ben nog niet weg...maar ga zowieso vaker hier komenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten voor zo BeeDee
Val hier gerust nog eens binnen
quote:
Trusten tongquote:
* Surveillance-Fiets gaat meequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen denkt erover ook te gaan slapen
Toch de strijd aan het verliezen ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen denkt erover ook te gaan slapen
Trusten !quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets gaat mee![]()
Mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen![]()
Ik ben er nogquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toch de strijd aan het verliezen ?Ik ook hoor ! nog een kwartiertje schat ik
![]()
![]()
Trusten Fietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets gaat mee![]()
Mensen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen![]()
Een dubbelpostquote:
Een dubbelpostquote:
BeeDee ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:58 schreef PrintScreen het volgende:
Lullen tegen jezelf is ok niet alles...
* PrintScreen is slapen![]()
Watjequote:Op maandag 9 oktober 2006 05:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
BeeDee ookwas al in slaap gevallen op de bank...trusten iedereen !
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 05:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Watje
Trusten BeeDee... slaap lekker![]()
tsssk prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Euj was nog even black adder aan het kijken![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
tsssk prioriteiten stellen
niks is belangrijker dan NB![]()
enorm!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb die 10 minuten ook best veel gemist ook
![]()
Het kwam weer neer op hete sex met SOL en PSquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
enorm!
kan iemand me even bijpraten over de vorige 2 nachten?![]()
ooh niks gemist dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het kwam weer neer op hete sex met SOL en PS![]()
Neujquote:
wiedie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En er was een nieuweling die tot het eind bleefbeedee
quote:
Ja zoietsquote:
sol hier komenquote:
deedee~!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef SiemeN het volgende:
Bier ende tieten.
eej pas op jij, vouw-fietsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
BeeDee PeZu
PeZu BeeDee
Ik stel jullie alleen maar even aan elkaar voorquote:
Nummertje trekken jijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:21 schreef SiemeN het volgende:
Ff met SOL batsen.
ik stel voor dat je even oppastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik stel jullie alleen maar even aan elkaar voor![]()
Aangenaam !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
BeeDee PeZu
PeZu BeeDee
Wat wou je doen dan !quote:
quote:
naamgeaanquote:
vouwen!quote:
Gezelligquote:
pwndquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:24 schreef PeZu het volgende:
kwartet
nu vernaggel je ook nog eens mijn nb kwartetquote:
Had er gister 11 op een rijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu vernaggel je ook nog eens mijn nb kwartet
hier ga je voor boeten
![]()
Nou nou, moeilijk hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had er gister 11 op een rij![]()
heb je al een taart gebakken?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had er gister 11 op een rij![]()
Is ook heel niet moeilijkquote:
Stoer hoor, is het een lieve garde?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef SiemeN het volgende:
Over 2 dagen komt mijn lieve,lieve,lieve huisgenootje terug.
dramatischquote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is ook heel niet moeilijk![]()
komt goed, ik ben bijna klaar en zet de kirby onder het afdakjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef SiemeN het volgende:
Over 2 dagen komt mijn lieve,lieve,lieve huisgenootje terug.
Ik val ook wel op huisgerei ja, maar dat staat hier verder los van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer hoor, is het een lieve garde?
Of val je niet op huisgerei?
Allah.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik val ook wel op huisgerei ja, maar dat staat hier verder los van.
jij weet welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe niet zo gek joh, meteen een fles champagne, en een limo voor laten komen.
ok wie zaagt hgem om ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, allah en jezus zitten in een boom...
bullshitquote:
Gelul !quote:
huisgenoten in een SM-tuigje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:31 schreef SiemeN het volgende:
Stierenpoep.
gewoon voetballen!quote:
Morgen naar nederland - ontwikkelingslandquote:
Morgen naar nederland - ontwikkelingslandquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen naar nederland - ontwikkelingsland![]()
GE_WEL_DIGquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen naar nederland - ontwikkelingsland![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
GE_WEL_DIG
hoe slechter de tegenstander, hoe beroerder oranje speelt
veel plezier danquote:
sorry, de door u ingegeven invoer is onjuistquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef Cinch het volgende:
Stelletje watjes.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef Cinch het volgende:
Stelletje watjes.
*meldtquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:28 schreef Sebasser het volgende:
Jezus.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef SiemeN het volgende:
Bedankt voor je erectie. We nemen hem mee naar achteren.
hoaxquote:
+1 agreesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:37 schreef SiemeN het volgende:
Ik ben eigenlijk zelfs te lui om nu actief te baggeren.
Héé...het baggeren lukt weer !!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:39 schreef SiemeN het volgende:
Bedankt voor je erectie. We nemen hem mee naar achteren.
bewijs het tegendeel maar eensquote:
Juffrouw Janniequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:42 schreef Sebasser het volgende:
ik ben een Jiskefetisjist1 !! !! 1!
Tsjeesuss..hi, hi...toedeledokie !quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:42 schreef Sebasser het volgende:
ik ben een Jiskefetisjist1 !! !! 1!
ga maar lekker weg hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef SiemeN het volgende:
Stik er maar in, klootzakken. Ik ga slapen!
Kom jij maar even bij sinterklaas op schoot edgarquote:
is niet nodig, als jezus echt bestond was talpa er nietquote:
Of juist welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
is niet nodig, als jezus echt bestond was talpa er niet
nee, en dat wou ik graag zo houdenquote:
Wtf? John de Mol= Jezusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
is niet nodig, als jezus echt bestond was talpa er niet
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom jij maar even bij sinterklaas op schoot edgar![]()
ja bijna, alleen probeer de zin nu eens te lezen voordat je repleyedquote:
bullshit, dat zingen ze altijd als er twee mensjes van een jaar of 8 verliefd zijnquote:
Nee John de Mol is Allah die elke dag de koffie haalt voor Jezusquote:
Sinterklaas kun je op zoveel manieren vrolijk makenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom jij maar even bij sinterklaas op schoot edgar![]()
jaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
bullshit, dat zingen ze altijd als er twee mensjes van een jaar of 8 verliefd zijn
Desire en japser zitten in een boom, en daarna een heel gezeik waarin onderandere het woord kusjes in voor komt voor zover ik weet..
is toch wel een algemeen bekend liedje..
Waarom denk je dat Sinterklaas zon grote jurk heeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sinterklaas kun je op zoveel manieren vrolijk maken![]()
zit eer een hele grote mus op het hokje, weet je wat die zegt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
goeiesmorgens deze morgen, sta daar net op de tramhalte..
*noteert* altijd handigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef Cinch het volgende:
Ohja:
Laadstroom als functie van de tijd: I(t)=I(0)*e^(-t/RC) -> na RC seconden is de waarde van de (ont)laadstroom op 37% van de waarde aan het begin van de periode.
Niks, want mussen kunnen niet praten !!11einsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit eer een hele grote mus op het hokje, weet je wat die zegt?
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:
oud nieuwsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Noteer dat maar
nee TJIELP!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef Cinch het volgende:
[..]
Niks, want mussen kunnen niet praten !!11eins![]()
;:;;:D;zwei!!1
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
hier langere,
http://youtube.com/watch?v=5FRDlCzDsqk&mode=related&search=
Deel 1 ^
http://youtube.com/watch?v=twn6kvrYE2Y&mode=related&search=
Deel 2 ^
ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb er morgen een schoolexamen over o.a.
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?
Nee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
en straks ga je me zeker ook nog vertellen dat hans teeuwen in het sinterklaas pak bij jiskefet zit?
de sporadische boog in de geografisch bepaalde tijd-afstands parabool extrengeert zodra het intercontinentum van de parallele axis confliteert met de groentboerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:53 schreef Cinch het volgende:
Tegenflux ontstaat als het aantal omvatte veldlijnen toeneemt (door bijvoorbeeld een magneet in de buurt te brengen) -> door de toename ontstaat er een inductiestroom (opgewekt door de spoel) waarvan de magnetische veldlijnen tegengesteld zijn aan de oorsprokelijken.
nee van magnetische veldsterkte manquote:
En die zorgt voor mijn boerenkoolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
de sporadische boog in de geografisch bepaalde tijd-afstands parabool extrebgeert zodra het intercontinentum van de parallele axis confliteerd met de groentboer
ok that's it, ik ga slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
nee van magnetische veldsterkte man
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sta ik daar net op de tramhalte, zie ik daar een vrouw strooien.... Ja want het had gesneeuwt dus ik zeg: moet u man dat niet doen ? Zegt ze ja dit is mijn man.
Gheheh wheheh shsheh
Nee, officieel van magnetische inductie. Met spekjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
nee van magnetische veldsterkte man
Dan had mn eindexamen het fout, magnetische inductie is de afgeleide van de magnetische veldsterkte d8 ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nee, officieel van magnetische inductie. Met spekjes.
godver ik zat weber te verwarren met radioactiviteit, met gray enzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef Cinch het volgende:
De eenheid van magnetische flux is Weber oftewel Tesla per vierkante meter.
Hoe zat dat dan met die permeabiliteit ook alweer ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan had mn eindexamen het fout, magnetische inductie is de afgeleide van de magnetische veldsterkte d8 ik![]()
achterhaaldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan met die permeabiliteit ook alweer ?![]()
![]()
magnetische permeabiliteit van het vacuum? 4 * pi * 10-7?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Dat is biologie, snotneus. Althans, ligt eraan welke permeabiletiikeiteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
natuurkunde is achterhaald, materiaalkunde, das het echte werkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:01 schreef Cinch het volgende:
inductiespanning= aantal windingen * (delta phi / delta t)
Toen had je tenminste nog geen magnetische fluxweberveldenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet al wat ik ga doen op 5 december, ik ga alle sinterklaasjes in de stad, en in de V&D en ect, allemaal lastige vragen stellen over hoe het vroeger was
Bouwvakkersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
natuurkunde is achterhaald, materiaalkunde, das het echte werk
of burgersvectoren en schroefdyslocatiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog geen magnetische fluxwebervelden![]()
![]()
Maar wel peperkoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
of burgersvectoren en schroefdyslocaties
Haal jij je examen eerst maar eensquote:
Pcies ! De schepen waren nog van hout en de mannen van staal !!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
of burgersvectoren en schroefdyslocaties
Nee dit is het Physisch Onderzoekcentrum van de NBSPF. Wij verwijzen u vriendelijk door naar KLB voor eventuele klachten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:03 schreef TwyLight het volgende:
Is dit nou dat bagger topic.
quote:
inderdaad, SOL moet komenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja hallo dit is gewoon alsof je aan het strip pokeren bent met alleen maar mannen![]()
quote:
goftedomme zeg dat welquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja hallo dit is gewoon alsof je aan het strip pokeren bent met alleen maar mannen![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
WE RAMPENIEREN OP DIE VLOER EN ALIB IS DE BAAS EN YESR IS DE PLAYER YOYOYO
kk vet nrquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
Dat was onder andere de insteek van mn postquote:
gastquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
ZE ZIJN NIET EVEN DOPE DAN ONS@!!!einzquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:06 schreef TwyLight het volgende:
neequote:
Jij mist SOL en PS hè ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
pauperquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
godverdomme die draadloze verbinding van de buren is kk sloom
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
pauperquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
Tuurlijk mis ik hunquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij mist SOL en PS hè ?Maar iets meer vrouwvolk zou gewenst zijn
![]()
![]()
quote:
quote:
Zeg...hoe is jou verstandhouding met je buren ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:07 schreef TwyLight het volgende:
*fapfapfapquote:
wardrivenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:08 schreef oshiro het volgende:
[..]
pauperleuk he? wardriven met panne?
ik zal ze even uit bed schoppenquote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
ik vind die gast zo ghey he met zn homostemquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:09 schreef TwyLight het volgende:
Yo ik kom gladder dan de ladyshave, en die chickys worden para van me babyface yo dat is die shitttt[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kijk eens hoe snel ik dat fixquote:
SOLquote:
Ze is er zelfs alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Och, zo laat is het nog niet. Er is nog hoop !![]()
ben ook zo weer weg...lag al in bed, maar kon niet slapen. ff wat drinken en roken nuquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk eens hoe snel ik dat fix
hoi ls!
Net als gister ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ook zo weer weg...lag al in bed, maar kon niet slapen. ff wat drinken en roken nu![]()
zal remlof wel zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nu is het nog wachten op de eerste blauwe die uit de lurk stand komt
dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ook zo weer weg...lag al in bed, maar kon niet slapen. ff wat drinken en roken nu![]()
Nou hij is al gemaakt je moet alleen maar plakken enzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:11 schreef oshiro het volgende:
Om het risico te vermijden dat ik nou ook nog een OP moet gaan zitten maken ga ik nu pleite
tenminste dat is de bedoeling, net zoals die dat 3 posts terug ook al was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |