Waarom denk je dat Sinterklaas zon grote jurk heeftquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Sinterklaas kun je op zoveel manieren vrolijk maken![]()
zit eer een hele grote mus op het hokje, weet je wat die zegt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
goeiesmorgens deze morgen, sta daar net op de tramhalte..
*noteert* altijd handigquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef Cinch het volgende:
Ohja:
Laadstroom als functie van de tijd: I(t)=I(0)*e^(-t/RC) -> na RC seconden is de waarde van de (ont)laadstroom op 37% van de waarde aan het begin van de periode.
Niks, want mussen kunnen niet praten !!11einsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
zit eer een hele grote mus op het hokje, weet je wat die zegt?
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.quote:
oud nieuwsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sommige soorten snoep bestaan uit gelatine (gemalen runder/varkensbotten), karmijn (gemalen schildluizen), of schellak (gemalen boomluizen). In rood/rozegekleurd snoep als spekkies zit karmijn, schellak zit op glimmende snoepjes als M&M's en gelatine zit bv in winegums.
Noteer dat maar
nee TJIELP!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:50 schreef Cinch het volgende:
[..]
Niks, want mussen kunnen niet praten !!11eins![]()
;:;;:D;zwei!!1
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:48 schreef Sebasser het volgende:
hier langere,
http://youtube.com/watch?v=5FRDlCzDsqk&mode=related&search=
Deel 1 ^
http://youtube.com/watch?v=twn6kvrYE2Y&mode=related&search=
Deel 2 ^
ik nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:51 schreef Cinch het volgende:
[..]
Ik heb er morgen een schoolexamen over o.a.
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En je wist ook dat de gebruikte kleurstoffen voor 'beschuit met muisjes' van bladluizen afkomstig zijn?
Nee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
en straks ga je me zeker ook nog vertellen dat hans teeuwen in het sinterklaas pak bij jiskefet zit?
de sporadische boog in de geografisch bepaalde tijd-afstands parabool extrengeert zodra het intercontinentum van de parallele axis confliteert met de groentboerquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:53 schreef Cinch het volgende:
Tegenflux ontstaat als het aantal omvatte veldlijnen toeneemt (door bijvoorbeeld een magneet in de buurt te brengen) -> door de toename ontstaat er een inductiestroom (opgewekt door de spoel) waarvan de magnetische veldlijnen tegengesteld zijn aan de oorsprokelijken.
nee van magnetische veldsterkte manquote:
En die zorgt voor mijn boerenkoolquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
de sporadische boog in de geografisch bepaalde tijd-afstands parabool extrebgeert zodra het intercontinentum van de parallele axis confliteerd met de groentboer
ok that's it, ik ga slapenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
nee van magnetische veldsterkte man
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
sta ik daar net op de tramhalte, zie ik daar een vrouw strooien.... Ja want het had gesneeuwt dus ik zeg: moet u man dat niet doen ? Zegt ze ja dit is mijn man.
Gheheh wheheh shsheh
Nee, officieel van magnetische inductie. Met spekjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
nee van magnetische veldsterkte man
Dan had mn eindexamen het fout, magnetische inductie is de afgeleide van de magnetische veldsterkte d8 ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef Cinch het volgende:
[..]
Nee, officieel van magnetische inductie. Met spekjes.
godver ik zat weber te verwarren met radioactiviteit, met gray enzoquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef Cinch het volgende:
De eenheid van magnetische flux is Weber oftewel Tesla per vierkante meter.
Hoe zat dat dan met die permeabiliteit ook alweer ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dan had mn eindexamen het fout, magnetische inductie is de afgeleide van de magnetische veldsterkte d8 ik![]()
achterhaaldquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan met die permeabiliteit ook alweer ?![]()
![]()
magnetische permeabiliteit van het vacuum? 4 * pi * 10-7?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Dat is biologie, snotneus. Althans, ligt eraan welke permeabiletiikeiteitquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
natuurkunde is achterhaald, materiaalkunde, das het echte werkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:01 schreef Cinch het volgende:
inductiespanning= aantal windingen * (delta phi / delta t)
Toen had je tenminste nog geen magnetische fluxweberveldenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:00 schreef Sebasser het volgende:
Ik weet al wat ik ga doen op 5 december, ik ga alle sinterklaasjes in de stad, en in de V&D en ect, allemaal lastige vragen stellen over hoe het vroeger was
Bouwvakkersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
natuurkunde is achterhaald, materiaalkunde, das het echte werk
of burgersvectoren en schroefdyslocatiesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Toen had je tenminste nog geen magnetische fluxwebervelden![]()
![]()
Maar wel peperkoekquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
of burgersvectoren en schroefdyslocaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |