Is er enige kans op delen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wild weekend gehad met vrienden die bleven slapen. Laatste blikjes bier aan het opmaken
Zuipschuitquote:
Ik ga ook zoquote:
Krijg het gevoel dat ik dan ook maar zo beter kan aftaaienquote:
Dat is wel het bestequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Krijg het gevoel dat ik dan ook maar zo beter kan aftaaien
Sinterklaasboot.quote:
Nee hoor hier ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sinterklaasboot.
Oh kut associatie is hier naast.
Afwisseling is niet mis meequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou ja..op gepaste manier afgewisseld !![]()
![]()
Oorwurmquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is wel het beste![]()
Neej jij hangt eerst op!
Neeeej jij eerst !!
Nee toe nou jij eerst
![]()
Vandaag was ook een extreem gezellige nachtquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:35 schreef BeeDee het volgende:
BeeDee nog een blowtje rookt en dan mee stopt ! Vond 't erg gezellig !![]()
duizendpootquote:
Trusten voor zo BeeDeequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:35 schreef BeeDee het volgende:
BeeDee nog een blowtje rookt en dan mee stopt ! Vond 't erg gezellig !![]()
Is het normaal gesproken minder ? Jammer !quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vandaag was ook een extreem gezellige nacht![]()
Soms zitten er een paar anderen tussendoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is het normaal gesproken minder ? Jammer !
![]()
BeeDee rookt blowtje met laptop op schoot in de tuin, ben nog niet weg...maar ga zowieso vaker hier komenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trusten voor zo BeeDee
Val hier gerust nog eens binnen
quote:
Trusten tongquote:
* Surveillance-Fiets gaat meequote:Op maandag 9 oktober 2006 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen denkt erover ook te gaan slapen
Toch de strijd aan het verliezen ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen denkt erover ook te gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |