abonnement Unibet Coolblue
pi_42499582
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW

Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die \'pure\' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een \'bloodfued\' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy\'s. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:35:58 #2
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42499591
ik zit niet op btzone
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:38:20 #3
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42499631
ik ga voor xwt!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42499691
Ik zat ook bij XWT, totdat ze me gebanned hadden omdat ik had verteld dat ik negers bij mij op school gewoon neger noem. (na aanleiding dat hun boos werden dat ik Cena een wigger noemde) Zonder pardon gebanned van forum en tracker :/

Zit nu bij BTzone en zit daar wel best, forum is daar wat minder maar ik kan hier ook mijn 2 cent kwijt heh
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:44:41 #5
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42499735
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zat ook bij XWT, totdat ze me gebanned hadden omdat ik had verteld dat ik negers bij mij op school gewoon neger noem. (na aanleiding dat hun boos werden dat ik Cena een wigger noemde) Zonder pardon gebanned van forum en tracker :/

Zit nu bij BTzone en zit daar wel best, forum is daar wat minder maar ik kan hier ook mijn 2 cent kwijt heh
hehehe grappig , gelukkig nog geen problemen om XTW gehad alleen waren ze net boos omdat ik vroeg of er iemand een stream had voor de PPV. Stond er schijnbaar in de regels dat dat verboden was om naar te vragen...neja whatever
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42499810
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:44 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

hehehe grappig , gelukkig nog geen problemen om XTW gehad alleen waren ze net boos omdat ik vroeg of er iemand een stream had voor de PPV. Stond er schijnbaar in de regels dat dat verboden was om naar te vragen...neja whatever
Is daar volgens mij een centraal topic over ofzo. Maargoed, op het forum daar zijn ze nogal bekrompen.
pi_42500040
Hm dit gaat over de forums waar jullie bij zitten *te lui om terug te lezen* ik zit gewoon bij WWEH
  maandag 9 oktober 2006 @ 08:30:41 #8
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42502639
Oh yeah guess whos back
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42506979
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
Oh yeah guess whos back
Hij download bij mij, duurt nog wel even denk ik. Maar ik gok Benoit dan.

Of Stone Cold Of The Rock (droomt)
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:31:52 #10
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42507416
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hij download bij mij, duurt nog wel even denk ik. Maar ik gok Benoit dan.

Of Stone Cold Of The Rock (droomt)
neej joh! die piraat is terug!! bij mij duurt het ook nog wel een uur of 6 .. ik hou het ook op Benoit!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42508033
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
Oh yeah guess whos back
EDDIE?

zit nu te kijken, hardy-helms
pi_42510299
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 08:30 schreef kidkash19 het volgende:
Oh yeah guess whos back
Kurt Angle weer van organisatie geswitched en terug bij Smackdown

Boogeyman anders? (moet nog een paar uur wachten voor het binnen is... )
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_42519123
Heb hem live gezien vannacht
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:49:43 #14
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42521255
Nog 10minuten
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42526409
Vond hem maar redelijk, al kwam dat grotendeels door het publiek helaas, erg rustig weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen family reunion, heb gelukkig helemaal geen spoilers gelezen dus heb er zin in

[ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-10-2006 00:12:50 ]
pi_42532707
Vond het wel een goede show
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 08:50:30 #17
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42533275
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42534477
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whhahaaaaaaa, dacht dat je een spoiler had over de ppv van afgelopen zondag (my bad m8)

* Allanon666 stelt voor om boven de spoilers te vermelden of het over No Mercy gaat of Raw reunion
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 10:41:58 #19
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42535438
no mercy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42540929
Vindt het echt moeilijk om geen spoilers te lezen (voor RAW dus). Moet nog even wachten helaas, hij stuitert maar in het rondte met snelheden
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:32:49 #22
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42542414
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:50 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
raw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 16:41:25 #23
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42547391
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42551631
Wat een RAW zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42555241
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat een RAW zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is echt gaar dus die moeten maar niet meedoen.
quote:
Oja en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga daar maar niet vanuit. Dat zou dom zijn.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 20:38:28 #26
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42555552
ik hang een beetje achter want ik heb net pas de PPV af kunnen kijken en ik moet Raw nog downloaden maar wat ik ff wil zeggen is dat ik het een erg matige PPV vond!!! Met een tagteam match als hoogtepunt.. wat was die show SLECHT! aan elkaar 'gepraat' Ik zit dus ECHT niet te w88 op
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig waren er ook enkele lichtpuntjes...
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42555992
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 20:29 schreef Filay het volgende:

[..]

Niet mee eens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is echt gaar dus die moeten maar niet meedoen.
[..]

Ga daar maar niet vanuit. Dat zou dom zijn.
Niks mis met ECW hoor, en de (meeste) leuke worstelaars daar komen toch gewoon van RAW en Smackdown af (sommige eerdere ECW runs niet meegerekent) dus dat maakt ook niks uit.

En ik hoop dat het niet het geval is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lmao net de poster gevonden van December To Dismember, stond op Wikipedia, dus weet niet zeker of hij echt is, maar wel erg leuk iig:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 10-10-2006 21:51:36 ]
  woensdag 11 oktober 2006 @ 03:30:18 #28
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42567090
Nog geen No mercy gezien, nog geen Raw gezien.

Ben nu Dragon Gate aan het downloaden. Schijnt wel aardig te zijn. Van Wikipedia:
quote:
Dragon Gate is a Japanese professional wrestling promotion formerly known as Toryumon Japan. Most of Dragon Gate's wrestlers are graduates from Ultimo Dragon's Toryumon Gym, and thus the promotion is based on a Junior Heavyweight style with varying emphasis on high flying maneuvers, flashy technical grappling, and submissions.

The company's roster is split into several factions, with all but a handful of competitors in the promotion aligned with one faction or another. Wrestlers most recognizable to North American fans include Dragon Kid, CIMA, Milano Collection AT, and Magnum Tokyo (among others). For more information, See: Dragon Gate roster

* Open the Dream Gate Championship — Susumu Yokosuka
* Open the Brave Gate Championship — Masato Yoshino
* Open the Triangle Gate Championship — Dragon Kid, Genki Horiguchi and Ryo Saito
* I-J Tag Team Championship — Don Fujii and Masaaki Mochizuki
Ben benieuwd...
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42577108
Na het kijke van ECW:

Censuur tv
  woensdag 11 oktober 2006 @ 16:03:13 #30
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42579887
ah dus dat was weer een lekker dieptepunt met t pushen van dat pokeren

ga m dalijk iig kijken, had er al niet al te veel bij voorgesteld
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_42580779
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 16:03 schreef jozef444 het volgende:
ah dus dat was weer een lekker dieptepunt met t pushen van dat pokeren

ga m dalijk iig kijken, had er al niet al te veel bij voorgesteld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 17:27:07 #32
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42582776
mja hypen voor niks en voor de verkeerde reden, zo gaat ecw nooit wat worden.
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:07:07 #33
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42583884
Balls

hij had nog het beste uitzicht ook
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42584321
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 17:27 schreef jozef444 het volgende:
mja hypen voor niks en voor de verkeerde reden, zo gaat ecw nooit wat worden.
Hoezo?

Er ging toch iemand naakt, zelfs 2 diva's. Hun kunnen er niks aan doen dat Amerikaanse TV elke tiet blokkeert met een waas.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 18:32:09 #35
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42584651
Als ECW t moet hebben van vrouwen die naakt gaan dan kunnen ze net zo goed naar playboy tv verhuizen oid.

T gaat bij ECW om de matches etc. niet om 6 vrouwen die zitten te strip pokeren zonder enig doel om een storyline verder te krijgen.

(en tuurlijk ik zie ze ook graag liever zonder waas, maar als ikd at bij vrouwen wil zien zet ik wel een ander filmpje op)
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_42584938
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:32 schreef jozef444 het volgende:
Als ECW t moet hebben van vrouwen die naakt gaan dan kunnen ze net zo goed naar playboy tv verhuizen oid.

T gaat bij ECW om de matches etc. niet om 6 vrouwen die zitten te strip pokeren zonder enig doel om een storyline verder te krijgen.

(en tuurlijk ik zie ze ook graag liever zonder waas, maar als ikd at bij vrouwen wil zien zet ik wel een ander filmpje op)
Ze doen dit ook iedere week ja
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:05:04 #37
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42585658
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ze doen dit ook iedere week ja
Der is altijd wel iets , tis nog bijna nooit ECW op zichzelf geweest. Dan is t wel weer book T die langskomt of Cena oid, zo hebben ze elke week wel wat.
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_42586572
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:05 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Der is altijd wel iets , tis nog bijna nooit ECW op zichzelf geweest. Dan is t wel weer book T die langskomt of Cena oid, zo hebben ze elke week wel wat.
Sinds wanneer zijn Booker en Cena naakte vrouwen?

Er er zijn al zat afleveringen geweest zonder WWE sterren trouwens.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:38:20 #39
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42586615
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn Booker en Cena naakte vrouwen?

Er er zijn al zat afleveringen geweest zonder WWE sterren trouwens.
hehe achja, ik vin t gewoon te weinig ECW en nog teveel WWE, maarja waarschijnlijk zal ik dan altijd wat te klagen hebben in dit geval
Ben trouwens wel benieuwd naar Impact van donderdag
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  woensdag 11 oktober 2006 @ 19:57:12 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42587174
Ik heb net RAW gekeken! Hele aardige show!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42587550
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:

[..]

hehe achja, ik vin t gewoon te weinig ECW en nog teveel WWE, maarja waarschijnlijk zal ik dan altijd wat te klagen hebben in dit geval
Ben trouwens wel benieuwd naar Impact van donderdag
Dat is wel zo ja, en dan heb je natuurlijk RVD, Big Show, Matt Striker, Test, Dupree, Tazz en Hardcore Holly die allemaal toch ook wel bij RAW of Smackdown hebben gezeten.

Het oude ECW krijg je toch niet terug, dit is de nieuwe ECW en zo blijft het wel. Hun hebben zelf hardcore gekilled door alles extreme rules te maken vroeger, nu vindt het publiek het niet zo bijzonder meer. En dat weten Vince en Heyman zelf ook. Vince vindt ECW trouwens ook nog niet super en zegt ook dat het zichzelf eerst nog goed moet vormen.

Trouwens, al die (nu) WWE sterren die steeds langskomen en de strippoker zijn alleen maar manieren om ECW goeie kijkcijfers te geven door het normale WWE publiek er ook heen te sturen. Als die allemaal flink overzijn (wat in principe wel lukt, krijgen ongeveer zelfde aantal kijkers als Smackdown) zal het wel stevig afnemen lijkt mij.

Ikzelf vindt deze ECW ook leuk om naar te kijken
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:46:51 #42
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42596456
Ik kijk nu ook vast naar ECW, terwijl ik het eerst niks vond.Geweldige main event gisteren en wat is CM Punk een geweldige wrestler.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:02:30 #43
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42604291
Man man man wat een omslag van toen het net begon zeg dat ECW.... men schreeuwde moord en brand dat dit niet het "echte" ECW was en dat het nooit wat zou worden, nu heeft men het een maand of wat een kans gegeven en dan valt het iedereen toch ineens mee...Hoe bedoel je een oordeel klaar hebben?
Ik las trouwens ergens iets over Angle dat hij na de Angle Slam op Joe bij het opstaan meteen zn nek beetpakte en zn nek masseerde....als dat al gebeurt bij een headbutt en Angle Slam dan ben ik benieuwd hoe het gaat in een volle wedstrijd.
Als je denkt dat deze Punk goed is.....ga dan eens kijken naar zn laatste anderhalf jaar ROH en dan vooral de angle met de ROH titel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:19:58 #44
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42606475
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 18:32 schreef jozef444 het volgende:
Als ECW t moet hebben van vrouwen die naakt gaan dan kunnen ze net zo goed naar playboy tv verhuizen oid.

T gaat bij ECW om de matches etc. niet om 6 vrouwen die zitten te strip pokeren zonder enig doel om een storyline verder te krijgen.

(en tuurlijk ik zie ze ook graag liever zonder waas, maar als ikd at bij vrouwen wil zien zet ik wel een ander filmpje op)
Helaas moet ik je teleurstellen. Het gaat gewoon om de ratings
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:22:26 #45
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42606539
Overigens was deze week de eerste keer dat ik ECW niet heb afgekeken. ben blijven plakken tot de 6-man tag.

Raw homecoming was een beetje 'bleh' Vond het het leuk om Money Inc. weer eens te zien en verder... ja wat gebeurde er verder nog? Ik kan het me niet eens herinneren. Oja, Edge + Orton = Ratings
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 13:48:43 #46
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42608905
Zal een mooie ruzie worden tussen Orton/Edge vs DX.Hopelijk pakt DX, Orton niet te hard aan, ik bedoel hij is wel een van de grote sterren van de toekomst.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 12 oktober 2006 @ 14:53:56 #47
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42610717
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 13:48 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zal een mooie ruzie worden tussen Orton/Edge vs DX.Hopelijk pakt DX, Orton niet te hard aan, ik bedoel hij is wel een van de grote sterren van de toekomst.
Als orton een van de toekomstige sterren is mag ie eerst eens snel volwassen worden. En mr brownstone t was idd leuk om money inc. en arn etc. weer een keer te zien (oja en niet te vergeten the Rowdy one )
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_42610892
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 14:53 schreef jozef444 het volgende:

[..]

Als orton een van de toekomstige sterren is mag ie eerst eens snel volwassen worden.
Waar slaat dat op dan? Orton heeft geweldige mic skills en zijn worstel skills zijn ook redelijk. En hij is nog "jong" heh.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:25:14 #49
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42613495
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:31:08 #50
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42613686
quote:
Waar slaat dat op dan? Orton heeft geweldige mic skills en zijn worstel skills zijn ook redelijk.
Geweldig is wat overdreven, ja hij kan goed het arrogante mannetje "spelen" maar om nou te zeggen dat zn mic skills geweldig zijn....nee meer....gemiddeld dat is het goeie woord ervoor. Verder heeft hij een redelijke toekomst maar die heeft hij zelf in de hand, zn probleem is dat hij niet echt een ander personage kan spelen door zn uitstraling
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42614291
quote:
lmao

Cole: HOLY FUCK!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:56:46 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42614494
Das Tazz die roept Holy Shit.....leuk als commentatoren zelfs niet weten wat er gepland stond
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:58:06 #53
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42614534
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:56 schreef kidkash19 het volgende:
Das Tazz die roept Holy Shit.....leuk als commentatoren zelfs niet weten wat er gepland stond
dat levert juist leuke beelden op
Uiteraard was het een work dat die ring kapot zou gaan, maar dan nog. De reacties van het publiek en de commentatoren maken dat echt een verschrikkelijk vet filmpje
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42614741
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:58 schreef Paxlie het volgende:

[..]

dat levert juist leuke beelden op
Uiteraard was het een work dat die ring kapot zou gaan, maar dan nog. De reacties van het publiek en de commentatoren maken dat echt een verschrikkelijk vet filmpje
Ach met Big Show is het nog redelijk geloofwaardig opzich. Vooral samen met Brock kom je toch wel aan flink wat kilo's denk ik zo
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:34:31 #55
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42615442
Over the Edge '99, op het moment dat Owen valt. Filmpje is ong. 10 minuten, en de val zelf is niet te zien: http://www.youtube.com/watch?v=z25Nl6z_0QU
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:29:06 #56
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42618845
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Waar slaat dat op dan? Orton heeft geweldige mic skills en zijn worstel skills zijn ook redelijk. En hij is nog "jong" heh.
Daarmee bedoel ik dat ie niet voor niets is geschorst en alleen omdat management iets in m ziet nog bij de WWE zit. Niks tegen de kerel verder zelf, ik bedoel hij doet t niet onaardig, maar zijn gedrag kan hem in een hoop moeilijkheden brengen (buiten de ring dus )
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:33:20 #57
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42618987
er gaan meerdere geruchten dat zijn schorsing een work was om hem naar Raw te halen trouwens....
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:50:00 #58
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42619520
quote:
Was dat niet de wedstrijd waar ze bewust de ring lieten inzakken???

Ziet er iig erg vet en echt uit.

maar ik hoorde vorige week in een interview met een wwe writer (ofzo) dat ze het instorten van de ring
gejat hadden van bigalow/tazz om de ratings omhoog te krijgen..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42619584
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:50 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Was dat niet de wedstrijd waar ze bewust de ring lieten inzakken???

Ziet er iig erg vet en echt uit.

maar ik hoorde vorige week in een interview met een wwe writer (ofzo) dat ze het instorten van de ring
gejat hadden van bigalow/tazz om de ratings omhoog te krijgen..
Zo orgineel is het idee ook weer niet hoor

En er lopen veel geruchten idd dat het allemaal opgezet was en de schorsing opgezet was, ik vondt het ook al erg sterk dat hij zoiets zou doen eigenlijk. (over Orton dus)
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:55:12 #60
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42619712
Achja, mag m gewoon niet echt, der zijn beter (lees o.a. kennedy )

Zit nu wat filmpjes van geweldige oude promo's te kijken o.a. die van the rock en Y2J voor hell in a cell
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  donderdag 12 oktober 2006 @ 19:57:33 #61
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42619804
Als de naam Kennedy toch valt.. zijn jullie het met me eens dat zijn wedstrijd met the deadman erg slecht was.. vond hem er ook 'out of shape' uitzien eigenlijk...?!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 20:06:44 #62
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42620114
Heb de ppv niet gezien dus kan er niks over zeggen
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
pi_42620886
@Tazmaniac: Dat vond ik eigenlijk niet. Ik vond de match wel aardig, het is moeilijk een 'goede match' met een nieuwkomer en Taker neer te zetten. Als je Taker meteen keihard ownt dan is het niet geloofwaardig als je de week er op van (bijv.) Rey Mysterio verliest. Nu doet de WWE niet echt aan geloofwaardigheid maar de legacy van Taker daar tornen ze niet echt aan.
pi_42622768
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
Als de naam Kennedy toch valt.. zijn jullie het met me eens dat zijn wedstrijd met the deadman erg slecht was.. vond hem er ook 'out of shape' uitzien eigenlijk...?!
Dat hoorde er denk ik wel bij, vondt hem wel goed eigenlijk. Was iig 1 van de betere op No Mercy
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:40:16 #65
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42623411
Keej menigen verschillen! Zelf voond ik de tagteam match de beste van NM. Denk dat ook daar weer weinig mensen mee eens zijn

Ik lees net trouwens dat zowel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42623546
Tag Team vondt ik ook fantastisch ja, die bewegingen van Kendrick & London zijn echt heerlijk om naar te kijken, helaas vindt het publiek het niet zo spectaculair meer :/
  donderdag 12 oktober 2006 @ 21:45:49 #67
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42623619
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 21:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Tag Team vondt ik ook fantastisch ja, die bewegingen van Kendrick & London zijn echt heerlijk om naar te kijken, helaas vindt het publiek het niet zo spectaculair meer :/
Ik vind het steeds beter worden iig, denk dat het publiek de hele PPV door stil was!! Denk dat ze op SD nog steeds wel waarderen wat London & Kendrick doen!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 23:31:53 #68
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42627593
quote:
Dat vond ik eigenlijk niet. Ik vond de match wel aardig, het is moeilijk een 'goede match' met een nieuwkomer en Taker neer te zetten. Als je Taker meteen keihard ownt dan is het niet geloofwaardig als je de week er op van (bijv.) Rey Mysterio verliest. Nu doet de WWE niet echt aan geloofwaardigheid maar de legacy van Taker daar tornen ze niet echt aan.
Orton deed het toch aardig met Taker...al was Orton wat langer en wat geloofwaardiger maar inderdaad hij was niet zo heel goed, er was weinig chemie tussen die 2, kweet niet wat het was....het was er gewoon niet tussen Taker en Kennedy


Kennedy

[ Bericht 7% gewijzigd door kidkash19 op 13-10-2006 09:37:11 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:15:09 #69
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 11:59:22 #70
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42637366
Kent iemand Ahmed Johnson nog?

Fun with Ahmed deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=wUC2PFzsJuk
Fun with Ahmed deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=eBixNmoIaz8
Fun with Ahmed deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=fZzpfrzUbak

Die filmpjes komen trouwens uit een game voor de playstation. Warzone geloof ik. goed spel
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 13:09:58 #71
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42639312
Rock....*zucht*...de beste OOIT op de mic, en er zal er nooit meer zo 1 komen denk ik, hoe hij een hele arena naar zn hand kon zetten was ongelofelijk. Ik weet nog toen ik bij No Mercy 2000 was toen hij de titel verloor, daar deed hij ook een promo in de ring (niet op de Band te zien volgens mij) maar het was on-ge-lofelijk hoe hij dat deed. Kippenvel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42640652
En hij heeft al gezegt dat hij voor altijd gestopt is
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:57:57 #73
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42646540
ben ik ff blij dat ik 90% van de tapes heb van de periode 97 tot 2001 (en 75% van 92 tot 96 )
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 17:47:53 #74
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42648171
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 13:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En hij heeft al gezegt dat hij voor altijd gestopt is
Dat hebben er meerdere gezegd.....
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42649001
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 17:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Dat hebben er meerdere gezegd.....
Dat is waar, al was hij wel erg zeker erin.

Hij heeft trouwens wel vaak gezegt dat hij het gevoel mist om voor duizenden mensen te worstelen. Want zoiets krijg je natuurlijk niet bij een filmset.


Wat zijn jullie stats zon beetje?
Ik heb bij BTzone dit:

Join date: 2006-09-09 07:56:30 (4 weeks ago)
Ratio: 1.589
Uploaded: 42.14 GB
Downloaded: 26.51 GB
Active Torrents: [Torrents seeding] 2 [Torrents leeching] 0

Ben nu Smackdown en die UPW Training aan het uploaden
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 18:35:50 #76
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42649438
Is dat BTZone gedoe gratis???

Ratio: 0.904 Uploaded: 21.77 GB Downloaded: 24.09 GB
Geen idee sinds wanneer ik aangemeld ben bij XWT
heb trouwens 300kb verbinding
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42649529
yea BTzone is gratis, hetzelfde als XWT verder hoor. Alleen heeft BTzone Smackdown op vrijdag al rond 2/3 uur ofzo. XWT niet volgens mij.

En persoonlijk vindt ik de kwaliteit van de BTzone releases wat beter dan die van XWT. Kan ondertussen al verandert zijn natuurlijk maar dat is persoonlijk.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:07:36 #78
43311 jozef444
complete and total insanity
pi_42652059
niemand heir die nog bij good old PWT zit ?
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:14:21 #79
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42652283
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:07 schreef jozef444 het volgende:
niemand heir die nog bij good old PWT zit ?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:19:52 #80
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42652458
is BTzone een beetje een snelle website? XWT is heel vaak zeer langzaam.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 20:24:04 #81
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42652595
*PWT*
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42656371
Ligt eraan wanneer je download natuurlijk, maar volgens mij is hij wel wat sneller.

Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 13-10-2006 22:36:57 ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:27:37 #83
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42660607
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42660871
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt er echt niks van heh ?

Trouwens, als je op wikipedia kijkt naar het roster van de WWE zie je gelijk heel wat spoilers staan volgens mij.

Er staat dus ondermeer dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 46% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 14-10-2006 01:02:53 ]
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:05:18 #85
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42661721
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 00:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van heh ?
Nee ik ben niet zo into alles als sommigen hiero.Leg me uit!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42661923
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Nee ik ben niet zo into alles als sommigen hiero.Leg me uit!
WWE is niet zoveel tevreden meer met Batista, en zoals je zegt dat hij zo dichtbij was op GAB enzo, het verhaal is opgezet heh En Batista is niet echt beter dan Booker, Booker kan wel worstelen, heeft een hele goeie image nu, persoonlijk vindt ik hem erg grappig (lag weer dubbel vandaag) en populair is hij niet omdat hij nu de heel (slechterik) speelt, dus hoe meer je hem haat hoe beter eigenlijk.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 01:32:10 #87
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42662404
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

WWE is niet zoveel tevreden meer met Batista, en zoals je zegt dat hij zo dichtbij was op GAB enzo, het verhaal is opgezet heh En Batista is niet echt beter dan Booker, Booker kan wel worstelen, heeft een hele goeie image nu, persoonlijk vindt ik hem erg grappig (lag weer dubbel vandaag) en populair is hij niet omdat hij nu de heel (slechterik) speelt, dus hoe meer je hem haat hoe beter eigenlijk.
Ok ik snap het aardig nu.Maar wel ergerlijk dat Batista steeds het momentum heb, en uiteindelijk bookah er met de winst vandoor gaat.Eerst met dat wijf van hem en dan met die spear van Lasley.En volgende week verliest ie weer op zo'n manier.Dat is fucked up man, Batista met het momentum en dan sneakt die bookah de winst binnen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42665444
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 01:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ok ik snap het aardig nu.Maar wel ergerlijk dat Batista steeds het momentum heb, en uiteindelijk bookah er met de winst vandoor gaat.Eerst met dat wijf van hem en dan met die spear van Lasley.En volgende week verliest ie weer op zo'n manier.Dat is fucked up man, Batista met het momentum en dan sneakt die bookah de winst binnen.
Juist, en jij vind dit zo fucked up dat je de week daarop weer gaat kijken of iemand bookah een lesje gaat leren: bookah doet zijn werk als heel dus erg goed.

Kijk naar Triple H, qua status doet hij niet onder voor een The Rock of SCSA. Echter waar die 2 publiekslievelingen waren is hij juist zo groot geworden door zijn topheel gimmick. SCSA en The Rock vulden arenas met mensen die hun graag wilden zien worstelen en winnen maar Triple H vult juist arenas met mensen die hem graag helemaal totall los geslagen willen zien
pi_42665456
trouwens: Xwt: Ratio: 1.986 Uploaded: 90.88 GB Downloaded: 45.76 GB
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:33:18 #90
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42666824
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
yea BTzone is gratis, hetzelfde als XWT verder hoor. Alleen heeft BTzone Smackdown op vrijdag al rond 2/3 uur ofzo. XWT niet volgens mij.

En persoonlijk vindt ik de kwaliteit van de BTzone releases wat beter dan die van XWT. Kan ondertussen al verandert zijn natuurlijk maar dat is persoonlijk.
haha was gisteren toevallig de 1e keer dat ik hem zo vroeg zag staan op XWT. Ik ga me maarus aanmelden op BTZone, volgens mij staan er ook wat meer filmpjes op.. wat is PWT eigenlijk (Pro Wrestlig Torrents?)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:29:34 #91
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42667859
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 09:49 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

Juist, en jij vind dit zo fucked up dat je de week daarop weer gaat kijken of iemand bookah een lesje gaat leren: bookah doet zijn werk als heel dus erg goed.
Ik snap absoluut wat je bedoelt, hij doet gewoon wat hij moet doen.Hij moet zorgen dat mensen hem haten en dat is hem flink gelukt
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:38:00 #92
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42669423
Niemand Impact gezien? Kurt Angle heeft zijn debut op de show gemaakt (niet in de ring) doormiddel van een pre-taped interview. Zal maar ff in spoilers zetten wat ie heeft gezegd:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gestolen van: http://rspwfa2.livejournal.com/

Ze hadden trouwens ook nog een hele goeie Christian Cage/Samoa Joe laddermatch als main-event.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:42:08 #93
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42669503
Hm, mijn account op BTZone is suspended. ah well, kwam er toch niet vaak. BTZone heeft de wekelijke shows wel snel, maar verder hebben ze (hadden ze?) nooit zoveel . op XTW kan je documentaires vinden, losse matches, oude PPV's. Tegenwoordig worden ook alle RAW's en Nitro's van 94/95/96/97/98 daar gepost, die geript zijn van WWE 24/7. Shoot interviews zijn er daar ook genoeg, en die kom je geloof ik ook niet op BTZone tegen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42671169
Heb dat interview gezien ja, maar het was niet zo schocking als dat ze voorspelde dat het zou zijn

En op BTZone staan er ook zat docu's, losse matches, oude PPV's en oude shows hoor Maargoed iedere tracker heeft weer wat anders. Ik ben nu al paar weken gebanned van XWT dus ik haal alles toch wel bij BTZone
pi_42697078


Vraag me af wat het is, kunnen paar dingen zijn:

  • De winnaar krijgt alle 3 de belts.
  • Er komt een special referee.
  • Het wordt een special type match (Bijvoorbeeld Hell In A Cell, TLC met alle 3 de belts die boven hangen, Cage etc.)

    Wat mij trouwens fantastisch zou lijken voor Wrestlemania is Hulk Hogan vs Stone Cold, en dat Hulk Stone Cold op pakt en een pedigree wil geven en dat JR schreeuwt dat als hij dat doet Stone Cold dan waarschijnlijk nooit meer kan lopen, en dat dan The Rock aan komt rennen en Hulk in elkaar slaat met een stoel

    Is dat een droom scenario of niet


    Ah het is dus al bekend waarschijnlijk:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


    [ Bericht 12% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-10-2006 15:41:49 ]
  •   zondag 15 oktober 2006 @ 16:10:29 #96
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_42699025
    Batista is down! Batista is down! Batista is down! Batista is down! Batista is down! Batista is down! Batista is down! Batista is down! Batista is down!

    King Bookah was weer geweldig op Smackdown
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      zondag 15 oktober 2006 @ 16:20:30 #97
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42699260
    ik vind hem TE aanwezig als hij een microfoon op heeft. Nu hoort dat ook bij zijn karakter op het moment maar ik hoor liever JBL en Michael Cole
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_42699410
    JBL en Booker als commentators zou het beste ding ooit zijn
    pi_42703584
    Zijn de geruchten waar dat RvD Nederlandse voorouders heeft?
    The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
    pi_42703670
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef Hurricane1 het volgende:
    Zijn de geruchten waar dat RvD Nederlandse voorouders heeft?
    Zijn echte naam is Robert Alexander Szatkowski, dus het lijkt me sterk.
    pi_42703746
    Mike Johnson reports that the current plan for the 11/5 Cyber Sunday PPV main event is to feature a fan ballot to determine which of the WWE championships (WWE Title, ECW Title, or World Title) will be on the line in the match. Also scheduled for the PPV is Jeff Hardy defending the WWE Intercontinental championship, with the fans deciding his challenger among Johnny Nitro, Shelton Benjamin, Carlito, Super Crazy, and Chris Masters.


    THE BIG SHOW 4 WWE CHAMPION!!!!!!!
    The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
    pi_42704180
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 19:43 schreef Hurricane1 het volgende:
    Spoiler
    1. Dat heb ik al gezegt.
    2. Spoiler tags aub.

    [ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 15-10-2006 20:39:39 ]
    pi_42704234
    Waarom? Als je het toch al gezegt heb?

    groetjes greg helms whihii
    The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
    pi_42704276
    Trouwens heeft iemand de match John Cena vs Gene Snitsky in een lumberjack match van Juli/Augustus 2005? en het flimpje van Jericho de week voor WM 20 dat hij met Trish aan de telefoon is en belooft Christian downtown to chinatown te nemen.
    The word is the word of the sword, Until the wrongs are righted
    pi_42704676
    ik keek het vroeger altijd toen het nog wwf heette, gingen ze met die stoelen slaan, op elkaar springen haha geweldig.. met die hulc hogon en brett hard en dre de reus....
    pi_42704729
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    1. Dat heb ik al gezegt.
    2. Spoiler tags aub.
    Het lijkt me wel duidelijk wat er gaat gebeuren. Er komt toch een title defense.

    Mijn gok:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_42705006
    quote:
    Op zondag 15 oktober 2006 20:08 schreef Hurricane1 het volgende:
    Waarom? Als je het toch al gezegt heb?

    groetjes greg helms whihii
    Jij bent dom ofzo? Ik heb het in spoiler tags staan. Er zijn ook mensen die dit niet willen weten namelijk.
      maandag 16 oktober 2006 @ 02:42:55 #108
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_42713413
    Ik zit No Mercy te kijken nu. Die kopstoot van Benoit op Regal... sick.
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      maandag 16 oktober 2006 @ 09:20:26 #109
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42715281
    quote:
    Wat mij trouwens fantastisch zou lijken voor Wrestlemania is Hulk Hogan vs Stone Cold, en dat Hulk Stone Cold op pakt en een pedigree wil geven en dat JR schreeuwt dat als hij dat doet Stone Cold dan waarschijnlijk nooit meer kan lopen, en dat dan The Rock aan komt rennen en Hulk in elkaar slaat met een stoel

    Is dat een droom scenario of niet
    niet echt

    Ten 1e...wat doet Hogan met de Pedigree? ten 2e die 2 zullen waarschijnlijk NOOIT met elkaar in de ring staan en als dat wel zo is word het denk ik een hele slechte wedstrijd aangezien ze beide nog maar heel weinig kunnen doen....ten 3e.....Rock is meer waard dan zon moment
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42719552
    omfg
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Oh en over mijn post over Hulk en Stone Cold op WM, ik bedoelde natuurlijk een piledriver.

    [ Bericht 10% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-10-2006 16:38:20 ]
      maandag 16 oktober 2006 @ 15:55:08 #111
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_42721319
    ik las al ergens de uitslagen van RAW. waaom is het niet meer live?
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

    - Edgar Davids
    pi_42721443
    quote:
    Op maandag 16 oktober 2006 15:55 schreef BigFire het volgende:
    ik las al ergens de uitslagen van RAW. waaom is het niet meer live?
    Ze gaan naar Japan touren, daarom is het eerder opgenomen deze keer.
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 09:36:19 #113
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42733105
    en het was in Hollywood....wat dus de Westcoast is en ze dus niet de normale tijd konden uitzenden in New York (wat een grotere markt is)
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:58:11 #114
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42739703
    Conway heb natuurlijk geen recht van spreken, wat is die aangekomen en uit vorm zeg.
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42744683
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_42762671
    CRYMEE TIMEEE
      woensdag 18 oktober 2006 @ 12:19:25 #117
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42767141
    Jammer van het constante herhalen....uhm HALLO! DX deed het nadoen van worstelaars al in 97!...
    Verzin aub wat nieuws WWE....het paar Orton/Edge is geweldig....maar ga het alsjeblieft niet zo doen
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42767769
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef kidkash19 het volgende:
    Jammer van het constante herhalen....uhm HALLO! DX deed het nadoen van worstelaars al in 97!...
    Verzin aub wat nieuws WWE....het paar Orton/Edge is geweldig....maar ga het alsjeblieft niet zo doen
    Tja er zijn maar een paar ideeen die tot in de eeuwigheid herhaald worden, wel continu in een iets andere vorm maar idee blijft hetzelfde. Enige nieuwe "verhaal" was de feud tussen Rey en Chavo maar daar hadden ze wel de dood van een ander voor nodig (om het maar heel cru neer te zetten"

    Vond Edge en Orton in ieder geval geweldig: neus van Triple H

    Waar ik me aan erger is de overduidelijke gespeeldheid van DX, viond ze in ieder geval niet echt overkomen als 2 rebelse jongens. Wat mij betreft mag HHH weer een uberheel spelen en Shawn, tja Shawn is het niet tijd dat hij er gewoon mee kapt?
      woensdag 18 oktober 2006 @ 14:12:47 #119
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42770385
    Ja ideeen worden herhaald maar aangepast an de huidige tijd.....DX heeft PRECIES hetzelfde dingetje gedaan met de McMahons een aantal weken geleden....het is overkill om zoiets te doen en ze kunnen beter gewoon iets nieuws verzinnen (of iets beters kopieren)
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 18 oktober 2006 @ 17:21:12 #120
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42776715
    Zeer voorspelbare main event bij ECW
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42777561
    Cryme Tyme was wel leuk vond ik, echt een verrijking voor de tag team divisie.
      woensdag 18 oktober 2006 @ 18:14:49 #122
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42778456
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 17:46 schreef MrSASO het volgende:
    Cryme Tyme was wel leuk vond ik, echt een verrijking voor de tag team divisie.
    mee eensch, was sowieso een goede show
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      woensdag 18 oktober 2006 @ 19:40:17 #123
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42781015
    Geweldig dat ze ook de narrator hebben verwerkt in de Intro....

    Wat dacht je dan wat ik bedacht had......gewoon commentaar tijdens een Cryme Tyme Wedstrijd van JR en King maar als er iets bijzonders gebeurd dat de Narrator er ineens doorheen komt...

    Bv Chad die iemand zn kop eraf schopt en dat je dan de narrator hoort

    "Oh no homeboy, this is how WE do"
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      woensdag 18 oktober 2006 @ 19:53:11 #124
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_42781543
    ik vond die actie daarna bij booker weer een beetje slecht, vooraal het taalgebruik was wel erg van het niveau van een 11 jarige wannabee gangster
    pi_42782176
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef Fugie het volgende:
    ik vond die actie daarna bij booker weer een beetje slecht, vooraal het taalgebruik was wel erg van het niveau van een 11 jarige wannabee gangster
    Daar bestaat hun hele gimmick uit heh, maar wel leuk opzich
      woensdag 18 oktober 2006 @ 23:58:50 #126
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42791631
    McMahon wil Shamrock (UFC Hall of Famer) naar WWE halen.... wat is jullie mening?
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 00:03:18 #127
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42791784
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef Tazmaniac het volgende:
    McMahon wil Shamrock (UFC Hall of Famer) naar WWE halen.... wat is jullie mening?
    Een goede stap voor Shamrock
    Hij is nog erg atletisch maar niet goed genoeg voor MMA meer. Als ik Shamrock was zou ik ervoor gaan

    Denk dat hij het in de WWE erg goed zou doen namelijk
    misschien zelfs een angle met Ortiz erin ofzo
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      donderdag 19 oktober 2006 @ 01:44:59 #128
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42793832
    De vorige periode van Shamrock onder McMahon mocht ik hem graag.En hij is "The worlds most dangerous man".
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42794178
    Shamrock? Die komt niet verder dan jobber in de WWE.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 09:20:51 #130
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42796496
    Als ze hem gewoon een beetje van zn oude gimmick geven van vroeger maar een beetje aangepast aan deze tijd kan die makkelijk op IC niveau meekomen
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      donderdag 19 oktober 2006 @ 09:29:32 #131
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42796639
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 02:16 schreef Filay het volgende:
    Shamrock? Die komt niet verder dan jobber in de WWE.
    Als ie komt dan niet als jobber lijkt me.
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42799396
    Ik vraag me nu alleen wel af wie nu de number one contender is voor de WWE belt.
    Triple H en Shawn Micheals zijn nu bezig met Orton en Edge, Carlito vind ik geen WWE belt waardig en Hardy is al IC champion.
    Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 12:24:23 #133
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42800837
    Eerst Cyber Sunday waar dus alle 3 de champs tegen elkaar gaan (Das 1 maand gevuld)daarna is Cena waarschijnlijk druk met de storyline voor Survivor Series Raw vs Sd waar hij dus de leider zal zijn van Raw ....dan komt misschien Umaga in the picture zoals al een tijd geruchten over gaan
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42801096
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:24 schreef kidkash19 het volgende:
    Eerst Cyber Sunday waar dus alle 3 de champs tegen elkaar gaan (Das 1 maand gevuld)daarna is Cena waarschijnlijk druk met de storyline voor Survivor Series Raw vs Sd waar hij dus de leider zal zijn van Raw ....dan komt misschien Umaga in the picture zoals al een tijd geruchten over gaan
    Umaga voor de WWE belt?
    Hij is een goede worstelaar maar of hij ook echt geschikt is als champ moet nog blijken, alhoewel met Armando Alejandro Estrada kunnen ze er nog een leuk verhaal bij verzinnen.
    pi_42802837
    Op de poster van Survivor Series staan alle 3 de kampioenen met hun belt nog, denk dat ze daar gewoon nog even op voorborduren dus.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:10:08 #136
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42803939
    ik had een hele theorie maar de vraag is.. krijgt RVD zijn titlematch vóór CS of erna???
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_42804112
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 14:10 schreef Tazmaniac het volgende:
    ik had een hele theorie maar de vraag is.. krijgt RVD zijn titlematch vóór CS of erna???
    Zal wel erna zijn.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 14:51:19 #138
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42805191
    Zou best een aardige verhaallijn kunnen zijn met Umaga...AAE die Cena uitdaagt want Umaga is nog steeds ongeslagen en heeft de grootste worstelaars verslagen (wat tot na Survivor Series best eens zo zou kunnen zijn) en Cena die het aanneemt...en op de 1 of andere manier wint Cena per DQ of countout ofzo wat Umaga dus nog steeds ongeslagen houdt en dan op een PPV is er een blowoff...moeten ze het alleen wel een aantal maanden opbouwen.
    Ik denk dat Cena trouwens ook nog een mini feud tegemoet gaat met Nitro aangezien die elkaar ook elke x tegen komen.

    En AUB kappen met DX....ik heb afgelopen weekend de Re-Release op DVD gekocht van de DX-story en mijn god...wat was het toen beter zeg...het was geloofwaardig dat die 2 zich echt zo gedroegen...nu niet meer
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42805286
    Ja het is inderdaad wel leuk genoeg geweest met DX, na die match met de McMahons was het een mooie tijd om te stoppen met DX.
    Ik zie liever dat Triple H weer gaat meestrijden voor de titel en Shawn Micheals tjah...
    pi_42806329
    Ach ik wil ze nog even zien op 13 november
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:07:05 #141
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42807788
    Let's say dat de title van RAW on the line is (Zeer onwaarschijnlijk trouwens) dan zou het toch geweldig zijn als Big Show het gevecht won.. RVD de titleshot kreeg maar door een trucje van Heyman niet voor de ECW title maar voor de RAW title.. dan gaat RVD terug naar RAW en heb je meteen een nieuwe feud tussen Cena en RVD
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:16:56 #142
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42808147
    Vinden jullie trouwens het niet kut dat je al de uitslagen weet van Batista vs Booker, RVD vs Big show, the triple threat van CS?
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42809079
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    Vinden jullie trouwens het niet kut dat je al de uitslagen weet van Batista vs Booker, RVD vs Big show, the triple threat van CS?
    Ik wel, daarom lees ik nooit spoilers, al is dat wel moeilijk. Maar ik doe het zo min mogelijk
    pi_42809261
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 12:34 schreef MrSASO het volgende:

    [..]

    Umaga voor de WWE belt?
    Hij is een goede worstelaar maar of hij ook echt geschikt is als champ moet nog blijken, alhoewel met Armando Alejandro Estrada kunnen ze er nog een leuk verhaal bij verzinnen.
    Hij is geen goede worstelaar, hij is entertaining.
    pi_42809397
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef Filay het volgende:

    [..]

    Hij is geen goede worstelaar, hij is entertaining.
    Nou ik denk echt wel dat hij een goede worstelaar is, hij laat af en toe echt wel zien dat hij wel wat meer kan dan schreeuwen en door de ring rennen.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 16:53:35 #146
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42809483
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    Ik wel, daarom lees ik nooit spoilers, al is dat wel moeilijk. Maar ik doe het zo min mogelijk
    Ik kan spoilers nooit weerstaan, maar dit was wel bij iedereen bekend na de SS poster.
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42809814
    Ik zit nu Smackdown te kijken maar wat een schande is die MVP toch, dat pakje zijn stijl zijn naam.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 17:06:29 #148
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42809905
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:03 schreef MrSASO het volgende:
    Ik zit nu Smackdown te kijken maar wat een schande is die MVP toch, dat pakje zijn stijl zijn naam.
    Let op hoe professioneel Kane een aanwijzing geeft voor MVP wegloopt.
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42810162
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:

    [..]

    Let op hoe professioneel Kane een aanwijzing geeft voor MVP wegloopt.
    Ik heb het gezien ja, maar wat is dat blondje met dat franse accent lekker.
    Ik heb daar maar een woord voor, DAMN!!!!!!
    pi_42810589
    En wat een gouden trio eigenlijk Booker T, JBL en Micheal Cole.
    Geweldig commentaar.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 17:31:10 #151
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42810608
    Ja das idd een lekker wijf!
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
      donderdag 19 oktober 2006 @ 18:00:13 #152
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42811502
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 17:30 schreef MrSASO het volgende:
    En wat een gouden trio eigenlijk Booker T, JBL en Micheal Cole.
    Geweldig commentaar.
    Booker vind ik echt veel te hinderlijk aanwezig
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_42811697
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 18:00 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    Booker vind ik echt veel te hinderlijk aanwezig
    Ja hij was best druk, maar als hij leert om een beetje rustiger te worden dan heb je echt een toffe commentator erbij.
      donderdag 19 oktober 2006 @ 18:10:22 #154
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42811778
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 16:46 schreef Filay het volgende:

    [..]

    Hij is geen goede worstelaar, hij is entertaining.
    Dan heb je zn werk in Japan zeker niet gezien?? hij is zeker wel een goede worstelaar ik denk zelfs top 5 van "grote" gasten
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      donderdag 19 oktober 2006 @ 18:28:43 #155
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42812233
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 18:07 schreef MrSASO het volgende:

    [..]

    Ja hij was best druk, maar als hij leert om een beetje rustiger te worden dan heb je echt een toffe commentator erbij.
    en toch denk ik dat 3 man te druk wordt
    dus of JBL of Booker, niet beiden en dan kies ik voor JBL omdat ie lekker arrogant doet
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_42814717
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 18:28 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    en toch denk ik dat 3 man te druk wordt
    dus of JBL of Booker, niet beiden en dan kies ik voor JBL omdat ie lekker arrogant doet
    JBL mag zeker niet weg, een van de redenen ook waarom ik smackdown kijk.
    Maar als Booker ooit stopt met worstelen moeten ze van hem echt een commentator maken, desnoods zitten ze er met z`n drieën.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:46:17 #157
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42824898
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:38:14 #158
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42828263
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Bron?
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42829166
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat had ik ook gelezen ja. Maar of het waar is...
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:57:21 #160
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42831139
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 00:46 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Tegen wie dan?
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:39:24 #161
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42832151
    Stond toch een poosje terug hiero?
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42832317
    Op wikipedia stond dat JBL tegen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar dat is maar een vage bron eigenlijk.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:49:42 #163
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42832391
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 12:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Op wikipedia stond dat JBL tegen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar dat is maar een vage bron eigenlijk.
    Lijkt mij ook een slappe match.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:05:01 #164
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42832778
    JBL tegen 1 vd Security guards?? je weet dat de Guards de Bashams zijn maar op dit moment is er 1 geblesseerd en is die vervangen door een onbekende worstelaar
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42833145
    Het is volgens mij ook al weggehaald van wiki.
    pi_42834139
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 18:10 schreef kidkash19 het volgende:

    [..]

    Dan heb je zn werk in Japan zeker niet gezien?? hij is zeker wel een goede worstelaar ik denk zelfs top 5 van "grote" gasten
    Het gaat mij om wat hij in de WWE laat zien. Wat ik nu zie is slecht. Hij worstelt slecht maar hij is wel entertaining. Dat is zijn gimmick dat weet ik ook wel maar momenteel vind ik het dus slecht.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:00:46 #167
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42834537
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:40:51 #168
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_42835705
    Iemand Impact van gisteren al gezien ? was weer goed genoeg om SD en Raw te vergeten
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:50:32 #169
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42836031
    Dont kid yourself....Ja TNA heeft af en toe leuke dingen maar het valt nog steeds allemaal in het niet bij de WWE

    Angle had zon hype rondom zn entrance in 1 van zn interview dat hij zelfs durfde te zeggen dat hij de beste entrance zou krijgen in het worstelen...nou het was zover en ik vond het maar zwaar zwaar tegenvallen....het stuk met Joe was opzich wel aardig maar niks wat ik nog niet gezien had...mensen willen al snel overdrijven omdat het Angle is.

    Nee Angle kwam niet goed uit de verf en om eerlijk te zijn vond ik zn entrance maar amateuristisch.

    Christian tegen Norman Smileyh....oooooookeeeeeee...moving along

    Senshi/Lethal ging dan nog wel

    Gail kim heeft dan weer wel mijn respect
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42836175
    Clip gezien van Angle tegen Joe, zie er beetje erg goedkoop uit
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:25:53 #171
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_42837044
    och BFG gaat wschlijk wel weer watchable worden
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:46:17 #172
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_42842644
    Heb Impact gezien ja. Voor het eerst dat ik het kon kijken zonder door te spoelen. De vingerafdrukken van Russo zijn duidelijk zichtbaar (Op een goeie manier)

    Die Border Toss van Hernandez bij Gail Kim ... Dat zag er toch niet helemaal fris uit. En dan die Hernandez die ervoor nog ff snel haar tiet beetpakt. wat een held
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:56:56 #173
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_42842917
    En trouwens... Jake Roberts Hopelijk blijft hij nuchter Lijkt me heerlijk om die man weer wat promo's te zien geven. Misschien dat hij één van die jongere X-division gastjes onder z'n hoede kan nemen, en hem 'the dark side' laten zien, zoals vroeger met The Ultimate Warrior, waar hij Warrior probeerde te helpen de Undertaker te verslaan door hem levend te begraven en hem op te sluiten in een doodskist en een kamer vol met slangen. Zoiets, maar dan natuurlijk anders dit keer. Macabere Jake = Ok
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:32:55 #174
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42843960
    Je weet dat die promo echt ZWAAR ge-edit is he.....hij viel erg tegen als ik zo de geluiden hoorde op bepaalde stukken na
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42881505
    Wat is het hier rustig?

    Smackdown:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 22 oktober 2006 @ 21:47:09 #176
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_42900450
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_42902460
    quote:
    Op zondag 22 oktober 2006 21:47 schreef Fugie het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Kijkcijfers zijn wel omhoog gegaan, zal dus wel nog even doorgaan
    pi_42903549
    Vanavond TNA. Hoewel TNA crap is ga ik denk ik maar eens een keertje kijken.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_42905283


    Ik wil een live stream!!! Mag ik eens een keertje opblijven van mn moeder kan ik niet eens live kijken
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
      maandag 23 oktober 2006 @ 00:22:53 #180
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42905696
    Bij mij nog erger, ik download nu voor de 2e keer smackdown en hij blijft elke keer hangen op 88,2%.
      maandag 23 oktober 2006 @ 00:35:38 #181
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42906033
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 00:22 schreef MrSASO het volgende:
    Bij mij nog erger, ik download nu voor de 2e keer smackdown en hij blijft elke keer hangen op 88,2%.
    pak dan nieuwsgroepen?
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      maandag 23 oktober 2006 @ 00:38:15 #182
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42906089
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 00:35 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    pak dan nieuwsgroepen?
    Ben er een tijdje mee bezig geweest, maar het is echt ingewikkeld.
    Ik heb nu iedergeval een andere torrent gevonden alleen is dat bestand wel 1.38 gig groot.
      maandag 23 oktober 2006 @ 00:44:35 #183
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42906268
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 00:38 schreef MrSASO het volgende:

    [..]

    Ben er een tijdje mee bezig geweest, maar het is echt ingewikkeld.
    Ik heb nu iedergeval een andere torrent gevonden alleen is dat bestand wel 1.38 gig groot.
    ingewikkeld?
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_42906392
    Je moet even zoeken (ben nu niet thuis) maar er is een nederlandse pagina die je stap voor stap begeleiding geeeft met het opzetten van je netwerk en instellen van je software. Heel veel verschillende Clients passeren de revu dus erg makkelijk

    WIE HEEFT EEN STREAM LINK voor Bound for Glory!!!!
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
      maandag 23 oktober 2006 @ 00:52:31 #185
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42906466
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 00:44 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    ingewikkeld?
    Ja, ik ben niet zo thuis in het computergebeuren.
    Ik ben eigenlijk al blij dat ik een torrent kan downloaden.

    @roepdeman, ik ken de pagina de link is mij 2 topics geleden al door iemand hier gegeven.
    Maar het was een heel hoop leeswerk en daar had ik eerlijk gezegd geen tijd/zin voor/in.
      maandag 23 oktober 2006 @ 00:54:32 #186
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42906509
    www.binaries4all.nl

    zoveel leeswerk is het niet. Eerder heel erg uitgebreid stapje voor stapje doorlopen van alles
    je zoekt bij www.binsearch.info
    verder ff lezen hoe je grabit moet configgen op www.binaries4all.nl en je bent er al
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_42906655
    Die bedoelde ik ja
    Daarmee moet het je lukken
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_42906755
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 01:00 schreef roepdeman het volgende:
    Die bedoelde ik ja
    Daarmee moet het je lukken
    Wil je een live stream?

    Ik kan je er misschien eentje bezorgen. Wat wil je kijken en wanneer?
      maandag 23 oktober 2006 @ 01:09:55 #189
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42906869
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 00:54 schreef Paxlie het volgende:
    www.binaries4all.nl

    zoveel leeswerk is het niet. Eerder heel erg uitgebreid stapje voor stapje doorlopen van alles
    je zoekt bij www.binsearch.info
    verder ff lezen hoe je grabit moet configgen op www.binaries4all.nl en je bent er al
    Oke, ik zal morgen maar weer eens een poging wagen.
    Alvast bedankt.
    pi_42906901
    Bound for Glory! (wat anders )

    Als je me die kan bezorgen kom jij in mijn heldenlijstje te staan
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_42906940
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 01:11 schreef roepdeman het volgende:
    Bound for Glory! (wat anders )

    Als je me die kan bezorgen kom jij in mijn heldenlijstje te staan
    Mijn msn doet vaag maar je kunt me wel even mailen, mail staat in profiel.
    pi_42907059
    Done!
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_42907143
    quote:
    Op maandag 23 oktober 2006 01:18 schreef roepdeman het volgende:
    Done!
    Heb al gereageerd, zo zou het moeten lukken. Have fun.

    MSN doet het ook weer dus... staat in profiel.

    [ Bericht 9% gewijzigd door Filay op 23-10-2006 01:29:52 ]
    pi_42909061
    BOUND FOR GLORY SPOILERS (verslagachtig iets)
    Bijna helemaal. NIET lezen als je de uitslagen e.d. niet wilt weten.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 23 oktober 2006 @ 10:45:19 #195
    145372 MrSASO
    C.R.E.A.M.
    pi_42911626
    Die MVP heeft echt een schandalig pakje aan, het is inderdaad net een powerranger.
    pi_42912390
    TNA is volgens mij nog voorspelbaarder dan de WWE als ik het zo lees allemaal

    Ze winnen het nooit, ze willen net zoals WCW een 2de WWE worden. Onder andere door ex-worstelaars van de WWE te gebruiken. Ach, ze moeten het zelf weten.


    Edit:

    Kurt Angle's Live Debut Doesn't Help TNA iMPACT! Rating

    The 10/19 edition of "Impact" did a 0.80 cable rating, with a 0.99 in M18-49 and an average audience of 1.0 million viewers.

    That was the Kurt Angle in-person debut for TNA on television, as well as the final hype show leading into what they billed as the company's biggest show in history. Definitely not good news.

    [ Bericht 36% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-10-2006 21:03:11 ]
      maandag 23 oktober 2006 @ 23:05:05 #197
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42913443
    TNA wordt steeds beter hoor!! Dus dat commentaar van Filay... naja eigen mening he Ik ben pas op de helft met kijken (BFG) dus later mijn commentaar! Het is iig veeeeeeeeeeel ruiger nu ze voor 3000 toeschouwers bezig zijn (klinkt raar omdat wwe er standaard 15000 heeft op raw) maar de TNA volgers snappen wel wat ik bedoel....
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      maandag 23 oktober 2006 @ 23:07:52 #198
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42913489
    quote:
    Op vrijdag 20 oktober 2006 18:46 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    Heb Impact gezien ja. Voor het eerst dat ik het kon kijken zonder door te spoelen. De vingerafdrukken van Russo zijn duidelijk zichtbaar (Op een goeie manier)
    in welk opzicht bedoel je Brownstone??
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      woensdag 25 oktober 2006 @ 10:58:04 #199
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_42914972
    BFG was imo de beste ppv van TNA so far, maar dat kwam vooral door het publiek! Der waren zeker dingen die beter gekunt hadden... de 8mile street fight was de slechte van de avond. Daarentegen was de x-division match tussen Sabin en Senshi de beste. Ik ben benieuwd of Angle de gewenste hype kan veroorzaken waar het management op gehoopt heeft... ik vraag het me af namelijk! (niet zo zeer door die gemiddelde ratings) maar ik heb het idee dat het publiek hem niet ziet als #1 wrestler. Jammer ook van die domme tovenaarscape wat hij omheeft...
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_42924092
    ECW:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 15:52:07 #201
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42924423
    Komt die kuthoer terug dan?

    BTW, goede promotie die de WWE voor die k-fag doet:

    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42925564
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    Komt die kuthoer terug dan?
    Binnenkort ja, nu wel genoeg tijd gehad denk ik zo. Weet niet of ze nu thuis blijft of nogsteeds meereist. Maargoed de baby is nu al een paar maanden ofzo?
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:52:34 #203
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_42926296
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 15:52 schreef Cantona_No.7 het volgende:
    Komt die kuthoer terug dan?

    BTW, goede promotie die de WWE voor die k-fag doet:

    [afbeelding]
    ik denk juist dat WWE zich eigen helemaal kapot lacht om die K-fed
    bij het begin van Raw al die items bij talkshows
    sta je dan met je nieuwe album
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      woensdag 25 oktober 2006 @ 16:57:04 #204
    17275 Mr_Brownstone
    Believe it... or not.
    pi_42926433
    Helemaal kut. XWT is down (voorgoed of tijdelijk ), en bij BTZone ben ik gebanned (niet genoeg geshared ). Weet iemand toevallig nog een ander plekje waar ik RAW en ECW van deze week zou kunnen downen?
    Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
    I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
      woensdag 25 oktober 2006 @ 17:19:35 #205
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_42927128
    waarom krijgt die Kevin zoveel aandacht? hoe is Britney uberhaupt op zo'n stumper gevallen? vaaaaaag
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

    - Edgar Davids
      woensdag 25 oktober 2006 @ 17:42:30 #206
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42927757
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 17:19 schreef BigFire het volgende:
    hoe is Britney uberhaupt op zo'n stumper gevallen? vaaaaaag
    Soort zoekt soort laten we maar zeggen hè.....
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    Binnenkort ja, nu wel genoeg tijd gehad denk ik zo. Weet niet of ze nu thuis blijft of nogsteeds meereist. Maargoed de baby is nu al een paar maanden ofzo?
    Ja is al even geleden dat die baby is geboren, zal inmiddels wel al hebben ontdekt dat de voorgevel van moeders van plastic is....
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42927877
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    Helemaal kut. XWT is down (voorgoed of tijdelijk ), en bij BTZone ben ik gebanned (niet genoeg geshared ). Weet iemand toevallig nog een ander plekje waar ik RAW en ECW van deze week zou kunnen downen?
    FullContactZone en ProWrestlingTorrents
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
      woensdag 25 oktober 2006 @ 17:47:22 #208
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_42927916
    PWT is mijn standaard site voor Wrestling torrents
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
    pi_42944055
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 15:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    ECW:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_42944068
    quote:
    Op woensdag 25 oktober 2006 16:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
    Helemaal kut. XWT is down (voorgoed of tijdelijk ), en bij BTZone ben ik gebanned (niet genoeg geshared ). Weet iemand toevallig nog een ander plekje waar ik RAW en ECW van deze week zou kunnen downen?
    Heb je een private server? ik wil ze wel voor je uppen
    pi_42944168
    Usenet staan ze vaak ook op ennnn WYW schijnt ook te kunnen.
    pi_42952620
    quote:
    Op donderdag 26 oktober 2006 08:00 schreef Allanon666 het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ECW:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:58:13 #213
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_42977418
    Thats the WWE style for ya....maar de Anaconda Vice is wel een innovatieve Submission....nog nooit echt gezien in de US (WWE dus) dus nieuw en interessant. Hij heeft ook nog niet echt de tijd gehad om iets neer te zetten ze moeten alles in 5 a 10 min proppen, als hij een PPV match krijgt die minstens 15 min duurt zal je heus wel andere dingen zien
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_42988498
    Smackdown:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:44:43 #215
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43008150
    TNA is off the chart baby!!!!!! damn... begint met de week beter en beter te worden nu!!!
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:53:15 #216
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_43009580
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 13:44 schreef Tazmaniac het volgende:
    TNA is off the chart baby!!!!!! damn... begint met de week beter en beter te worden nu!!!
    "Say hello to my little friend"

    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:58:21 #217
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43009721
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 14:53 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    "Say hello to my little friend"

    haha ja gweldig italiaans accentje vond ik het, die hele fued opbouw van angle-samoa joe vind ik ook erg goed! Angle ziet er echt intens uit nu maar ik blijf het jammer vinden van die tovenaarscape.. past niet bij zijn 'nieuwe image'
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:48:36 #218
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43011951
    Beter??
    Ze hadden Joe-Angle moeten melken tot en met...nee ze doen het meteen de volgende PPV...suffe TNA. Dan doen ze ongeveer elke maand een nr1 contenders match of zoiets en dan verzinnen ze weer eens iets...een omgekeerde Battle Royal...ongelofelijk...van die 18 man waren 2 vd 3 worstelaars die voor de titel zouden kunnen gaan niet eens in de match namelijk Joe en Angle maar wel een Lance Hoyt en een Kazarian....slaat absoluut nergens op. Ze doen stipulaties met wedstrijden waar ze zich niet eens een week aan houden...bv Eric Young die een loser gets fired match verliest maar een week later alweer op TV verschijnt.
    Dan maak je er een hele ophef van dat Austin Aries (Austin Starr) terugkeert maar 2 weken later verliest hij een tag match op Xplosion....DAT is opbouwen van sterren.
    AJ Styles die de X title voor de ZOVEELSTE keer krijgt terwijl hij hem helemaal niet nodig heeft en midden in een feud zit met LAX....Smart Booking, nee de afdrukken van Russo zijn al erg aanwezig.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:50:37 #219
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43011991
    whatever
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:35:54 #220
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_43013021
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 16:48 schreef kidkash19 het volgende:
    Beter??
    Ze hadden Joe-Angle moeten melken tot en met...nee ze doen het meteen de volgende PPV...suffe TNA. Dan doen ze ongeveer elke maand een nr1 contenders match of zoiets en dan verzinnen ze weer eens iets...een omgekeerde Battle Royal...ongelofelijk...van die 18 man waren 2 vd 3 worstelaars die voor de titel zouden kunnen gaan niet eens in de match namelijk Joe en Angle maar wel een Lance Hoyt en een Kazarian....slaat absoluut nergens op. Ze doen stipulaties met wedstrijden waar ze zich niet eens een week aan houden...bv Eric Young die een loser gets fired match verliest maar een week later alweer op TV verschijnt.
    Dan maak je er een hele ophef van dat Austin Aries (Austin Starr) terugkeert maar 2 weken later verliest hij een tag match op Xplosion....DAT is opbouwen van sterren.
    AJ Styles die de X title voor de ZOVEELSTE keer krijgt terwijl hij hem helemaal niet nodig heeft en midden in een feud zit met LAX....Smart Booking, nee de afdrukken van Russo zijn al erg aanwezig.
    volgens mij lees je teveel rants van lance storm
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:55:34 #221
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43013544
    ach kom op je gaat toch niet menen dat TNA beter is dan WWE.....toen ze net begonnen waren ze goed maar oogde het amateuristisch maar de verhalen waren goed en de personages waren goed...nu oogt het nog steeds amateuristisch en zijn de verhalen slecht
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:00:43 #222
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_43013690
    de verhalen gaan echt veel te hard. Er is gewoon amper opbouw en het enige waar ze goed in zijn tijdens hun shows is zeiken op de WWE
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:33:53 #223
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43014542
    Ja zelfs BG James en Billy Gunn zitten nu met hun "Suck It!" mee te liften op DX.....ja dat is slim...aandacht wegtrekken van je eigen promotie
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:39:10 #224
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43014648
    quote:
    Op zaterdag 28 oktober 2006 17:55 schreef kidkash19 het volgende:
    ach kom op je gaat toch niet menen dat TNA beter is dan WWE.....toen ze net begonnen waren ze goed maar oogde het amateuristisch maar de verhalen waren goed en de personages waren goed...nu oogt het nog steeds amateuristisch en zijn de verhalen slecht
    Ik zei ook niet dat ze beter waren.. maar IK vind dat ze steeds beter worden
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:41:32 #225
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_43014702
    Ze zijn niet beter maar ach zowel wwe als tna gooit bullshit stories op de buis, dan kijk ik nog liever tna dan heb ik nog een beetje leuke matches
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
    pi_43026144
    De ratings van Smackdown gaan trouwens flink omhoog, kan ik me ook goed voorstellen met al die leuke dingen de laatste tijd En Rey die vaarwel gaat zeggen zal ook wel flink boosten.
      zondag 29 oktober 2006 @ 17:53:07 #227
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43041322
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      maandag 30 oktober 2006 @ 09:12:57 #228
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43058405
    wauw.......geweldig
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43063438
    Elemination Chamber bij December To Dismember !

    Had al gelezen dat ze RVD niet champ willen laten worden door zijn arrestatie, dus denk dat 1 van de redenen is. CM Punk krijgt zijn push misschien?
      maandag 30 oktober 2006 @ 13:22:17 #230
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43063907
    denk dat het erg vroeg is om Punk al champ te maken...hij zit ook midden in zn feud met Knox dus ik zie het niet snel gebeuren, Show wilt waarschijnlijk voor het einde vh jaar stoppen vanwege zn rug dus moeten ze iemand vinden...niet voor de lange termijn maar een tussenperiode.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43064280
    Big Show stopt pas in Februari als het goed is (dan loopt zijn contract af iig) Maar op dit moment zie ik eigenlijk niemand anders die er echt voor kan gaan nu Angle weg is.
      maandag 30 oktober 2006 @ 13:46:31 #232
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_43064639
    rvd all the way maarja zal wel weer niet
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
      maandag 30 oktober 2006 @ 14:29:38 #233
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43066111
    Sabu zou ervoor kunnen gaan als ECW original maar zit in hetzelfde bootje als RvD, je zou Test nog de titel kunnen geven maar is denk ik ook niet de ideale optie, Sandman maar ja dat is meer een komedie karakter.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      maandag 30 oktober 2006 @ 15:00:50 #234
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_43067152
    Hardcore Holly als champ
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      maandag 30 oktober 2006 @ 16:17:46 #235
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43069739
    uhm....nee doe maar niet
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      maandag 30 oktober 2006 @ 16:47:42 #236
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43070803
    Naast RVD en Big Show heeft ECW geen waardige champ imo
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      maandag 30 oktober 2006 @ 16:54:24 #237
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43071062
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    even zonder dollen....de meest waardige champ die ze zouden kunnen doen is echt in mijn ogen Test (na RvD en Show) zn historie met Heyman enzo en zn (redelijke) dominantie en Aggressieve stijl zou hem best een goede champ kunnen maken, zeker met Heyman als spreker voor hem
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43072414
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 16:54 schreef kidkash19 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    even zonder dollen....de meest waardige champ die ze zouden kunnen doen is echt in mijn ogen Test (na RvD en Show) zn historie met Heyman enzo en zn (redelijke) dominantie en Aggressieve stijl zou hem best een goede champ kunnen maken, zeker met Heyman als spreker voor hem
    Denk dat ik daarin mee ga. CM Punk is het nog net te vroeg voor, en Test doet al een tijdje mee. Die kan er wel mee omgaan lijkt mij zo.
      maandag 30 oktober 2006 @ 18:05:17 #239
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43073651
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 17:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    Denk dat ik daarin mee ga. CM Punk is het nog net te vroeg voor, en Test doet al een tijdje mee. Die kan er wel mee omgaan lijkt mij zo.
    Mee eens ja, Sabu heeft zijn tijd een beetje gehad krijg ik de indruk.. en voor Punk is het idd nog te vroeg!
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_43076177
    Sabu heeft veels te veel fouten gemaakt laatste tijd, al gun ik het hem wel verder. Hij doet wel erg ze best en doet soms hele gevaarlijke dingen natuurlijk. Lijstjes maken dan maar wie jij gokt dat er in de chamber komen ?

    1.Big Show
    2.Rob Van Dam
    3.CM Punk (denk toch dat ze hem hier wel in gaan doen)
    4.Test
    5.Sandman
    6.Hardcore Holly

    Zo zit het ook nog redelijk in verhouding met het heel/face. Al is Holly er nu tussenin.
      maandag 30 oktober 2006 @ 21:07:25 #241
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43080936
    1. Big Show
    2. Rob van Dam
    3. Test
    4. Hardcore Holly
    5. Sabu
    6. Sandman

    Maja kan nog veranderen.. mss zit Dreamer er nog wel bij ofzo
    CM Punk zal wel in een wedstrijd zitten tegen Knox
    Thorne met Balls

    [ Bericht 44% gewijzigd door Tazmaniac op 30-10-2006 21:13:03 ]
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      maandag 30 oktober 2006 @ 22:50:35 #242
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43086246
    OMG!!!!!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:07:05 #243
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_43086926
    waarom wordt die Khali niet gewoon ontslagen? HIJ KAN NIET WORSTELEN en dat weten ze dondersgoed. ook het publiek wil hem niet...
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

    - Edgar Davids
    pi_43087176
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef BigFire het volgende:
    waarom wordt die Khali niet gewoon ontslagen? HIJ KAN NIET WORSTELEN en dat weten ze dondersgoed. ook het publiek wil hem niet...
    Hij gaat verlopig ook nog niet worstelen.

    Hm het kan in principe goed zijn, op Smackdown hebben ze er net wat minder tijd voor Terkay omdat ze nu flink bezig zijn met Kennedy, MVP, Undertaker, Kane, Boogeyman, Booker, Batista. En zelfs dan hebben ze geen tijd meer voor Lasley en Finlay.

    We zullen zien hoe het uitpakt.
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:38:40 #245
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_43088279
    jullie vergeten even dat ze op dit moment te weinig mensen hebben voor een ppv als ze al 6 gasten in een kooi trappen
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      maandag 30 oktober 2006 @ 23:49:59 #246
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43088721
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 23:38 schreef Paxlie het volgende:
    jullie vergeten even dat ze op dit moment te weinig mensen hebben voor een ppv als ze al 6 gasten in een kooi trappen
    Dat klopt.. maar your point being dat het niet definitief is of wat bedoel je?
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_43089100
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 23:38 schreef Paxlie het volgende:
    jullie vergeten even dat ze op dit moment te weinig mensen hebben voor een ppv als ze al 6 gasten in een kooi trappen
    Spoilers gelezen ?

    Dat probleem is dan ook gelijk weg.

    Balls, Kevin Thorne,
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    , FBI, Mike Knox, Matt Striker, Dupree, Sabu en Dreamer. Meeste van hun kunnen echt wel een match voor de PPV krijgen (er van uitgaant dat mijn lijstje in de Elimination Chamber zit). Mensen zat dus.

    En er zullen vast ook nog wel wat RAW en Smackdown mensen bij zijn.
    pi_43101022
    Enorm saaie RAW zeg. En normaal ben ik altijd best positief, maar deze was 90% Cyber Sunday reclame maken. En ook nog 2 matches tussendoor.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:32:58 #249
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_43101180
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 14:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Enorm saaie RAW zeg. En normaal ben ik altijd best positief, maar deze was 90% Cyber Sunday reclame maken. En ook nog 2 matches tussendoor.
    herstel 50/40 CS reclame en the marine reclame
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
    pi_43102244
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 14:32 schreef jozef444 het volgende:

    [..]

    herstel 50/40 CS reclame en the marine reclame
    Die is er bij mij altijd uitgenknipt gelukkig
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:29:01 #251
    43311 jozef444
    complete and total insanity
    pi_43103176
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 15:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

    [..]

    Die is er bij mij altijd uitgenknipt gelukkig
    ach of ik nou door matches heen skip of door marine reclames potato - potatoe
    [16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
    pi_43112090


    Test krijgt toch wel wat meer main event status, zal denk ik zeker wel in de chamber zitten hoop ik
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:41:23 #253
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_43112541
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

    - Edgar Davids
    pi_43113059
    quote:
    Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef BigFire het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ze passen opzich best wel, alleen worden ze verkeerd neergezet denk ik. Edge heeft al sinds Unforgiven niet meer geworsteld volgens mij. Het is alleen maar Orton die steeds worstelt. En de assist vorige week was van Bischoff. Ze moeten Edge ook laten worstelen (wat zondag hopelijk gebeurt ) en dan pas zullen we echt zien of ze bij elkaar passen denk ik.
      woensdag 1 november 2006 @ 11:23:47 #255
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43131254
    Orton heeft meer historie met Triple H EN Shawn Michaels en de Raw waarin hij voor het eerst tegen H ging was dat volgens mij ook 1 van de aanleidingen. Edge is meer de prater van de 2 en heeft zich het afgelopen jar natuurlijk wel erg omhoog gewerkt tot het punt dat hij niet HOEFT te worstelen om krediet te krijgen, Orton moet dat duidelijk nog wel
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43135003
    Wat een leuke ECW zeg

    Hing een hele leuke sfeer, misschien door halloween, maar de nieuwe entrance en witte ringtouwen deden toch iets. En de matches waren ook leuk en het publiek was ook erg goed
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 1 november 2006 @ 17:42:10 #257
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43143690
    quote:
    Op woensdag 1 november 2006 13:34 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Wat een leuke ECW zeg

    Hing een hele leuke sfeer, misschien door halloween, maar de nieuwe entrance en witte ringtouwen deden toch iets. En de matches waren ook leuk en het publiek was ook erg goed
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    haha idd de show was vrij leuk!!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      donderdag 2 november 2006 @ 11:02:22 #258
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_43165136
    quote:
    In a recent interview Kurt Angle stated that he could beat Chuck Liddell if the had six months of training. He also said he could beat Tito Ortiz.
    die man is echt helemaal gek geworden
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      donderdag 2 november 2006 @ 14:08:31 #259
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43170290
    Tito zou zn kop van zn romp afhalen en die weer in zn reet steken ook al heeft hij 6 maanden getraind
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      donderdag 2 november 2006 @ 14:15:11 #260
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_43170529
    toch zou ik het wel willen zien. Het lijkt me toch interessant om te kijken of Kurt iets kan waarmaken van dat soort statements
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
    pi_43172782
    Zit ik op wikipedia te kijken, staat er mooi al de line-up voor de elimination chamber
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      donderdag 2 november 2006 @ 15:48:07 #262
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43173551
    wikipedia zegt veel... hopelijk weet ECW ons nog te verrassen!!
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
      donderdag 2 november 2006 @ 15:55:56 #263
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43173753
    wie is TBD dan? (waarschijnlijk To Be Determined) dus staat er niet veel anders dan wat veel mensen dachten en wat al redelijk bekend is
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43174661
    Mja ik gokte al op die 2, maar toch minder leuk om het al te lezen. En het is al bevestigt want ze hebben de aflevering van volgende week ook al opgenomen volgens mij.

    Wie de laatste is, is dus nog onzeker.

    De nieuwe poster van Armageddon is wel vet trouwens:

      donderdag 2 november 2006 @ 16:50:25 #265
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43175604
    is die echt? ik bedoel....is die bewezen dat die echt is? Ik vind er namelijk niet heel veel aan, vind hem zelfs wat rommelig voor de WWE zijn doen
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43176105
    Official WWE Armageddon Poster Released

    Zal wel dus En ik vind hem er wel vet uitzien WWE zet graag Batista op posters dus dat zal ook wel kloppen.

    Achtergrond lijkt trouwens wel een beetje op een ronde kooi achtig iets, misschien een hint? Zal wel gewoon voor de poster zijn denk ik..

    [ Bericht 25% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 02-11-2006 18:02:22 ]
      vrijdag 3 november 2006 @ 10:25:09 #267
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43198148
    hmmmmmmmmmm das dan 1 vd weinige posters waaraan ik nou echt niks vind....geen typische WWE stijl als je het mij vraagt maar goed

    *edit*
    Mooi onderwerp trouwens...wat vinden jullie de mooiste posters van WWE PPVs??
    ikzelfs vind oa deze erg mooi















    [ Bericht 76% gewijzigd door kidkash19 op 03-11-2006 10:33:11 ]
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43201849
    Dat zijn wel mooie ja, vooral die van Backlash en Vengeance

    Redelijk leuke Smackdown:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik zie een nieuws item staan genaamd: Major *Spoiler* Concerning
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Title

    Ik wil het niet lezen, dus als iemand er wat over post zet boven de Spoiler waar het over gaat aub

    [ Bericht 52% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-11-2006 22:25:48 ]
      zaterdag 4 november 2006 @ 11:57:15 #269
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43228848
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43274385
    Weer stil hier zeg

    Vanavond Cyber Sunday, ben benieuwt, heb al verschillende gedachten gehoord over de champions of champions match, die dus niet gaan over de "diegene wiens belt op het spel staat wint" slaan. En ze klinken best geloofwaardig. Ben benieuwt
      zondag 5 november 2006 @ 22:16:25 #271
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43275249
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 21:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Weer stil hier zeg

    Vanavond Cyber Sunday, ben benieuwt, heb al verschillende gedachten gehoord over de champions of champions match, die dus niet gaan over de "diegene wiens belt op het spel staat wint" slaan. En ze klinken best geloofwaardig. Ben benieuwt
    haha ja ik had vanmiddag nog willen posten maar het was er niet van gekomen! TNA was wederom erg leuk op te kijken deze week. Er is op het moment veel aan de hand (zowel goeie als minder goeie dingen)
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    en Smackdown vond k maar een beetje raar deze week..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Al met al toch wel een leuke show..vooral door BOD! Vind het trouwens jammer dat London en Kendrick altijd tegen James en Stevens moeten matten... Ik ben ook heel benieuwd wat er allemaal op Cyber Sunday gaat gebeuren!!! Can't wait to see it!!! Hebben we trouwens ergens een stream van die PPV of is dat nooit???
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_43277666
    Stream is alleen maar met betaling op de WWE site.
      zondag 5 november 2006 @ 23:38:05 #273
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43278367
    quote:
    Op zondag 5 november 2006 23:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
    Stream is alleen maar met betaling op de WWE site.
    ik bedoelde uiteraard een gratis stream
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_43279646
    Ik kijk vannacht weer live

    Via een stream dus.

    Wat de posters betreft: Die met The Rock van Summerslam vind ik veel te simpel. Zo'n poster kan iedereen maken, het moet wel een beetje speciaal zijn. Die van Vengeance is al iets beter maar die vind ik gewoon niet zo mooi. Die van HHH vind ik wel mooi. Die nieuwe van Batista is trouwens ook vetjes.
      maandag 6 november 2006 @ 15:38:53 #275
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_43292688
    De main event niet eens gekeken, je wist wie ging winnen en hoe.......
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
      maandag 6 november 2006 @ 19:44:58 #276
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_43301157
    Wat was het weer een slechte PPV

    Ik blijf maar hopen dat Chris Benoit snel weer World HeavyWeight Champ wordt!
    Cena vind ik eigenlijk super leuk als de WWE Title holder, maar vind ook wel dat er wat verandering in mag komen, doe eens voor de verandering Randy Orton / Shawn Michaels.

    Ik mis de goeie oude momenten van een aantal jaar terug. Nu is bijna elke Main-Event gebaseerd op Interferences. En wat ik op Booker T zijn gimmick en Sharmell haar geschreeuw. Ik begin het zo ontzettend zat te worden dat ik me gewoon irriterend achter de pc zie zitten. De entrance skip ik al tijden, maar nu skip ik die matches ook maar.

    Eens kijken of Survivor Series iets leuks mee gaat brengen.
    World Wrestling Entertainment
    pi_43301442
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef MeneerMuis het volgende:
    Wat was het weer een slechte PPV

    Ik blijf maar hopen dat Chris Benoit snel weer World HeavyWeight Champ wordt!
    Cena vind ik eigenlijk super leuk als de WWE Title holder, maar vind ook wel dat er wat verandering in mag komen, doe eens voor de verandering Randy Orton / Shawn Michaels.

    Ik mis de goeie oude momenten van een aantal jaar terug. Nu is bijna elke Main-Event gebaseerd op Interferences. En wat ik op Booker T zijn gimmick en Sharmell haar geschreeuw. Ik begin het zo ontzettend zat te worden dat ik me gewoon irriterend achter de pc zie zitten. De entrance skip ik al tijden, maar nu skip ik die matches ook maar.

    Eens kijken of Survivor Series iets leuks mee gaat brengen.
    MeneerMuis van WWEH
      maandag 6 november 2006 @ 21:46:10 #278
    115917 BigFire
    AjaxFans.net
    pi_43306631
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "We hebben die flair, we hebben die jus!"
    "Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

    - Edgar Davids
    pi_43306725
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef BigFire het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik durf te wedden van niet.
      maandag 6 november 2006 @ 22:23:43 #280
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43308414
    quote:
    Nu is bijna elke Main-Event gebaseerd op Interferences.
    Ja dat was in de attitude tijd gelukkig NOOIT aanwezig


    Shawn Michaels is er om jongere sterren omhoog te brengen en de rest wat krediet te geven, zal in mijn ogen ook niet echt champ meer worden (misschien als laatste run over een jaartje of wat).
    Orton is de man van de toekomst voor de WWE en die willen ze niet WEER te snel pushen in de champ rol, geloof me Orton-Cena word de feud van de toekomst zoals Rock-HHH dat was
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      dinsdag 7 november 2006 @ 08:57:18 #281
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43316677
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      dinsdag 7 november 2006 @ 15:57:22 #282
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_43326994
    RAW
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
      dinsdag 7 november 2006 @ 16:23:44 #283
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_43327652
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 22:23 schreef kidkash19 het volgende:

    [..]

    Ja dat was in de attitude tijd gelukkig NOOIT aanwezig
    Niet zo vaak als nu, en al helemaal niet op PPV's

    Je kan genoeg andere mogelijkheden verzinnen, maar altijd een interference van Sharmell op een PPV waardoor de Booker T retained is
    1. niet leuk
    2. laat direct zien dat Booker T nooit clean kan winnen

    Doe mij maar liever Cena die altijd de FU doet op irritante momenten om zo te winnen
    World Wrestling Entertainment
      dinsdag 7 november 2006 @ 16:26:27 #284
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_43327738
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef Filay het volgende:

    [..]

    MeneerMuis van WWEH
    Jij mag ook meteen je naam zeggen hoor

    Zaterdag start de kaartverkoop van WrestleMania, ik hoop echt zo erg dat ik de kans krijg een kaartje te bemachtigen. Heb er zin in in ieder geval
    World Wrestling Entertainment
      dinsdag 7 november 2006 @ 16:32:11 #285
    148749 Cantona_No.7
    Numquam Moribimur
    pi_43327924
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 16:23 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Niet zo vaak als nu, en al helemaal niet op PPV's

    Je kan genoeg andere mogelijkheden verzinnen, maar altijd een interference van Sharmell op een PPV waardoor de Booker T retained is
    1. niet leuk
    2. laat direct zien dat Booker T nooit clean kan winnen
    Net als op summerslam
    Of gisteren met die K-fag, dood die kuthomo.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
    LUHG
      dinsdag 7 november 2006 @ 18:55:49 #286
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_43332685
    quote:
    Op maandag 6 november 2006 21:46 schreef BigFire het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_43333679
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Jij mag ook meteen je naam zeggen hoor

    Zaterdag start de kaartverkoop van WrestleMania, ik hoop echt zo erg dat ik de kans krijg een kaartje te bemachtigen. Heb er zin in in ieder geval
    Filimonov
    pi_43333751
    Ik vond trouwens dat Ron Simmons een topic verdiende

    Ron Simmons!
      dinsdag 7 november 2006 @ 20:50:00 #289
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_43337483
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef Tazmaniac het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    denk niet dat heir het laatste over gezegd is. dat publiek was trouwens wel een vage zooi alleen bij
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    werden ze helemaal lijp
      dinsdag 7 november 2006 @ 20:52:47 #290
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_43337593
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 19:21 schreef Filay het volgende:
    Ik vond trouwens dat Ron Simmons een topic verdiende

    Ron Simmons!
    waarom komt hij steeds damn zeggen, 1x was leuk, nu mag het wel weer weg
      dinsdag 7 november 2006 @ 20:58:20 #291
    100008 MeneerMuis
    WWE is my life
    pi_43337832
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 19:19 schreef Filay het volgende:

    [..]

    Filimonov
    Leuk dat je ook hier zit
    World Wrestling Entertainment
    pi_43338481
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 16:32 schreef Cantona_No.7 het volgende:

    [..]

    Net als op summerslam
    Of gisteren met die K-fag, dood die kuthomo.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Zeg voortaan eens waar je spoiler overgaat, ik dacht dat hij over Cyber Sunday of RAW ging en lees ik mooi weer een uitslag voor Smackdown
    pi_43338683
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 20:52 schreef Fugie het volgende:

    [..]

    waarom komt hij steeds damn zeggen, 1x was leuk, nu mag het wel weer weg
    Nee, DAMN moet blijven. Het is cool.
    pi_43338695
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 20:58 schreef MeneerMuis het volgende:

    [..]

    Leuk dat je ook hier zit
    Je kent me, jippie
      dinsdag 7 november 2006 @ 21:26:13 #295
    28280 Fugie
    Porsche _O_
    pi_43339076
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 21:17 schreef Filay het volgende:

    [..]

    Nee, DAMN moet blijven. Het is cool.
    als het maar meer functie krijgt

    En ik vind booker eigelijk nu pas leuk worden. in het begin vond ik het echt 34345x nix, maar nu begin ik daar toch op terug te komen. En kiezne tussen booker, show of cena tjah. Booker is tenminste iemand met een leuk personage, wat anders dan zon typisch amerikaanse cena of big show die helemaal nix is behalve lang en dik
    pi_43339373
    quote:
    Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Fugie het volgende:

    [..]

    als het maar meer functie krijgt

    En ik vind booker eigelijk nu pas leuk worden. in het begin vond ik het echt 34345x nix, maar nu begin ik daar toch op terug te komen. En kiezne tussen booker, show of cena tjah. Booker is tenminste iemand met een leuk personage, wat anders dan zon typisch amerikaanse cena of big show die helemaal nix is behalve lang en dik
    Same here, Booker is cool maar Cena ook. BS is ECW en ECW is crap.
    pi_43340492
    Booker = Cool
    ECW = Cool
    Damn = zeer cool, iedere RAW aflevering voel je hem al aankomen echt vet
      dinsdag 7 november 2006 @ 22:43:40 #298
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43342476
    quote:
    Niet zo vaak als nu, en al helemaal niet op PPV's

    Je kan genoeg andere mogelijkheden verzinnen, maar altijd een interference van Sharmell op een PPV waardoor de Booker T retained is
    1. niet leuk
    2. laat direct zien dat Booker T nooit clean kan winnen
    Ik dacht het wel.....heb je Austin zn winsten nooit gezien? of zn verliespartijen? weet niet wat je keek of wat je herinneringen zijn maar Austin won in de tijd dat hij met McMahon bezig was amper clean en verloor al ZEKER niet clean.

    enne....Booker is een HEEL!!!! en heels winnen nu eenmaal op die manier, dat is al decennia lang zo, hell zo heeft Flair zn carriere gebouwd, echt onzin en mierenneukend dat men daar over valt. Heels winnen (bijna) nooit clean
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
      dinsdag 7 november 2006 @ 22:54:36 #299
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43343135
    Wauw...net de 1e match aangekondigd voor Survivor Series and its a goodie



    At Survivor Series, WWE fans will see a reunion, an extreme first and an inter-brand showdown all in the same match when a team co-captained by D-Generation X meets a team co-captained by Edge & Randy Orton in a 5-on-5 Traditional Survivor Series Elimination Match.

    The two teams of co-captains have been at each other’s throats for weeks, with Edge & Orton trying to end DX’s reign of terror on RAW. They were successful at Cyber Sunday thanks to special referee Eric Bischoff, but Shawn Michaels & Triple H responded by costing them the World Tag Team Championship the next night on RAW. Now, at Survivor Series, the two teams will add three partners and do battle in a Classic Survivor Series Match.

    Both quintets will be made up of Superstars from all three brands. Along with HBK and The Game, Team DX will be made up of RAW’s Jeff Hardy, SmackDown’s Matt Hardy and ECW Extremist CM Punk; meanwhile, Edge & Orton’s squad will be rounded out by Intercontinental Champion Johnny Nitro, Cruiserweight Champion Gregory Helms and ECW’s Mike Knox.

    Jeff and Nitro, Matt and Helms and Punk and Knox all have their own rivalries brewing as well. Jeff and Nitro have traded the Intercontinental Championship in recent months, Matt and Helms have been battling over a personal grudge and Punk and Knox have been at odds seemingly due to the schoolgirl crush Knox’s girlfriend Kelly has on Punk.

    All four of these rivalries will be combined into one volatile match at Survivor Series; but while hostility is high, this match will also see the ultimate reunion of the brothers Hardy. Together, Matt and Jeff have won the World Tag Team Championship on five occasions, but Survivor Series will see them teaming together for the first time since August 2002.

    Who will survive when these 10 Superstars and Extremists collide in the same ring at Survivor Series?

    Check back tomorrow at 3 p.m. ET for the announcement of another Survivor Series match.


    Helms en Hardy in een Main Event? Punk met HHH in 1 team? Hardy vs Edge? Jeff en Matt taggend? Oh...my....Science
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    pi_43343465
    In principe tweede match, Kennedy heeft Undertaker gister uitgedaagt. Morgen weer een nieuwe match aangekondigt op de site om 9 uur onze tijd

    En waarom een vraagteken bij Punk en HHH in 1 team?
      woensdag 8 november 2006 @ 08:59:34 #301
    153887 kidkash19
    Woo Woo Woo..you know it
    pi_43350022
    Omdat er een tijd geleden geruchten waren (ja geruchten) dat HHH en Michaels geen enkel goed woord over hadden over Punk zn match (toen nog op heat) en dat hij het nooit zou maken enz enz enz
    Im a bad man....but i forgive myself
    Luck is for losers
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')